abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:05:20 #1
467278 ArDamen
Student HHS te Den Haag
pi_171345044
Goedemorgen,

Mijn naam is Anthony Damen en ik volg de opleiding Facility Management op de Haagse Hoge School en zit in het derde leerjaar. Op dit moment heb ik mijn management stage en loop die bij Millers Den Haag.

Hiervoor doe ik een onderzoek om te kijken of het nodig om kwaliteitsverbetering in de service te brengen en om kijken hoe het imago veranderd kan worden van uitgaansgelegenheid naar restaurant / wijnbar met daarbij een club concept.

Om dit onderzoek goed en betrouwbaar te laten verlopen heb ik een enquête opgesteld om zo er achter te komen wat de wensen zijn van de gasten, maar verder ook inzicht te krijgen omtrent social media.Ik heb er al 130, maar moet er 200 hebben.Het invullen duurt 3 - 5 minuten.

Kunnen jullie me helpen met invullen?

Link naar enquête:
https://millersdenhaag.typeform.com/to/IkDMHo

In ieder geval alvast bedankt!

Anthony Damen
Stagiaire marketing
Millers Den Haag
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:10:05 #2
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_171345140
Heb 'm 70 keer voor je ingevuld, graag gedaan.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_171345741
Hoe komt het dat u niet bekend bent met Millers Den Haag?

Serieus? :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171348392
Mooi dat SES nu vooral uit enquêteoproepjes bestaat... En huiswerktopics natuurlijk.
Ja doei.
pi_171393376
Man man man, wat een bedroevend niveau weer... Vol met taalfouten, onlogische vragen, beperkte keuzes en ga zo maar door...
pi_171397967
Ik ben er ook niet kapot van. Slotje.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')