abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 08:48:18 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171805479
quote:
Real Madrid wil niet meewerken aan een eventueel vertrek van Cristiano Ronaldo. Voorzitter Florentino Perez is van plan om de Portugese sterspeler aan zijn tot medio 2021 lopende contract te houden.

"Cristiano staat hier onder contract. Hij is speler van Real Madrid en blijft dat ook", zegt de 70-jarige preses van de 'Koninklijke', die maandag voor een nieuwe termijn van vier jaar werd herkozen.

Sinds de Spaanse justitie vorige week een aanklacht tegen Ronaldo heeft ingediend, wemelt het in buitenlandse media van de transfergeruchten. Ronaldo zou tussen 2011 en 2014 de fiscus voor 14,7 miljoen euro hebben opgelicht. De Portugees ontkent dat en zou volgens diverse media Spanje willen verlaten.

"Ik heb Cristiano niet gesproken, ik lees alleen van alles in de kranten", zei Perez. "Hij zal ons ongetwijfeld binnenkort alles vertellen, want zijn geloofwaardigheid is hierdoor aangetast."

"Iedereen moet aan zijn belastingverplichtingen voldoen", stelde de voorzitter. "Maar ik ken Ronaldo, hij is een goede jongen, als profvoetballer en als mens. Daarom is dit is een heel vreemde situatie. Ik zal hem verdedigen, als speler en als persoon."

Bayern München
Bayern München voelde zich maandag al genoodzaakt om met een officiële verklaring geruchten over interesse in Ronaldo te ontkennen. Ook Paris Saint-Germain en Manchester United worden in veel media aan Ronaldo gelinkt.

"Maar ik heb geen enkel bod binnengekregen. Niet op Ronaldo, en ook niet op Alvaro Morata en niet op James Rodriguez", beweerde Perez.

Ronaldo werd dit seizoen met twaalf treffers topscorer in de door Real Madrid gewonnen Champions League. De club werd afgelopen seizoen ook kampioen van Spanje. In competitieverband scoorde Ronaldo 25 keer.

Momenteel is Ronaldo met Portugal actief op de Confederations Cup. Woensdag om 17.00 uur speelt Portugal in Moskou tegen gastland Rusland.
Wat kunnen we opgelucht adem halen. Shoutout naar mijn maatjes DP & JC _O_

CR7GODGENOT

_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin dinsdag 20 juni 2017 @ 09:39:43 #2
35723 crew  GGMM
pi_171806335
Was er al niet een topic over het evt. Vertrek van Ronaldo?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_171806436
pi_171807823
Gewoon naar Ajax gaan, dan speel je ten minste elke week
Moeten zij weten
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 12:46:18 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171832921
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171833069
JAAAAAAAAAAA HALA MADRID VIVA REPUBLICA!!!! CAMPÉON OLE OLE

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2017 12:53:18 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')