M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 22:21 |
24 Heures Du Mans 2017 Onderdeel van het FIA World Endurace Championship Race 2016 en vooruitblik In 2016 won Toyota de 24 uren van Le Mans. Tenminste... dat dacht iedereen. Met nog slechts 5 minuten op de klok sloeg het noodlot toe voor de #5 Toyota, en ging Porsche #2 er met de winst vandoor. Dit jaar is Audi niet meer van de partij en staat Toyota met 3 auto's aan de start. Gaat het ze dan eindelijk lukken? Lees de volledige voorbeschouwing op de Frontpage en bekijk de dramatische finish van vorig jaar hier terug Het Circuit de la Sarthe is gelegen in Le Mans, Frankrijk. Sinds 1923 wordt hier de 24 uren van Le Mans georganiseerd. Het circuit bestaat voor een groot deel uit openbare wegen, en heeft een totale lengte van 13.629 kilometer. Gedurende de jaren heeft het circuit een aantal veranderingen ondergaan en zijn er onder andere chicanes toegevoegd aan het lange rechte stuk. Meer informatie over de geschiedenis van het circuit vind je hier. De huidige lay-out wordt sinds 2007 gebruikt. Een paar statistieken: • Ronderecord (race): 3:17.475 (André Lotterer - Audi R18, 2015) • Ronderecord (kwalificatie): 3:16.887 (Neel Jani - Porsche, 2015) • Afstandsrecord (all-time): 5,410.71km, 397 ronden (Audi R15, 2010) Afbeelding Circuit Circruit info inclusief marshall posts Detail kaart paddock area (kaart uit 2016)(pdf) Onboard (Pole 2016): Entry list 2017 (pdf) • Witte koplampen, rode nummers • Rondetijd in kwalificatie: ~3:17 (schatting) • 875kg (hybride), 830kg (non-hybride) • 50.1L tank voor diesel diesel, 62.3L voor hybride benzine, 75L voor benzine LMP1 is de snelste en technisch meest geavanceerde klasse in het deelnemersveld. De grote fabrieksteams Porsche en Toyota doen mee in deze klasse. Deze fabrieksteams zijn verplicht hun auto uit te rusten met een hybride systeem (minimaal gewicht van de auto 875 kilo). Afhankelijk van het vermogen van het hybride systeem (2,4,6 of 8 MJ) moeten de teams minder brandstof verbruiken. Privé teams mogen ook deelnemen, voor hun is een hybride systeem niet verplicht (minimaal gewicht van de auto 830 kilo). Op de testdag bleken de auto's ondanks meer aerodynamische restricties ten opzichte van 2016 gevaarlijk dicht in de buurt te komen van de ronderecords uit 2015. Zoals elk jaar staat, wanneer het droog blijft en er geen lange safety cars zijn, ook het afstandsrecord uit 2010 wederom op het spel, zeker nu de auto's misschien wel sneller zijn dan ooit. • Witte koplampen, blauwe nummers • Rondetijd in kwalificatie: ~3:31 • 930kg • 75L tank (benzine) • Maximale kosten voor de auto: ¤483,000 • Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. Nieuw dit jaar is dat alle deelnemers in closed cockpit auto's rijden. Dat is een gevolg van nieuwe regelgeving in 2017 en hoewel in theorie open top auto's nog mee mochten doen heeft niemand hiervoor gekozen. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. • Gele koplampen, groene nummers • Rondetijd in kwalificatie: ~3:52 • Minimaal 1245kg • 90L tank (benzine) voor auto's voor 2016 • 120L tank (benzine) voor auto's vanaf 2016 LM GTE Pro is de categorie waar we 's werelds beste GT coureurs te werk kunnen zien. In deze categorie vinden we grote teams van Aston Martin, Porsche, Ferrari en Corvette en Ford. De GTE auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg en waarvan minimaal 300 geproduceerd zijn. De categorie is opgesplitst in twee klassen: LM GTE Pro en LM GTE Am • Gele koplampen, oranje cijfers • Rondetijd in kwalificatie: ~3:55 • Minimaal 1245kg • 90L tank (benzine) voor auto's voor 2016 • 120L tank (benzine) voor auto's vanaf 2016 • Minimaal 1 jaar oude auto (specs) • Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA LM GTE Am lijkt bijzonder veel op LM GTE Pro. Het belangrijkste verschil is dat in LM GTE Am, elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Ook zijn de auto's minimaal een jaar oud, waarmee ze over het algemeen iets achter lopen op de LM GTE Pro varianten. Zondag 4 juni 9:00-13:00 Test day session 1 14:00-18:00 Test day session 2 Woensdag 14 juni 16:00-20:00 Free practise session 22:00-0:00 Qualifying session 1 Donderdag 15 juni 19:00-21:00 Qualifying session 2 22:00-0:00 Qualifying session 3 Zaterdag 17 juni 9:00-9:45 Warm-up 15:00 Start 24 uren van Le Mans TV • Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies • RTL7 zendt de 24 uur volledig uit (alleen race) Streams • Officiële WEC stream (¤9,99 voor le Mans) • Radio Le Mans (Engels commentaar bij de race, erg veel inside information, previews en laatste nieuws - tip) • Eurosport player (¤6,99 voor een maand, maandabonnement niet vanuit Nederland te bestellen) • RTL7 website Live Timing • Officiële live timing • Resultaten • Fan made live timing inclusief sectors Spotter Guide • Spotter Guide 2017, grafische weergave van deelnemersveld (pdf) Overige informatie • Laatste informatie, verslagen en analyses • Weer • 24 uur van Le Mans FOK!sport liveblog Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het: Officiele FIA World Endurance Championship ELMS championship ALMS championship Blancpain Endurance series [ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 17-06-2017 14:38:46 ] | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 22:21 |
sasquatsch | donderdag 15 juni 2017 @ 22:24 |
Lynn pakt de snelste tijd in de P2 | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 22:24 |
Lynn heeft met 3.25,3 het record in de LMP2 aangescherpt | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 22:29 |
Eurosport player audio only stream heeft ook de weg naar YouTube gevonden mocht iemand nog geïnteresseerd zijn (wel iets veranderd aan de audio settings) | |
heywoodu | donderdag 15 juni 2017 @ 22:31 |
Spirit of Race weer in de problemen. | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 22:35 |
