abonnement Unibet Coolblue
pi_172162350
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:15 schreef Starlie het volgende:

[..]

Denk dat Addy hem oprecht niet begreep.. Ik was in elk geval team Addy ;)

Al kan ik Jeroen ook wel een beetje begrijpen, maar ik krijg echt jeuk op de verkeerde plekken van die man! Ook van Linda en die oudste dochter overigens. Naast dat het enorme profiteurs zijn is er nog iets met ze waar ik mn vinger niet op kan leggen.
Ik vind ze beide erg vervelend hahaha.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:29:17 #202
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_172162691
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:16 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik vind ze beide erg vervelend hahaha.
Ik begin Addy zijn onuitputtelijkheid wel te waarderen. Al heeft hij 100 ideeën en is het een mannetje hij gaat maar door en door.
pi_172163051
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:29 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik begin Addy zijn onuitputtelijkheid wel te waarderen. Al heeft hij 100 ideeën en is het een mannetje hij gaat maar door en door.
Ik vind het vooral dom...haha
pi_172178832
Addy's luchtfietserij is te waarderen? Lees ik dit nou goed?
  woensdag 5 juli 2017 @ 07:11:46 #205
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_172181371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:13 schreef Killerjas het volgende:
Addy's luchtfietserij is te waarderen? Lees ik dit nou goed?
Ja, ik vind het knap dat hij dat huis zelf bouwt en alles wat hij bouwt ziet er wel solide uit. Hij doet er maanden over maar het uiteindelijke resultaat mag er wezen.
pi_172183899
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 07:11 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja, ik vind het knap dat hij dat huis zelf bouwt en alles wat hij bouwt ziet er wel solide uit. Hij doet er maanden over maar het uiteindelijke resultaat mag er wezen.
Yep. En tegen de tijd dat het af is moeten ze terug naar Nederland, want dan is het geld op zonder dat er enig zicht is op een rendabel bedrijfje.
pi_172185753
Vind die Posjes nog steeds een vervelende familie, maar wel op afstand de slimste. Lijkt mij inmiddels wel duidelijk wat ze gedaan hebben. Die bubbelwijnlijn van Chili naar Nederland bestond natuurlijk al. Zowel de leverancier als de verkoper in Nederland betalen de Posjes (flink denk ik) alleen voor hun naam op de fles. Voilá, elke week gratis reclame, zal heus wel een jaartje verkopen die wijn en daarna zien we wel weer en kan het originele etiket er weer op. Het kan toch niet zo zijn dat je ze nooit ziet werken? Ilona doet nog alsof, maar Shteef doet al helemaal niks. Mooi appartement, autootje, kaasje op tafel. Niks gezien van vergunningen, bottelen, zaak moet toch verscheept gaan worden. Shlim.
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2017 @ 12:21:16 #208
43556 miss_dynastie
pi_172186049
Jeetje, wat heeft die Jeroen zijn ware gezicht laten zien zeg... wat een gejankzak om te weinig aandacht voor zijn lijden :') En Linda ik-geef-niet-om-spullen was wel heel erg blij met haar goed voor elkaar huisje, dat ze gratis bij elkaar geschooid hebben. Wat een nare mensen vind ik het toch....

quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 07:11 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja, ik vind het knap dat hij dat huis zelf bouwt en alles wat hij bouwt ziet er wel solide uit. Hij doet er maanden over maar het uiteindelijke resultaat mag er wezen.
Vrouw en kinderen zijn intussen weggeregend of bevroren, maar he, Addy kan weer een itempje op zijn bucketlist afvinken, dus niet zeuren _O-
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:51:09 #209
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172186694
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:02 schreef riever het volgende:
Vind die Posjes nog steeds een vervelende familie, maar wel op afstand de slimste. Lijkt mij inmiddels wel duidelijk wat ze gedaan hebben. Die bubbelwijnlijn van Chili naar Nederland bestond natuurlijk al. Zowel de leverancier als de verkoper in Nederland betalen de Posjes (flink denk ik) alleen voor hun naam op de fles. Voilá, elke week gratis reclame, zal heus wel een jaartje verkopen die wijn en daarna zien we wel weer en kan het originele etiket er weer op. Het kan toch niet zo zijn dat je ze nooit ziet werken? Ilona doet nog alsof, maar Shteef doet al helemaal niks. Mooi appartement, autootje, kaasje op tafel. Niks gezien van vergunningen, bottelen, zaak moet toch verscheept gaan worden. Shlim.
Haha, ja precies! Ben wel verbaasd dat sommige mensen werkelijk denken dat ze dit hele project zelf hebben opgezet. Krijg maar eens je vergunningen en zo inderdaad. Ze hebben hun naam verkocht en spelen het spelletje voor de camera's mee. Hartstikke slim en good for them, daar niet van, maar ik vind het ergens wel jammer voor de opzet van het programma. Ik had het wel erg interessant gevonden om te zien hoe je in Chili daadwerkelijk een bestaan voor jezelf kunt opbouwen en waar je dan tegenaan loopt. Maar dat is geen kijkcijferhit, waarschijnlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172186793
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Haha, ja precies! Ben wel verbaasd dat sommige mensen werkelijk denken dat ze dit hele project zelf hebben opgezet. Krijg maar eens je vergunningen en zo inderdaad. Ze hebben hun naam verkocht en spelen het spelletje voor de camera's mee. Hartstikke slim en good for them, daar niet van, maar ik vind het ergens wel jammer voor de opzet van het programma. Ik had het wel erg interessant gevonden om te zien hoe je in Chili daadwerkelijk een bestaan voor jezelf kunt opbouwen en waar je dan tegenaan loopt. Maar dat is geen kijkcijferhit, waarschijnlijk.
Bij de andere twee toch wel? Daar is het meer zo dat een tv-programma ze volgt bij hun pogingen om zich in Chili te vestigen. De Posjes zijn de enigen die niet slechts gevolgd worden, maar die zo slim zijn om het tv-programma voor hun te laten werken.
pi_172186800
Sowieso denk ik dat alles de makers enorm tegen is gevallen, je ziet echt helemaal niks.
Kinderen in het zwembad, kinderen zogenaamd kwijt in het bos, goh een lekke band etc.
Dit had ook op de Veluwe gekund. :')
De makers improviseren maar wat.
pi_172186919
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, wat heeft die Jeroen zijn ware gezicht laten zien zeg... wat een gejankzak om te weinig aandacht voor zijn lijden :') En Linda ik-geef-niet-om-spullen was wel heel erg blij met haar goed voor elkaar huisje, dat ze gratis bij elkaar geschooid hebben. Wat een nare mensen vind ik het toch....
Richting Addy had-ie wel gelijk. Het is natuurlijk een beetje jammer dat je vijf weken niks hoort, maar wel direct mag komen opdraven als er hulp nodig is. Hij had ook nee kunnen zeggen. En Addy pakt zoiets dan ook helemaal verkeerd aan. Als-ie had gezegd 'ja sorry man, ik snap dat het een beetje raar overkomt' was Jeroen waarschijnlijk alweer blij geweest. Het was echt niet nodig om er zo'n discussie van te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2017 13:01:24 ]
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:22:27 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172187491
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Bij de andere twee toch wel? Daar is het meer zo dat een tv-programma ze volgt bij hun pogingen om zich in Chili te vestigen. De Posjes zijn de enigen die niet slechts gevolgd worden, maar die zo slim zijn om het tv-programma voor hun te laten werken.
Ja dat klopt, maar dat de Posjes dit met commercieel gesmokkel mogen doen, vind ik jammer voor het algehele project. Het zou mooi zijn geweest als we een indruk kregen van hoe het ondernemerschap van de Posjes zich zou verhouden tot camping en yoga-school.
Ik had graag gezien hoe alledrie de gezinnen op hun eigen manier hun weg zouden vinden daar. De successtory van de Posjes wordt nu onterecht groot uitgelicht. Het is niet eens hun eigen initiatief.
Ik denkt overigens dat de familie Pos het zomaar heus écht zelf op poten had gekregen. Maar ze hebben zich in de luren laten leggen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2017 @ 13:33:43 #214
43556 miss_dynastie
pi_172187829
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:00 schreef k_man het volgende:

[..]

Richting Addy had-ie wel gelijk. Het is natuurlijk een beetje jammer dat je vijf weken niks hoort, maar wel direct mag komen opdraven als er hulp nodig is. Hij had ook nee kunnen zeggen. En Addy pakt zoiets dan ook helemaal verkeerd aan. Als-ie had gezegd 'ja sorry man, ik snap dat het een beetje raar overkomt' was Jeroen waarschijnlijk alweer blij geweest. Het was echt niet nodig om er zo'n discussie van te maken.
Nou, ik vind niet dat 'ie echt gelijk had. Jeroen wil wel heeeeeeel erg middelpunt van het universum zijn. Dat ben je niet voor anderen. Tuurlijk was een appje of smsje wel leuk geweest, maar hij maakt er wel een drama in 34 delen van.

