abonnement Unibet Coolblue
pi_171316839


Welkom in het centrale FOK!-Dragon-Ball-Super-topic! *O*



Handige links

Dragon Ball Super Wiki
Kanzenshuu
Anime van Dragon Ball Super (Japanse dub)
Anime van Dragon Ball Super (Engelse dub)
Manga van Dragon Ball Super

Afgelopen arcs

1. Battle of Gods Saga (afleveringen 1-18)
2. Resurrection 'F' Saga (afleveringen 19-27)
3. Champa Saga (afleveringen 28-46)
4. Future Trunks Saga (afleveringen 47-76)
5. Universe Survival Saga (afleveringen 77~)

KamiTubers YouTubers met nieuws, reviews, previews, analyses, discussies, theorieën etc.

Ajay
Anime Live Reactions
Dragon Ball Nation
ExperGamez
ForneverWorld
Geekdom101
GeekList TV
Kanzenshuu
Laughingstock Media
MasakoX
MaSTAR Media
MoodZi
Qaaman's Land
SethTheProgrammer
UnrealEntGaming

Hoe kan je Dragon Ball Super beleven?

Anime (Japanse dub)
De anime verschijnt doorgaans elke week met een nieuwe aflevering op zondagochtend op televisie in Japan om 9 uur lokale tijd (JST/UTC+9), wat 1 uur 's nachts Nederlandse (winter)tijd is. Dezelfde aflevering met de officiële Engelse subs is ongeveer een uur na de uitzending gratis te streamen op Daisuki. Als je een account maakt op Daisuki, kan je de aflevering in 1080p bekijken. Ook hebben ze een app voor Android en iOS.

Anime (Engelse dub)
De Engelse dub is begin 2017 begonnen en loopt daardoor ongeveer anderhalf jaar achter op de Japanse dub. De wekelijkse aflevering wordt doorgaans elke zondagnacht twee keer uitgezonden: om 2 uur én 5:30 uur 's nachts Nederlandse (winter)tijd. Het zijn exact dezelfde afleveringen; geen van de twee is gecensureerd. YouTuber Geekdom101 heeft wat FAQ's beantwoord. Tevens wordt meteen na de tweede uitzending van Dragon Ball Super om 6 uur 's ochtends Nederlandse (winter)tijd een aflevering van Dragon Ball Z Kai: The Final Chapters uitgezonden, waardoor Dragon Ball Z Kai nu volledig gedubbed is door FUNimation.

Manga
De manga verschijnt ongeveer maandelijks met een nieuw hoofdstuk in V Jump. De Engelse vertaling verschijnt in Shonen Jump. Tip: de manga dien je van rechts naar links te lezen.

Belangrijk: de Engelse dub van zowel Dragon Ball Super als Dragon Ball Z Kai zijn allebei nog niet via officiële kanalen vanuit Nederland te streamen (dit in tegenstelling tot de Japanse dub via de stream van Daisuki). Directe links naar fanstreams zijn dus niet toegestaan in dit topic; je moet die streams maar zelf opzoeken. Als de Engelse dub officieel vanuit Nederland te streamen is, zal dat uiteraard aangegeven worden in dit topic. Support de officiële release en kijk Dragon Ball Super (in ieder geval de Japanse dub) op Daisuki!

Huidige staat van Dragon Ball Super

Anime (Japanse dub)
Op dit moment (zondag 26 februari 2017) hebben we met de Japanse dub 80 afleveringen gehad en wachten we op aflevering 81. We hebben net een hoop fillers gehad na het reguliere einde van de Future Trunks Saga met aflevering 67. De nieuwe Universe Survival Saga is net begonnen.

Anime (Engelse dub)
Met de Engelse dub zitten we in het midden van de Battle of Gods Saga; daar hebben we net 8 afleveringen gehad en wachten we op aflevering 9.

Manga
De manga is nog bezig met de Future Trunks Saga, waarbij hoofdstuk 21 het meest recente hoofdstuk is. Deze arc begint al tegen het einde aan te lopen.

Tot slot: het is belangrijk om te weten dat zowel de anime als de manga canon zijn: Akira Toriyama schrijft het plot, waarna Toei (anime) en Toyotarō (manga) hun eigen interpretatie eraan geven. De anime en de manga vullen elkaar dus aan, en sommige elementen van het verhaal komen maar in één van de twee voor. Bekijk de anime en lees de manga dus allebei voor een volledig beeld van het verhaal.

Heb je zelf nieuws, leaks of onthullingen? Of heb je een nieuwe aflevering als één van de eersten gezien en wil je je mening delen? Wees geen party pooper en zet het in een spoiler als het nodig is! o|O

SPOILER: Zoals dit dus!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De huidige Universe Survival Saga is geheel vernieuwd!



SPOILER: Met ...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gekluisterd als een hongerige baby die wacht op een tiet, wachten wij elke week op een nieuwe aflevering. O+

  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:03:43 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171316976
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:04 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ja, heb inmiddels wel door dat qua powerlevels en hoe dat allemaal gaat je het beste niet serieus kan nemen. Ik blijf erbij dat ik het het leukst vind als je gigantische verschillen ziet die ze overkomen. Zoals Goku die in zijn SS3 met 1 tik van Beerus gelijk uitgeteld op de grond lag. Of zoals Vegeta tegen Trunks als SS2 etc. Zo ging het vroeger ook altijd. Eerst worden ze een tijdje in elkaar geklapt en daarna komen ze er sterker uit en heb je de wow factor.

Maar goed, had dat al vaker gezegd :+. Verder blijf ik het goed wel kijken omdat het wel leuk is om te zien. En nostalgisch
Tja, power scaling slaat inderdaad totaal nergens meer op. Ik mis de tijden dat personages helemaal overmeesterd werden (Gohan tegen Cell bijvoorbeeld). Nu kan Krillin gewoon een Kamehameha van Super Saiyan Blue Goku aan. :') Trouwens, als we dan toch bezig zijn met slechteriken terughalen: ik mis Cell en Zamasu. :'(
pi_171317287
Die slechteriken uit Xenoverse vond ik pas geniaal ;)
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:20:45 #4
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171317373
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Tja, power scaling slaat inderdaad totaal nergens meer op. Ik mis de tijden dat personages helemaal overmeesterd werden (Gohan tegen Cell bijvoorbeeld). Nu kan Krillin gewoon een Kamehameha van Super Saiyan Blue Goku aan. :') Trouwens, als we dan toch bezig zijn met slechteriken terughalen: ik mis Cell en Zamasu. :'(
Het zou mooi zijn als ze weer meer aandacht besteden aan hoe technieken een gevecht kunnen beinvloeden. Wat ze wel redelijk doen hoor, met als beste voorbeeld het gevecht tussen Goku en Hit. Volgens mij hebben ze daar ook op gewezen, door te stellen dat de power-up als gevolg van SSJ Blue meer draait om Ki beheersing, dan Ki vergroting, maar ik kan me vergissen.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:23:27 #5
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171317445
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:20 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als ze weer meer aandacht besteden aan hoe technieken een gevecht kunnen beinvloeden. Wat ze wel redelijk doen hoor, met als beste voorbeeld het gevecht tussen Goku en Hit. Volgens mij hebben ze daar ook op gewezen, door te stellen dat de power-up als gevolg van SSJ Blue meer draait om Ki beheersing, dan Ki vergroting, maar ik kan me vergissen.
Klopt, daarom kunnen normale vechters ook zijn ki niet voelen. Ik denk sowieso dat het toernooi erg tactisch gaat worden, vanwege die ring out en omdat je niemand mag doden. Mijn voorspelling: op een gegeven moment zijn alleen Goku en Jiren over.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:27:55 #6
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171317549
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:23 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Klopt, daarom kunnen normale vechters ook zijn ki niet voelen. Ik denk sowieso dat het toernooi erg tactisch gaat worden, vanwege die ring out en omdat je niemand mag doden. Mijn voorspelling: op een gegeven moment zijn alleen Goku en Jiren over.
De verschillende Universa kunnen elkaars Ki sowieso niet voelen, toch? Dat is ook een duidelijk signaal dat de hoeveelheid Ki niet langer zo'n grote rol speelt.

In hoeverre ze diep ingaan in het verloop van het toernooi, vraag ik me ten zeerste af. DBS voelt voor mij nog erg oppervlakkig aan. Ze mogen wel iets meer richting One Piece gaan, minus de absurde hoeveelheid fillers daar. Die serie weet echter luchtig vermaak en humor goed te combineren met spannende gevechten, één op één én als free for all.

Overigens denk ik dat Buu later nog een entree zal maken.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:45:38 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171317798
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:27 schreef Kamina het volgende:

[..]

De verschillende Universa kunnen elkaars Ki sowieso niet voelen, toch? Dat is ook een duidelijk signaal dat de hoeveelheid Ki niet langer zo'n grote rol speelt.

In hoeverre ze diep ingaan in het verloop van het toernooi, vraag ik me ten zeerste af. DBS voelt voor mij nog erg oppervlakkig aan. Ze mogen wel iets meer richting One Piece gaan, minus de absurde hoeveelheid fillers daar. Die serie weet echter luchtig vermaak en humor goed te combineren met spannende gevechten, één op één én als free for all.

Overigens denk ik dat Buu later nog een entree zal maken.
Dat weet ik niet, is naar mijn weten nergens openlijk gezegd. De ki van die honden kunnen ze in ieder geval niet voelen. Maar Hit kon wel die van Goku voelen toen hij Kaioken deed in het vorige toernooi.

One Piece ken ik alleen van naam. :P Maar deze arc wordt sowieso de meest uitgebreide tot nu toe. De vorige arc duurde 20 afleveringen en daar zitten we bij deze al bijna op, terwijl de boel nog moet losbarsten. Ik wil juist iets heel duisters net als de vorige arc. Wat heb ik daar van genoten zeg. _O_
pi_171327509
Kan niet wachten tot Frieza naast Krillin staat.. of dat Frieza verklapt dat hij planet Vegeta moest opblazen van Beerus, dat zijn mooie momenten :P
pi_171330735
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:37 schreef Vlicious87 het volgende:
Kan niet wachten tot Frieza naast Krillin staat.. of dat Frieza verklapt dat hij planet Vegeta moest opblazen van Beerus, dat zijn mooie momenten :P
What?
pi_171333338
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:16 schreef maho_91 het volgende:

[..]

What?
Dat was een foutieve vertaling vanuit het japans.. klopt niets van.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_171338445
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:12 schreef TryX het volgende:

[..]

Dat was een foutieve vertaling vanuit het japans.. klopt niets van.
In elke versie wordt (BoG, RoF en Dbs) er wat over geroepen. Op reddit staan ook verschillende uitleggen. De laatste versie blijkt dbs ep. 3 te zijn. Zo vaak wordt het besproken dat het niet een simpele vertalingsfout is.
pi_171341917
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 23:29 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

In elke versie wordt (BoG, RoF en Dbs) er wat over geroepen. Op reddit staan ook verschillende uitleggen. De laatste versie blijkt dbs ep. 3 te zijn. Zo vaak wordt het besproken dat het niet een simpele vertalingsfout is.
Waar is het bijvoorbeeld terug te vinden in de manga? Zelf kon ik het niet zo snel vinden.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:08:47 #13
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171342061
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:56 schreef TryX het volgende:

[..]

Waar is het bijvoorbeeld terug te vinden in de manga? Zelf kon ik het niet zo snel vinden.
Frieza wilde planet Vegeta vernietigen omdat hij bang was dat ze te moeilijk hanteerbaar waren namate ze meer zenkai boosts kregen, niet om dat beerus hem dat opdroeg.
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:12:16 #14
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171342109
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Frieza wilde planet Vegeta vernietigen omdat hij bang was dat ze te moeilijk hanteerbaar waren namate ze meer zenkai boosts kregen, niet om dat beerus hem dat opdroeg.
pi_171342173
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Frieza wilde planet Vegeta vernietigen omdat hij bang was dat ze te moeilijk hanteerbaar waren namate ze meer zenkai boosts kregen, niet om dat beerus hem dat opdroeg.
In super speelde het in de anime af, whis suggereerde dat Beerus de opdracht hiervoor gaf.
Echter blijkt er geen manga te zijn van de volledige resurrection of freeza..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:21:10 #16
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171342246
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:16 schreef TryX het volgende:

[..]

