abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 juni 2017 @ 16:50:41 #1
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_171939376
Zo vaak hoor je mensen huilen om dat ze bijna 30 zijn en dat ze oud zijn. Je bent toch nog gewoon goed ter been en heb geen last van broze botten en stijve gewrichten en andere ouderdomskwalen? Dan ben je toch niet oud? 30 is maar een getal. Pas als je last krijgt van ouderdomskwalen begin je pas beetje oud te worden. Anno nu en in een westers ontwikkeld land blijven we steeds op oudere leeftijd fit en gezond.

En sinds pakweg m'n 20e, zeggen familieleden elke keer als ik een jaartje ouder wordt: oh je begint oud te worden, je bent al x jaar oud, voor je weet ben je 30 en dan ben je oud, wanneer ga ja afstuderen, trouwen, kinderen krijgen, huis kopen? Godverdomme hou ff op, ik bepaal zelf wel hoe ik mijn leven inricht. Alsof deze zaken het hoogst haalbare is in je leven. Heb neven en nichten die wat ouder zijn en een of twee koters uitgepoept hebben, dat maakt dat ik al helemaal niet van kinderen houd, jezus wat zijn kinderen irritant...

Dus bek houden en niet janken en gewoon je ding doen die je wil doen. Ja, ik wandel zelf inmiddels een kwarteeuw op deze aardbol rond en erger me elke keer aan dit soort gezeik.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_171939604
Terecht klacht
  zondag 25 juni 2017 @ 16:57:35 #3
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_171939637
Snap dat ook niet... net 30 geworden..

Maargoed.. ik voel me dan ook 24 ofzo :')

Defqonnnn 1 8-) *O*
pi_171939692
Dat is het probleem voor mensen: je hebt nog geen kinderen etc, maar bent wel al ruim 30 en dan klopt het plaatje niet :(
pi_171939730
quote:
8s.gif Op zondag 25 juni 2017 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
Zo vaak hoor je mensen huilen om dat ze bijna 30 zijn en dat ze oud zijn. Je bent toch nog gewoon goed ter been en heb geen last van broze botten en stijve gewrichten en andere ouderdomskwalen? Dan ben je toch niet oud? 30 is maar een getal. Pas als je last krijgt van ouderdomskwalen begin je pas beetje oud te worden. Anno nu en in een westers ontwikkeld land blijven we steeds op oudere leeftijd fit en gezond.

En sinds pakweg m'n 20e, zeggen familieleden elke keer als ik een jaartje ouder wordt: oh je begint oud te worden, je bent al x jaar oud, voor je weet ben je 30 en dan ben je oud, wanneer ga ja afstuderen, trouwen, kinderen krijgen, huis kopen? Godverdomme hou ff op, ik bepaal zelf wel hoe ik mijn leven inricht. Alsof deze zaken het hoogst haalbare is in je leven. Heb neven en nichten die wat ouder zijn en een of twee koters uitgepoept hebben, dat maakt dat ik al helemaal niet van kinderen houd, jezus wat zijn kinderen irritant...

Dus bek houden en niet janken en gewoon je ding doen die je wil doen. Ja, ik wandel zelf inmiddels een kwarteeuw op deze aardbol rond en erger me elke keer aan dit soort gezeik.
TS is 29 en over een maand wordt hij 30. :')
  zondag 25 juni 2017 @ 17:00:47 #6
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_171939750
Vanaf je dertigste is het alleen nog maar bergafwaarts, daar hebben koters of je baan niets mee te maken.
pi_171939927
Confronterend topic ;(
pi_171939929
^) :N B:)B :Y
pi_171939930
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:00 schreef Nobu het volgende:
Vanaf je dertigste is het alleen nog maar bergafwaarts, daar hebben koters of je baan niets mee te maken.
Niet iedereen heeft al artrose op die leeftijd hoor
Radar.
  zondag 25 juni 2017 @ 17:08:33 #10
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_171940027
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:00 schreef Atak het volgende:

[..]

