abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 juni 2017 @ 13:09:49 #101
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171640875
quote:
6s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:57 schreef Kaas- het volgende:
Eens. Laten we de gemeentebelasting eens lekker flink verhogen zodat we wat meer ambtenaren aan kunnen nemen, zodat we die ene keer in de paar jaar wat minder ver hoeven te fietsen voor een snelle afspraak.
Jij zit toch ook nog op kamers? Heb je eigenlijk ooit gemeentelijke belastingen moeten betalen? 8)7 Ik nog nooit namelijk, ook geen afvalstoffenheffing.
pi_171640892
quote:
99s.gif Op maandag 12 juni 2017 13:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Jij zit toch ook nog op kamers? Heb je eigenlijk ooit gemeentelijke belastingen moeten betalen? 8)7 Ik nog nooit namelijk, ook geen afvalstoffenheffing.
Jawel, honderden euro's per jaar gvd, omdat ik toevallig een eigen voordeur heb.
  maandag 12 juni 2017 @ 13:11:24 #103
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171640910
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 13:10 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Jawel, honderden euro's per jaar gvd, omdat ik toevallig een eigen voordeur heb.
Oh, dan heeft het dus toch nog wel perks om de boel te delen met anderen. :@
  maandag 12 juni 2017 @ 13:12:05 #104
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_171640928
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:45 schreef MCH het volgende:
Wat voor idioterie zijn de lange wachttijden voor een paspoort. Bij de dichtstbijzijnde stadswinkel is de eerstvolgende mogelijkheid 11 juli. :')
vind t juist relaxed dat je gewoon zelf t kantoor kan kiezen waar je het snelste terecht kunt voor wat je nodig hebt :Y. Ik kon laatst binnen twee dagen n nieuw paspoort aanvragen bij n stadskantoor in de buurt. Er zijn best veel van die kantoren :Y.

Maar er zou best meer digitaal moeten kunnen :Y

Die run op paspoorten/id bewijzen komt trouwens omdat het 5? Jaar geleden ineens voor minderjarigen verplicht was om een id te hebben, die verlopen nu allemaal tegelijkertijd.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 12 juni 2017 @ 17:21:51 #105
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_171646113
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:52 schreef Gary_Oak het volgende:
http://vivalifestyleandtr(...)news/millennial-city

Amsterdam op 1 als beste stad voor millennials, Rotterdam op 17. Vraag me af of Iwanius blij of teleurgesteld moet zijn. Rotterdam is hier niet de beste, maar zuigt wel in een lijst voor mensen waar hij zo'n hekel aan heeft.
Dat terwijl zijn vriendin die hij Miep :') noemt een millennial is :')
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_171646152
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 17:21 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Dat terwijl zijn vriendin die hij Miep :') noemt een millennial is :')
Iwa is zelf toch in de 50? (hoop ik althans :') )
pi_171646541
Boeie
pi_171658052
Pff ik vind amsterdammers echt zulke vervelende mensen zeg. Bezocht dus een musicaltheatervoorstelling in een klein amsterdams theater en dan sta je vantevoren in een ruimte te wachten met het publiek en ik vond 9/10 mensen daar irritant. Buitengewoon veel van die ont-zet-tend overdreven homo's, iedereen van top tot teen gestyled met de gekste hoofddeksels, nepbrillen en weet ik wat, en allemaal zo'n arrogante amsterdamse bakkes.

Kwam gelukkig ook Rotterdammers tegen daar die wel gezellig en lekker nuchter waren. Na afloop kon ik op de borrel na een paar bier pas een beetje normaal met de mensen daar overweg, maar ook alleen maar omdat ik de wat normalere homo's daar toen ineens wel leuk vond.

