abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juli 2018 @ 11:33:30 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180604603
Begin van de middag zijn we in Malmö. Tripadvisor was in ieder geval erg veelbelovend, veel moderne kunst zag ik en dat is precies mijn straatje.
Resistance is futile.
pi_180605559
Malmö is mooi inderdaad.
Als ik Kopenhagen ben ga ik altijd ‘s avonds even naar Tivoli. Alleen het entreekaartje (dus zonder attracties) is niet zo duur en heeft, vooral in het donker, een hele mooie sfeer. Het blijft wel een amusementspark, dus ook veel gillende mensen om je heen. Maar ook vaak dans, muziek en theater.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_180608250
Morgen richting Lund, zondag richting Stockholm , maandag naar de hoge kust en daar weekje verblijven
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 18:55:19 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180613461
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:53 schreef Joene het volgende:
Morgen richting Lund, zondag richting Stockholm , maandag naar de hoge kust en daar weekje verblijven
Waar ligt Lund? En ben je al eens in Stockholm geweest?
Resistance is futile.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 18:58:51 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180613531
Ik zal na de vakantie een reisverslag posten maar over Malmö kan ik alleen maar zeggen dat ik het geweldig vind. Prachtige mix van historische gebouwen met moderne architectuur. Veel kunst in de openbare ruimte, daar ben ik sowieso een enorme sucker voor. Je wordt doodgegooid met Scandinavisch design, love it! Galerietje binnengelopen, geen idee dat BOB Dylan tegenwoordig ook schilderkunst maakt. Was niet mijn ding overigens maar wel leuk.

Morgen naar Öland.
Resistance is futile.
pi_180615072
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waar ligt Lund? En ben je al eens in Stockholm geweest?
Lund ligt 25km van Malmö ongeveer , iets ten noorden.

Zeker meerdere keren :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 22 juli 2018 @ 10:09:00 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180647548
Zo. Op Öland aangekomen, leuk eiland maar het noorden is wel gruwelijk toeristisch. Gelukkig aan de oostkant van het eiland erg rustig. Mijn manager (vice-president van onze divisie) werd 50 dus we zijn eerst gaan party crashen. Dat werd letterlijk crashen, we hebben onze tent opgezet in zijn achtertuin tussen de vrienden van zijn zoon. Er loopt hier nu nog zeker 20 man rond met hangover. Straks ff camping zoeken, douchen en omkleden.
Resistance is futile.
  zondag 22 juli 2018 @ 10:48:41 #58
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_180648089
Had ooit eens een sollicitatiegesprek op Öland. Achteraf heel blij dat het niets is geworden, want ik vond het totaal oninteressant daar. Snap ook niet zo goed dat de Zweden daar zo massaal vakantie vieren.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 22 juli 2018 @ 18:26:07 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180657337
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Had ooit eens een sollicitatiegesprek op Öland. Achteraf heel blij dat het niets is geworden, want ik vond het totaal oninteressant daar. Snap ook niet zo goed dat de Zweden daar zo massaal vakantie vieren.
Ja, het is hier wel echt white trash, beetje opletten met welke camping je boekt in ieder geval. We zijn bij Gröndal in Köpingsvik terechtgekomen. Afgeladen vol maar het is absoluut een zalig rustige camping. Geen geschreeuw, geen muziek in de 2 caravans naast je. Geen Duitsers, geen Nederlanders, gewoon geen herrie. Heerlijk!

En toen ik op het strand kwam snapte ik het wel aardig. De straat van Kalmar is lekker op temperatuur en het water is kristalhelder. En hoewel het serieus druk was op het strand, ook daar lekker kunnen tukken. Prachtig wit zand ook.

