abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:36:38 #26
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_171845883
Op alles wat je als Nederlander maakt zit automatisch auteursrecht. Dit hoef je dus niet te vermelden. In de VS gold dat vroeger niet, daar moest men het deponeren bij de Library of Congress en dan moest men verplicht (C) <jaartal> erbij zetten. Ook daar is het aangepast.

Ook een leuke is dat de e-mail alleen bestemd is voor de geadresseerde.
Ik heb jarenlang diverse mails ontvangen van iemand met een bijna gelijk e-mailadres.
Het begon met bevestiging van zijn huwlijkslocatie, toen de makelaar, later de peuterspeelzaal, de school en uiteindelijk de echtscheidingsadvocaat.

Deze laatste maakte het het bontst.
Op geen enkele e-mail van mij hebben ze gereageerd. Ik heb na de derde mail die ik van hen kreeg een ander soort tekst geschreven.
Ik was de geadresseerde van de e-mail, dus deze e-mail was duidelijk voor mij bestemd (volgens hun eigen disclaimer).
Ik was echter niet de persoon om wie het ging, ik kende hem ook niet, dus ik zou de volgende e-mail dan maar noodgedwongen op de diverse social media plaatsen zodat hij de inhoud via een omweg toch zou kunnen krijgen.
Binnen de dag antwoord, excuses en geen e-mails ontvangen.

Er was ooit een advocatenkantoor in de VK. Die had een disclaimer die geprint op 24 kantjes A4 kwam te staan. Die bleek dus achteraf niet rechtsgeldig. Dit was eind vorige / in het begin van deze eeuw. In de tijd van de inbelverbindingen dus. Moet je nagaan hoeveel tikken het kostte als je een mailtje binnenhaalde met als inhoud "I'm out of the office. You can reach me next monday." en dan de disclaimer erbij :o
pi_171846423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:43 schreef _--_ het volgende:
Dit staat in al mijn emails standaard onderaan. hoe valide is dit?

[..]

Dus ik mag niet op je email reply-en?
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')