En een nieuwe snelste tijd in de GTE PRO. Van een Porsche | |
sasquatsch | donderdag 15 juni 2017 @ 22:37 |
Corvette | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 22:38 |
Die reed een paar tellen later nog sneller dan de Porsche | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 22:38 |
Allebei vlak na elkaar. Gaat het GTE pro record er ook nog aan? Ik denk het wel | |
Nattekat | donderdag 15 juni 2017 @ 22:39 |
Was dat nu? | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 22:43 |
3:51.185 | |
Nattekat | donderdag 15 juni 2017 @ 22:44 |
Oeh | |
heywoodu | donderdag 15 juni 2017 @ 22:44 |
De #50 ging snel | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 22:45 |
wow! wat een tijden | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 22:46 |
Wanneer gaan we de Kolles weer eens zien? | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 22:46 |
Denk niet weer. | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 22:49 |
Dusss... Daar is Ford ineens 3:51.232 | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 22:49 |
3.51,2 van Briscoe Eindelijk een Ford bovenaan | |
Nattekat | donderdag 15 juni 2017 @ 22:49 |
BIJNA | |
sasquatsch | donderdag 15 juni 2017 @ 22:49 |
Ford pakt nu de snelste tijd in de pro klasse. Alles binnen 2s | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 22:50 |
Christensen in #92 is alweer sneller onderweg dan tot nu toe | |
Nattekat | donderdag 15 juni 2017 @ 22:51 |
Zet die LT die net gepost werd even in de OP, ben hem nu al kwijt | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 22:51 |
Sarrazin deed een volle stint van 14 ronden in de 7. | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 22:52 |
Done! | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 22:52 |
https://timing.71wytham.org.uk/s/wec hoef je niet naar de OP te scrollen | |
Nattekat | donderdag 15 juni 2017 @ 22:54 |
Dank | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 22:57 |
Wel naar buiten en naar een tijd van 3.24,7 en daarmee zijn ze de LMP2's weer voorbij | |
sasquatsch | donderdag 15 juni 2017 @ 22:58 |
Rijdt net weer sneller dan de snelste lmp2 | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 22:58 |
Nice | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:04 |
Shows what I know . Mooi voor ByKolles. Ze hebben schijnbaar een nieuwe motor geinstalleerd vandaar dat het wat langer duurde. | |
heywoodu | donderdag 15 juni 2017 @ 23:05 |
Probleem voor Porsche. | |
sasquatsch | donderdag 15 juni 2017 @ 23:07 |
Porsche stuk? | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:07 |
Lekke band gok ik. Edit: toch niet, lijkt alleen op elektrische power te rijden. | |
heywoodu | donderdag 15 juni 2017 @ 23:10 |
Daar staat Hartley met z'n Porsche. | |
sasquatsch | donderdag 15 juni 2017 @ 23:10 |
Staat nu stil | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 23:10 |
Hartley haalt de pits niet. Tegenvaller voor Porsche | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:13 |
Dus BMW zelfs met de M8 als basis van de GTE spec car, nice. (ff in een grot geleefd een tijdje) | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:14 |
Groen, we gaan weer. | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:26 |
| |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:29 |
Right, laatste half uur voor de boeg. Gaan nog paar snelle tijden komen als het goed is... Ford weer nieuwe banden naar buiten | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:32 |
Aston Martin joins the battle 3:51.619 tweede Aston is nog sneller onderweg | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 23:34 |
3.51,0 voor de #95 | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:34 |
GTE record 3:51.038 Aston Martin #95 wow, en die had maar 2 rondjes in deze sessie gdaan tot nu toe | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:35 |
wat een heerlijke kwalificatie dit jaar . | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:36 |
Alle records eraan | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:36 |
Meanwhile
| |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 23:38 |
De Krohn even buiten de baan geweest | |
heywoodu | donderdag 15 juni 2017 @ 23:38 |
WTF | |
Nattekat | donderdag 15 juni 2017 @ 23:39 |
Gras is groen. Helaas was het niet Krohn zelf. | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:39 |
geen rode vlag Krohn | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:40 |
Toch wel blijkbaar . | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:40 |
oo | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 23:40 |
3.50,8 voor de #97 | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:41 |
holy cow GTE race wordt zó vet | |
sasquatsch | donderdag 15 juni 2017 @ 23:41 |
Aston martin nu 3.50.8 1 en 2 in de pro | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:41 |
De Ford armada komt nu weer naar buiten . | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:42 |
Dit is echt de beste Le Mans qualifying die ik ooit heb gezien denk ik zelfs | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:42 |
Eens, gelukkig ook weinig rode vlaggen dit keer. | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:45 |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:46 |
Ho-Pin Tung gaat ook weer hard | |
heywoodu | donderdag 15 juni 2017 @ 23:46 |
'Een hoop commitment', hoi Olav Mol | |
Nattekat | donderdag 15 juni 2017 @ 23:47 |
Close | |
Nattekat | donderdag 15 juni 2017 @ 23:47 |
Die was zo geweldig om naar te luisteren tijdens Le Mans | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:47 |
Verliest het in sector 3 2x paars | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 23:47 |
net niet hard genoeg in sector 3 | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:48 |
De Toyota aan het bbq'en . | |
sasquatsch | donderdag 15 juni 2017 @ 23:49 |
