abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 19 juni 2017 @ 22:18:51 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171799959
KRP: Helsinkiin valmisteltiin mahdollisesti terroritekoa – kohde Temppeliaukion kirkko

Temppeliaukion kirkkoon saatettiin suunnitella sunnuntaina terrori-iskua, Keskusrikospoliisi vahvistaa.

Keskusrikospoliisi vahvistaa Helsingin Temppeliaukion kirkon operaatioon liittyen, että kyse on varautumisesta mahdollisesta terroritekoon.

KRP:n mukaan poliisin tietoon on tullut seikkoja, joiden perusteella on syytä epäillä terroristisen teon valmistelua. Tietojen mukaan mahdollisen teon kohteena olisi Temppeliaukion kirkko Helsingissä.

Poliisi on KRP:n mukaan käynnistänyt kaikki mahdolliset toimet terroriuhan selvittämiseksi.

Poliisi tekee jatkuvasti tilannearviota ja kansalaisten turvallisuus pyritään varmistamaan kaikin tavoin. Poliisin arvio on se, että viime sunnuntain operaation kaltaista toimintaa ei ole tarpeen jatkaa, poliisi tiedottaa.

Poliisilla oli sunnuntaina Etu-Töölössä käynnissä suuroperaatio. Temppeliaukion kirkon ympärillä näkyi paljon poliisiautoja. Maanantaina iltapäivällä Temppeliaukion kirkon eteen ilmestyi betoniporsaita.

IS:n saamien tietojen mukaan aloite betoniporsaiden asentamisesta tuli poliisilta. Poliisi otti yhteyttä seurakunnan edustajiin. Poliisi ehdotti esteiden tuomista kirkon eteen turvallisuussyistä. Temppeliaukion kirkko on suosittu turistikohde.

Helsingin seurakuntayhtymän kiinteistöosasto tilasi esteet.
Jutun videolla kuvaa sunnuntaisesta poliisioperaatiosta.Operaation kerrottiin tähtäävän rikoksesta epäillyn tavoittamiseen. Etu-Töölössä alkoi sunnuntaiaamuna myös liikenteenvalvonta, joka tuki operaatiota.

Rikostarkastaja Ismo Siltamäki Helsingin poliisista sanoi tuolloin tiedotteessa, että operaatiolla ei ole vaikutusta sivullisiin muutoin kuin liikkumisrajoitusten muodossa.

Poliisi oli vaitonainen operaation yksityiskohdista.

– Kirkon ympärillä on kymmenen poliisiautoa, suurin osa on siviiliautoja. On myös kaksi karhuryhmän autoa. Joillakin poliiseista on naama peitettynä, silminnäkijä kuvaili IS:lle sunnuntaina.

Etu-Töölössä sijaitsevan, kallioon louhitun Temppeliaukion kirkon sisäänkäynnin eteen tuotiin maanantaina betoniesteiden rivistö. KRP kertoi maanantaina illalla poliisin saaneen vinkkejä terrorismin uhasta turistikohteessa ja päätöksestä nostaa valmiustasoa kirkolla.

KRP vahvisti myöhemmin maanantaina, että poliisi varautui Temppeliaukion kirkkoon mahdollisesti kohdistuvaan terroristiseen tekoon. Tiedotteen mukaan poliisin tiedossa on useita epäilyä vahvistavia seikkoja.

Töölön kirkkoherra Auvo Naukkarinen oli maanantai-iltana IS:lle vaitonainen siitä, mitä alueella nyt tapahtuu.

– Siitä on sovittu yhdessä poliisin kanssa ja minulla ei ole sen enempää tiedotettavaa, kuin mitä poliisi on asiasta tiedottanut, puhelimitse tavoitettu Naukkarinen kertoi paluumatkallaan Helsinkiin maanantaina.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005261452.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_171799982
Ola Hakbar!
pi_171799984
Goed topic.
pi_171799988
Lieve hemel, wat ben je toch allemaal aan het doen vanavond _O-
pi_171800013
Denk dat de TT veranderd moet worden naar: Aanslag gepland op kerk Fi
pi_171800036
De twee Fins-sprekende users op dit forum zijn je vast dankbaar
pi_171800074
Ik kom niet verder dan Helsinki. :@
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 19 juni 2017 @ 22:22:12 #8
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_171800077
Volgens mij zit TS aan de drugs
  maandag 19 juni 2017 @ 22:22:20 #9
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171800082
Kwaliteitsposter.
&lt;signature here&gt;.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 juni 2017 @ 22:22:37 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171800092
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:22 schreef Windhapper het volgende:
Ik kom niet verder dan Helsinki. :@
terroritekoa

Die is ook wel te doen denk ik :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 19 juni 2017 @ 22:23:10 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171800115
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

terroritekoa

Die is ook wel te doen denk ik :P
Je bent mij net voor _O-

Staan trouwens fotos en video in de link
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_171800120
Zeker weer Finnen.
  maandag 19 juni 2017 @ 22:25:17 #13
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171800199
quote:
National Bureau of Investigation naar Helsinki voorbereid op eventuele terroristische daad - het doel Ondergrondse Kerk

Temppeliaukio de kerk op zondag was om een ​​terroristische aanslag te ontwerpen, het Centraal Bureau of Investigation bevestigd.

