abonnement Unibet Coolblue
pi_171811769
Zojuist ontstond er een spontane demonstratie op de publieke tribune van de tweede kamer.

Zij werden na een aantal minuuten afgevoerd door twee agenten.

Dat dit kan in een wereld die gedomineerd wordt door terrorisme.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:17:33 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171811800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:16 schreef icloud het volgende:
Zojuist ontstond er een spontane demonstratie op de publieke tribune van de tweede kamer.

Zij werden na een aantal minuuten afgevoerd door twee agenten. [ afbeelding ]

Dat dit kan in een wereld die gedomineerd wordt door terrorisme.
eens, eigen risico moet afgeschaft worden. schitterende demonstratie
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 20 juni 2017 @ 14:18:25 #3
186611 Haags
pi_171811820
Nou, dat zal veel nut hebben gehad.
Zonder wrijving geen glans
pi_171811849
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, dat zal veel nut hebben gehad.
Ze begonnen hard te zingen, camera zoomde op ze in en de vergadering werd stilgelegd, ze hebben dus genoeg aandacht gehad.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:24:38 #5
307622 Perox
(niet de echte)
pi_171811968
quote:
..
Dat dit kan in een wereld die gedomineerd wordt door terrorisme.
..
Zeker! Eigen risico met zo'n onveilige wereld, het is gewoon onverantwoord! :D
pi_171811978
Als die zesde vrouw (?) van links op het eigen risico gaat zitten dan blijft er niks van over.
pi_171811988
Maar 1 neger! Wat een smerige monoculturele racisten!
pi_171811997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:17 schreef _--_ het volgende:

[..]

eens, eigen risico moet afgeschaft worden. schitterende demonstratie
In de tijd van het ziekenfonds zag je dat heel veel mensen onnodige hulpmiddelen kregen, soms meerdere rollators, onnodige behandelingen en er heel veel verspild werd.

Mijn tante is misschien wel het beste voorbeeld zij had meerdere stokken vergoed gekregen, 3 of 4 rollators die op zolder stonden en een rolstoel. Daarnaast heeft ze bijna 10 jaar lichttherapie gehad terwijl ze zelf toegaf dat het voor lichaamelijk probleem niks hielp maar het was zo lekker.

Toen de zorgverzekeraars kwamen was het uit met de pret en hebben ze (woedend) nooit meer iets geclaimd want dag koste hun geld(ze waren heel erg gierig).

Juist voor dat soort mensen is het eigen risico een oplossing, ze ontdekken wat alles kost en dat het weinig zin heeft om meerdere hulpmiddelen te laten verstoffen op zolder.
pi_171812001
Ja, oké. Maar dat was het? Alleen die baggervlag zonder verder uitleg? Zal vast indruk maken :')
En waarom regenboog-shirts? Zijn dit weer slachtoffers van de transgender-scene? Vragen, vragen.
´
pi_171812017
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ja, oké. Maar dat was het? Alleen die baggervlag zonder verder uitleg? Zal vast indruk maken :')
En waarom regenboog-shirts? Zijn dit weer slachtoffers van de transgender-scene? Vragen, vragen.
Een heleboeel gezang.

1234567 waar is ons geld gebleven, niet bij ons.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:28:04 #11
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_171812054
SP :')
pi_171812065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:16 schreef icloud het volgende:
Zojuist ontstond er een spontane demonstratie op de publieke tribune van de tweede kamer.
Met zo'n vlag en die bij elkaar passende shirts lijkt me er weinig spontaans aan deze demonstratie.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:28:23 #13
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171812067
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:17 schreef _--_ het volgende:

[..]

eens, eigen risico moet afgeschaft worden. schitterende demonstratie
Je weet dat de consequentie daarvan een torenhoge maandelijkse premie is, hè?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_171812107
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:26 schreef icloud het volgende:

[..]

Een heleboeel gezang.

1234567 waar is ons geld gebleven, niet bij ons.
Jullie schuld! dat ik eruit zie als een slons B-)
´
pi_171812129
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:25 schreef icloud het volgende:

[..]

In de tijd van het ziekenfonds zag je dat heel veel mensen onnodige hulpmiddelen kregen, soms meerdere rollators, onnodige behandelingen en er heel veel verspild werd.

Mijn tante is misschien wel het beste voorbeeld zij had meerdere stokken vergoed gekregen, 3 of 4 rollators die op zolder stonden en een rolstoel. Daarnaast heeft ze bijna 10 jaar lichttherapie gehad terwijl ze zelf toegaf dat het voor lichaamelijk probleem niks hielp maar het was zo lekker.

Toen de zorgverzekeraars kwamen was het uit met de pret en hebben ze (woedend) nooit meer iets geclaimd want dag koste hun geld(ze waren heel erg gierig).