Op het stuur kon je ook zien dat hij 3.5s onder zijn vorige rondetijd zat. | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:49 |
Leuk weetje, onboard cameras zijn 4K not bad | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:49 |
Ondertussen mengt ook Ferarri zich in GTE Pro. 3:51.028 Spannend! | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 23:50 |
Calado 3.51,0 Plek 2 in de GTE PRO | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:50 |
Toyota 7 is klaar. | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:51 |
71 naar 4. | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 23:52 |
Bird in de andere Ferrari maar een tikje langzamer | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:52 |
Lapierre gaat proberen de 9 nog naar de top 3 te krijgen . | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:53 |
Wat een verschillen.. de top 4 momenteel 3:50.837 3:51.028 3:51.038 3:51.086 | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:54 |
Toyota #9 begint nu aan een laatste snelle poging. | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:55 |
Calado gaat ook nog en run doen voor pole in GTE pro, nu out lap | |
heywoodu | donderdag 15 juni 2017 @ 23:56 |
Tockwith nog even het grind in | |
Nattekat | donderdag 15 juni 2017 @ 23:56 |
Waar is dit? | |
heywoodu | donderdag 15 juni 2017 @ 23:56 |
Daar gaat z'n run. | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 23:56 |
wel geel door een Ligier in het grind | |
Nattekat | donderdag 15 juni 2017 @ 23:57 |
Godzijdank | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 23:58 |
Gelukkig wel ja | |
Fir3fly | donderdag 15 juni 2017 @ 23:58 |
Lapierre moest ook van het gas. | |
M90 | donderdag 15 juni 2017 @ 23:59 |
Gelukkig nog ruimte voor een rondje | |
Peterselieman | donderdag 15 juni 2017 @ 23:59 |
Geen aanval op de poletijd door Calado meer | |
Nattekat | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:00 |
It's not over yet | |
Fir3fly | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:00 |
Lapierre gaat het niet halen. | |
sasquatsch | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:00 |
Voor het eerst in de geschiedenis dat iedereen onder de 4 minuten kwalificeert. | |
M90 | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:03 |
Tof. Geweldige sessie. als dit ook maar enige opmaat is voor de race | |
Nattekat | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:05 |
Zin in | |
Peterselieman | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:05 |
Dan heb je in elke klasse overal gevechten | |
heywoodu | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:08 |
Dit! Morgen eens even het een en ander inslaan en dan wordt het een leuk weekeinde | |
Nattekat | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:09 |
Red Bull, niks anders hè | |
Fir3fly | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:10 |
Reactie van de andere Toyota rijders tijdens Koba's ronde: https://twitter.com/EnricoTornello/status/875435184669290496 | |
M90 | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:14 |
was weer mooi . ik zwaai af | |
Fir3fly | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:21 |
Waarom is er nog geen bericht op de FP? | |
heywoodu | vrijdag 16 juni 2017 @ 00:22 |
Schijnbaar sla ik niet hard genoeg met de zweep, jammer. | |
Beach | vrijdag 16 juni 2017 @ 14:58 |
Hoe goed is Frits van Eerd eigenlijk? Wat zijn zijn tijden vergeleken met Lammers en Rubinho? | |
Peterselieman | vrijdag 16 juni 2017 @ 15:00 |
Barrichello zit op 3.30-3.40 per rondje Lammers zit op 3.35-3.45 per rondje Van Eerd op 3.40-3.50 ongeveer | |
Beach | vrijdag 16 juni 2017 @ 15:08 |
Oh netjes dan als amateur. | |
M90 | vrijdag 16 juni 2017 @ 17:01 |
Nieuwe LMP1 Hybrid regulations 2020 bekend gemaakt vandaag http://fiawec.com/en/news(...)tions-announced/5198 2020 LMP1 Hybrid regulations announced The Automobile Club de l’Ouest and the FIA are working flat out with the manufacturers to bring in new technological developments for the LMP1 Hybrids, the blue-riband category in the Le Mans 24 Hours and the FIA World Endurance Championship. These regulations, which are as innovative as they are original, will come into force in 2020 and offer new development opportunities so that endurance racing remains the leader in the technological domain. Five major objectives provided the guidelines for the discussions between the ACO, the FIA and the manufacturers: • Adapting the technologies to road-going vehicles; • Cost capping; • Technological diversity; • Level playing field in terms of performance; • Retain the appeal for spectators, sponsors and media thanks to top-level performances undergoing constant improvement. To answer the requirements of the manufacturers which have currently invested heavily in the development of Hybrid Plug-Ins that enable the vehicle to run on electric power over short distances and then swap to the internal combustion engine for longer distances, a revolutionary set of regulations will come into force in 2020. It will engender performances and qualities that will be identical to those of the current crop of cars, and maybe even superior, while reducing even further the need for fossil fuels and the emission of toxic gases. Six main principles will govern these regulations: • Zero emissions and rapid recharging: a new road-going technology will be applied to racing, the plug-in hybrid. The cars will be given a rapid recharge at the same time as they are being refuelled. Thanks to this, they must: • Cover the first kilometre after each refuelling stop in full electric mode at a level of performance hitherto unequalled in motor racing, • Cross the finishing line in total electric autonomy (the details are being defined). • Safety: the monocoque will be adapted according to the modifications initially envisaged for 2018: • Imposition of a free