abonnement Unibet Coolblue
pi_171926000
n soms denkt van wtf ik hoop niet dat er een kuikeltje in zit?

Dat denk ik in 99% van de gevallen voor een fractie van een seconde als ik een eitje ga bakken.

Is er een naam voor die fobie? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171926003
En zijn er misschien mensen die dat ook hebben?

Hoe ga je daarmee om? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171926012
Dit is overigens een serieus topic, het staat enkel in ONZ omdat ik daar het meest kom en omdat ik het niet vond passen in een van de andere fora.

Aub serieuze reacties :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 juni 2017 @ 01:04:27 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171926021
Ovafobie. Of een vorm daarvan dan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171926027
quote:
6s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef heywoodu het volgende:
Ovafobie. Of een vorm daarvan dan.
Ik ben niet bang voor eien!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 juni 2017 @ 01:06:06 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171926039
quote:
4s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik ben niet bang voor eien!
quote:
Ovaphobia (from Latin ova, "egg") is the fear of eggs. Ovaphobia is often triggered due to negative experiences involving eggs, like getting hit by eggs, accidentally breaking eggs, smelling eggs and gooeyness of eggs. It may also be triggered from being allergic to eggs. Some sufferers may even believe that living creatures like chicks may crack out of the egg at home. Since yolks are yellow, people suffering xanthophobia (fear of yellow) may avoid eggs as well.
Vandaar het 'een vorm daarvan'.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171926046
Overigens is mijn moeder dit gewoon keihard schuld. Die vertelde mij 25+ jaar geleden een verhaal dat een vriendin van haar dat dus gewoon had meegemaakt. Die tikte een eitje in de pan en er flikkerde zo een kuikeltje in de pan. WTF. Sinds toen heb ik dit al. Ik durf er niet zo goed mee naar de dokter te gaan zoals je misschien begrijpt :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171926059
quote:
3s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

[..]

Vandaar het 'een vorm daarvan'.
OK, ik heb dus een extreme vorm daarvan klaarblijkelijk. Fijn. :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171926082
Het is nou ook weer niet zo dat ik er last van heb of iets verder, maar het schiet altijd even door mn hoofd als ik een eitje bak.

Soms ook wel als ik een eitje gekookt heb en na het pellen onder de eiersneier leg en dan omlaag druk dat dan een mental image naar boven komt van een kuikeltje in reepjes. WTF is wrong with me _O- :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 juni 2017 @ 01:10:48 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171926097
quote:
I've always had this and it has never made sense to me. I can't crack an egg to save my life.......I can eat eggs, I can have one in my hand, but as soon as I put it in the position to crack it, legitimately my hand and entire body freezes. I can't make myself crack an egg, i'm going to be 24 in July and i've never cracked an egg in my life. This isn't the only phobia I have, but this is the one that makes ZERO sense to me.
http://www.mdjunction.com(...)-egg-cracking-phobia
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 25 juni 2017 @ 01:13:22 #11
369251 Geralt
of Rivia
pi_171926145
quote:
quote:
Once you get anidea as to where this originated, then you can work on exposure. Although it's good to work on exposure anyways. The more you try the closer you will be to cutting that fear from your life.
Ik weet waar het vandaan komt, zie mijn eerdere post, echter heb ik sindsdien weet ik hoeveel eien gebakken, honderden en misschien wel duizenden (hoeveel eien eet je eigenlijk gemiddeld per jaar? Nouja dat keer minimaal 25 want zolang geleden hoorde ik dat verhaal), maar het wordt er niet minder op :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 juni 2017 @ 01:16:03 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171926178
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Ik weet waar het vandaan komt, zie mijn eerdere post, echter heb ik sindsdien weet ik hoeveel eien gebakken, honderden en misschien wel duizenden (hoeveel eien eet je eigenlijk gemiddeld per jaar? Nouja dat keer minimaal 25 want zolang geleden hoorde ik dat verhaal), maar het wordt er niet minder op :'(
Moet je nagaan hoeveel potentiėle kuikens je vermoord hebt!!1
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 25 juni 2017 @ 01:16:05 #13
369251 Geralt
of Rivia
pi_171926180
Met dit verhaal kan ik toch niet met goed fatsoen bij mijn huisarts aankloppen wel?
Die ziet me al aankomen. :')

En dan 's avonds tegen ze wijf: "nou ik had vandaag eentje op spreekuur, die denkt dat er kuikeltjes in zn eien zitten! Kuikeltjes!!! WHoehahaha wat een mongool!!1 _O- :') :D !!!!! "

:{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 juni 2017 @ 01:17:23 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171926194
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:16 schreef Geralt het volgende:
Met dit verhaal kan ik toch niet met goed fatsoen bij mijn huisarts aankloppen wel?
Die ziet me al aankomen. :')