Ik denk dat ik het wel snap. Zweden houden niet van massatoerisme zoals wij dat kennen. Ze willen koste wat kost de stad uit. Öland is relatief dichtbij, relatief goedkoop en omdat er alleen maar Zweden zijn, is het er wel degelijk bijzonder rustig.
Resistance is futile.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:31:03 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180675919
We zijn in Karlskrona. Vanmiddag de stad ontdekken, vanavond hapje eten. Morgen eilandhoppen! Iemand ervaring hiermee vanuit Karlskrona?
Resistance is futile.
  maandag 23 juli 2018 @ 18:23:28 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180679410
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:53 schreef Joene het volgende:
Morgen richting Lund, zondag richting Stockholm , maandag naar de hoge kust en daar weekje verblijven
Waar zit je nu?
Resistance is futile.
pi_180681163
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waar zit je nu?
Ornskoldsvik , hoga kusten O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_180681724
Mijn kortste bezoek aan Zweden ooit was in 2009, nog geen 9 uur. Om 13:00 landde ik op Gothenburg, toen nog met Ryan Air, trein om half 3 naar Malmo. Om half 7 aankomst malmo. Daar stond de eigenaar van mn toekomstige Volvo al op me te wachten. Papierwerk geregeld en half 10 reed ik de brug op bij Malmo. Half 7 lag ik in mn bedje. Weet niet meer hoeveel Red Bull er in is gegaan. Maar het heeft iemand goed rijk gemaakt.



En ik rij er nog steeds in, behalve de Eland lampen zijn eraf gehaald.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 20:19:31 #64
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_180682024
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:39 schreef Joene het volgende:

[..]

Ornskoldsvik , hoga kusten O+
Mooie omgeving. Ik fietste daar in 2005 of 2006. Veel plezier!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_180700216
Goedemiddag allemaal. Ik ga begin september een paar dagen naar Stockholm en mijn vraag is of jullie een goedkoop hotelletje of Air b&b adres weten? Ben er al een keer geweest maar toen woonde er een vriend van me. Hoor dat het allemaal best duur is qua hotellen. Gr.
  woensdag 25 juli 2018 @ 14:30:13 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180718359
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:31 schreef Seven. het volgende:
We zijn in Karlskrona. Vanmiddag de stad ontdekken, vanavond hapje eten. Morgen eilandhoppen! Iemand ervaring hiermee vanuit Karlskrona?
OK, we hadden dus als plan om op Utklippan met zeehonden te gaan zwemmen (gewoon wilde zeehonden, als ze geen zin hebben, dan jammer). Maar dat moet je een week of 2 van tevoren boeken. Dus toen zijn we vanuit Karlskrona naar Järnovik gereden en daar een kajak gehuurd. Dus gisteren na 5 uur peddelen over open zee op een onbewoond eilandje gekampeerd. Was erg romantisch!
Resistance is futile.
  woensdag 25 juli 2018 @ 14:31:43 #67
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180718395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:53 schreef viktorfischer het volgende:
Goedemiddag allemaal. Ik ga begin september een paar dagen naar Stockholm en mijn vraag is of jullie een goedkoop hotelletje of Air b&b adres weten? Ben er al een keer geweest maar toen woonde er een vriend van me. Hoor dat het allemaal best duur is qua hotellen. Gr.
Ik zou zeggen, kies er 1 op airbnb.com of booking.com. Södermalm is een leuk eiland om op te verblijven. Succes!
Resistance is futile.
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:12:23 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180737299
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:39 schreef Joene het volgende:

[..]

