abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 juni 2017 @ 18:04:58 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171838689
Waarom zijn kentekens nog niet europees? Dwz dat je gewoon je auto waar dan ook in europa kan kopen zonder dat het je nadelen oplevert om het kenteken over te laten zetten naar een NL kenteken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171839172
Je zou inderdaad zeggen dat daar iets te halen valt voor de EU, in ieder geval qua publieke opinie in een land als Nederland.

Heb er geen echt antwoord op, maar de autoindustrie lijkt vooral een van de laatste bastions te zijn van staatssteun en -inmenging. Importeren van Amerikaanse auto's is loeiduur omdat we onze eigen autoindustrie willen beschermen, en vrijwel elk (groot) land heeft vergelijkbare restricties.

Ik vermoed dat het gewoon een stukje protectionisme is.

(Las laatst ook nog iets over de macht van autodealers, misschien heeft dat er ook mee te maken)
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:17:58 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171840237
als men 'n dergelijk 'bureau' kan realiseren waar alle voertuigen van EU geregistreerd en zij de belasting innen en 't wegennet in orde houden, is 'n mooi begin van ein reich EU
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_171840737
Hebben we toch al met die sterretjes :')

Beter gewoon zo'n bazen kenteken met plaatjes _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_171840849
In Beieren rijden er nog een hoop rond met een kenteken van de Freistaat Bayern (uitgifte kentekens is een Länder-kompetenz, dus niet centraal geregeld maar per regio)

Dat zie ik niet zo snel veranderen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_171840985
Beter voeren ze dat in met motoren. Hoef ik niet meer op een 25km scooter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')