En dan 's avonds tegen ze wijf: "nou ik had vandaag eentje op spreekuur, die denkt dat er kuikeltjes in zn eien zitten! Kuikeltjes!!! WHoehahaha wat een mongool!!1 _O- :') :D !!!!! "

:{
Dat lachen zal dan vooral komen doordat hij een patiėnt had die het over kuikeltjes had :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171926207
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef Geralt het volgende:
Overigens is mijn moeder dit gewoon keihard schuld. Die vertelde mij 25+ jaar geleden een verhaal dat een vriendin van haar dat dus gewoon had meegemaakt. Die tikte een eitje in de pan en er flikkerde zo een kuikeltje in de pan. WTF. Sinds toen heb ik dit al. Ik durf er niet zo goed mee naar de dokter te gaan zoals je misschien begrijpt :D
Bedankt dat je anderen ook wil besmetten met het virus van deze fobie. Het kan zomaar zo zijn dat ik hem straks ook krijg.
  zondag 25 juni 2017 @ 01:21:18 #16
369251 Geralt
of Rivia
pi_171926228
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:18 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Bedankt dat je anderen ook wil besmetten met het virus van deze fobie. Het kan zomaar zo zijn dat ik hem straks ook krijg.
Dat is, zoals het waarschijnlijk ook mijn moeder niet haar bedoeling was, niet mijn bedoeling!!

Hopelijk krijg jij, of iemand anders, bij het lezen van dit topic er geen last van! Mocht dat wel zo zijn dan hoop ik dat tegen die tijd meer mensen die hier last van ondervinden zich gemeld hebben in dit topic met tips over hoe ze dit handelen.

PS: er zaten geen veren aan dat kuikeltje in het verhaal, het was zo een onvolgroeide embryo kuikel. :B
En die viel dus zo in de pan. :X :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 juni 2017 @ 01:23:22 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171926250
quote:
3s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat is, zoals het waarschijnlijk ook mijn moeder niet haar bedoeling was, niet mijn bedoeling!!

Hopelijk krijg jij, of iemand anders, bij het lezen van dit topic er geen last van! Mocht dat wel zo zijn dan hoop ik dat tegen die tijd meer mensen die hier last van ondervinden zich gemeld hebben in dit topic met tips over hoe ze dit handelen.

PS: er zaten geen veren aan dat kuikeltje in het verhaal, het was zo een onvolgroeide embryo kuikel. :B
En die viel dus zo in de pan. :X :r
Als je niet snel kapt met 'kuikel/kuikeltje' stop ik ook gelijk met het zoeken naar wetenschappelijke behandelmethoden :{w
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 25 juni 2017 @ 01:23:25 #18
369251 Geralt
of Rivia
pi_171926252
Het is overigens wel nasty. Vooral die mental image met dat gepeld ei onder de eiensneier is vervelend :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 juni 2017 @ 01:23:54 #19
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171926258
quote:
11s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:23 schreef Geralt het volgende:
Het is overigens wel nasty. Vooral die mental image met dat gepeld ei onder de eiensneier is vervelend :X
Daarom ook geen eiersnijder gebruiken. Gewoon ei pellen, lepeltje pakken en eten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 25 juni 2017 @ 01:28:32 #20
369251 Geralt
of Rivia
pi_171926296
quote:
10s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:23 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon ei pellen, lepeltje pakken en eten.
Doe even gauw normaal. Sindsdien kan dat helemaal niet meer gek! Dalijk bijt ik de kop eraf als er eentje in blijkt te zitten! Het ei moet altijd stuk!!!! :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171926395
quote:
3s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat is, zoals het waarschijnlijk ook mijn moeder niet haar bedoeling was, niet mijn bedoeling!!

Hopelijk krijg jij, of iemand anders, bij het lezen van dit topic er geen last van! Mocht dat wel zo zijn dan hoop ik dat tegen die tijd meer mensen die hier last van ondervinden zich gemeld hebben in dit topic met tips over hoe ze dit handelen.

PS: er zaten geen veren aan dat kuikeltje in het verhaal, het was zo een onvolgroeide embryo kuikel. :B
En die viel dus zo in de pan. :X :r

Dit maakt het nog erger.
pi_171926398
quote:
10s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daarom ook geen eiersnijder gebruiken. Gewoon ei pellen, lepeltje pakken en eten.
Lepeltje pakken? Doe jij het ei niet op brood dan?
pi_171926494
In Cambodja is het een delicatesse. :P

pi_171927446
Voor jou een toepasselijk liedje

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 25 juni 2017 @ 09:19:32 #25
369251 Geralt
of Rivia
pi_171927909
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:45 schreef Tevik het volgende:
In Cambodja is het een delicatesse. :P

quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 01:35 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dit maakt het nog erger.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')