Ornskoldsvik , hoga kusten O+
Reisverslagje?
Resistance is futile.
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:16:13 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180737343
Vandaag rijden we naar Nimis, vlakbij Mölle. Dus toch eer naar de westkust! Ik ben er vorig jaar geweest maar mijn vriend niet en dit soort dingen zijn echt iets voor hem. Morgen Helsingborg, ik kon vorig jaar niet naar het museum voor mislukte acties (denk aan groene ketchup etc).
Resistance is futile.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 23:33:49 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180779123
Helsingborg is absoluut de moeite voor een dagje. Museum of failure was een leuk uurtje, tentoonstelling over allerlei mislukte innovaties en product lanceringen. Ik moest erg lachen om Atari's ET spelletje dat inmiddels cultstatus bereikt heeft.
Resistance is futile.
pi_180786241
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Reisverslagje?
We zijn van Stockholm via de E4 richting het noorden gereden , even na Sundsvall heb je een hele mooie plek om te stoppen , Tönnebro met een heerlijk meer en een (weg)restaurant , na een goede lunch en wat geklier met water , gaan we na een goede 1,5 uur weer verder via de E4 naar örnsköldsvik , de komende dagen werden gevuld met zwemmen in de fjorden , de kabelbaan naar de top van de skuleberget. Vandaag nog geen idee , morgen een bos bezoeken , maandag naar de paardenraces ! :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_180786410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:53 schreef viktorfischer het volgende:
Goedemiddag allemaal. Ik ga begin september een paar dagen naar Stockholm en mijn vraag is of jullie een goedkoop hotelletje of Air b&b adres weten? Ben er al een keer geweest maar toen woonde er een vriend van me. Hoor dat het allemaal best duur is qua hotellen. Gr.
Wat vind jij duur?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_184694584
schopper de schop

Na paar jaar azie en andere verre bestemmingen dit keer Europa en Zweden leek me wel wat.

Nu heb ik mijn oog laten vallen op het gebied Jämtland. Iemand daar bekend ?

Uiteraard moet ik daar dan nog eerst heen dus tips voor leuke rondreis van week of 3 zijn van harte welkom

Reis met auto en tent maar wil dat graag afwisselen met kampeerhut.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 29 januari 2019 @ 16:14:40 #74
357044 Budapestenaar
pi_184694722
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:07 schreef MevrouwKees het volgende:
schopper de schop

Na paar jaar azie en andere verre bestemmingen dit keer Europa en Zweden leek me wel wat.

Nu heb ik mijn oog laten vallen op het gebied Jämtland. Iemand daar bekend ?

Uiteraard moet ik daar dan nog eerst heen dus tips voor leuke rondreis van week of 3 zijn van harte welkom

Reis met auto en tent maar wil dat graag afwisselen met kampeerhut.
O, die kampeerhutten lijken me ook tof _O_
pi_184694897
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

O, die kampeerhutten lijken me ook tof _O_
ja mij dus ook, dus vandaar de afwisseling met tent en die hutjes.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 29 januari 2019 @ 16:30:07 #76
357044 Budapestenaar
pi_184695022
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:24 schreef MevrouwKees het volgende:

[..]

ja mij dus ook, dus vandaar de afwisseling met tent en die hutjes.
Tof :Y

Ik heb geen tips maar lees even mee. :s)
pi_184698092
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:07 schreef MevrouwKees het volgende:
schopper de schop

Na paar jaar azie en andere verre bestemmingen dit keer Europa en Zweden leek me wel wat.

Nu heb ik mijn oog laten vallen op het gebied Jämtland. Iemand daar bekend ?

Uiteraard moet ik daar dan nog eerst heen dus tips voor leuke rondreis van week of 3 zijn van harte welkom

Reis met auto en tent maar wil dat graag afwisselen met kampeerhut.
Jämtland is zo mooi! Ik zou in ieder geval Vildmarksvägen rijden, gaat over het Stekenjokkplateau en je komt werkelijk ogen tekort. Kuddes rendieren en tussen de eeuwige sneeuw. Wildernis vanuit de auto, echt prachtig.

Verder Åre, is eigenlijk een skiplaats maar is ook in de zomer zeker de moeite waard. Veel activiteiten, maar nauwelijks toeristen. En Östersund natuurlijk. Mooi en lieflijk plaatsje. Zou er zo willen wonen. Mooi deel van Zweden hoor! Even de Poolcirkel nog aantikken, voor het gevoel
:9
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 29 januari 2019 @ 19:54:42 #78
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184698864
Omgeving Ljungdalen, Messlingen, Storsjö (Härjedalen) heb je ook aardig wat huisjes in the middle of nowhere.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_184707555
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:19 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Jämtland is zo mooi! Ik zou in ieder geval Vildmarksvägen rijden, gaat over het Stekenjokkplateau en je komt werkelijk ogen tekort. Kuddes rendieren en tussen de eeuwige sneeuw. Wildernis vanuit de auto, echt prachtig.