En toen zo'n taxi van ¤16,04 voor 15 minuten :') op weg ernaartoe was het ook allemaal draaamaa om het te bereiken en steeds vol op de rem omdat toeristen zo voor de auto vliegen op al die veel te kleine weggetjes. Wat een kutstad.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 02:25:05 #109
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171658126
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 01:49 schreef Kaas- het volgende:
Pff ik vind amsterdammers echt zulke vervelende mensen zeg. Bezocht dus een musicaltheatervoorstelling in een klein amsterdams theater en dan sta je vantevoren in een ruimte te wachten met het publiek en ik vond 9/10 mensen daar irritant. Buitengewoon veel van die ont-zet-tend overdreven homo's, iedereen van top tot teen gestyled met de gekste hoofddeksels, nepbrillen en weet ik wat, en allemaal zo'n arrogante amsterdamse bakkes.

Kwam gelukkig ook Rotterdammers tegen daar die wel gezellig en lekker nuchter waren. Na afloop kon ik op de borrel na een paar bier pas een beetje normaal met de mensen daar overweg, maar ook alleen maar omdat ik de wat normalere homo's daar toen ineens wel leuk vond.

En toen zo'n taxi van ¤16,04 voor 15 minuten :') op weg ernaartoe was het ook allemaal draaamaa om het te bereiken en steeds vol op de rem omdat toeristen zo voor de auto vliegen op al die veel te kleine weggetjes. Wat een kutstad.
Je bent een echte Rotterdammer. Haat verenigt.
pi_171659175
Klinkt als al het nare van amsterdammers gemixt met al het nare van theatetmensen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_171659614
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 17:21 schreef hemarookworst het volgende:

Dat terwijl zijn vriendin die hij Miep :') noemt een millennial is :')
Was ooit een opzetje n.a.v. een woordspeling van CUL collega Golfer. Heb het sinds dien gewoon aangehouden om haar te omschrijven.
pi_171662083
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 02:25 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je bent een echte Rotterdammer. Haat verenigt.
Het is geen haat, er vloeit enkel liefde door mij. O+ Maar amsterdammers zijn gewoon vaak irritante mensen. Zo nep ook; elke keer als ik aan iemand voorgesteld werd deed die persoon vanaf seconde 1 op een ontzettende neppe en gespeelde wijze alsof ik al z'n hele leven z'n beste vriend was. Schei uit met die flauwekulletjes. :P
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:43:55 #113
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171662594
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het is geen haat, er vloeit enkel liefde door mij. O+ Maar amsterdammers zijn gewoon vaak irritante mensen. Zo nep ook; elke keer als ik aan iemand voorgesteld werd deed die persoon vanaf seconde 1 op een ontzettende neppe en gespeelde wijze alsof ik al z'n hele leven z'n beste vriend was. Schei uit met die flauwekulletjes. :P
Oh, bij mij is die irritatie omgeslagen naar haat. ;( Maar ik begrijp precies wat je bedoelt. :')
pi_171670872
Ach, hoeveel echte Amsterdammers wonen er nog in Amsterdam? De meeste lui daar zijn zichzelf interessant vindende kakkers uit het gooi en Brabo's die denken dat ze hip zijn door 1200eu per maand te betalen voor 50m2.
pi_171670941
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ach, hoeveel echte Amsterdammers wonen er nog in Amsterdam? De meeste lui daar zijn zichzelf interessant vindende kakkers uit het gooi en Brabo's die denken dat ze hip zijn door 1200eu per maand te betalen voor 50m2.
Hehe ik sprak er gisteravond nog een meisje die zo'n musicalopleiding doet daar en wiens vriend hetzelfde doet en die hebben samen dus 50m2 voor 1100 euro kaal. In de wijk 'de baarsjes' of zo, geen idee waar het precies is. Hoe dan ook moest ik wel m'n best doen om niet te lachen.
  Admin dinsdag 13 juni 2017 @ 19:05:23 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_171673179
Heh. Ik vind 50m2 voor 1 persoon al weinig, laat staan voor twee en al helemaal niet voor die prijs. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_171674274


quote:


Gordon opent derde vestiging Blushing op Coolsingel


Rotterdam krijgt er een nieuwe koffiezaak bij. Pal naast het stadhuis op Coolsingel nummer 6 opent Gordon binnenkort een vestiging van zijn koffieketen Blushing. Daarnaast komen er ook flexwerkplekken in het pand.