Juist voor dat soort mensen is het eigen risico een oplossing, ze ontdekken wat alles kost en dat het weinig zin heeft om meerdere hulpmiddelen te laten verstoffen op zolder.
Zo waar wat je schrijft,
Ken ook de gevallen die door de GGZ medicijnen kregen voorgeschreven, ze vervolgens niet innamen maar het oogde zo lekker, als ze bij de bedrijfsarts kwamen, met in hun handtasje een zooi pillendoosjes. Dat moest dan dienen om te bewijzen hoe ziek ze waren(not).
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:32:50 #16
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171812158
Nee. Ik betaal al voldoende belasting. Het ER blijft.
pi_171812170
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Lukt het?
pi_171812209
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:33 schreef icloud het volgende:

[..]

Lukt het?
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:33 schreef icloud het volgende:

[..]

Lukt het?
Nee, verstuurde het al voordat ik enige tekst had geschreven :*
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_171812351
Het eigen risico afschaffen en dan vervolgens weer gaan janken dat de premies omhoog gaan zeker.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:42:57 #20
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171812380
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:41 schreef Childofthe90s het volgende:
Het eigen risico afschaffen en dan vervolgens weer gaan janken dat de premies omhoog gaan zeker.
ALLES MOT GRATIS!!!!1!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:48:35 #21
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_171812537
Spontane demonstratie ja. Toevallig hadden ze ook allemaal hetzelfde shirt aan.

:P
pi_171812652
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:25 schreef icloud het volgende:

[..]

In de tijd van het ziekenfonds zag je dat heel veel mensen onnodige hulpmiddelen kregen, soms meerdere rollators, onnodige behandelingen en er heel veel verspild werd.

Mijn tante is misschien wel het beste voorbeeld zij had meerdere stokken vergoed gekregen, 3 of 4 rollators die op zolder stonden en een rolstoel. Daarnaast heeft ze bijna 10 jaar lichttherapie gehad terwijl ze zelf toegaf dat het voor lichaamelijk probleem niks hielp maar het was zo lekker.

Toen de zorgverzekeraars kwamen was het uit met de pret en hebben ze (woedend) nooit meer iets geclaimd want dag koste hun geld(ze waren heel erg gierig).

Juist voor dat soort mensen is het eigen risico een oplossing, ze ontdekken wat alles kost en dat het weinig zin heeft om meerdere hulpmiddelen te laten verstoffen op zolder.
Het eigen risico heeft zeker een functie.

Ik ben wel voor afschaffing in het geval van langdurige behandelingen (voor dezelfde aandoening). Ik weet dat iemand die langdurig wordt behandeld in de geestelijke gezondheidszorg ieder jaar opnieuw het eigen risico moeten betalen. Of dat ook voor langdurige behandelingen van chronisch zieken (lichamelijk, dus niet geestelijk) geldt, weet ik niet.
Op die manier verliest het eigen risico wel een beetje haar nut. Misschien kan dat leiden tot zorgmijders. Een ander probleem is dat iemand dan al aan het begin van het jaar weet dat het eigen risico volledig verbruikt zal worden, dus is er geen reden meer om terughoudend te zijn bij vraag naar andere vormen van zorg, medicijnen of hulpmiddelen.
pi_171812768
Jeugdzorg kost ook klauwen met geld, ik ken een geval van een jongen die opgenomen werd in een groep, dat koste ¤1300 per nacht per kind er zaten 18 kinderen, na 9 maanden mocht hij weer naar huis met de diagnose adhd. ¤350.000 euro verder.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171812860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:48 schreef YazooW het volgende:
Spontane demonstratie ja. Toevallig hadden ze ook allemaal hetzelfde shirt aan.

:P
Een spontane demonstratie is een demonstratie die niet aangekondigd is en waarvoor geen toestemming is verleend.
pi_171812986
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het eigen risico heeft zeker een functie.

Ik ben wel voor afschaffing in het geval van langdurige behandelingen (voor dezelfde aandoening). Ik weet dat iemand die langdurig wordt behandeld in de geestelijke gezondheidszorg ieder jaar opnieuw het eigen risico moeten betalen. Of dat ook voor langdurige behandelingen van chronisch zieken (lichamelijk, dus niet geestelijk) geldt, weet ik niet.
Op die manier verliest het eigen risico wel een beetje haar nut. Misschien kan dat leiden tot zorgmijders. Een ander probleem is dat iemand dan al aan het begin van het jaar weet dat het eigen risico volledig verbruikt zal worden, dus is er geen reden meer om terughoudend te zijn bij vraag naar andere vormen van zorg, medicijnen of hulpmiddelen.
Chronisch zieken hebben veelal in februari al hun ER betaaald. Daar staat voor deze groep dan wel een jaarlijkse tegemoetkoming in de maand september (meen ik) tegenover. Een bedrag van honderd euro en nog wat.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')