Verder Åre, is eigenlijk een skiplaats maar is ook in de zomer zeker de moeite waard. Veel activiteiten, maar nauwelijks toeristen. En Östersund natuurlijk. Mooi en lieflijk plaatsje. Zou er zo willen wonen. Mooi deel van Zweden hoor! Even de Poolcirkel nog aantikken, voor het gevoel
:9
Ja dat gebied heeft veel te zien. De route erheen is nog beetje een ? Ga ik via Goteborg of Oslo ? Rondje ?
pi_184710323
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:41 schreef MevrouwKees het volgende:

[..]

Ja dat gebied heeft veel te zien. De route erheen is nog beetje een ? Ga ik via Goteborg of Oslo ? Rondje ?
E45 vanuit GBG brengt je helemaal naar Jämtland. Maar je kan ook op de E4 via Jönköping, Stockholm, Uppsala en dan via Gävle afbuigen richting Mora. Vervolgens vanuit Mora via Inlandsvägen noordelijk rijden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_184797266
thanks knut..

Ik vind het nog best een uitdaging om leuke route te vinden.

Ik moet helaas in augustus, juli is afgekeurd door werkgever en in september kan ik zelf niet ivm project .. zucht..

En iemand nog een goede site voor huisjes en/of hutten ?
pi_201389115
Ik ga over een paar weken naar Värmland, heb echt geen idee verder wat daar te doen is, dus we laten alles lekker op ons afkomen :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_201389748
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 20:15 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga over een paar weken naar Värmland, heb echt geen idee verder wat daar te doen is, dus we laten alles lekker op ons afkomen :P
Dat vind ik ook een interessante regio, maar ben er nog nooit geweest. Hoor graag wat je ervaringen zijn
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_208179267
Wij zitten te denken om dit jaar onze vakantie niet naar Frankrijk toe te gaan maar naar Zweden. Met de auto!

Kan iemand mij in een notendop vertellen waar we rekening mee moeten houden als we naar zweden gaan?

Specs: 2 volwassenen, 2 kinderen (10 en 13), auto zonder kar ;)
Just say hi!
  dinsdag 28 februari 2023 @ 20:49:49 #85
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_208183352
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 16:05 schreef Chandler het volgende:
Wij zitten te denken om dit jaar onze vakantie niet naar Frankrijk toe te gaan maar naar Zweden. Met de auto!

Kan iemand mij in een notendop vertellen waar we rekening mee moeten houden als we naar zweden gaan?

Specs: 2 volwassenen, 2 kinderen (10 en 13), auto zonder kar ;)
De Grote Beltbrug en de Øresundbrug zijn behoorlijk prijzige tolbruggen in Denemarken (zie hier: https://www.anwb.nl/vakantie/denemarken/reisvoorbereiding/tol)

Je kunt ook met de boot vanaf Puttgarden naar Rødby of vanaf Rostock naar Gedser. Je vermijdt de Grote Beltbrug, maar moet nog wel over de Øresundbrug. Wil je ook de Øresundbrug mijden, dan moet je vanaf Travemünde, Rostock of Swinoujscie met de boot naar Trelleborg of Ystad.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 20:57:51 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208183456
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 16:05 schreef Chandler het volgende:
Wij zitten te denken om dit jaar onze vakantie niet naar Frankrijk toe te gaan maar naar Zweden. Met de auto!

Kan iemand mij in een notendop vertellen waar we rekening mee moeten houden als we naar zweden gaan?