In super speelde het in de anime af, whis suggereerde dat Beerus de opdracht hiervoor gaf.
Echter blijkt er geen manga te zijn van de volledige resurrection of freeza..
In de anime was er ook een flashback van vegeta die king vegeta zag knielen voor beerus, waarom zou beerus toen zelf de planeet niet verwoest hebben?
pi_171342329
Beerus was toen nog niet bedacht, Gero bestond ook nog niet in de Red ribbon arc van Dragon Ball terwijl Trunks er een punt van maakt dat Goku hem heeft laten leven.
pi_171342722
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

In de anime was er ook een flashback van vegeta die king vegeta zag knielen voor beerus, waarom zou beerus toen zelf de planeet niet verwoest hebben?
Dat is dus wat ik al zei.. zie ook eens het filmpje dat Gary Oak gepost heeft.. :-)
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_171347216
Da filmpje is nog voor DBS, dus alleen gebasseerd op RoF
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:59:24 #20
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171350895
Jezus

Golden Frieza + Goku SSB + Vegeta SSB + Android 17 & 18 + Gohan SSB & Piccolo

Als je Roshi, Tien en Krillin kon ruilen over een paar jaar zou ik gewoon Uub, Future Trunks en Majin buu zetten. Jammer dat Future Trunks er niet is ;(

dan heb je

Golden Frieza & Goku
Vegeta & Trunks
Gohan & Piccolo
Uub & Majin Buu
Android 17 & Android 18
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:01:12 #21
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171350955
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:37 schreef Vlicious87 het volgende:
Kan niet wachten tot Frieza naast Krillin staat.. of dat Frieza verklapt dat hij planet Vegeta moest opblazen van Beerus, dat zijn mooie momenten :P
En dan een verhaallijn rondom King Vegeta & Bardock die opeens leven :o
pi_171354928
Hoe was de recente aflevering?

Ik zit te wachten tot ik de serie weer kan oppakken, dan binge ik alles vanaf waar ik ben gebleven, want elke week wachten op mindere afleveringen dat trek ik niet.
pi_171355539
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:38 schreef Odaiba het volgende:
Hoe was de recente aflevering?

Ik zit te wachten tot ik de serie weer kan oppakken, dan binge ik alles vanaf waar ik ben gebleven, want elke week wachten op mindere afleveringen dat trek ik niet.
Het tournooi is bijna afgelopen.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 31 mei 2017 @ 20:21:15 #24
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_171357927
Zou leuk zijn als Vegeta zoiets heeft van: Mooi, nou kan Freeza een keer MIJN onderdaan bitch zijn, buig voor Vegeta-SAMA!
  woensdag 31 mei 2017 @ 22:02:35 #25
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171361347
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 20:21 schreef DemonRage het volgende:
Zou leuk zijn als Vegeta zoiets heeft van: Mooi, nou kan Freeza een keer MIJN onderdaan bitch zijn, buig voor Vegeta-SAMA!
jaaa! :D
  donderdag 1 juni 2017 @ 02:49:44 #26
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_171366623
frieza zal wel met een sluw plannetje de boel gaan belazeren, wellicht samenwerken met die andere soortgenoot uit universum 6 (fusion tussen die twee??)
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 1 juni 2017 @ 03:50:32 #27
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171366885
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:48 schreef maho_91 het volgende:
Da filmpje is nog voor DBS, dus alleen gebasseerd op RoF
Klopt, maar die uitspraak die er besproken wordt, kwam niet meer terug in de serie (of ik heb eroverheen gekeken).
  donderdag 1 juni 2017 @ 03:51:12 #28
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171366887
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2017 02:49 schreef cherrycoke het volgende:
frieza zal wel met een sluw plannetje de boel gaan belazeren, wellicht samenwerken met die andere soortgenoot uit universum 6 (fusion tussen die twee??)
Nah, Beerus zal 'm dan wel Hakai'en. _O_
  donderdag 1 juni 2017 @ 07:00:12 #29
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171367541
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juni 2017 03:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nah, Beerus zal 'm dan wel Hakai'en. _O_
Dat is ook het verschil dat als ze al iemand uit hell teughalen dat Frieza een logischere keuze is dan bijvoorbeeld Cell, Frieza is nl op de hoogte van Gods of destruction en houd er sws een andere agenda op na.

Ik verwacht nog steeds dat er iets anders gebeurt en dat het Frieza gedeelte alleen filler is om de trainigsarc te verlengen om de lore van andere universes op te bouwen.
  donderdag 1 juni 2017 @ 08:30:24 #30
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171368104
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2017 07:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is ook het verschil dat als ze al iemand uit hell teughalen dat Frieza een logischere keuze is dan bijvoorbeeld Cell, Frieza is nl op de hoogte van Gods of destruction en houd er sws een andere agenda op na.

Ik verwacht nog steeds dat er iets anders gebeurt en dat het Frieza gedeelte alleen filler is om de trainigsarc te verlengen om de lore van andere universes op te bouwen.
Ik ook, anders moeten ze de intro herschrijven. :P Maar ik hoop het niet. Hoezeer ik Buu ook tof vind, dit geeft een toffe extra dimensie. :D
pi_171371528
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:04 schreef TryX het volgende:

[..]

Het tournooi is bijna afgelopen.
Hahaha, denk het niet.
pi_171375844
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2017 07:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is ook het verschil dat als ze al iemand uit hell teughalen dat Frieza een logischere keuze is dan bijvoorbeeld Cell
Captain Ginyu had ook nog gekund.
(change now!)
Ik had zelf eerlijk gezegd wel graag Cell weer gezien willen hebben. Vond hem om de 1 of andere reden komischer, maar misschien heb ik iets teveel TFS gekeken :D :P
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:57:59 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171382683
De ene plottwist na de andere. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Gary_Oak op 01-06-2017 22:01:33 ]
  vrijdag 2 juni 2017 @ 15:20:53 #34
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171398133
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:57 schreef Gary_Oak het volgende:
De ene plottwist na de andere. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mindfuck
pi_171399575
Frieza zal gewoon "gehakaied" worden door Sidra, en Buu zal net op tijd wakker worden vior het toernooi :P
  vrijdag 2 juni 2017 @ 16:21:05 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171399589
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:20 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Gast, spoiler. :')
  zondag 4 juni 2017 @ 03:41:35 #37
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171437505
Toffe aflevering! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Gary_Oak op 04-06-2017 04:42:05 ]
pi_171445726
quote:
6s.gif Op zondag 4 juni 2017 03:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Toffe aflevering! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 juni 2017 @ 14:49:14 #39
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_171446427
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 juni 2017 @ 15:43:35 #40
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171448001
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 juni 2017 @ 18:34:14 #41
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_171452171
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 juni 2017 @ 19:01:53 #42
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171452880
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 18:34 schreef DemonRage het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171460276
quote:
14s.gif Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn 1, 5, 8 en 12 sowieso niet al veilig , en hoeven niet mee te doen ?
  zondag 4 juni 2017 @ 23:30:51 #44
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171461862
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 22:46 schreef Ghost_Nappa het volgende:

[..]

