abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 15 juni 2017 @ 13:40:51 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_171709967
Het huis van Patricia Paay in het Noord-Hollandse Lijnden is onlangs verpand aan de bank. Dat betekent dat de hypotheek die op de woning rust nu geldt als aflossingsverplichting. Mocht La Paay haar huis verkopen, dan klopt de Belastingdienst opnieuw aan.



Uit kadasterdocumenten blijkt dat de 68-jarige Paay op 2 juni een hypotheekakte ondertekende waarmee ze toestemming gaf voor de verpanding van haar twee-onder-één-kapwoning aan de Lijnderdijk, dat sinds twee weken te koop staat voor 475.000 euro.

In de akte is te lezen dat een deel van de verkoopopbrengst direct naar de hypotheekbank zal gaan. ,,De hypotheekgever verleent ten behoeve van de Ontvanger een recht van hypotheek en pand tot een totaalbedrag van 195.000 euro, tot zekerheid voor de betaling van hetgeen de hypotheekgever de Ontvanger verschuldigd is of kan worden'', luidt een fragment.

Torenhoge hypotheek
De kwestie zou Paay financieel niet verder helpen, want volgens Bekendeburen.nl kan de Belastingdienst alsnog geld van de polderdiva eisen. Toen ze in 2013 in haar stulpje trok, werd er een hypotheek van maar liefst 322.493 euro op gevestigd. Ook al zou ze nu ruim de vraagprijs krijgen, dan blijft de voormalig zangeres met een restschuld zitten.

Begin deze maand bleek dat de Belastingdienst een eerdere beslaglegging op Paays woning had opgeheven. Volgens de blondine had ze eerder een terugbetalingsregeling getroffen, maar de fiscus zou dat recent en per abuis over het hoofd hebben gezien. ,,Ik heb gezegd: als ik moet betalen, betaal ik wel, maar dat kan ik nu even niet'', legde ze uit. En over gemaakte afspraken: ,,Daar is zelfs een notaris bij geweest. De Belastingdienst werkt veel langs elkaar heen. De een weet niet waar de ander mee bezig is.''

http://www.ad.nl/show/fin(...)en-zich-op~a5b80351/

Het ligt aan de belastingdienst. Stomme ambtenaren. :(

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:42:43 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171709998
Dat het bij de BD een zooi is is geen geheim Tong.
And so is the past
pi_171710019
Dan ben je mooi bezeikt.
  donderdag 15 juni 2017 @ 14:23:39 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_171710878
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')