abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173640242
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:28 schreef DarkE het volgende:
Ooit eens de Liebherr fabrieken in en om Biberach bezocht...
[ afbeelding ]
LR 11350 zo te zien.

Ook lueck.
Torque makes life easy.
Team Jean
pi_173717518
Pff, wat is dat toch altijd met webshops en levertijden.... Ik bestel die boormachine zaterdag bij toolmax, maandag bezorgd staat er. In de track en trace, maandag tussen half 1 en half 3. Ik check vandaag einde vd middag de track en trace nog maar eens, 'pakket word verwacht' Is dus nog niet eens aangeboden aan postnl -O- -O- -O-

Bel ze op, schijnt de postnl meneer zaterdag niet geweest te zijn. Allemaal heel leuk, maar niet mijn probleem toch? Hun komen de afspraak met mij niet na.

Moest t verhaal even kwijt :+ Kan er zo pissig om worden he
pi_173717811
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:11 schreef Makrolon het volgende:
Pff, wat is dat toch altijd met webshops en levertijden.... Ik bestel die boormachine zaterdag bij toolmax, maandag bezorgd staat er. In de track en trace, maandag tussen half 1 en half 3. Ik check vandaag einde vd middag de track en trace nog maar eens, 'pakket word verwacht' Is dus nog niet eens aangeboden aan postnl -O- -O- -O-

Bel ze op, schijnt de postnl meneer zaterdag niet geweest te zijn. Allemaal heel leuk, maar niet mijn probleem toch? Hun komen de afspraak met mij niet na.

Moest t verhaal even kwijt :+ Kan er zo pissig om worden he
ze lullen maar wat. Pakket had dan vanochtend op het postkantoor afgeleverd moeten worden zodat ze een verhaal hadden als ze werden gebeld of gemaild. Hebben ze niet gedaan, en dus boeit het ze geen kont en spelden ze je gewoon wat op de mouw want jij pikt het toch wel.
Torque makes life easy.
Team Jean
pi_173718926
registreer om deze reclame te verbergen
Als je geen dag kan wachten, waarom loop je dan niet gewoon een fysieke gereedschapzaak binnen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173721881
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 19:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ze lullen maar wat. Pakket had dan vanochtend op het postkantoor afgeleverd moeten worden zodat ze een verhaal hadden als ze werden gebeld of gemaild. Hebben ze niet gedaan, en dus boeit het ze geen kont en spelden ze je gewoon wat op de mouw want jij pikt het toch wel.
Inderdaad... Heb me al suf zitten zoeken maar kan t nu nergens anders meer morgen in huis hebben voor een prijs die enigsinds in de buurt ligt... Als ze nou even een mailtje hadden gestuurd zaterdag, was er niets aan de hand geweest. Hier word ik gewoon boos om.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:17 schreef bleiblei het volgende:
Als je geen dag kan wachten, waarom loop je dan niet gewoon een fysieke gereedschapzaak binnen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zie dat de prijzen al 200 euro uit elkaar liggen voor deze machine op internet wil ik niet weten wat het in een zaak kost nee... Daarbij kan ik me geen gereedschapswinkel bedenken die het op voorraad had gehad hier in de buurt...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')