Metro Rotterdam 2017.
Daar gaat de buurt. :{

Krijg je weer veel Laren-Grachtengordel BNérs (Nikkie Plessen is er sowieso) en Instagram hipstermutsen wat De Meent gaat bevolken/selfies maken, en voor opstoppingen gaat zorgen. Van alle dagen kiest hij nog wel de vrijdag dat toch al een drukke dag vaak is op De Meent.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 19:48:26 ]
pi_171674352
Ik wacht wel op de volledige review inclusief dikke bruine sigarenfoto Iwa :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171674506
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 01:49 schreef Kaas- het volgende:
Bezocht dus een musicaltheatervoorstelling in een klein amsterdams theater
Tja, dan vraag je er ook wel een beetje om.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_171674534
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:49 schreef Divje het volgende:
Ik wacht wel op de volledige review inclusief dikke bruine sigarenfoto Iwa :)
Kan je lang wachten want ik zal er ver van blijven. Heb wel wat beters te doen die dag.

Gordon is het voorbeeld van het slag Amsterdammer dat ik dus niet kan uitstaan als Rotterdammer. Heb ik het dus niet over hoe hij zich soms terecht uit als jurylid in al die realityshows op tv, maar gewoon in zijn dagelijks gedrag en omgang met anderen. Altijd maar anderen willen kleineren zodat hij er weer beter voorstaat/uitkomt. Dan is die Joling iets meer te pruimen, maar dan ook iets...

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 19:58:08 ]
pi_171674611
Hou eens op met wijzigen :D je punt is wel gemaakt _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:06:46 #122
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171674876
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:46 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Daar gaat de buurt. :{

Krijg je weer veel Laren-Grachtengordel BNérs (Nikkie Plessen is er sowieso) en Instagram hipstermutsen wat De Meent gaat bevolken/selfies maken, en voor opstoppingen gaat zorgen. Van alle dagen kiest hij nog wel de vrijdag dat toch al een drukke dag vaak is op De Meent.
Het is dat jij steeds zulk achterklapnieuws volgt en erover post, maar anders zou ik totaal niet weten wie die BN'ers en millennial tv-sterren allemaal zijn, laat staan wat ze uitspoken. :') Van die Maan heb ik voor vandaag bijvoorbeeld ook nog nooit van gehoord.
pi_171675041
Als je een jonge partner hebt dan wordt je van e.e.a wel op de hoogte gehouden als het al niet in de media elke dag over je wordt uitgestort als je het nieuws wilt lezen. Daarbij heeft die Nikki Plessen een winkel op De Rotterdamse Meent geopend een tijd terug en toen was er ook een en al gegil van hipstervolk die dag. Vandaar dat ik dus haar naam noem.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:13:31 #124
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171675106
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:11 schreef Iwanius het volgende:
Als je een jonge partner hebt dan wordt je van e.e.a wel op de hoogte gehouden als het al niet in de media elke dag over je wordt uitgestort als je het nieuws wilt lezen. Daarbij heeft die Nikki Plessen een winkel op De Rotterdamse Meent geopend een tijd terug en toen was er ook een en al gegil van hipstervolk die dag. Vandaar dat ik dus haar naam noem.
Ik ben omringd door millennials en geen van hen praat over zulke dingen die je in het roddelrubriek van De Telegraaf leest. Daarnaast lees ik zeer regelmatig het nieuws, en het is maar waar je bewust naar zoekt.
pi_171675368
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:11 schreef Iwanius het volgende:
Als je een jonge partner hebt dan wordt je van e.e.a wel op de hoogte gehouden als het al niet in de media elke dag over je wordt uitgestort als je het nieuws wilt lezen. Daarbij heeft die Nikki Plessen een winkel op De Rotterdamse Meent geopend een tijd terug en toen was er ook een en al gegil van hipstervolk die dag. Vandaar dat ik dus haar naam noem.
Correctie, als je een jonge partner hebt die van dat soort dingen houdt en dat soort dingen volgt
Als je jonge partner van klassieke muziek en musea houdt, dan hoor je er denk ik niks over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')