TS is 29 en over een maand wordt hij 30. :')
https://www.rekenen-oefenen.nl/start
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 25 juni 2017 @ 17:32:05 #11
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_171940831
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef Linkesoep het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft al artrose op die leeftijd hoor
Nee, maar het hoogtepunt is wel geweest. Vanaf een jaar of 28 wordt het niet meer beter en begint iedereen langzaam uit elkaar te vallen
  zondag 25 juni 2017 @ 17:49:33 #13
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_171941394
Precies, zo lang je rechter faphand nog naar behoren werkt, maakt het niet uit hoe oud je bent.
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
  zondag 25 juni 2017 @ 18:05:21 #15
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_171941830
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:49 schreef cabe0002 het volgende:
Precies, zo lang je rechter faphand nog naar behoren werkt, maakt het niet uit hoe oud je bent.
En niet minder belangrijk, dat je nog niet impotent bent
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 25 juni 2017 @ 18:42:03 #16
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_171942792
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef Oberkullie het volgende:
Confronterend topic ;(
Ik wil je best helpen om kinderen van je lijstje af te vinken. :B
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_171943788
Nog 3 en half jaar :r

STOP DE TIJD!
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 25 juni 2017 @ 19:23:56 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171943885
Schattige knullentopic. O+.
And so is the past
pi_171946328
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 16:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
Terecht klacht
:Y
pi_171946654
Het is meer dat je geestelijk en qua "levensfase" oud wordt. Als je eenmaal aan het werk bent liggen er niet meer zulke grote veranderingen in het verschiet voor de decennia erna. Daarnaast begin je op die leeftijd te merken dat bepaalde hypes en rages je veel minder doen en dat "de jeugd" bezig is met zaken waar je geen tot weinig weet van hebt. Het is het moment waarop je jezelf overtuigend bij de volwassenen schaart. Dat wordt bedoeld met oud worden denk ik.
pi_171948076
Als je wat ouder wordt zijn die 22 jarige sletjes met daddy issues ineens een stuk bereikbaarder :~
Play hard, go pro.
pi_171952829
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:40 schreef AnanYaw het volgende:
Het is meer dat je geestelijk en qua "levensfase" oud wordt. Als je eenmaal aan het werk bent liggen er niet meer zulke grote veranderingen in het verschiet voor de decennia erna. Daarnaast begin je op die leeftijd te merken dat bepaalde hypes en rages je veel minder doen en dat "de jeugd" bezig is met zaken waar je geen tot weinig weet van hebt. Het is het moment waarop je jezelf overtuigend bij de volwassenen schaart. Dat wordt bedoeld met oud worden denk ik.
Dit inderdaad.

Ik ben 27, en maak mijzelf constant wijs dat ik mijzelf echt nauwelijks anders voel dan toen ik 21 was ofzo.

Gedeeltelijk klopt dat ook wel, maar op sommige momenten merk ik toch wel dat ik toch wel zo langzamerhand tot een andere leeftijdscategorie begin te horen.

Als ik een jaar of vijf terug bijvoorbeeld hier ff boodschappen ging doen bij de lokale AH had ik nog veel aanspraak, want er werkten veel vrienden van mij, en ik kende ook alle caissières van rond mijn leeftijd en kon makkelijk met ze flirten, want we waren toch even oud.

Wanneer ik nu diezelfde AH binnen loop, merk ik dat de vakkenvullers / caissières enzo die daar werken gewoon echt niet meer ''hetzelfde'' zijn qua leeftijd, gedrag en voorkeuren als ik.

Ik was altijd wel redelijk bij de tijd qua muziek, mode, social media enzo, maar de nieuwste ontwikkelingen zoals snapchat, pinterest, vloggers, rapper boef en ''Je Broer'' en weet ik veel wat nog meer, dat begin ik ook allemaal al een beetje kwijt te raken. Ik ken de namen enzo wel, maar weet niet waar het precies over gaat.