Zijn 1, 5, 8 en 12 sowieso niet al veilig , en hoeven niet mee te doen ?
Ik weet niet zeker of het ook nog 5 en 8 waren naast 1 en 12 die vrijgesteld waren. Moet dat even nakijken. :)
  zondag 4 juni 2017 @ 23:36:23 #45
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171462014
quote:
99s.gif Op zondag 4 juni 2017 23:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of het ook nog 5 en 8 waren naast 1 en 12 die vrijgesteld waren. Moet dat even nakijken. :)
Die vier hadden het hoogste mortal level en waren uitgesloten.
  zondag 4 juni 2017 @ 23:44:21 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171462257
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Die vier hadden het hoogste mortal level en waren uitgesloten.
Ja, klopt. Was me even ontschoten dat het er vier waren in plaats van twee.
pi_171462974
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 14:49 schreef DemonRage het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een misverstand. Zover bekend was Toriyama nooit van plan om te stoppen na Cell of Freeza. Vrij zeker is dat Toriyama nooit de Cell arc is ingegaan met de intentie dat het de afsluiter zou zijn. Het past niet bij iemand die zelden vooruit denkt.

Nu is het zo dat ruim van te voren wordt aangegeven dat een serie de laatste arc in gaat. Bij DB kwam het als een enorme verassingen dat de reeks ten einde kwam. Iedereen dacht dat Toriyama een nieuwe verhaallijn was begonnen met de time skip.
  maandag 5 juni 2017 @ 12:18:34 #48
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_171470630
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Dat is een misverstand. Zover bekend was Toriyama nooit van plan om te stoppen na Cell of Freeza. Vrij zeker is dat Toriyama nooit de Cell arc is ingegaan met de intentie dat het de afsluiter zou zijn. Het past niet bij iemand die zelden vooruit denkt.
Daar kun je wel eens gelijk in hebben. :D

Het asspull-gehalte nam na de Cell arc wel toe, wat niet per se slecht is btw. Om maar een paar dingen te noemen:
• Opeens zijn er meerdere Kai's uit alle windstreken, Grand Kai en Supreme Kai's
• Mr. Satan blijkt een dochter te hebben, maar haar moeder is nooit bekend gemaakt.
• Goten, die wellicht ontstond uit heimwee naar kleine Goku uit DB en een mooi speelkameraadje is voor Trunks.
• Fusiedans.
• Super Saiyan 3, een transformatie die er eigenlijk belachelijk uit ziet evenals alle animaties tijdens het transformeren.
• Potara oorbellen. Eerst waren het gewoon oorbellen (zelfs Chi-Chi droeg ze ooit), maar daarna bedoeld voor Supreme Kai's en permanente fusies, die uiteindelijk toch maar niet zo permanent zijn.
pi_171478801
Lag het aan de locatie of had Frieza een nieuwe vorm aangenomen?
  maandag 5 juni 2017 @ 19:09:37 #50
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171480897
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:26 schreef Azpilicueta het volgende:
Lag het aan de locatie of had Frieza een nieuwe vorm aangenomen?
Als fireza 3 maanden traint kan hij van kleur veranderen.
  maandag 5 juni 2017 @ 19:15:17 #51
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171481048
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:26 schreef Azpilicueta het volgende:
Lag het aan de locatie of had Frieza een nieuwe vorm aangenomen?
Heb je soms de tweede arc niet gezien?
pi_171482714
quote:
11s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb je soms de tweede arc niet gezien?
Golden Frieza? Zeker wel, heb alles gezien, maar hij was hier toch niet goud? :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2017 20:18:06 ]
  maandag 5 juni 2017 @ 20:20:20 #53
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171482783
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Golden Frieza? Zeker wel, heb alles gezien, maar hij was hier toch niet goud? :@
Oh, ik snap al wat je bedoelt. Ja, in die omgeving was er een rode/roze gloed, waardoor dat gouden niet zo goed naar voren kwam. Hij is gewoon goud hoor. :+
pi_171483730
quote:
99s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh, ik snap al wat je bedoelt. Ja, in die omgeving was er een rode/roze gloed, waardoor dat gouden niet zo goed naar voren kwam. Hij is gewoon goud hoor. :+
Ja, precies. Dat was dus mijn vraag of het gewoon door de omgeving kwam :+

Tijdens die arc zat ik nog te klagen dat Frieza binnen 3 maanden training van een form die verloor van SS naar een form die won van SS Blue ging :+ . Ik houd van klagen, haha

Wel vette aflevering trouwens. Ook al duurt het allemaal maar wat lang, de laatste 5/6 afleveringen waren allemaal prima om te kijken

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2017 20:51:03 ]
  maandag 5 juni 2017 @ 20:56:29 #55
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171483951
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:50 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ja, precies. Dat was dus mijn vraag of het gewoon door de omgeving kwam :+

Tijdens die arc zat ik nog te klagen dat Frieza binnen 3 maanden training van een form die verloor van SS naar een form die won van SS Blue ging :+ . Ik houd van klagen, haha

Wel vette aflevering trouwens. Ook al duurt het allemaal maar wat lang, de laatste 5/6 afleveringen waren allemaal prima om te kijken

:+

Laatste paar afleveringen zijn wel tof ja. _O_ Niet zo spannend als de vorige arc, maar dat gedoe rondom Frieza maakt het best wel spannend. :o
pi_171487375
:D

Het moet natuurlijk ook nog echt gaan beginnen. Hoop op wat mooie plot twists en met wie kan dat beter dan Frieza
  dinsdag 6 juni 2017 @ 05:32:16 #57
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171491412
Spoilers voor afleveringen 95 tot en met 98. Een paar twists waar ik niet zo blij mee ben. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171492456
Wat ik vroeger altijd al begreep is dat DBZ op een aantal punten zou stoppen, dat was na de freeza saga en na de cell saga, uiteindelijk na de buu saga gestopt.
Wegens succes gingen ze steeds door.

wat ik wel vreemd vind is dat freeza altijd los leek te lopen en nu opeens in een soort koekon lijkt te hangen.
Zie bijvoorbeeld het gevecht tegen Buu dat vanuit de hel gekeken werd of toen Goku en Pikkon (niet canon) hen moesten tegen houden etc.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_171493281
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 05:32 schreef Gary_Oak het volgende:
Spoilers voor afleveringen 95 tot en met 98. Een paar twists waar ik niet zo blij mee ben. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:17:13 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171494316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:17 schreef TryX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171495671
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 05:32 schreef Gary_Oak het volgende:
Spoilers voor afleveringen 95 tot en met 98. Een paar twists waar ik niet zo blij mee ben. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171495867
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer we afgaan op de trailers en intro zou het buu alsnog worden.. ben benieuwd weer.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:49:07 #63
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171496215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:12 schreef TryX het volgende:
Wat ik vroeger altijd al begreep is dat DBZ op een aantal punten zou stoppen, dat was na de freeza saga en na de cell saga, uiteindelijk na de buu saga gestopt.
Wegens succes gingen ze steeds door.

wat ik wel vreemd vind is dat freeza altijd los leek te lopen en nu opeens in een soort koekon lijkt te hangen.
Zie bijvoorbeeld het gevecht tegen Buu dat vanuit de hel gekeken werd of toen Goku en Pikkon (niet canon) hen moesten tegen houden etc.
Heb frieza al eerder in een cocon gezien, volgens mij in een van de laatste films.
1 + 1 = blauw
pi_171496315
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:49 schreef Kamina het volgende:

[..]

Heb frieza al eerder in een cocon gezien, volgens mij in een van de laatste films.
resurrection of freeza bedoel je? Die is gemaakt tijdens super.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:13:18 #65
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171498234
Start van de tournament bekend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:15:52 #66
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171498275
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 16:25:58 #67
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171501675
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef TryX het volgende:

[..]

resurrection of freeza bedoel je? Die is gemaakt tijdens super.
nee hoor RoF was drie maanden eerder in de japanse bioscopen te zien dan de debuut episode van Super die met the battle of gods arc begon.

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 06-06-2017 18:37:51 ]
  dinsdag 6 juni 2017 @ 16:26:30 #68
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171501688
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:15 schreef KingRoland het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 06-06-2017 16:31:58 ]
pi_171504689
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 18:29:58 #70
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171504888
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef maho_91 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bait and switch. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef TryX het volgende:

[..]

Wanneer we afgaan op de trailers en intro zou het buu alsnog worden.. ben benieuwd weer.
Dat denk ik ook.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:17:48 #71
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171506247
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 juni 2017 @ 00:36:28 #72
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171515636
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 + 1 = blauw
  woensdag 7 juni 2017 @ 01:26:40 #73
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171516041
Had ik mijn vermoedens aangaande frieza begin van de week maar gepost, dan was ik nu een briljant prognosticator.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 7 juni 2017 @ 02:10:16 #74
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171516225
quote:
8s.gif Op woensdag 7 juni 2017 01:26 schreef Rabieluh het volgende:
Had ik mijn vermoedens aangaande frieza begin van de week maar gepost, dan was ik nu een briljant prognosticator.
:D _O-
pi_171519410
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

nee hoor RoF was drie maanden eerder in de japanse bioscopen te zien dan de debuut episode van Super die met the battle of gods arc begon.
Dan alsnog is die gerelateerd aan super. Niet aan dbz..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 13:37:36 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171523170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 00:36 schreef Kamina het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eerste is de grap.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:38:04 #77
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171523182
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat eerste is de grap.
Oh. Haha.
1 + 1 = blauw
pi_171525011
quote:
8s.gif Op woensdag 7 juni 2017 01:26 schreef Rabieluh het volgende:
Had ik mijn vermoedens aangaande frieza begin van de week maar gepost, dan was ik nu een briljant prognosticator.
Geekdom likes this :P

Wie is jullie favoriete Dragonball youtuber ?

die van mij

MasakoX (vaak goeie inhoudelijke video,s ( bijvoorbeeld over elke supersaiyan transformaties, what if,s en natuurlijk de TFSA stem van Goku en Gohan )

Expergamez (korte inhoudelijke video,s to the point)

jammer dat Blackenfist niet meer upload, die volgde ik als eerste van alle Db youtubers
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:35:49 #79
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171527603
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:06 schreef TryX het volgende:

[..]

Dan alsnog is die gerelateerd aan super. Niet aan dbz..
Niet als je de filmposters moet geloven, en niet verwonderlijk ook omdat er ten tijde van Battle of Gods nog niet eens een plan was om met super te beginnen en Ressurection of F voortboorduurt op Battle of Gods.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 07-06-2017 16:42:16 ]
pi_171530888
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Niet als je de filmposters moet geloven, en niet verwonderlijk ook omdat er ten tijde van Battle of Gods nog niet eens een plan was om met super te beginnen en Ressurection of F voortboorduurt op Battle of Gods.
Niet dat het veel uitmaakt maar wat in de film gebeurt is indentiek aan super. In dbz heeft hij nooit in een koekon/cocon gezeten. Vind jet daardoor alleen opmerkelijk dat hij in super opeens wel daarin zit.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_171588358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:56 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Geekdom likes this :P

Wie is jullie favoriete Dragonball youtuber ?

die van mij

MasakoX (vaak goeie inhoudelijke video,s ( bijvoorbeeld over elke supersaiyan transformaties, what if,s en natuurlijk de TFSA stem van Goku en Gohan )

Expergamez (korte inhoudelijke video,s to the point)

jammer dat Blackenfist niet meer upload, die volgde ik als eerste van alle Db youtubers
Herms, 99% van alle info die de andere Youtubers hebben komen van Herms en de site waar hij voor werkt: Kazenshuu.
pi_171588516
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:58 schreef TryX het volgende:

[..]

Niet dat het veel uitmaakt maar wat in de film gebeurt is indentiek aan super. In dbz heeft hij nooit in een koekon/cocon gezeten. Vind jet daardoor alleen opmerkelijk dat hij in super opeens wel daarin zit.
De films waren geschreven als vervolg op de manga. Super is een vreemd geval aangezien het een vervolg op de manga is maar ook op de Z anime (de Sprinkhaan van King Kai is een Z filler personage).

En zoals eerder vermeld, nooit is Akira Toriyama van plan geweest om te stoppen na Frieza of Cell.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 00:41:17 #83
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171588545
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:56 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Geekdom likes this :P

Wie is jullie favoriete Dragonball youtuber ?

die van mij

MasakoX (vaak goeie inhoudelijke video,s ( bijvoorbeeld over elke supersaiyan transformaties, what if,s en natuurlijk de TFSA stem van Goku en Gohan )

Expergamez (korte inhoudelijke video,s to the point)

jammer dat Blackenfist niet meer upload, die volgde ik als eerste van alle Db youtubers
Tegenwoordig alleen nog maar Geekdom en af en toe Expergamez.

Al verdient geekdom strafpunten omdat hij in zijn hakai filmpje (die "destroy" move van Beerus) het gegil van Zamasu als hij wordt verwijdert door Beerus is vervangen voor een andere ijselijke gil. Ik was namelijk in slaap gevallen tijdens het luisteren van filmpjes en werd gruwelijk gewekt door gekrijs vlak naast mijn oor.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 00:46:01 #84
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171588637
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 00:41 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Tegenwoordig alleen nog maar Geekdom en af en toe Expergamez.