volume around the drivers’ helmet • More room in the cockpit (1 500 mm) with adjustable pedals • The volume for the legs slightly modified to facilitate driver changes • Protective foam for the driver’s legs • Stiffer front and rear crash tests of the monocoque and the crushable structures • Improved cockpit ergonomics to enhance driver visibility • Two energy recovery systems retained still limited to 8MJ (same size as the current ones) • Introduction of active aerodynamics with moveable wings (front and rear) to increase the efficiency of the car and compensate for the restrictions on aerodynamic development brought in to reduce costs • Integration of biofuels: increase the integration of other types of more evolved fuels in close collaboration with the suppliers’ strategy • Introduction of new energies: in parallel, research work on new energies like hydrogen is continuing with the aim of introducing them at a later date Cost capping is also a major preoccupation of these regulations. The main aim is to be able to maintain the technological level of endurance at the summit of motor sport while bringing in a major reduction in costs. The FIA and the ACO have taken up the challenge by reducing costs without sacrificing technology and technological diversity. The budget now required in order to be competitive in the FIA WEC will now be quite affordable and reasonable for a new manufacturer wishing to join the LMP1 adventure. The ten main measures aimed at cost reduction: • Limitation on the number of bodywork sets: a single bodywork set will be homologated per year and per manufacturer to reduce development costs (free in 2015, 3 in 2016, 2 in 2017) • Limitation on testing: another reduction in the number of test days. Teams will have a very limited number of private tests. All the others will be collective sessions organised by the championship promoter, • Wind tunnel testing reduced to 600 hours per year compared to 800 at the moment. This reduction will have a very positive impact on the reduction of budgets. The figure of 600 hours represents a good balance as it was shown that limiting this figure even more meant that the manufacturers would invest in simulation tools (Computational Fluid Dynamics CFD), which goes against the imposed cost reductions, • Development units: a system will be put in place to prevent a manufacturer from being able to build a new car every year. The regulations will define the features (chassis, engine, hybrid system, bodywork) that the manufacturer will be able to develop between two seasons so choices will have to be made. Thus, the more a feature considered as important by the regulations is developed during the winter break, the fewer possibilities the manufacturer will have to develop others, • An undertaking on the stability of regulations for four years minimum that will have a big impact on the costs; • Aerodynamic regulations: development possibilities for the car’s underbody will be severely restricted: • Perimeters will be defined to reduce development opportunities in the areas that currently have a major impact on performance thus leading to heavy investment, • Free zones will be allowed to enable manufacturers to innovate but with a big reduction in budgets devoted to these areas. • Regulations on brake cooling: at the present moment cooling the brakes is leading to the development of costly technologies which have little interest in terms of technology transfer to road-going vehicles. This does not fit in with the aims set by the ACO and the FIA. • Limitation on staff at the races: 50 people per team in the FIA WEC races (currently 65). No limitations imposed for the Le Mans 24 Hours • Limitation on the number of components in the power unit per year (battery, internal combustion engine (ICE), energy recovery systems (ERS)), which will allow the passage from 5 to 4 in one or two years • Gearboxes limited to two units. With these completely new regulations the ACO and the FIA wish to promote innovative technology in harmony with the expectations of the manufacturers by giving them the WEC and the Le Mans 24 Hours as development laboratories. | |
Fir3fly | vrijdag 16 juni 2017 @ 17:08 |
Meh. Sommige goede dingen, sommige slechte. | |
Peterselieman | vrijdag 16 juni 2017 @ 17:43 |
Hoorde gisteren op Eurosport wel dat of Toyota of Porsche uit de LMP1 wilde stappen. Die geruchten gaan rond, alleen zou het van de nieuwe regels afhangen welk team de stekker eruit zou trekken | |
Peterselieman | vrijdag 16 juni 2017 @ 17:46 |
Panoz mikt erop volgend jaar met een volledig elektrische auto deel te nemen aan Le Mans. De auto zou een bereik hebben van 150 tot 175 kilometer en een verwisselbaar accupakket hebben. De topsnelheid ligt op 290 km/h http://www.roadandtrack.c(...)panoz-green4u-gt-ev/ | |
Fir3fly | vrijdag 16 juni 2017 @ 17:55 |
Geen van beide. Geruchten van het kaliber 'Audi gaat naar F1'. | |
Fir3fly | vrijdag 16 juni 2017 @ 17:55 |
Leuke marketingpraat maar dikke onzin natuurlijk. Dat ding gaan we nooit zien. | |
sasquatsch | vrijdag 16 juni 2017 @ 18:11 |
Las ook dat Porsche na 2018 misschien eruit zou stappen om deel te nemen aan de Formule E waarmee al oriënterende gesprekken gevoerd zijn. Een beslissing daarover zou later dit jaar verwacht worden. Ze hebben al ontkend na 2017 eruit te stappen. https://nl.motorsport.com(...)rmule-e-2018-918805/ | |
Fir3fly | vrijdag 16 juni 2017 @ 18:21 |
De beslissing om na 2018 door te gaan ligt aan de nieuwe regels die nu uitgelijnd zijn. Heeft niets te maken met FE, dat gaat bovendien sowieso niet gebeuren tot er wat meer vrijheid komt in de regels. FE wil Porsche graag hebben en hebben hen daarom uitgenodigd in Monaco. Seidl:
| |
sasquatsch | vrijdag 16 juni 2017 @ 18:30 |