Ik dacht begrepen te hebben dat Addy tussendoor had gevraagd of 'ie de auto mocht lenen en 'nee' te horen had gekregen. Had 'ie ook kunnen vragen of Addy wel ff langs wilde komen voor een biertje en de zonnegroet. Maar alles moet om Jeroentje draaien. Rare kwast.
pi_172187994
Ik vind Jeroen en Linda aardige en lieve mensen.
pi_172188532
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, ik vind niet dat 'ie echt gelijk had. Jeroen wil wel heeeeeeel erg middelpunt van het universum zijn. Dat ben je niet voor anderen. Tuurlijk was een appje of smsje wel leuk geweest, maar hij maakt er wel een drama in 34 delen van.

Ik dacht begrepen te hebben dat Addy tussendoor had gevraagd of 'ie de auto mocht lenen en 'nee' te horen had gekregen. Had 'ie ook kunnen vragen of Addy wel ff langs wilde komen voor een biertje en de zonnegroet. Maar alles moet om Jeroentje draaien. Rare kwast.
Precies dit. Vreselijke vent.
pi_172197789
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik vind niet dat 'ie echt gelijk had. Jeroen wil wel heeeeeeel erg middelpunt van het universum zijn. Dat ben je niet voor anderen. Tuurlijk was een appje of smsje wel leuk geweest, maar hij maakt er wel een drama in 34 delen van.
Had je mijn post überhaupt gelezen of was je na de eerste zin al verblind door woede? :D

Jeroen maakte er helemaal geen drama van en zeker niet in 34 delen. Tenzij er nog 33 volgen. Zoals ik zei: het enige wat Jeroen doet is zeggen dat het best een beetje jammer is om blijkbaar alleen te mogen opdraven als je hulp nodig is. Waarmee-ie best een punt heeft. Dan kun je zeggen 'ja sorry man, het geeft nu inderdaad een beetje rare indruk naar jou'. Of je kunt er een hele ruzie over beginnen, zoals Addy dan doet.
pi_172198172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar dat de Posjes dit met commercieel gesmokkel mogen doen, vind ik jammer voor het algehele project. Het zou mooi zijn geweest als we een indruk kregen van hoe het ondernemerschap van de Posjes zich zou verhouden tot camping en yoga-school.
Ik had graag gezien hoe alledrie de gezinnen op hun eigen manier hun weg zouden vinden daar. De successtory van de Posjes wordt nu onterecht groot uitgelicht. Het is niet eens hun eigen initiatief.
Ik denkt overigens dat de familie Pos het zomaar heus écht zelf op poten had gekregen. Maar ze hebben zich in de luren laten leggen.
Als het echt grotendeels fake is, is dat natuurlijk vrij suf. Aan de andere kant: wat jij wilt kan niet. Niet bij een lang lopend tv-programma. Natuurlijk zou het mooi zijn om ze op een neutrale manier te kunnen volgen, maar juist doordat ze op tv komen zul je die echte indruk niet meer krijgen. Bij de Posjes valt het meer op dan bij de anderen, omdat zij het nu expliciet in hun voordeel gebruiken. Ze worden niet slechts in beeld gebracht, hun business hangt af van hun bekendheid. De andere gezinnen was het waarschijnlijk ook anders vergaan als ze niet op tv zouden zijn gekomen.
pi_172198217
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:57 schreef AMCA het volgende:

[..]

