abonnement Unibet Coolblue
pi_171491874
Hoi.
Ik ben gisteren aangereden op de fiets door een auto. Auto moest voorrang geven op een rotonde en deed dat niet en ik had dat te laat door.
Nu ben ik even vluchtig nagekeken door de ambulance broeders, die even voelde aan ribben en nek maar dat was allemaal goed.

Ik heb alleen nu zo'n pijn aan mijn stuitje en onderrug. Nog geen blauwe plekken.
De pijn heeft mij de hele nacht wakker gehouden doordat ik mij bijna niet kan bewegen.
Ik probeer wel te bewegen want dat schijnt goed te zijn. Alles doet zo'n zeer.
Ook had ik een schaafwond en moet ik nog zo'n tetanusprik.
Mijn moeder gaat vandaag bellen met de huisarts en dan zien we wel weer.
Paracetamol helpt niks helaas.
Ik moet het even van mij af schrijven, er is nu niemand en ik heb zo'n pijn.

Wat zijn goeie tips voor dit soort dingen?
Twiddel
pi_171491895
Toch eens naar de dokter gaan voor foto's
pi_171491902
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 07:49 schreef ManianMan het volgende:
Toch eens naar de dokter gaan voor foto's
Dit idd.
En als de pijn té erg wordt: naar de SEH.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171491980
Gewoon naar HA gaan.
Verder.. Tetanusprik voor een schaafwond?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171492026
Eind van de middag afspraak gemaakt voor de huisarts.
Twiddel
pi_171492036
En flinke schade vergoeding vragen van verzekeraar
pi_171492055
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 07:45 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Ik ben gisteren aangereden op de fiets door een auto. Auto moest voorrang geven op een rotonde en deed dat niet en ik had dat te laat door.
Nu ben ik even vluchtig nagekeken door de ambulance broeders, die even voelde aan ribben en nek maar dat was allemaal goed.

Ik heb alleen nu zo'n pijn aan mijn stuitje en onderrug. Nog geen blauwe plekken.
De pijn heeft mij de hele nacht wakker gehouden doordat ik mij bijna niet kan bewegen.
Ik probeer wel te bewegen want dat schijnt goed te zijn. Alles doet zo'n zeer.
Ook had ik een schaafwond en moet ik nog zo'n tetanusprik.
Mijn moeder gaat vandaag bellen met de huisarts en dan zien we wel weer.
Paracetamol helpt niks helaas.
Ik moet het even van mij af schrijven, er is nu niemand en ik heb zo'n pijn.

Wat zijn goeie tips voor dit soort dingen?
Wat vond de chauffeur er van?
pi_171492214
Sterkte en beterschap.
pi_171492233
Beterschap en idd als je het niet vertrouwd altijd even na laten kijken. Zo ben ik wel eens naar huis getuurd wat achteraf een gebroken heup bleek te wezen door een val met een pijnstiller.
pi_171492276
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 08:24 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat vond de chauffeur er van?
Chauffer was een 75 jarige dame die het heel erg vond.
Ze ging gelijk mee naar mijn huis waar ik werd afgezet door de ambulance.
Binnen vulde we de papieren in en gaf ze haar haar adres. Bleek dus dat ik niet de eerste was die bij haar op de motorkap was beland.
Maar goed, fiets is in barrels en dat wordt nog vergoed vanuit haar verzekering. Allemaal heel netjes gegaan.
Twiddel
pi_171492355
Rugpijn en nekletsel faken en 10 k. opstrijken.
U MAD?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 09:06:15 #12
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171492376
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 08:56 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Chauffer was een 75 jarige dame die het heel erg vond.
Ze ging gelijk mee naar mijn huis waar ik werd afgezet door de ambulance.
Binnen vulde we de papieren in en gaf ze haar haar adres. Bleek dus dat ik niet de eerste was die bij haar op de motorkap was beland.
Maar goed, fiets is in barrels en dat wordt nog vergoed vanuit haar verzekering. Allemaal heel netjes gegaan.
Neem contact op met haar familie indien mogelijk. Die moeten dat rijbewijs vernietigen en de auto verkopen.
And so is the past
pi_171492377
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 08:51 schreef Karig_Hutje het volgende:
Beterschap en idd als je het niet vertrouwd altijd even na laten kijken. Zo ben ik wel eens naar huis getuurd wat achteraf een gebroken heup bleek te wezen door een val met een pijnstiller.
Waarom ben je gevallen met een pijnstiller?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 09:20:06 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171492535
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Neem contact op met haar familie indien mogelijk. Die moeten dat rijbewijs vernietigen en de auto verkopen.
Ja want die hebben haar rijbewijs ook afgegeven toen ze examen had gedaan he? :')