En ze hebben in Berlijn opnieuw gesproken. Sowieso zou het pas vanaf 2018 zijn omdat de Formule E dan zonder autowissel verder wil. Dat zou ook het moment zijn waarop BMW en Audi als fabrieksteam gaan instappen. Beiden zijn nu al hij de Formule E betrokken via respectievelijk Andretti en Abt. Maar goed, we zullen zien. | |
Fir3fly | vrijdag 16 juni 2017 @ 18:34 |
Dat 'fabrieksteam' is natuurlijk slechts een stickertje, in de praktijk verandert er niets. Die autowissel verkoopt alleen zo slecht. | |
Fir3fly | vrijdag 16 juni 2017 @ 19:04 |
Porsche baas Seidl over de nieuwe regels:http://www.dailysportscar(...)mp1-regulations.html Peugeot wordt dus weer expliciet genoemd. De andere fabrikanten laten zich raden, maar het lijkt er op dat zij er bij zaten net zoals ze er bij zaten toen F1 ging overleggen over nieuwe regels. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 08:38 |
Raceday! | |
komrad | zaterdag 17 juni 2017 @ 08:52 |
gaan jullie ook de nacht door kijken? Dat trek ik niet | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 09:07 |
| |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 09:09 |
warm-up nu Porsche GTE Pro's mogen 8 kilo lichter zijn in de race dan tijdens practice & qualy https://www.motorsport.co(...)reak-le-mans-919496/ | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 09:12 |
IDEC #17 met een tik tegen de muur | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 09:13 |
Het gaat ook bijna elk jaar fout in Porsche curves tijdens warm-up | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 09:39 |
Weer voor vandaag
| |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 09:48 |
Even wat odds, omdat het kan Die vier LMP2's die ze er bij hebben gezet zijn gewoon de vier met het laagste startnummer, inclusief de #17 van de Lafargue's die de op twee na langzaamste was in de kwali | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 09:49 |
| |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 09:53 |
Startlijst voor de Carrera Cup die we zo krijgen op Eurosport: http://assets.lemans.org/(...)sche-carrera-cup.pdf | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 09:55 |
ff snel ontbijten | |
HansvanOchten | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:01 |
Groeten vanuit Le mans. Toyota doet goede zaken. De fords zijn prachtig om te zien. | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:11 |
veel plezier daar | |
Sinister-D- | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:12 |
verdomme, jaloers | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:12 |
Tof dat dit ook wordt uitgezonden, dat is volgens mij ook voor het eerst? | |
Sinister-D- | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:13 |
poging tot wel. Al is me dat nog nooit gelukt meestal tot 03.00 en dan tegen 06.00/06.30 terug paraat. Zal dit jaar wel anders zijn | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:15 |
Kan het me niet herinneren nee, wel gaaf zo'n veld van 60 Porsches | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:15 |
En de eerste chaos, verrassend | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:15 |
Gaaf Geniet ervan! | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:17 |
meteen safety car | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:18 |
Xavier Maassen eruit | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:22 |
Daar gaat de band van de polesitter. | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:27 |
Zo weer naar groen | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:34 |
Er wordt wel stevig geracet hier | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:36 |
idd leuk hoor | |
sasquatsch | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:39 |
Ik heb wat geld gezet op 'any other car' (dus geen LMP1) voor @26. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:39 |
Bij Unibet? | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:41 |
Bookies geven wel een mooie open strijd in de LMP2 Dat hadden we uiteraard door, maar toch. Ik heb er zin in | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:44 |
Heb je die ook van GTE Pro? (ben wel nieuwsgierig wat ze daar denken), waarschijnlijk Ford? | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:47 |
PaddyPower heeft in elk geval alleen LMP1/2, SkyBet weet ik niet, daar kun je vanuit Nederland niet of nauwelijks kijken zonder VPN-gedoe en dan nog is het hier retetraag Als ze ook GTE hadden gehad zou dat echter wel op Oddschecker (waar die printscreen van is) staan denk ik en daar staat het niet. Desalniettemin kijk ik in de komende uren nog even bij de bookies, misschien dat ze nog wat online zetten nu de warm-up geweest is. | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:52 |
Okee thnx | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:53 |
10bet en hun vele klonen hebben ook odds voor de GTE Pro en Am zie ik Ford verre van favorieten dus, Aston Martins, Ferrari's, Porsches en Corvettes staan er nog voor. | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:57 |
Check, thnx! Mooie battles ondertussen | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:58 |
Ik vind ze allemaal favoriet. Kan een hoop gebeuren in 24 uur tijd Ook echt geweldig uitgeslapen | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:58 |
Güven | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 10:59 |
Wat een race, ik ben wel opgewarmd voor de 24h | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:00 |
Uiteraard, vandaar dat ook in theorie een LMP2 de overall zou kunnen winnen (er zijn immers 5-6 auto's die daar hele serieuze problemen voor nodig hebben), maar toch zijn er altijd teams die meer kans hebben dan anderen natuurlijk | |
#ANONIEM | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:01 |
Je hoorde vaak klachten over het lange circuit van Le Mans. Het zou te saai zijn voor andere races dan de 24-uursrace, maar ik geloof dat deze Porsches zojuist hebben bewezen dat ook andere klasses hier uitstekend voor spektakel kunnen zorgen. | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:01 |
