abonnement Unibet Coolblue
pi_171842053
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:22 schreef June. het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de meeste terroristen nog te dom om te poepen, anders hadden we nu al veel meer slachtoffers of aanslagen gehad.
Wat een aanname, dat weten we helemaal niet. Evenals ze te dom zijn om te poepen. Die gast wist dat hij screwed was. Je kan dan 2 dingen doen. Of je laat je arresteren door volk waar je een grondige hekel aan hebt, of je neemt zelf het heft in handen en je laat je ombrengen. Het is allemaal een machtdingetje.
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:24:15 #252
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171845567
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat een aanname, dat weten we helemaal niet. Evenals ze te dom zijn om te poepen. [b]Die gast wist dat hij screwed was[\b]. Je kan dan 2 dingen doen. Of je laat je arresteren door volk waar je een grondige hekel aan hebt, of je neemt zelf het heft in handen en je laat je ombrengen. Het is allemaal een machtdingetje.
Hij was helemaal niet op de radar voor terrorisme?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_171845933
quote:
In de loop van de avond heeft de politie nog vier huiszoekingen uitgevoerd. Vier mensen werden opgepakt en meegenomen voor verhoor, zo meldt VRT Nieuws met bevestiging van het federaal parket.

Er waren meer concreet twee huiszoekingen in Koekelberg, één in Molenbeek en één in Anderlecht. Alle vier opgepakte personen hadden contact gehad met dader Oussama Zariouh. Morgen beslist de onderzoeksrechter of zij aangehouden worden.
pi_171847323
quote:
13s.gif Op woensdag 21 juni 2017 22:24 schreef nixxx het volgende:

[..]

Hij was helemaal niet op de radar voor terrorisme?
Wat ik uit het verhaal begrijp is dat hij het eerste explosief af liet gaan, wat faliekant mis ging en dat ie daarna richting een militair liep en riep allah akbar.
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:31:58 #255
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171847585
Hoelang zou dat engeltje nog op onze schouder blijven zitten? :{ Aan alle kanten worden er aanslagen gepleegd. Ik heb het gevoel dat het niet meer lang gaat duren.
pi_171847816
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoelang zou dat engeltje nog op onze schouder blijven zitten? :{ Aan alle kanten worden er aanslagen gepleegd. Ik heb het gevoel dat het niet meer lang gaat duren.
Dat zeiden we een jaar geleden ook al. Het zal heus ooit wel gebeuren ja. Maar hoe, wat en wanneer weet niemand. Voor mezelf lig ik er niet wakker van. Het is meer in wat voor wereld mijn kind terecht komt.
pi_171848093
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:16 schreef Hathor het volgende:
En wederom een man die niet op de radar stond bij de veiligheidsdiensten.
En als hij wel op de radar stond had hij alsnog in alle vrijheid een aanslag kunnen voorbereiden. Terreurverdachten moeten gewoon preventief gedeporteerd worden. Het blijft anders achter de feiten aanlopen.
pi_171848147
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoelang zou dat engeltje nog op onze schouder blijven zitten? :{ Aan alle kanten worden er aanslagen gepleegd. Ik heb het gevoel dat het niet meer lang gaat duren.
Maak je niet zo'n zorgen, jij zit toch 99% van de tijd binnen.

:*
pi_171848309
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

En als hij wel op de radar stond had hij alsnog in alle vrijheid een aanslag kunnen voorbereiden. Terreurverdachten moeten gewoon preventief gedeporteerd worden. Het blijft anders achter de feiten aanlopen.
https://m.hln.be/nieuws/b(...)estrijding~a68a6e14/

Volgens de burgervader van Antwerpen zijn er 189 echt gevaarlijk.

Ik vind dat nogal een aantal. Als ze allemaal afzonderlijk van elkaar aanslagen plegen is het leed niet te overzien.

Vind zo'n uitspraak wel opmerkelijk in die zin dat die gasten wel als gevaarlijk gezien worden, maar blijkbaar geen reden is om ze naar ver weg te dumpen en mogelijke verblijfsvergunning, paspoort whatever af te pakken
  donderdag 22 juni 2017 @ 01:51:34 #260
117098 Hathor
Effe niet
pi_171849560
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

https://m.hln.be/nieuws/b(...)estrijding~a68a6e14/

Volgens de burgervader van Antwerpen zijn er 189 echt gevaarlijk.

Ik vind dat nogal een aantal. Als ze allemaal afzonderlijk van elkaar aanslagen plegen is het leed niet te overzien.