National Bureau of Investigation aan de Helsinki Temple Square Church bevestigen in de operatie verband aan dat het zich voorbereidt op een mogelijke terroristische daad.

National Bureau of Investigation, volgens de politie is onder onze aandacht gekomen dat er reden is om aan de voorbereiding van terroristische daden vermoeden. Volgens de betrokkene van een mogelijke daad zou Temppeliaukio Kerk in Helsinki zijn.

National Bureau of Investigation politie is volgens gelanceerd alle mogelijke inspanningen om de terroristische dreiging te onderzoeken.

De politie zal constant het analyseren van de situatie en de veiligheid van de burgers is bedoeld om ervoor te zorgen in elk opzicht. De politie schat dat afgelopen zondag activiteiten, zoals de operatie niet nodig om door te gaan naar de politie te informeren.

De politie was op zondag Etu-Töölö het runnen van een grote operatie. rond Temple Square, werd de kerk tot uiting in een veel politie auto's. Op maandagmiddag at Temple Square in de voorkant van de kerk bleek betonblokken.

IS heeft informatie ontvangen met betrekking tot de installatie van een concreet initiatief biggen kwam van de politie. De politie contact op met de vertegenwoordigers van de kerk. De politie stelde voor de invoering van de obstakels in de voorkant van de kerk om veiligheidsredenen. The Rock Church is een populaire toeristische bestemming.

Parish Unie van Helsinki afdeling vastgoed in opdracht obstakels.
Zondag verhaal het videobeeld van poliisioperaatiosta.Operaation in te horen dat de verdachte gericht op het bereiken. Etu-Töölö begon op zondagochtend, het verkeer controle, die missies te ondersteunen.

Criminal Inspector Ismo Siltamäki de Helsinki Police Department vrijlating zei op het moment dat de operatie heeft geen effect op andere dan in de vorm van beperkingen op verplaatsing derden.

De politie had stille de details van de operatie geweest.

- De kerk heeft tien politieauto's, waarvan de meeste zijn civiele auto's. Er zijn ook twee auto's bear groep. Sommige politieagenten geconfronteerd wordt verduisterd, een ooggetuige beschreef de IS voor zondag.

in de voorkant van de ingang van de kerk in Etu-Töölö, opgegraven in de rots werd naar Temple Square op maandag falanx van betonnen barrières gebracht. National Bureau of Investigation zei op maandagavond de politie kreeg tips dreiging van het terrorisme in de toeristische en de beslissing om de paraatheid van de kerk te vergroten.

National Bureau of Investigation later bevestigde maandag dat de politie voorbereid op de Temple Square Church eventueel tegen terroristische daad. Volgens de release bekend bij de politie zijn er verschillende aspecten die het vermoeden versterken.

Töölö vicaris Auvo Naukkarinen was een maandagavond een stille over wat er gebeurt in de omgeving.

- Er werd samen afgesproken met de politie, en ik niet meer informatie over, net als wat de politie de zaak, telefonisch bereikbaar zijn op de hoogte hebben verteld Naukkarinen hun weg terug naar Helsinki op maandag.
Ik zie het, wereldnieuws.
&lt;signature here&gt;.
pi_171800203
quote:
6s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je bent mij net voor _O-

Staan trouwens fotos en video in de link
Goede bron ook. IS.Fi :P
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 19 juni 2017 @ 22:26:15 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171800231
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:25 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Goede bron ook. IS.Fi :P
Daarom heb ik hem ook geplaatst :P Vond t wel mooi :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_171800251
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

terroritekoa

Die is ook wel te doen denk ik :P
Temppeliaukion kirkko lukt ook nog wel hier, maar dan houd het toch redelijk op :P

=edit=
Ik dacht dat het tempel kerk betekende, maar schijnbaar is dat de naam van een kerk?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171800266
Poliisi snap ik ook nog overigens.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171800337
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:27 schreef Geralt het volgende:
Poliisi snap ik ook nog overigens.
joiden = joden.
pi_171800416
Kirkko zal kerk zijn.
pi_171800466
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:32 schreef Toefjes het volgende:
Kirkko zal kerk zijn.
Wat zou "IS" zijn?
pi_171800495
quote:
9s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat zou "IS" zijn?
Gewoon is. Van het is me wat. Denk ik.
pi_171800508
Nikonlover, waar ben je mee bezig beste man?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 19 juni 2017 @ 22:35:30 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171800544
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:34 schreef bamibij het volgende:
Nikonlover, waar ben je mee bezig beste man?
Nieuws posten. Is groot nieuws dit!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_171800612
Apart ook wel dat dit zo lang open blijft.
pi_171800681
Ik heb van dit topic vooral geleerd dat Finnen de hele dag hele lange woorden moeten zeggen. Met veel puntjes op de klinkers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')