Als Max niest dan lacht de kudde al.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dank je. Beetje jammer van dat te overdreven lachen.
Dat bepalen wij zelf wel ja!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij spreekt op tv gewoon Nederlands met een licht Limburgs accentje hoor; dat is prima te verstaan, ook voor niet Limburgers.
Omdat het een droge opmerking was.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
die dikke van ter land in de zee en via de lucht vroeg aan max of hij de start al een keer had teruggezien en toen zei max ja ik zat zelfs in de auto en toen moest iedereen lachen ik snap de grap niet.
Dumpert ripped filmpjes. Verbaast mij dat ze nog niet zijn aangeklaagd.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
GS is idd kut, maar Dumpert heeft gewoon leuke filmpjes.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dumpert ripped filmpjes. Verbaast mij dat ze nog niet zijn aangeklaagd.
Ze waren ook dan redelijk geschokt inderdaad, gebroken krukas gebeurt zelfs bij normale auto's zelden. Zijn meestal de drijfstangen of de lagers die eruit klappen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:00 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso had afgelopen zondag dus een gebroken krukas. Zou dat verzoek om niet te shortshiften en de weigering hiervan door Alonso nog van invloed kunnen zijn geweest?
Een krukas breekt niet zomaar lijkt me ...
https://www.f1technical.n(...)4&start=9225#p701344quote:Broken crankshaft is unusual. Perhaps the "vibration" is torsional crankshaft vibration with a resonance around 9,000 or 10,000. Would explain why they have to operate at higher revs than everyone else.
je zat er dus niet zo ver vanaf met die 5 cilinder?quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:00 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso had afgelopen zondag dus een gebroken krukas. Zou dat verzoek om niet te shortshiften en de weigering hiervan door Alonso nog van invloed kunnen zijn geweest?
Een krukas breekt niet zomaar lijkt me ...
nah, eigenlijk wel. Honda krijgt het concept op de monocylinder niet vertaald naar een V6 en op dat moment vroeg ik mij af of het ze wel zou lukken om het naar een V5 vertaald te krijgenquote:Op woensdag 14 juni 2017 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zat er dus niet zo ver vanaf met die 5 cilinder?
V5 en V4 zijn dan nog moeilijker vanwege de balans...quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nah, eigenlijk wel. Honda krijgt het concept op de monocylinder niet vertaald naar een V6 en op dat moment vroeg ik mij af of het ze wel zou lukken om het naar een V5 vertaald te krijgen
klopt, maar het ding lijkt me nu ook niet in balans te zijnquote:Op woensdag 14 juni 2017 10:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
V5 en V4 zijn dan nog moeilijker vanwege de balans...
ja maar goed, zal wel meer techniek achter zitten dan we denken/weten Mag toch hopen dat Honda in staat is om een "gewone" V6 te bouwen zonder vibraties.quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar het ding lijkt me nu ook niet in balans te zijn
ik bepaal voor mezelf dat ik het plat van hem volledig verstaquote:
WELL DONE AGAIN BAKU!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2017 12:46 schreef Gezicht het volgende:
Zou dit jaar weer alles volgeplakt zijn met zo'n oneliner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |