abonnement Unibet Coolblue
pi_171696980
Het is een complot jongens :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 juni 2017 @ 20:36:41 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171696995
De media liegt, de vluchtelingenwerkers liegen, de politiek liegt (niks bijzonders, maar goed), de verkenner liegt...

Hoe lang gaat deze onzin om GL goed te praten nog door?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_171697003
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:07 schreef Straatcommando. het volgende:
al die rampentaal tijdens de campagne zijn dus gewoon holle kreten geweest.
Dat kun je ALLE politici aanrekenen.

Met het stelsel dat wij hier hebben komt het gewoon standaard neer op zoveel water bij de wijn flikkeren dat heel die wijn goddomme niet meer te zuipen is :'( :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 juni 2017 @ 20:37:36 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171697019
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat kun je ALLE politici aanrekenen.

Met het stelsel dat wij hier hebben komt het gewoon standaard neer op zoveel water bij de wijn flikkeren dat heel die wijn goddomme niet meer te zuipen is :'( :(
Voorstander van zakenkabinet gespot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_171697042
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voorstander van zakenkabinet gespot.
Nouja niet per se. Ik ben meer voorstander van de grootste partij mag het 8 jaar lang proberen. Doen ze het goed worden ze vanzelf weer de grootste, doen ze het kut dan mag de volgende die dan het grootste wordt proberen, ook weer 8 jaar, je moet natuurlijk wel de tijd hebben om de teringzooi van je voorganger op te ruimen. :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171697045
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:36 schreef Nattekat het volgende:
De media liegt, de vluchtelingenwerkers liegen, de politiek liegt (niks bijzonders, maar goed), de verkenner liegt...

Hoe lang gaat deze onzin om GL goed te praten nog door?
Keer op keer wijzen groenlinkse fundamentalisten naar anderen om het eigen gefaal van de Grote Yasser te verdoezelen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 14 juni 2017 @ 20:40:38 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171697084
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Een vrij substantieel deel daarvan, ja.
Uh huh _O-.

Wie dan niet?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 14 juni 2017 @ 20:41:47 #58
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171697112
Grote Yasser.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171697253
Misschien kan Koos uitkomst bieden, maar die zal wel wachten tot de gemoederen gezakt zijn.
  woensdag 14 juni 2017 @ 20:51:18 #60
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171697334
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:47 schreef john2406 het volgende:
Misschien kan Koos uitkomst bieden, maar die zal wel wachten tot de gemoederen gezakt zijn.
Koos is volgens mij een VVD'er.
pi_171697352
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Koos is volgens mij een VVD'er.
Is mij worst wat die is, ik plak geen stempel op iedereen.
Volgens mij werkt die nog voor zijn geld?

Ik zou eigenlijk ook VVD er behoren zijn, echter ze nemen mijn klanten het geld af, dus wat let mij dan?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 20:53:07 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 juni 2017 @ 20:53:11 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171697368
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja niet per se. Ik ben meer voorstander van de grootste partij mag het 8 jaar lang proberen. Doen ze het goed worden ze vanzelf weer de grootste, doen ze het kut dan mag de volgende die dan het grootste wordt proberen, ook weer 8 jaar, je moet natuurlijk wel de tijd hebben om de teringzooi van je voorganger op te ruimen. :+
Nah... echt niet dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 14 juni 2017 @ 20:58:39 #63
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171697461
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Keer op keer wijzen groenlinkse fundamentalisten naar anderen om het eigen gefaal van de Grote Yasser te verdoezelen.
😁
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171697578
"
Implosie


Implosie is het tegenovergestelde van explosie. Implosie ontstaat door drukverschillen. De druk aan de buitenkant van het voorwerp is zoveel groter dan de druk aan de binnenzijde van het voorwerp dat het materiaal de druk niet meer aankan. Door de implosie valt het materiaal naar binnen.
"
pi_171698014
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Daarom, we weten niet wat er aan bod is gekomen. Mijn punt is alleen dat ze daar nu dua geen enkele invloed meer op hebben. Over een thema dat toch al heel gevoelig ligt in Nederland.

Ik vind het een beetje wereldvreemd
Ze vragen GL in te stemmen met betalingen aan een N-Afrikaans land om vluchtelingen op te vangen (tegen te houden), zonder dat het land of de voorwaarden bekend zijn. Ik kan begrijpen dat Klaver daar problemen mee heeft. De VVD claimt dat alle linkse partijen in Europa daar wel mee instemmen, maar dan hebben ze het over het akkoord met Turkije. Daar waren reeds miljoenen vluchtelingen aanwezig, bovendien specifieerde het akkoord dat de EU per teruggestuurde vluchteling naar Turkije een Syrische vluchteling uit Turkije zou opnemen.
Als je zo'n akkoord afsluit met een land als Libië, dan heb ik weinig vertrouwen in de goede afloop.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 14 juni 2017 @ 21:34:04 #66
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_171698211
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Een vrij substantieel deel daarvan, ja.