Toffe race! over klein half uur gaan we weer verder, met Road to Le Mans (LMP3 & GT3) | |
sasquatsch | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:02 |
Ja. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:03 |
Startlijst: http://www.lemanscup.com/(...)%20130617_7e9777.pdf En de grid voor race 2 (die we zo krijgen): http://www.lemanscup.com/(...)_Race%202_42f124.pdf Uitslag van race 1 er ook maar even bij dan http://www.lemanscup.com/(...)201_FINAL_116594.pdf | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:04 |
Ook maar even aangezet | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:05 |
| |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:30 |
Road to Le Mans is onderweg. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:32 |
Die Eurointernational is wel klaar. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:35 |
Gaat lekker dit | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:36 |
Dat doet die Aston Martin toch bepaald niet verkeerd: | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:39 |
Holy Opgevoerd, kan niet anders | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:45 |
De leider eraf | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:46 |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 11:58 |
Doei wiel | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:06 |
Interview met Mediani van de leidende Spirit of Race Ferrari: "Ja gaat fantastisch etc", minuutje later zet z'n teamgenoot hem in het grind | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:06 |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:07 |
Prachtig getimed ja | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:10 |
Die GTs lopen echt geweldig hard | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:19 |
wie zijn die commentatoren | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:23 |
Nu horen we sowieso Melroy en volgens mij Nelson erbij | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:24 |
Van Dam? | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:25 |
Gelukkig hebben we RTL7 nog | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:26 |
Op een recht stuk spinnen, au | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:26 |
Anthony Wells die in de pits helemaal blij een interview staat te geven over hoe het voelt om naar het podium te gaan. "Ja fantastisch etc, maar ik wil het lot niet tarten haha, we rijden nu 3e en plek 2 komt nog in de buurt maar ik ben blij als we het podium gewoon pakken, Colin (Noble) rijdt in elk geval fantastisch!" met een paar minuten te gaan. Minuutje of twee later en Noble parkeert hem in de vangrail | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:27 |
Alweer? Over jinxen gesproken, dit is wel heel erg. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:29 |
Ja alweer, niet gefinished nu dus. | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:29 |
Kijktip: 13:30 RTL 7. Racing Team Nederland - Road to Le Mans Dan ga ik nu even wat spullen inslaan | |
Funzel | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:30 |
Is het nog ergens live te zien dit jaar? | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:30 |
Eurosport en RTL7, dan zie je zo ongeveer 24 uur live | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:31 |
TV • Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies • RTL7 zendt de 24 uur volledig uit (alleen race) | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:31 |
Ik heb wel die Amazon serie gezien over 2015. Is dit net zoiets? | |
Funzel | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:31 |
Ah cool. Wil wel ff het eerste uurtje sowieso meepakken. De start is op beide te zien? | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:31 |
Geen idee wat die Amazon serie was. | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:32 |
Ik ben nu dus van 16 tot pakweg 22u weg... eigenlijk moet ik daardoor nu semi verplicht de complete nacht door... | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:32 |
https://www.amazon.com/Ma(...)Season/dp/B072HSW166 | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:34 |
| |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:34 |
Dat is ten eerste niet semiverplicht en ten tweede moet dat sowieso wel. | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:35 |
Ik zorg dat ik slaap van 12 tot 6 hoor | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:35 |
Niet semiverplicht maar geheel verplicht? Hou er wel rekening mee bij het inslaan. Kan je immers niet alleen laten. | |
Funzel | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:36 |
Ah nice. Kan er niet veel van zien denk ik maar wil toch wat meepakken. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:37 |
Twee fourpacks Red Bull en de nodige zakken koekjes en chips en ander drinken enzo moet voldoende zijn lijkt me De nacht blijft ook gewoon mooi om te volgen altijd, dus dat wil ik sowieso zien | |
Bonobo11 | zaterdag 17 juni 2017 @ 12:44 |
Ik tot 4 Dageraad-Zonsopkomst is zo mooi op leMans | |
Sinister-D- | zaterdag 17 juni 2017 @ 13:02 |
niet al om 6:30 wakker zijn | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 13:04 |
Zal aan je denken vannacht | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 13:32 |
Zo. Laat maar beginnen. | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 13:37 |
Waar heb je die spottersguide vandaan? | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 13:38 |
http://www.spotterguides.com/ | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 13:58 |
Ben dus gisteren vergeten de spotter guide af te drukken | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 13:59 |
HET GAAT BEGINNEN | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:00 |