Specs: 2 volwassenen, 2 kinderen (10 en 13), auto zonder kar ;)
Ik neem met dochter van 6 altijd de nachtboot vanaf Noord Duitsland naar Zweden. Meestal naar Trelleborg maar dit jaar toevallig naar Göteborg, wat noordelijker.
Kom je lekker uitgerust aan en reis je tijdens het slapen. Vind ik ideaal.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208185804
Wij nemen de nachtboot of de route met de bruggen. De optie van 2 x boot vermijden we bewust vanwege de soms lange rijen in het hoogseizoen.

Het meest fijne vinden we de nachtboot, maar die kan in de zomer aardig prijzig zijn. Of volgeboekt.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_208185981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
De Grote Beltbrug en de Øresundbrug zijn behoorlijk prijzige tolbruggen in Denemarken
Prijzig ja, maar altijd nog (iets) goedkoper dan de alternatieven per boot.
Enkeltje Helsingør-Helsingborg is bv 100 euro. De brug van Kopenhagen naar Malmö kost enkele reis 57 euro.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_208186984
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik neem met dochter van 6 altijd de nachtboot vanaf Noord Duitsland naar Zweden. Meestal naar Trelleborg maar dit jaar toevallig naar Göteborg, wat noordelijker.
Kom je lekker uitgerust aan en reis je tijdens het slapen. Vind ik ideaal.
Wat kost dat? wij gaan met z'n 4tjes, dat zal ongetwijfeld wat duurder zijn dan met z'n 2tjes.

En gisteren geboekt, maar ook door de host geannuleerd omdat ze aan het verbouwen zijn en vergaten waren om het huisje van airbnb te halen :( dus nu opzoek naar een ander relatief goedkoop plekje!
Just say hi!
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 15:46:32 #90
45833 crew  Fogel
pi_208192250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:14 schreef Chandler het volgende:

[..]
Wat kost dat? wij gaan met z'n 4tjes, dat zal ongetwijfeld wat duurder zijn dan met z'n 2tjes.

En gisteren geboekt, maar ook door de host geannuleerd omdat ze aan het verbouwen zijn en vergaten waren om het huisje van airbnb te halen :( dus nu opzoek naar een ander relatief goedkoop plekje!
Prijzen zijn dynamisch... https://www.stenaline.nl/ daar kan je de voor jou juiste prijs vinden. Nu weet ik het even niet meer zeker of het bij Stena of Colorline was dat je bij een betere hutcategorie opeens ook ontbijt hebt inbegrepen. Soms is dan totaal gezien een betere hut goedkoper dan een slechte + ontbijt :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 1 maart 2023 @ 22:58:01 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208199481
Goedkoopste optie was/is volgens mij doorgaans de nachtboot Travemunde naar Trelleborg, TT Lines.
Plus wat Fogel zegt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208203753
Even nagekeken. De laatste overtocht voor ons was afgelopen juli met Finnlines (Travemunde- Malmö). Nachtafvaart met 2 volwassenen, 2 kinderen (14 en 12) en hond in een standaard hut incl. ontbijt voor 264 euro. Dat was een enkele reis.
Daarvoor nachtboot in februari met Stenaline (Kiel-Göteborg) voor 505 euro, familiekamer inclusief ontbijt. Dat was een retour.
De laatste keer Finnlines is even geleden, maar toen kostte een retour voor mij alleen nog geen 300.
Als je het aantal uitgespaarde kilometers rekent, de prijs van de tolwegen/boten en een overnachting (ligt er natuurlijk wel aan waar je in Zweden naar toe gaat) kan het vaak wel uit. Plus dat het gewoon lekker is om te slapen en te reizen tegelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Knutknuttsson op 02-03-2023 12:06:23 ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_208603756
Huisje in de Fjällen (Sälen) voor in de zomer geboekt. Normaal gesproken gaan we altijd een weekje naar Åre, nu dus iets minder Noordelijk. Wij zijn er wel eens wezen skiën en in 2017 nog een paar dagen in de zomer doorgebracht, dus onbekend terrein is het zeker niet.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_208820776
Net weer de nachtboot naar Malmö voor in de zomer geboekt. 4 personen plus hond, inclusief midnightsnack en ontbijtbuffet voor 268 euro, exact 4 euro duurder dan de afvaart van vorig jaar zomer.