En zoals gezegd... dat is grotendeels hersenloos kopieren, niet eens bewust.
Yasser heeft het gewoon verprutst, je hoeft hem niet als een belieber te verdedigen.
pi_171698249
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Yasser heeft het gewoon verprutst, je hoeft hem niet als een belieber te verdedigen.
ik ben eerder van mening dat de rest het verprutst heeft.
pi_171698276
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, deze hebben toch al eerder gestrooid met suikergoed en marsepijn.
  woensdag 14 juni 2017 @ 21:38:07 #69
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_171698310
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Yasser heeft het gewoon verprutst, je hoeft hem niet als een belieber te verdedigen.
Hij had het niet beter kunnen doen. En dat lijkt populistisch rechts en haar aanhang goed te irriteren.

Ik zeg: Top! Dat deel van de politiek en het electoraat kan mij niet genoeg geirriteerd worden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 14 juni 2017 @ 21:38:39 #70
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171698321
Deze brief is wel een beetje de algehele consensus die ik merk bij de achterban.
quote:
Open brief aan de voormalige Jessias

Beste Jesse Klaver, Ik schrijf je namens mijn dochter, die net is geslaagd voor haar VWO-examen (yeah, driemaal hoera voor Hanne). Het is een beetje een gekke situatie, dus leg ik even uit waarom ik vind dat ik namens haar gerechtigd ben het woord te voeren.

Afgelopen maart, toen de verkiezingen waren, was ze net nog niet oud genoeg om te stemmen. Daarom heb ik haar mijn stem geleend. (Ik heb in mijn leven al genoeg gestemd, dat kon ik wel een keertje over slaan). Ze stemde, niet onverwacht, op jou. En niet omdat je zo’n leuk koppie of kontje hebt, maar omdat ze oprecht gelooft in een betere wereld, zal ik het maar even samenvatten.

D’r waren er niet weinig die dat deden, en yeah, je kreeg zomaar veertien zetels in de Tweede Kamer. Mijn Hanne en vele anderen hadden hoop dat ze mochten meepraten over die betere wereld nu. Ze is nu ff vieren dat ze van de middelbare school is en de grote wereld in mag. En jij gaat vanavond eens lekker facebooken met je achterban om uit te leggen waarom je niet meer meedoet aan de kabinetsformatie. Dus maak ik even gebruik, als de man die zijn stem uitleende, om je daarover zelf aan te spreken.

JESSE KLAVER, GROTE SUKKEL DAT JE BENT.

Zo dat moest er even uit zeg. Man, man, wat heb jij je in het pak laten naaien. Nee, niet door Rutte of Buma, maar door je eigen 'conservatief-groene achterbanfluisteraars' van je. Of hoe ik ze ook mag noemen.

JESSE KLAVER, the politician formerly known as the jessias, hoe heb je het in je mooie botte hoofd gehaald om na twee keer uit deze onderhandelingen te stappen. Snap je het dan niet. Wat dit betekent? Dat je nooit, nooit meer aan zo’n tafel mee mag praten. De komende acht jaar, of hoe lang je ook maar denkt die beweging van je staande te houden.

Beter dan dit wordt het namelijk niet. Welke naïviteit heeft bezit van jou, van jullie daar bij GroenLinks genomen. Een akkoord waarin we vluchtelingen de toezegging doen dat ze vanuit een derde land asielaanvragen mogen doen voor een plekje hier in het natte Nederland. Oké, het is niet veel, maar het is wat. Denk je nou echt dat in de Nederlandse politiek ooit, ooit meer naar links wordt geheld dan in dit stukje proza?

Kijken jullie wel eens naar opiniepeilingen? Naar de politieke barometers? Naar de samenstelling van het Nederlandse electoraat? We zijn een rechts land, dat af en toe even een dun progressief regenjasje aantrekt. En in Europa nog een van de meest vooruitstrevende. Maar dat is het. En het wordt ook niet anders, zelfs niet als een slim meisje als mijn Hanne straks haar studie internationale betrekkingen heeft afgerond en gaat proberen ook een stukje van die wereld mooier en beter te maken.

Pragmatisme? Hebben jullie daar wel eens van gehoord? Verdikke, Jesse Klaver, je had acht jaar lang voor mijn Hanne en haar generatie kunnen bouwen aan een schoner en een net iets mooier en eerlijker Nederland. Iets minder kolencentrales, iets meer geld voor de armen en minder bedeelden, iets minder poeha, iets meer gewoon. En wat doe je? Je denkt dat je ooit aan 1,5 miljoen Afrikaanse asielzoekers kunt beloven dat ze hier in Europa een prettig heenkomen krijgen?

