abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171562867
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Het leidt allemaal naar agenda 2030 nwo transhumanism. Dat is vast teveel hardcore bnw materiaal voor het gros hier. Kunnen jullie niet aan. Het is laat dus laters :Z
Ja, vanaf 2030 moet je verplicht je lul eraf snijden. :')

Doe 's even normaal joh, "NWO transhumanism", wie verzint die shit?
pi_171562991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

mijn vrouw heeft een kind uit haar vorige relatie.
Btw wat moet je dan doen als je huwelijk echt super kut is?
De enige weg naar het geluk is een ''gelijkwaardige'' relatie. Tenminste als ik jouw moet geloven

In het andere topic staat een link die beweert dat de meest gelukkige vrouwen thuis de kinderen opvoeden. Terwijl manlief overuren draait om dat mogelijk te maken . Ben benieuwd hoe je dat verklaart

Trouwens zoals mannen als vrouwen zijn zeer waardevol maar betekend dit dat we gelijk zijn ? Fuuuuck no

Nee betekend niet dat de een superieur is aan de ander :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171563058
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De enige weg naar het geluk is een ''gelijkwaardige'' relatie. Tenminste als ik jouw moet geloven

In het andere topic staat een link die beweert dat de meest gelukkige vrouwen thuis de kinderen opvoeden. Terwijl manlief overuren draait om dat mogelijk te maken . Ben benieuwd hoe je dat verklaart

Trouwens zoals mannen als vrouwen zijn zeer waardevol maar betekend dit dat we gelijk zijn ? Fuuuuck no

Gelijkwaardig betekent niet gelijk.

Tuurlijk heeft iedereen zijn rol, degenen die dat voor zichzelf bepalen zijn gelukkiger als degenen die een model volgen waar ze zich eigenlijk niet prettig bij voelen. Ieder z'n meug.
pi_171563065
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Het leidt allemaal naar agenda 2030 nwo transhumanism. Dat is vast teveel hardcore bnw materiaal voor het gros hier. Kunnen jullie niet aan. Het is laat dus laters :Z
Heb je ooit enig bewijs voor zulke theorieën gezien? Ik heb nogal het idee dat zulke theorieën vooral uit de fantasie-koker komen van ongeveer hetzelfde soort mensen dat roddels over Henny Huisman en Patricia Paay verzint...

Maar goed, als het echt zo is: leuk! Een beetje variatie en afwisseling mag ook wel eens. Misschien komt er nog eens een beter mens van dat de wereld niet geneigd is te vernietigen en er zo'n ongezellige boel van te maken :P
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:52:55 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171563386
quote:

[..]

We zijn allemaal Mens!
Maar onze bouw is anders.
Dat wil niet zeggen dat een vrouw niet voor zichzelf mag denken want dat haal ik uit dit topic.
Je Vind dat de man beter is dan de vrouw, en de vrouw moet maar aan de ketting in de keuken, een boterham voor je smeren terwijl ze voor de kinderen zorgt.
Er zijn nog regio in de wereld waar dat nog steeds van kracht is, misschien moet je verkassen als je er hier zoveel last van hebt.
Mijn vrouw is totaal niet op der mondje gevallen, btw je weet dat in dit forum ook een vrouw aan het roer staat he!
“I object to every single thing you just said.”
pi_171563655
Er is verschil tussen man en vrouw, maar het wordt door sommigen wel echt sterk overdreven. In essentie zijn we gewoon dezelfde wezens. Onze essentie is niet ons lichaam... Vrouw/man is maar een jasje om de ziel. En tuurlijk, het brengt wat eigenschappen en verschillen op dat vlak met zich mee. Maar grootste gedeelte daarvan is dikke vette illusie.
  Moderator vrijdag 9 juni 2017 @ 00:03:23 #82
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171563707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mijn vrouw is totaal niet op der mondje gevallen, btw je weet dat in dit forum ook een vrouw aan het roer staat he!
-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga slapen, lief posten kinders.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 00:17:44 #83
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171563941
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:02 schreef controlaltdelete het volgende:
MTV richt zich ook op tieners. Brainwashen die youngsters.
niet zo'n beetje ook..
holy fuck
transgenders rule!
boomsma bedankt!
Huig
pi_171565745
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, vanaf 2030 moet je verplicht je lul eraf snijden. :')

als dat op je bucketlist staat moet je het zeker doen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171565757
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:41 schreef ems. het volgende:
Openingspost is een van de meest belachelijke dingen die ik in tijden heb gelezen. Klinkt alsof het geschreven is door iemand die boos wordt op vrouwen als ze niet willen neuken.
nu weet ik zeker, jij bent echt volkomen wereldvreemd.