Al verdient geekdom strafpunten omdat hij in zijn hakai filmpje (die "destroy" move van Beerus) het gegil van Zamasu als hij wordt verwijdert door Beerus is vervangen voor een andere ijselijke gil. Ik was namelijk in slaap gevallen tijdens het luisteren van filmpjes en werd gruwelijk gewekt door gekrijs vlak naast mijn oor.
Ik schrok daar ook van! :D _O- Sommige mensen vinden hem een arrogante lul, maar ik vind hem best respectvol, zeker na zijn excuus van afgelopen week. Hij komt ook met de beste, legitieme analyses en praat heel aangenaam. MasakoX is ook een goeie (stem van Goku in Dragon Ball Abridged). _O_

  zaterdag 10 juni 2017 @ 00:50:02 #85
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171588699
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 00:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik schrok daar ook van! :D _O- Sommige mensen vinden hem een arrogante lul, maar ik vind hem best respectvol, zeker na zijn excuus van afgelopen week. Hij komt ook met de beste analyses en praat heel fijn. MasakoX is ook een goeie (stem van Goku in Dragon Ball Abridged). _O_

Ja toen had hij wat dingetjes gemist, meteen een opstand _O-.


Hier dat filmpje met die klerekrijs :D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 00:52:35 #86
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171588728
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 00:50 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ja toen had hij wat dingetjes gemist, meteen een opstand _O-.


Hier dat filmpje met die klerekrijs :D.
Ja! Schrok me kapot. _O- Trouwens, hij gaat helemaal in detectivemodus in zijn nieuwste video. _O_

  zaterdag 10 juni 2017 @ 00:59:27 #87
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171588807
Die gil deed me ergens denken aan dit:


Dit was echt fucking intens in de bioscoop :') Ik kan er nog steeds moeilijk naar kijken,
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 04:16:20 #88
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171589717
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 00:59 schreef Rabieluh het volgende:
Die gil deed me ergens denken aan dit:


Dit was echt fucking intens in de bioscoop :') Ik kan er nog steeds moeilijk naar kijken,
Gast. :'(
  zaterdag 10 juni 2017 @ 14:15:29 #89
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171596069
Het is jammer dat Gohan niet langer de Piccolo-outfit heeft; Goku heeft de gi van z'n meester (toch), maar Gohan draagt een vergelijkbare Gi, alleen zonder de logo's.

Met name wanneer ze tegen elkaar vechten lijken ze teveel op elkaar., terwijl het heel andere karakters zijn.

Plus dat het er gewoon supercool uit zag, zelfs al was het afwijkend van toen ie jong was:


Dit was ook wel tof:

Al was dat gewoon z'n dagelijkse kleding. :P
1 + 1 = blauw
  zaterdag 10 juni 2017 @ 14:17:00 #90
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_171596092
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:15 schreef Kamina het volgende:
Het is jammer dat Gohan niet langer de Piccolo-outfit heeft; Goku heeft de gi van z'n meester (toch), maar Gohan draagt een vergelijkbare Gi, alleen zonder de logo's.

Met name wanneer ze tegen elkaar vechten lijken ze teveel op elkaar., terwijl het heel andere karakters zijn.

Plus dat het er gewoon supercool uit zag, zelfs al was het afwijkend van toen ie jong was:
[ afbeelding ]

Dit was ook wel tof:
[ afbeelding ]
Al was dat gewoon z'n dagelijkse kleding. :P
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 10 juni 2017 @ 14:31:12 #91
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171596389
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:17 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wanna fight, bro?
1 + 1 = blauw
  zaterdag 10 juni 2017 @ 14:40:15 #92
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_171596587
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:31 schreef Kamina het volgende:

[..]

Wanna fight, bro?
[ afbeelding ]
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 10 juni 2017 @ 14:41:39 #93
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171596617
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:17 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar was hij het tofste na de cel saga.
Alle old school Saiyan personages hebben het maar zwaar in Super:
Goku heeft opeens het IQ van een kind.
Gohan was tot voor kort super weak.
Vegeta valt nu weer mee maar die fopspeen en karaoke voor Beerus was gewoon trolling van de makers naar Vegeta fans.

Hou je Goten en Trunks over die zijn vermist negen van de tien keer.

IPV daarvan wel veel personage ontwikkeling voor Krillen Android 17 Master Roshi en fucking Freeza of all people.

Ik denk dat ze de kritiek op DBZ dat het alleen nog maar om de Saiyan ging iets te serieus hebben genomen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 14:44:02 #94
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_171596690
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daar was hij het tofste na de cel saga.
Alle old school Saiyan personages hebben het maar zwaar in Super:
Goku heeft opeens het IQ van een kind.
Gohan was tot voor kort super weak.
Vegeta valt nu weer mee maar die fopspeen en karaoke voor Beerus was gewoon trolling van de makers naar Vegeta fans.

Hou je Goten en Trunks over die zijn vermist negen van de tien keer.

IPV daarvan wel veel personage ontwikkeling voor Krillen Android 17 Master Roshi en fucking Freeza of all people.

Ik denk dat ze de kritiek op DBZ dat het alleen nog maar om de Saiyan ging iets te serieus hebben genomen.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 10 juni 2017 @ 15:17:50 #95
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171597548
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:44 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is toch wel mijn favoriete look van Gohan. :Y

Ik ben trouwens benieuwd wanneer Gohan SSJ White wordt. Waarschijnlijk na deze saga.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kamina op 10-06-2017 15:23:54 ]
1 + 1 = blauw
  zaterdag 10 juni 2017 @ 15:50:35 #96
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_171598114
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 15:17 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat is toch wel mijn favoriete look van Gohan. :Y

Ik ben trouwens benieuwd wanneer Gohan SSJ White wordt. Waarschijnlijk na deze saga.
en zal super saiyan rose nog terugkomen? ;(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 10 juni 2017 @ 16:14:51 #97
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_171598515
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:44 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SSJ2 is best SSJ :Y
  zaterdag 10 juni 2017 @ 21:47:39 #98
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171605928
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daar was hij het tofste na de cel saga.
Alle old school Saiyan personages hebben het maar zwaar in Super:
Goku heeft opeens het IQ van een kind.
Gohan was tot voor kort super weak.
Vegeta valt nu weer mee maar die fopspeen en karaoke voor Beerus was gewoon trolling van de makers naar Vegeta fans.

Hou je Goten en Trunks over die zijn vermist negen van de tien keer.

IPV daarvan wel veel personage ontwikkeling voor Krillen Android 17 Master Roshi en fucking Freeza of all people.

Ik denk dat ze de kritiek op DBZ dat het alleen nog maar om de Saiyan ging iets te serieus hebben genomen.
Future Trunks daarentegen. _O_
  zaterdag 10 juni 2017 @ 22:39:12 #99
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171607110
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:56 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Geekdom likes this :P

Wie is jullie favoriete Dragonball youtuber ?

die van mij

MasakoX (vaak goeie inhoudelijke video,s ( bijvoorbeeld over elke supersaiyan transformaties, what if,s en natuurlijk de TFSA stem van Goku en Gohan )

Expergamez (korte inhoudelijke video,s to the point)

jammer dat Blackenfist niet meer upload, die volgde ik als eerste van alle Db youtubers
Geekdom101
  zaterdag 10 juni 2017 @ 22:45:24 #100
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171607250
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:39 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Geekdom101
Er was een tijdje een hyperactief ventje van een jaar of 20, maar ben zijn naam vergeten. Weet jij wie ik bedoel?
  † In Memoriam † zaterdag 10 juni 2017 @ 23:09:20 #101
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_171607886

A fusion of Picollo and a werewolf would want 2 full moons.

