abonnement Unibet Coolblue
pi_171926260
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 16:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Sta ik in een f*cking lange wachtrij aan de kassa, maja je moet wat voor je vriendin over hebben :(
Dus jij hebt ook een vriendin met maatje zero, iets waar een zaak als Zarah om bekend staat qua kleding.
pi_171927194
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 16:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Sta ik in een f*cking lange wachtrij aan de kassa, maja je moet wat voor je vriendin over hebben :(
Licht eens wat meer toe. Je klacht is onduidelijk.
pi_171955993
Hij vindt dat het allemaal erg lang duurt voor zijn vriendin bij de kassa al die maatje zero kledij kan afrekenen, omdat het schijnbaar erg druk is (met haar leeftijdsgenoten die ook legio van die kleding hebben gekocht en ook willen afrekenen) en er waarschijnlijk ook te weinig kassa's zijn om de doorloop van klanten te bespoedigen.

En aangezien jongens/mannen niet zo van het rondhangen zijn in kledingwinkels voor meisjes/vrouwen duurt het hem allemaal te lang.
pi_171956035
Ja uitverkoop hè, althans het begin ervan en dan komen daar hordes Turken o.a op af met hun schreeuwende kinderen :(

Yep mijn vriendin heeft zo'n kleine maat, dat ze op de kinderafdeling ook wel eens kijkt. Maar ik ging alvast in de rij staan, terwijl zij nog verder zocht.

Werkte wel effectief, alleen ik verveelde mij: dus even geklaagd in KLB :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')