abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 juni 2017 @ 14:24:03 #1
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_171418731
Wat zijn eigenlijk de goede split screen race games voor de ps4?
Ik hoorde dat er tegenwoordig een paar zijn?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:35:08 #2
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_172502027
Trackmania Turbo :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Eindredactie Games dinsdag 18 juli 2017 @ 17:39:15 #3
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_172508372
Split-screen en local co-op zijn nog altijd behoorlijk stervende. De betere/nieuwe racegames op PS4 ondersteunen voor zover ik weet allemaal geen split screen, behalve de suggestie hierboven. Ook Project CARS 2 krijgt het niet. Gran Turismo Sport krijgt volgens mij wel een arcade-modus waarin je time trials in 2-speler split-screen kunt doen, die game komt over een paar maandjes uit. De kans is wel groot dat in die modus concessies zijn gedaan op bijvoorbeeld het aantal computergestuurde mederacers, weereffecten of physics-gerelateerde zaken, allemaal om CPU-power te kunnen besparen om überhaupt split-screen aan te kunnen.

Het is wel jammer dat dit fenomeen verdwijnt maar wel te verklaren. Split-screen vergt ontzettend veel resources van de console omdat een heleboel berekeningen twee keer uitgevoerd moeten worden. Daarom zie je bijvoorbeeld in Forza op Xbox One, die weliswaar split-screen ondersteunt, dat een heleboel zaken zijn gestript uit die modus. Zo zijn een heleboel tracks niet beschikbaar en zijn er geen computergestuurde tegenstanders. Vroegah hadden ontwikkelaars een stuk meer reden om split-screen te implementeren omdat online multiplayer nog niet echt een ding was. Daar ligt momenteel de focus, in ieder geval veel meer dan op lokale multiplayer. Bovendien kwamen gamestudios vroeger nog weg met het inleveren op bijvoorbeeld graphics ten faveure van dingen als split-screen, dat hoef je tegenwoordig niet te proberen met het veeleisende gamepubliek.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 20 juli 2017 @ 21:07:22 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172559832
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:35 schreef Dopekoe het volgende:
Trackmania Turbo :)
Dit is wel de leukste ja, maar ook de enige die ik ken die je coop kan doen :'). Heel jammer dat het tegenwoordig bijna niet meer wordt ondersteund.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_172866726
Wipeout
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')