Precies dit. Vreselijke vent.
Lekker zwart-wit denken. Jeroen is een vreselijke vent, dus alles wat-ie doet is stom. Per definitie. Ook als-ie misschien per ongeluk toch een keer gelijk heeft, heeft-ie alsnog geen gelijk, want hij is stom. Toch? :P
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2017 @ 21:12:16 #220
43556 miss_dynastie
pi_172200286
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Had je mijn post überhaupt gelezen of was je na de eerste zin al verblind door woede? :D

Jeroen maakte er helemaal geen drama van en zeker niet in 34 delen. Tenzij er nog 33 volgen. Zoals ik zei: het enige wat Jeroen doet is zeggen dat het best een beetje jammer is om blijkbaar alleen te mogen opdraven als je hulp nodig is. Waarmee-ie best een punt heeft. Dan kun je zeggen 'ja sorry man, het geeft nu inderdaad een beetje rare indruk naar jou'. Of je kunt er een hele ruzie over beginnen, zoals Addy dan doet.
Jazeker, heb je hele post gelezen en er ook op geantwoord. 34 keer is wat overdreven, maar hij kwam er wel degelijk op terug met een dramatisch 'het is goed joh', dan zegt Addy 'volgens mij is het niet goed voor jou' en daarna 'nee natuurlijk is het niet goed Addy'. Ik vind dat vervelend gedrag. Op eenzelfde manier heeft 'ie zitten stoken tussen Pos en van Wichen. Hoop dat Addy en Sjtefan dat nog in zullen zien.
pi_172208744
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:05 schreef k_man het volgende:

[..]

Lekker zwart-wit denken. Jeroen is een vreselijke vent, dus alles wat-ie doet is stom. Per definitie. Ook als-ie misschien per ongeluk toch een keer gelijk heeft, heeft-ie alsnog geen gelijk, want hij is stom. Toch? :P
Ik vind het inderdaad een vreselijke vent. Zoals ik Linda een vreselijke vrouw vindt. Echter, als ze gelijk hebben in een discussie dan kan ik dat gewoon toe geven hoor. Maar dat had hij deze keer niet.

Addie is meteen langs geweest toch? Daarna vroeg hij of hij de auto mocht lenen en kreeg hij "nee" terug. Het zat Jeroen blijkbaar ook dwars dat Addie zei dat hij hoopte dat Jeroen hier van geleerd had. Lijkt me gewoon een normale opmerking. Als je daar niet tegen kan, ben je wel heel kleinzerig.

En voor het feit dat de Van Kooijtjes het zo hoog op hebben met elkaar helpen, vind ik dat ze zelf wel erg vaak geholpen worden (lees: profiteren van anderen) en als Jeroen dan een keer een ander kan/moet helpen dan weigert hij dat eerst en vervolgens gaat hij zitten zeiken dat hij te weinig aandacht heeft gekregen, omdat hij zo zielig was. Volgens mij hebben er genoeg mensen hem en Linda geholpen.

Ik vond die opmerking van Stefan een twee afleveringen geleden echt goud:

"Kijk, een verroeste spijker. Misschien kan Jeroen daar nog wat mee"

_O-
pi_172253216
Ha, de Pos-wijn reclame komt voorbij op Facebook!

Ach, Jeroen en Addy staan allebei heel graag in de belangstelling. Addy niet minder dan Jeroen.
In dat gezin draait ook alles om Addy en zijn fratsen. Krijgt geen tegenspraak omdat hij geen tegenspraak duldt?
pi_172256836
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 20:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ha, de Pos-wijn reclame komt voorbij op Facebook!

Ach, Jeroen en Addy staan allebei heel graag in de belangstelling. Addy niet minder dan Jeroen.
In dat gezin draait ook alles om Addy en zijn fratsen. Krijgt geen tegenspraak omdat hij geen tegenspraak duldt?
Vooral dat laatste...en dat werd mij ook duidelijk in die discussie met Jeroen. Ook in de eerdere discussie met de familie Pos, toen over die bosbranden.
pi_172286574
Leuk een topic over Helemaal het einde.

Dat wat fake of script kan zijn neem ik allemaal voor echt aan. Ik geniet van dit uurtje tv.

En wat zat ik fout met mijn eerste gevoel. Nu staan de Posjes met stip op 1, omdat ze lol hebben. Veel met de kinderen doen.

Jeroen/Linda had ik gelijk goed geschoten. Niet mijn types, ook niet voor een uurtje tv, maar ergeren is ook vermaak. En Addy. Ik viel voor zijn entousiasme, wat achteraf op ware dictatuur lijkt. wel bereidt hij zich goed voor op wat hij doet, behalve op de haalbaarheid van een camping, mi.Het zelf bouwen van een huis vind ik bewonderenswaardig.

Nu alles teruglezen *O*

Oja, hoeveel honden hebben Jeroen en Linda?

[ Bericht 3% gewijzigd door -sabine- op 09-07-2017 10:13:23 ]
pi_172308129
Even vooruit gekeken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')