Vind zo'n uitspraak wel opmerkelijk in die zin dat die gasten wel als gevaarlijk gezien worden, maar blijkbaar geen reden is om ze naar ver weg te dumpen en mogelijke verblijfsvergunning, paspoort whatever af te pakken
Plus dat ze invloed uitoefenen op hun omgeving en zo meer lui kunnen recruteren voor hun zaak. Het is eigenlijk gewoon misdadig om dat soort lui niet preventief op te pakken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171849580
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

En als hij wel op de radar stond had hij alsnog in alle vrijheid een aanslag kunnen voorbereiden. Terreurverdachten moeten gewoon preventief gedeporteerd worden. Het blijft anders achter de feiten aanlopen.
terug naar de zandbak bij voldoende bewijs.
  donderdag 22 juni 2017 @ 05:27:29 #262
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171850676
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat ik uit het verhaal begrijp is dat hij het eerste explosief af liet gaan, wat faliekant mis ging en dat ie daarna richting een militair liep en riep allah akbar.
Ah zo, ja na dat eerste mislukte plofje was hij wel fucked sowieso.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_171850680
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Aan alle kanten worden er gefakete aanslagen gestaged. Ik heb het gevoel dat het niet meer lang gaat duren.
LMFTFY.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_171851145
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 01:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Plus dat ze invloed uitoefenen op hun omgeving en zo meer lui kunnen recruteren voor hun zaak. Het is eigenlijk gewoon misdadig om dat soort lui niet preventief op te pakken.
We stonden erbij en keken ernaar is wel een toepasselijke zin.

Het beleid zowel in NL als in België staat niet toe om echte stappen tegen die nono's te kunnen ondernemen. Daarentegen kun je wel stappen ondernemen, maar de vraag is hoeveel dat gaat helpen.
pi_171858478
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

https://m.hln.be/nieuws/b(...)estrijding~a68a6e14/

Volgens de burgervader van Antwerpen zijn er 189 echt gevaarlijk.

Ik vind dat nogal een aantal. Als ze allemaal afzonderlijk van elkaar aanslagen plegen is het leed niet te overzien.

Vind zo'n uitspraak wel opmerkelijk in die zin dat die gasten wel als gevaarlijk gezien worden, maar blijkbaar geen reden is om ze naar ver weg te dumpen en mogelijke verblijfsvergunning, paspoort whatever af te pakken
Als voorzitter van een partij die pleit voor het opheffen van bepaalde mensenrechten is het logisch dat hij zoiets zegt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171860922
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 01:53 schreef Craptacular het volgende:

[..]

terug naar de zandbak bij voldoende bewijs.
En waarom wil je de zandbak opzadelen met mensen die in Nederland of Belgie geradicaliseerd zijn? Als daar iemand "op de radar staan" kan hij niet zomaar aanslagen plannen en plegen.
pi_171870290
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:16 schreef Hathor het volgende:
En wederom een man die niet op de radar stond bij de veiligheidsdiensten. Hij had weliswaar een strafblad en was een veroordeeld sexoffender, maar er waren geen tekenen van extremisme.
Nope, hij had geen strafblad, geen veroordelingen. Z'n ex-vrouw heeft ooit aanklacht wegens aanranding ingediend, maar die zaak werd geseponeerd (bleef zonder gevolg).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:14:15 #268
117098 Hathor
Effe niet
pi_171870468
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:10 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nope, hij had geen strafblad, geen veroordelingen. Z'n ex-vrouw heeft ooit aanklacht wegens aanranding ingediend, maar die zaak werd geseponeerd (bleef zonder gevolg).
Dan blijven er alsnog wat drugsgerelateerde zaken over, hoe dan ook, het was een bekende van de politie, al zij het niet in de vorm van jihadisme.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171874747
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan blijven er alsnog wat drugsgerelateerde zaken over, hoe dan ook, het was een bekende van de politie, al zij het niet in de vorm van jihadisme.
Vorig jaar gehoord als getuige in een drugszaak, volgens De Standaard. Maar dus geen veroordelingen, geen contacten met radicale moslims, IS heeft de actie niet opgeëist, z'n Facebook profiel leek gematigd, en ook de "Molenbeek" link lijkt niet significant, want hij woonde aan de "goede kant" van de gemeente.
Ben benieuwd naar de inhoud van de teksten van de man zelf "waaruit zou blijken dat hij psychologisch in de war was".
quote:
Maar op het appartement van de terreurverdachte Oussama Z. (36) in Sint-Jans-Molenbeek vond de politie wel geschriften waaruit duidelijk sympathie voor IS blijkt, bevestigde het federaal parket gisteren.

[..]

Volgens onze bronnen zouden in het appartement ook teksten van de man zelf gevonden zijn, waaruit zou blijken dat hij psychologisch in de war was.

[..]