Besef je wel dat elke keer als je de komende jaren weer aan een onderhandelingstafel komt, toch eerst dit papiertje moet ondertekenen? En dat als je misschien ooit besluit om dat dan toch maar te doen, dat je dan alle jaren daarvoor hebt weggegooid om iets moois van die verkiezingsuitslag van 2017 te maken. Zie je niet dat al die mensen die dachten nu eens mee te mogen praten, nooit meer op je zullen stemmen. Omdat je dat papiertje niet wenst te tekenen? Dat het dit dan wel was, je hoogtepunt in 2017!? 14 zetels. Zo zijn jullie de SGP van links geworden. Een pure getuigenispartij.

Manman, wat heb je mij, nou ja, in mij mijn dochter dan, teleurgesteld.

Nou moeten we weer kijken hoe Buma en Rutte, en straks misschien een tandeloze Lodewijk Asscher het land gaan besturen. En zit jij met je lekkere kontje en je mooie hoofd in de Tweede Kamer boos te wezen dat het allemaal anders moet.

Had het dan zelf gedaan!

SUKKEL

Goede groet (en hé, Jesse, het is politiek, je kunt nog altijd terug hoor. Denk er nog eens goed over na.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_171698365
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Deze brief is wel een beetje de algehele consensus die ik merk bij de achterban.

[..]

Alleen voor zijn dochter en de rest van het land dan, wat mij betreft jij kan niet genoeg op je bek gaan hoera!
  woensdag 14 juni 2017 @ 21:42:50 #72
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171698425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Deze brief is wel een beetje de algehele consensus die ik merk bij de achterban.

[..]

Gelukkig krijgt GL bij de volgende verkiezingen een gigantisch pak slaag. Dan zijn we van die wereldvreemde en naïeve luchtfietsers verlost.
pi_171698586
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ze vragen GL in te stemmen met betalingen aan een N-Afrikaans land om vluchtelingen op te vangen (tegen te houden), zonder dat het land of de voorwaarden bekend zijn. Ik kan begrijpen dat Klaver daar problemen mee heeft. De VVD claimt dat alle linkse partijen in Europa daar wel mee instemmen, maar dan hebben ze het over het akkoord met Turkije. Daar waren reeds miljoenen vluchtelingen aanwezig, bovendien specifieerde het akkoord dat de EU per teruggestuurde vluchteling naar Turkije een Syrische vluchteling uit Turkije zou opnemen.
Als je zo'n akkoord afsluit met een land als Libië, dan heb ik weinig vertrouwen in de goede afloop.
Het gaat dan ook niet om het tegenhouden van vluchtelingen maar om illegale migranten die op basis van economische gronden de oversteek maken; volgens het UNHCR is 97% geen vluchteling. Dat Klaver het dan toch structureel blijft hebben over 'vluchtelingen' is dus gewoon een frame.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 21:51:00 ]
pi_171698624
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om het tegenhouden van vluchtelingen maar om illegale migranten die op basis van economische gronden de oversteek maken; volgens het UNHCR is 97% geen vluchteling. Dat Klaver het dan toch structureel blijft hebben over 'vluchtelingen' is dus gewoon een frame.
Hij zegt zelf dat 90% een economische vluchteling is, wat dacht jij wat dat is?

Hij wil voor die 10% een menswaardige opvang toch, en deze niet in die (kampen) in turkije.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 21:55:05 ]
pi_171698636
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ze vragen GL in te stemmen met betalingen aan een N-Afrikaans land om vluchtelingen op te vangen (tegen te houden), zonder dat het land of de voorwaarden bekend zijn. Ik kan begrijpen dat Klaver daar problemen mee heeft. De VVD claimt dat alle linkse partijen in Europa daar wel mee instemmen, maar dan hebben ze het over het akkoord met Turkije. Daar waren reeds miljoenen vluchtelingen aanwezig, bovendien specifieerde het akkoord dat de EU per teruggestuurde vluchteling naar Turkije een Syrische vluchteling uit Turkije zou opnemen.
Als je zo'n akkoord afsluit met een land als Libië, dan heb ik weinig vertrouwen in de goede afloop.
Ja dit, ik heb net een paar achtergrond artikelen zitten lezen en las dat ze en dergelijk streng en vreemd voorstel ten aanzien van asiel (tegen de europese asielwet in zelfs) zelfs niet aan Geert Wilders hebben gevraagd.

Dat Klaver hier niet mee akkoord gaat is geen zwakte bod van Klaver, maar eindelijk een politicus die na de verkiezingen wel vast houdt aan zijn idealen en uitgangspunten.

Natuurlijk is het jammer dat ze er niet uitkomen en dat de verschillen onoverbrugbaar zijn, maar ik heb het idee dat als "het motorblok" met zo'n extreem voorstel komt, juist degenen zijn die hun hand hebben overspeeld.

Je ziet het ook terug in de reacties van met name Rutte; gelijk weer in de aanval, in de "damage-control" modus; die is niet bezig met het landsbelang, die is vooral bezig met zichzelf. Daar waar Klaver veel rustiger blijft en gewoon benoemd dat het jammer is dat ze er niet uitkomen, maar dat men gewoon de burg niet kan slaan. Zonder iemand keihard de zwarte piet toe te wijzen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')