Het ''oud'' worden heeft denk ik niet zo zeer met fysiek te maken wat veel mensen bedoelen, maar wel dat je vanaf een bepaalde leeftijd (vooral als je fulltime gaat werken inderdaad) niet meer echt tot de generatie behoort die de ''hypes'' bepalen, waar de marketing vol op inzet, die als eerste op de hoogte zijn van nieuwe muziek en dergelijke. (meestal 17-22 jarigen)
  maandag 26 juni 2017 @ 00:02:50 #23
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_171953659
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:28 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Ik ben 27, en maak mijzelf constant wijs dat ik mijzelf echt nauwelijks anders voel dan toen ik 21 was ofzo.

Gedeeltelijk klopt dat ook wel, maar op sommige momenten merk ik toch wel dat ik toch wel zo langzamerhand tot een andere leeftijdscategorie begin te horen.

Als ik een jaar of vijf terug bijvoorbeeld hier ff boodschappen ging doen bij de lokale AH had ik nog veel aanspraak, want er werkten veel vrienden van mij, en ik kende ook alle caissières van rond mijn leeftijd en kon makkelijk met ze flirten, want we waren toch even oud.

Wanneer ik nu diezelfde AH binnen loop, merk ik dat de vakkenvullers / caissières enzo die daar werken gewoon echt niet meer ''hetzelfde'' zijn qua leeftijd, gedrag en voorkeuren als ik.

Ik was altijd wel redelijk bij de tijd qua muziek, mode, social media enzo, maar de nieuwste ontwikkelingen zoals snapchat, pinterest, vloggers, rapper boef en ''Je Broer'' en weet ik veel wat nog meer, dat begin ik ook allemaal al een beetje kwijt te raken. Ik ken de namen enzo wel, maar weet niet waar het precies over gaat.

Het ''oud'' worden heeft denk ik niet zo zeer met fysiek te maken wat veel mensen bedoelen, maar wel dat je vanaf een bepaalde leeftijd (vooral als je fulltime gaat werken inderdaad) niet meer echt tot de generatie behoort die de ''hypes'' bepalen, waar de marketing vol op inzet, die als eerste op de hoogte zijn van nieuwe muziek en dergelijke. (meestal 17-22 jarigen)
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. En pijnlijk herkenbaar ook. ;(
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_171954447
Ik ben 29 en zie het probleem niet :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_171955021
quote:
8s.gif Op zondag 25 juni 2017 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
Zo vaak hoor je mensen huilen om dat ze bijna 30 zijn en dat ze oud zijn. Je bent toch nog gewoon goed ter been en heb geen last van broze botten en stijve gewrichten en andere ouderdomskwalen? Dan ben je toch niet oud? 30 is maar een getal. Pas als je last krijgt van ouderdomskwalen begin je pas beetje oud te worden. Anno nu en in een westers ontwikkeld land blijven we steeds op oudere leeftijd fit en gezond.

En sinds pakweg m'n 20e, zeggen familieleden elke keer als ik een jaartje ouder wordt: oh je begint oud te worden, je bent al x jaar oud, voor je weet ben je 30 en dan ben je oud, wanneer ga ja afstuderen, trouwen, kinderen krijgen, huis kopen? Godverdomme hou ff op, ik bepaal zelf wel hoe ik mijn leven inricht. Alsof deze zaken het hoogst haalbare is in je leven. Heb neven en nichten die wat ouder zijn en een of twee koters uitgepoept hebben, dat maakt dat ik al helemaal niet van kinderen houd, jezus wat zijn kinderen irritant...

Dus bek houden en niet janken en gewoon je ding doen die je wil doen. Ja, ik wandel zelf inmiddels een kwarteeuw op deze aardbol rond en erger me elke keer aan dit soort gezeik.
Deze man begrijpt dat kinderen irritant zijn en dat je leeftijd maar een getal is. Doe waar je zin in hebt, ongeacht je leeftijd. Als je op je 50e je nog wil gedragen alsof je 18 bent doe je dat maar lekker!

Misschien bestaat een tijdmachine niet, maar je kunt best eens leven alsof je jonger (of juist ouder) bent dan je in werkelijkheid bent.

En wie heeft er idd zin in kinderen? Ik iig niet. En ik blijf forever alone en forever single.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')