Voor zover bekend heeft Z. bij het uitvoeren van zijn aanslag alleen gehandeld. Het onderzoek van zijn computer en telefoon zal moeten uitwijzen of Z. via geheime chatgroepen of via Whatsapp of Telegram contact had met IS-militanten in ons land of elders in de wereld. Contacten die hem bijvoorbeeld hielpen bij het ­maken van de bommen. Gisteravond werden vier mensen opgepakt na vier huiszoekingen.

[..]

Ook op zijn Facebook-profiel toonde Z. zich relatief gematigd. Hij leek er begaan met de Palestijnse zaak, was sympathisant van de als gematigd beschouwde islamoloog Tariq Ramadan, likete een uitspraak van één salafistische predikant en maakte zich vooral boos over filmpjes waarin gesluierde vrouwen lastig worden gevallen.

Oussama Z. kwam pas in 2002 vanuit de provincie Nador in Marokko naar ons land. Toen was hij al 21. Hij is dus niet geboren en getogen in België. Hij woonde achtereenvolgens in Aalst, Grimbergen, Ukkel en Sint-Gillis. Pas sinds 2013 woonde hij in Sint-Jans-Molenbeek.

Volgens de Molenbeekse burgemeester Françoise Schepmans (MR) stond hij al die tijd ingeschreven op hetzelfde adres, aan de Mettewielaan. Die ligt aan de zogenaamde goeie kant van de gemeente – een eind weg van het beruchte oud-Molenbeek waar onder anderen de broers Abdeslam en Abdelhamid Abaaoud opgroeiden. Tot nader order is er dan ook geen enkele link gevonden tussen de tientallen Molenbeekse jihadi’s en hun sympathisanten enerzijds en Z. anderzijds.

[..]

Z. was getrouwd tussen 2004 en 2007 en zijn ex-vrouw diende een aantal keer een klacht in tegen hem, onder andere wegens belaging en aanranding. De klachten werden geseponeerd bij gebrek aan bewijs. Vorig jaar werd hij nog ondervraagd als getuige in een drugsdossier.
Die vier personen zijn alweer vrijgelaten, het lijkt erop dat hij helemaal alleen handelde.

Zou me niet verbazen als z'n actie meer te maken had met het feit dat ie alleen was, geen vrouw vond, dan dat ie beïnvloed zou geweest zijn door IS propaganda. Het is duidelijk dat hij z'n scheiding slecht verwerkte, en als je de reactie van z'n zus leest:
quote:
Zijn vader kan niet geloven dat hij geradicaliseerd was. ‘Hij had geen oog voor IS en was zeker geen lid van de terreurgroep’, zegt hij aan de VRT. ‘Hij was een gematigde moslim.’

Zijn jongste zus omschrijft hem tegenover de RTBF als een ‘compleet normaal persoon’. ‘De familie, de buren, zijn verbaasd om te horen dat hij overleden is. Hij werkte, had een auto, een woning.’

Volgens haar hield hij van het leven en stond hij op het punt om taxichauffeur te worden. Na de ramadan wou hij naar Marokko gaan om zich te verloven, klinkt het.

Dat Oussama Z. mogelijk sympathie had voor terreurgroep IS kunnen ze moeilijk geloven. ‘Mijn broer was daartegen. Hij sprak daar niet over. Een keer zei hij dat hij tegen aanslagen was.’
Naar Marokko gaan om zich te verloven? Zal een recent gesprek geweest zijn, waarschijnlijk wist hij reeds wat hij ging doen, dan is het opvallend dat hij zoiets verzint...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 23 juni 2017 @ 09:27:33 #270
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_171878306
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Vorig jaar gehoord als getuige in een drugszaak, volgens De Standaard. Maar dus geen veroordelingen, geen contacten met radicale moslims, IS heeft de actie niet opgeëist, z'n Facebook profiel leek gematigd, en ook de "Molenbeek" link lijkt niet significant, want hij woonde aan de "goede kant" van de gemeente.
Ben benieuwd naar de inhoud van de teksten van de man zelf "waaruit zou blijken dat hij psychologisch in de war was".

[..]

Die vier personen zijn alweer vrijgelaten, het lijkt erop dat hij helemaal alleen handelde.

Zou me niet verbazen als z'n actie meer te maken had met het feit dat ie alleen was, geen vrouw vond, dan dat ie beïnvloed zou geweest zijn door IS propaganda. Het is duidelijk dat hij z'n scheiding slecht verwerkte, en als je de reactie van z'n zus leest:

[..]

Naar Marokko gaan om zich te verloven? Zal een recent gesprek geweest zijn, waarschijnlijk wist hij reeds wat hij ging doen, dan is het opvallend dat hij zoiets verzint...
Shankar–Ehsaan–Loy
Sisco Certified
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')