Ik heb deze meme gemaakt, :P
  zondag 11 juni 2017 @ 01:01:25 #102
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171610257

Hij moet een boost krijgen _O_.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 11 juni 2017 @ 03:43:47 #103
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171611187
Veel te saaie aflevering. Echt ontzettend veel onnodig geouwehoer. Alleen de laatste vijf minuten waren interessant met die badass transformatie van Frieza en Vegeta had wel een grappig momentje. Volgende week barst het gelukkig wel los. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Gary_Oak op 11-06-2017 07:54:10 ]
pi_171616124
Overbodige aflevering zeg.
pi_171617823
Waardeloze aflevering inderdaad
pi_171617849
Grappig, ik vond dit makkelijk een van de betere Super afleveringen tot nu toe. Geweldige animatie, veel verwijzingen naar Z en Dragon Ball, grappige interacties en aan het einde het weerzien met Frieza.

[ Bericht 3% gewijzigd door Michie_ op 11-06-2017 15:20:23 ]
  zondag 11 juni 2017 @ 15:51:43 #107
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171618991
Ik vond het ook een van de betere episodes, ookal komt het meer op lorebuilding neer dan op actie.
  zondag 11 juni 2017 @ 15:57:17 #108
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171619121
Karakter ontwikkeling is onmisbaar in elke serie. Dat maakt de komende gevechten een stuk spannender!
1 + 1 = blauw
  zondag 11 juni 2017 @ 17:15:12 #109
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171620908
Geweldige aflevering

-A18 + A17 interactie
-Frieza's transformatie was legendarisch!
-Master Roshi throwback naar het verleden

Allemaal positieve reacties, gaat lekker zo :)
  zondag 11 juni 2017 @ 17:16:24 #110
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171620928
En ik wil dat Beerus Sidra even een pak slaag geeft dat hij op moet rotten uit Universe 7.
pi_171620988
Die blik van 18 naar 17 nadat hij haar dochter Maron had genoemd (ex van Krillin XD)

Ook Hoe Vegeta tegen Trunks zei dat Frieza nu een goed iemand is. .. XD

Golden transformatie was erg mooi in beeld gebracht
  zondag 11 juni 2017 @ 17:55:29 #112
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171621768
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:19 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Die blik van 18 naar 17 nadat hij haar dochter Maron had genoemd (ex van Krillin XD)
Oh, dat wist ik niet eens! Dat maakt het nog veel mooier! :D

quote:
Ook Hoe Vegeta tegen Trunks zei dat Frieza nu een goed iemand is. .. XD
Dat had iets meer lading mogen hebben, gezien zijn huilbui tijdens de Frieza saga. :)

quote:
Golden transformatie was erg mooi in beeld gebracht
Eens. :Y
1 + 1 = blauw
pi_171621809
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:00 schreef Michie_ het volgende:
Grappig, ik vond dit makkelijk een van de betere Super afleveringen tot nu toe. Geweldige animatie, veel verwijzingen naar Z en Dragon Ball, grappige interacties en aan het einde het weerzien met Frieza.
Het helpt voor mij niet mee denk ik dat de laatste keer dat ik Z heb gezien echt heel erg lang geleden is. Dus ik weet alleen nog maar grotere gebeurtenissen of dingen die indruk hebben gemaakt. Kleine referenties naar Z ontgaan mij nagenoeg allemaal
  zondag 11 juni 2017 @ 17:59:59 #114
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171621861
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:00 schreef Michie_ het volgende:
Grappig, ik vond dit makkelijk een van de betere Super afleveringen tot nu toe. Geweldige animatie, veel verwijzingen naar Z en Dragon Ball, grappige interacties en aan het einde het weerzien met Frieza.
Die referenties vatte ik wel. Vond het alleen erg jammer dat uit de preview van vorige week ze ons een beetje op het verkeerde been hadden gezet met de hoeveelheid actie.
  zondag 11 juni 2017 @ 18:20:52 #115
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171622309
quote:
9s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:59 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die referenties vatte ik wel. Vond het alleen erg jammer dat uit de preview van vorige week ze ons een beetje op het verkeerde been hadden gezet met de hoeveelheid actie.
Stilte voor de storm. ;)
1 + 1 = blauw
  zondag 11 juni 2017 @ 18:27:50 #116
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171622450
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:20 schreef Kamina het volgende:

[..]

Stilte voor de storm. ;)
Ja, volgende week wordt het echt gaaf. :D Als Frieza al in de preview zegt dat ie letterlijk een bloedbad wil ... _O_
  zondag 11 juni 2017 @ 18:33:33 #117
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171622558
quote:
17s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, volgende week wordt het echt gaaf. :D Als Frieza al in de preview zegt dat ie letterlijk een bloedbad wil ... _O_
Technisch gezien geen spoiler, want een voorspelling, maar toch:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 + 1 = blauw
  zondag 11 juni 2017 @ 18:34:48 #118
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171622581
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:33 schreef Kamina het volgende:

[..]

Technisch gezien geen spoiler, want een voorspelling, maar toch:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y

Maar Geekdom101 is daar niet zo zeker van, gezien de twee leaks een beetje van elkaar verschillen. We zullen zien.
  zondag 11 juni 2017 @ 18:36:30 #119
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171622616
quote:
99s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:Y

Maar Geekdom101 is daar niet zo zeker van, gezien de twee leaks een beetje van elkaar verschillen. We zullen zien.
Ik zou het ook knap vinden, want dan zouden ze dat zeer snel moeten doen, gezien de titels van aankomende episodes.
1 + 1 = blauw
pi_171622644
Heb sowieso veel hoop voor het toernooi. Meeste hoop ik wederom op een nieuwe transformatie
  zondag 11 juni 2017 @ 18:38:57 #121
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171622675
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:37 schreef Azpilicueta het volgende:
Heb sowieso veel hoop voor het toernooi. Meeste hoop ik wederom op een nieuwe transformatie
#gohansupersayajinwhite *O*
1 + 1 = blauw
pi_171623039
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:38 schreef Kamina het volgende:

[..]

#gohansupersayajinwhite *O*
Dat zou inderdaad erg vet zijn _O_
  zondag 11 juni 2017 @ 19:07:02 #123
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171623449
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:38 schreef Kamina het volgende:

[..]