Even contact met de politie opnemen, die dan weer het cbr inschakelt die haar oproept voor een test (of een aantal testen) en aan de hand daarvan (en de ongevalgeschiedenis) bepalen of ze al dan niet nog geschikt is..
pi_171492538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:06 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Waarom ben je gevallen met een pijnstiller?
Nee. Beetje onhandig geformuleerd. Naar huis gestuurd met een pijnstiller na de val. Maar kon bijna geen meter meer lopen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 09:21:17 #16
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171492547
Oh en ontopic: die spierpijn achteraf is door de klap..
pi_171492634
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja want die hebben haar rijbewijs ook afgegeven toen ze examen had gedaan he? :')

Even contact met de politie opnemen, die dan weer het cbr inschakelt die haar oproept voor een test (of een aantal testen) en aan de hand daarvan (en de ongevalgeschiedenis) bepalen of ze al dan niet nog geschikt is..
Politie kwam automatisch toen de ambulance werd gebeld. Die hebben mijn en haar gegevens.
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Neem contact op met haar familie indien mogelijk. Die moeten dat rijbewijs vernietigen en de auto verkopen.
Haar dochter en schoonzoon kwamen naar haar toe nadat ze hen gebeld had. Met zijn drieeen hebben ze bij mij thuis dat verzekeringsformulier ingevuld.
Dus ik denk dat er nog wel over gepraat wordt bij hen.
Twiddel
  dinsdag 6 juni 2017 @ 09:34:48 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171492678
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Even contact met de politie opnemen,
Snitches get stiches.
And so is the past
  dinsdag 6 juni 2017 @ 09:36:32 #19
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171492698
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Politie kwam automatisch toen de ambulance werd gebeld. Die hebben mijn en haar gegevens.

[..]

Haar dochter en schoonzoon kwamen naar haar toe nadat ze hen gebeld had. Met zijn drieeen hebben ze bij mij thuis dat verzekeringsformulier ingevuld.
Dus ik denk dat er nog wel over gepraat wordt bij hen.
Ja dat weet je eigenlijk nooit.. soms word de brief van het cbr niet eens afgewacht en stoppen ze direct met rijden.. en soms word er niets mee gedaan omdat er geen melding van is gemaakt.. Dus je kan het nog best even melden aan de betreffende agenten..
pi_171492897
Ook even goed maximale dosering pijnstillers nemen ipv "een paracetamolletje". Ook goed blijven doorslikken en wellicht ibuprofen erbij nemen.
pi_171493012
Afspraak maken bij een manuele therapeut?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 10:05:51 #22
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171493097
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Snitches get stiches.
Ja en? morgen weer iemand aanrijden.. en dan is dan 1 van je ouders.. een week later je broer of zus.. daarna je buurjochie, en dan?

Er is niets mis met een test afnemen.. jij bent niet degene die haar rijbewijs af laat pakken ofzo.. ze moet gewoon even laten zien dat ze nog gewoon aan het verkeer kan deelnemen.. daar is verder niet zo veel mis mee.. Want als ze dat kan, kan ze gewoon verder rijden..

En sommige oudjes trekken bij die oproep zelf de conclusie, maar zonder zo'n oproep denken ze er verder niet over na en rijden ze gewoon elke week naar de buurtsuper en de klaverjasvereniging..
pi_171493734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 08:51 schreef Karig_Hutje het volgende:
Beterschap en idd als je het niet vertrouwd altijd even na laten kijken. Zo ben ik wel eens naar huis getuurd wat achteraf een gebroken heup bleek te wezen door een val met een pijnstiller.
Stomme pijnstiller. :( Liet ie je struikelen?

:P
pi_171493756
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:31 schreef summer2bird het volgende:
Haar dochter en schoonzoon kwamen naar haar toe nadat ze hen gebeld had. Met zijn drieeen hebben ze bij mij thuis dat verzekeringsformulier ingevuld.
Dus ik denk dat er nog wel over gepraat wordt bij hen.
Dit dus. zo te horen heeft het mens voldoende schuldgevoel en probeert ze het in ieder geval niet te verbergen voor haar kinderen.

Bovendien als dit de zoveelste keer is dan zal de verzekering ook wel eens gaan reageren.

Sterkte met je spierpijn. Je moet toch al naar de HA voor die prik, praat dan ook even over die pijn. De assistente zal het vaker tegen komen en beter kunnen beoordelen of de dokter nog moet kijken dat een stel fokkers.
pi_171493791
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 07:45 schreef summer2bird het volgende:
Paracetamol helpt niks helaas.
1 Ibuprofen met 2 500mg paracetamol innemen. Dat werkt beter tegen bepaalde pijnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')