Zelden z'n ongeinformeerd persoon gezien
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171565764
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 23:52 schreef Orwell het volgende:
interressante info..
thnx for posting

wellicht dé voorbereiding voor de hedendaagse:
"relativistische-transgender-lady gaga-twisted-"niemand is 100% man of vrouw"-mentaliteit..
gender wordt straks wellicht een keuze.

BE WHO YOU WANNA BE...!
zeg maar...
Facebook heeft daar alvast 70 gender types voor
pi_171565770
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:39 schreef LXIV het volgende:
Ik denk niet dat het kiesrecht op zich altijd fout is. Je kunt je nog afvragen of actief kiesrecht wel gewenst is.
Wat daarna is gekomen is echter 1000x schadelijker en inderdaad de wortel aan de ondergang van de Westerse beschaving. Dat gaan we niet oplossen door vrouwen het kiesrecht nu te ontnemen.
..
Het is niet dat we stemmen. Dat is een farce.

Het is meer de partijen die A zeggen bij verkiezingen en vervolgens B, C en D doen
pi_171565782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:25 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Wat een uitermate achterlijk conservatief gelul is dit allemaal... Alsof vrouwen debiele idiote schepsels zijn die je nooit maar dan ook nooit voor vol moet aanzien. Lachwekkend en triest tegelijk.

Dat het hier het meest prettig vertoeven is van alle gebieden ter wereld hebben we mede te danken aan de emancipatie van de vrouw. Daarmee is de cultuur verzacht en ruimdenkender geworden, en dus prettiger om in te leven voor de individu. Daardoor is er ruimte gekomen om voor meer te kunnen leven dan enkel het harde, rauwe arbeid (dat is deels natuurlijk ook 'gewoon' te danken aan de technologie). Denk aan ruimte voor zelfontplooiing bijvoorbeeld.

Ik vind het maar een zielig gebeuren, dit 'mannelijke gedoe' waarbij de vrouw schaamteloos wordt weggezet als er niet-toe-doend, niet voor vol aangezien wezen.
Dat ruim denken,toletrant zijn enzo dat is een pre911 concept
pi_171565786
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom zou ik lgbt filmpjes moeten opzoeken? Wat mensen thuis doen moeten ze zelf weten _O-
Dus je wilt niet begrijpen dat wereld aan het verzieken is richting een idiocracy.

Neem aan de je de film kent?
pi_171565807
quote:

[..]

Tussen 1945 en 1990 was met een eenverdiener een gezin in rijtjeshuis draaiend te houden. Incluis vakanties naar noem eens wat Frankrijk. En zonder noemenswaardige schulden

Anno nu red je het niet als tweeverdieners. Schulden zijn absurd hoog en voor heelveel gezinnen onhandelbaar en of oplosbaar.
pi_171565834
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 07:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tussen 1945 en 1990 was met een eenverdiener een gezin in rijtjeshuis draaiend te houden. Incluis vakanties naar noem eens wat Frankrijk. En zonder noemenswaardige schulden

Anno nu red je het niet als tweeverdieners. Schulden zijn absurd hoog en voor heelveel gezinnen onhandelbaar en of oplosbaar.
Graag wat bronnen voor je constateringen, meneer. ^O^
pi_171568584
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 07:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

_O-
pi_171569186
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 07:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Logisch dat jij het ermee eens bent natuurlijk. Ben je ook boos en jaloers op vrouwen dat ze tegenwoordig een eigen mening hebben? :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 07:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Allemaal gelogen.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_171570950
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 11:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Logisch dat jij het ermee eens bent natuurlijk. Ben je ook boos en jaloers op vrouwen dat ze tegenwoordig een eigen mening hebben? :D

Zeker niet.

Feit is wel dat feminisme in is gezet als wapen

Dat vrouwen zijn gaan (en wel moeten) werken. Is dat kinderen zodoende minder invloeden krijgen en dat de staat meer indoctrinatie kan uitoefenen. Huiswerk is ook om die reden ingevoerd.

Huiswerk afschaffen maakt kinderen zo veel slimmer. En minder afhankelijk.
pi_171570998
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zeker niet.

Dat vrouwen zijn gaan (en wel moeten) werken. Is dat kinderen zodoende minder invloeden krijgen en dat de staat meer indoctrinatie kan uitoefenen. Huiswerk is ook om die reden ingevoerd.

Allemaal verzinsels van de onzekere man.
Quod licet Iovi, non licet bovi
  Moderator vrijdag 9 juni 2017 @ 13:02:06 #96
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171571023
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zeker niet.

Ik ben erg benieuwd naar je onderbouwing hiervan.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')