En ze beginnen godverdomme met die open wond | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:01 |
Benieuwd wie ze bij RTL7 naast Allard van stal halen, ik gok op die commentator die meer past bij de twee weken te laat uitgezonden samenvattingen van de Renault Clio Cup of het NK rally ofzo | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:03 |
Niet dat dit uitmaakt aangezien iedereen wel ES of RTL7 heeft. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:04 |
Voor de volledigheid natuurlijk, niks mis mee | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:07 |
Beter hebben ze Olav Mol stiekem gewoon ingevlogen. | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:10 |
Ff een jaaroverzicht van 2016 | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:11 |
Dat past wel bij RTL7's manier van autosport uitzenden. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:11 |
Daar kwam Chase Carey even langs | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:12 |
Mja, van 2017 is er ook niet zo heel veel om samen te vatten | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:13 |
Of het was stiekem toch 2017 en ze hebben een fout gemaakt in de overlay. | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:15 |
| |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:16 |
Tom Coronel | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:17 |
Teleurstellend dat Rick niet gewoon de hele nacht doet, die is dat wel gewend | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:17 |
En Eurosport? | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:18 |
Die zal morgen nog wel NASCAR moeten doen, moet toch beetje slapen Of een race in Australie ofzo | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:18 |
De vier die genoemd werden wisselen gewoon af, meestal twee tegelijk en af en toe een bericht van Jeroen Bleekemolen of Ho-Pin Tung tussendoor | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:19 |
Sowieso NASCAR morgen ja, in Australië racen ze als hij zijn stint van 4-7 doet | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:19 |
Dat zijn enkel derderangs commentators, gewoon niet doen. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:20 |
En weer door met Mister Le Mans Kristensen vanaf de grid. | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:34 |
24 uur van Le Mans FOK!sport liveblog Zo. Speciaal voor alle afhakers | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:37 |
Gaan ze de haaienvin hier ook nog verbieden? | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:38 |
Hier mag het, want ziet er gaaf uit. | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:39 |
Nog steeds op zoek naar een fatsoenlijke live timing die gewoon overzichtelijk is... | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:39 |
Kalf mag ook wel weer naar de F1 gaan trouwens Ergernis niveau 10000% lager van bij Plooij | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:40 |
| |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:40 |
Denken dat Red Bull werkt | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:40 |
Eerst maar even wachten op de dingen die komen gaan. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:41 |
Als het alleen een psychisch effect heeft werkt het ook | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:41 |
Ja. Zo lang je het maar bij die ene keer per jaar houdt Of twee keer, was ook mijn doping op de vroege morgen in Spa. | |
zoem | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:41 |
Een behoorlijke hoop ongezonde troep Ga je proberen de 24h vol te maken? | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:42 |
Hij moet, want hij heeft mij ook gedwongen om de 18 uur vol te maken. | |
Woods | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:42 |
Doet Racing Team Nederland mee in het WEC klassement of alleen Le Mans? | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:43 |
Als je je tanden wilt vernielen werkt het prima. | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:43 |
En de laatste 6 uur dan missen? | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:43 |
Alleen Le Mans. De rest van het jaar de ELMS. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:43 |
Nee, dat is geen 'proberen'. | |
zoem | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:43 |
Inderdaad. Je kunt nog beter koffie drinken dan RB. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:44 |
Ik denk dat dat wel meevalt als je het ongeveer één keer per jaar drinkt. | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:44 |
Tussen 16 en 22 heb ik een bbq die om een één of andere reden ieder jaar (behalve vorig jaar) samen valt met Le Mans. | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:45 |
En dan verzin je geeneens een smoes? Matig hoor | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:46 |
Jullie zijn mij echt niet kwijt hoor. Ik ga er met een volle telefoon naartoe | |
trein2000 | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:47 |
Frits die ff verraadt dat dit niet live is | |
Cliffy | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:47 |
| |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:47 |
Laat ik nou ook een bbq hebben vanaf ergens rond 16u. Zie als ik terug ben wel wat er gebeurd is. | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:50 |
Heywoodu houdt de liveblog gedurende die uren wel voor je bij. | |
Fylax | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:50 |
Er zit ook een Nederlands team bij toch? | |
Fylax | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:50 |
Is het niet live? | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:51 |
Of ik kijk aan het begin van het uur naar RTL die met samenvatting komt van wat er tot dan toe gebeurd is. | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:51 |
Twijfel de twijfel... zit te denken om een WEC abo aan te schaffen. Mega veel schermen genot geeft dat | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:51 |
de 24u is donderdag op vrijdag verreden | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:52 |
Kijk nou uit, straks gelooft ie het echt | |
Fylax | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:52 |
grapjas | |
Woods | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:52 |
Ik hoop dat Corvette weer een livestream op YouTube heeft | |
Fylax | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:53 |
nee maar even serieus, hoezo niet live? | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:53 |
Racing Team Nederland ja Goed te herkennen, geel en met Jumbo erop enzo | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:53 |
Ging waarschijnlijk om een interview dat niet live werd uitgezonden. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:53 |
Geen zorgen Fylax, de hele race is gewoon live te zien | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:54 |
EChte mooie reclame had geweest dat ze op de voorkant HALLO hadden staan en op achterkant JUMBO | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:54 |
| |
Zorro | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:54 |
De Live timing pagina kan het nu al niet aan Of het is een smoes omdat de race al donderdag en vrijdag gereden is natuurlijk. | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:54 |
Gewoon in 10 tabbladen openen en wachten tot ie het doet | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:55 |
Ford onboards. Er is ook een feed die zelf wisselt, en een garage cam. | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:55 |
Jammer dat het geen traditionele start is met naar de auto toe rennen. | |
chufi | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:55 |
Eurosport heeft ook meerdere schermen | |
Woods | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:55 |
Weet iemand of de race live te kijken is in de Jumbo? Zou wel tof zijn. | |
Ghost_Nappa | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:55 |
d En weer die laatste minuut dat die toyota stilviel... | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:56 |
ES kan de !@#$ krijgen | |
Bluurgh | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:56 |
Zit er weer klaar voor | |
trein2000 | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:56 |
De gridwalk niet. De race wel. Dont worry. | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:57 |
Site is traaaaaag | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:57 |
Toch knap dat ze precies om 15.00 u bij de startstreep komen | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:58 |
Je zou bijna denken dat ze het uitgerekend hebben. | |
Sinister-D- | zaterdag 17 juni 2017 @ 14:58 |
Toch even de start online mee pikken, dan maar even een paar minuten pauze op de bouw | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:00 |
Het is hier al 15.00u ze zijn te laat | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:00 |
Zit vertraging in de stream. | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:00 |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:00 |
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:00 |
green green green | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:01 |
Die F1 baas heeft wel een goede snor overigens | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:01 |
ByKolles nu al stuk | |
Beach | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:01 |
Wat een gat al achter de lmp1 | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:01 |
ByKolles | |
Ghost_Nappa | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:01 |
Bye kolles.. | |
Zorro | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:01 |
ByeByeKolles | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:01 |
Dat is helemaal niet gek met het snelheidsverschil | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:02 |
omg dat is snel | |
Zipportal | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:02 |
Net op tijd. | |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:04 |
Porsche onboards http://www.porsche.com/specials/en/international/lemans/live/ | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:04 |
Heb Le Mans ding gekocht, maar op de verkeerde device. Nu doet ie het niet | |
franklop | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:04 |
#Nattekrant | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:05 |
Ligt aan de app, zou gewoon moeten werken zo | |
raptorix | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:05 |
Doen ze nog steeds een running start? Als in dat ze naar hun waggie moeten rennen? | |
Nattekat | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:05 |
Nee. | |
Bluurgh | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:05 |
| |
M90 | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:06 |
Oei nu al schade bij de #9 ? | |
raptorix | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:06 |
Trouwens mooie docu: https://www.npo.nl/andere-tijden-sport/20-06-2009/NPS_1129804 | |
Fylax | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:06 |
Ik snap niet hoe het zit met die verschillende klassen | |
exile79 | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:07 |
Ligt het aan mij of is de live timing link in de OP verkeerd. | |
raptorix | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:07 |
Er zijn verschillende klassen met eigen eisen, het is dus een race in een race. | |
Sinister-D- | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:07 |
Ik werd niet teleurgesteld door Ollie Webb | |
heywoodu | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:07 |
Dat staat in de OP toch wel goed uitgelegd? | |
Fylax | zaterdag 17 juni 2017 @ 15:08 |
Ik bedoel hoe het dan vervolgens allemaal samenkomt |