Ik vind dat eigenlijk wel een zeer schappelijke prijs.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_208831613
Dat is inderdaad best schappelijk.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 20:11:19 #96
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209177861
Ik zou best wel willen rondreizen dit jaar met de auto door Zweden en wellicht kampen in de natuur, (wildkamperen)

Heb dit vroeger vaak gedaan moet moeders, en ben er al 15 jaar niet geweest.

Maar ik hoor overal dat Zweden tegenwoordig levensgevaarlijk is door de massa immigratie van vluchtelingen, en dat er overal explosieven af gaan, en vrouwen niet normaal kunnen lopen in de steden.

Hoe is dit voor jongens, ik als 30 jarige jongen.. uit Nederland, is het veilig om daar te komen, als je bijvoorbeeld steden zoals Malmo, en Stockholm overslaat?
  dinsdag 16 mei 2023 @ 20:17:44 #97
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_209177936
Dubbel, kan weg
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 20:18:31 #98
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_209177952
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 20:11 schreef BMW1993 het volgende:
Ik zou best wel willen rondreizen dit jaar met de auto door Zweden en wellicht kampen in de natuur, (wildkamperen)

Heb dit vroeger vaak gedaan moet moeders, en ben er al 15 jaar niet geweest.

Maar ik hoor overal dat Zweden tegenwoordig levensgevaarlijk is door de massa immigratie van vluchtelingen, en dat er overal explosieven af gaan, en vrouwen niet normaal kunnen lopen in de steden.

Hoe is dit voor jongens, ik als 30 jarige jongen.. uit Nederland, is het veilig om daar te komen, als je bijvoorbeeld steden zoals Malmo, en Stockholm overslaat?
Ben vorig jaar in Malmö geweest en het centrum is volledig veilig. Malmö, Stockholm en andere steden hebben probleemwijken en daar moet je voor de lol niet naar toegaan (zeker niet 's nachts), maar buiten de probleemwijken is Malmö gewoon een knusse en gezellige stad aan het water en er wordt heel veel gefietst in Malmö. Overal zijn er fietspaden. Nee, ik zou Malmö echt niet mijden, alleen de probleemwijken van Malmö dan, maar daar is toch niets te zien en er zijn geen hotels in de probleemwijken.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 20:32:29 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209178092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 20:11 schreef BMW1993 het volgende:
Ik zou best wel willen rondreizen dit jaar met de auto door Zweden en wellicht kampen in de natuur, (wildkamperen)

Heb dit vroeger vaak gedaan moet moeders, en ben er al 15 jaar niet geweest.

Maar ik hoor overal dat Zweden tegenwoordig levensgevaarlijk is door de massa immigratie van vluchtelingen, en dat er overal explosieven af gaan, en vrouwen niet normaal kunnen lopen in de steden.

Hoe is dit voor jongens, ik als 30 jarige jongen.. uit Nederland, is het veilig om daar te komen, als je bijvoorbeeld steden zoals Malmo, en Stockholm overslaat?
Lolwhat :D

Malmö kom ik niet voor mijn plezier, maar daar ga je ook niet (wild)kamperen neem ik aan.

Verder kun je meer dan prima lekker kamperen en wildkamperen. Andere websites bezoeken ipv rabbitholes voor je nieuws wil weleens helpen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 16 mei 2023 @ 21:54:23 #100
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_209179147
Jemig. Je ziet Zweden als een grote ghetto?

Malmö is prachtig, alleen gebieden als Rosengård lekker overslaan. Stockholm is nog veel mooier en in wijken als Rinkeby ga je normaal gesproken toch helemaal niet komen.


Lekker gaan man, misschien wordt je wereldbeeld zelfs wel een beetje bijgesteld.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')