#gohansupersayajinwhite *O*
Ik wil een mindfucking plot twist, bijvoorbeeld dat Zen-Oh Zamasu blijkt te zijn of zoiets debiels. _O-
  zondag 11 juni 2017 @ 19:08:36 #124
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171623488
Over de vorige arc gesproken: morgen is het precies een jaar geleden dat de Future Trunks Saga begon. :{ Illustreert best goed hoe traag het tempo is van de serie. 8)7 Maar goed, Z was nóg trager. :')
  zondag 11 juni 2017 @ 19:09:00 #125
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171623497
quote:
10s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik wil een mindfucking plot twist, bijvoorbeeld dat Zen-Oh Zamasu blijkt te zijn of zoiets debiels. _O-
Een grote plottwist zou zeker mooi zijn. :Y

Ergens verwacht ik nog wel een alterego van Zen-Oh, een beetje zoals Janemba. :)
1 + 1 = blauw
  zondag 11 juni 2017 @ 19:10:06 #126
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171623533
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:09 schreef Kamina het volgende:

[..]

Een grote plottwist zou zeker mooi zijn. :Y

Ergens verwacht ik nog wel een alterego van Zen-Oh, een beetje zoals Janemba. :)
Laten we het inderdaad hopen. :7 Ook al zou dat zonde zijn van de schattige Zen-Oh. :D
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 11 juni 2017 @ 19:39:25 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171624312
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Over de vorige arc gesproken: morgen is het precies een jaar geleden dat de Future Trunks Saga begon. :{ Illustreert best goed hoe traag het tempo is van de serie. 8)7 Maar goed, Z was nóg trager. :')
Maar bij Dragonball deden ze lang over de gevechten en propte ze tussen jaren in hooguit vijf afleveringen in super is het momenteel andersom.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 11 juni 2017 @ 19:42:10 #128
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171624398
quote:
14s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar bij Dragonball deden ze lang over de gevechten en propte ze tussen jaren in hooguit vijf afleveringen in super is het momenteel andersom.
Dat is waar. Nu duren gevechten meestal niet langer dan driekwart aflevering, op een paar uitzonderingen na dan. :')
  zondag 11 juni 2017 @ 20:27:16 #129
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_171625871
Master Roshi kan nog steeds niet vliegen. _O-
pi_171634110
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2017 02:40:04 ]
  maandag 12 juni 2017 @ 03:18:38 #131
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171634148
Ik vind deze stijl zo veel mooier dan die van Xenoverse (2)! _O_ Veel meer overeenkomend met de anime. :D

pi_171636837
Ziet er goed uit maar verwacht geen game met 100 personages dit keer. Als er 20 in zitten dan is dat al veel voor degene die die game maken. Ik verheug me dan ook iets meer op Xenoverse 3 met alle nieuwe personages.
pi_171639179
Mm, een 2D DBZ fighter...de laatste die ik gespeeld had was op de PS1 :D
  maandag 12 juni 2017 @ 12:09:08 #134
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171639472
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:58 schreef LelijKnap het volgende:
Mm, een 2D DBZ fighter...de laatste die ik gespeeld had was op de PS1 :D
Koop ook een Xbox dan. :@
pi_171639626
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Koop ook een Xbox dan. :@
Zou de multiplayer niet crossplatform zijn?
pi_171639724
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:58 schreef LelijKnap het volgende:
Mm, een 2D DBZ fighter...de laatste die ik gespeeld had was op de PS1 :D
Nog altijd de beste dragonball z 2d fighting game

  maandag 12 juni 2017 @ 12:29:51 #137
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171640004
quote:
17s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zou de multiplayer niet crossplatform zijn?
Denk het niet, is doorgaans ook niet zo. ;(

quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:19 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nog altijd de beste dragonball z 2d fighting game

Dat is nog altijd deze. O+

pi_171643904
quote:
99s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Denk het niet, is doorgaans ook niet zo. ;(

[..]

Dat is nog altijd deze. O+

Ja die , een keer of 6 uitgespeeld, kreeg nooit alle characters, :(
pi_171644402
niemand LOG gespeeld?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  maandag 12 juni 2017 @ 16:28:07 #140
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171645072
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:55 schreef TryX het volgende:
niemand LOG gespeeld?
Deel 1 was waardeloos, 2 was goed te doen en buu's fury is nooit in europa gereleased.
  maandag 12 juni 2017 @ 16:43:59 #141
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171645362
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Over de vorige arc gesproken: morgen is het precies een jaar geleden dat de Future Trunks Saga begon. :{ Illustreert best goed hoe traag het tempo is van de serie. 8)7 Maar goed, Z was nóg trager. :')
Zo traag is het ook weer niet, je hebt op dit moment al 5 los van elkaar staande saga's terwijl dit er bij dbz eigenlijk maar 2 waren(die dan door funimation zijn onder verdeeld in 5 losse sagas)
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 juni 2017 @ 17:06:04 #142
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171645767
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 12 juni 2017 @ 17:30:25 #143
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171646328
quote:
De animaties van die game zijn top, maar man, wat zijn die mensen in die video irritant. :{w
1 + 1 = blauw
  maandag 12 juni 2017 @ 17:53:46 #144
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171646760
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:33 schreef Michie_ het volgende:
Ziet er goed uit maar verwacht geen game met 100 personages dit keer. Als er 20 in zitten dan is dat al veel voor degene die die game maken. Ik verheug me dan ook iets meer op Xenoverse 3 met alle nieuwe personages.
Liever goede personages die allemaal anders spelen, dan de skinfest die ze sinds budokai tenkaichi ingeslagen zijn.

Je hebt geen 100 personages nodig om een goede DBZ fighter te maken.
pi_171648330
Laatste dbz spel die ik had was op de PS1 :+
  maandag 12 juni 2017 @ 19:41:21 #146
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171649222
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:33 schreef Ghost_Nappa het volgende:

[..]

Ja die , een keer of 6 uitgespeeld, kreeg nooit alle characters, :(
Is ook belachelijk moeilijk. :')

quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Zo traag is het ook weer niet, je hebt op dit moment al 5 los van elkaar staande saga's terwijl dit er bij dbz eigenlijk maar 2 waren(die dan door funimation zijn onder verdeeld in 5 losse sagas)
Ach, we zijn tegenwoordig dan ook verwend met honderden series die we kunnen bingen. :')
  maandag 12 juni 2017 @ 19:49:47 #147
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171649417
quote:
99s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Is ook belachelijk moeilijk. :')

[..]

Ach, we zijn tegenwoordig dan ook verwend met honderden series die we kunnen bingen. :')
Als naruto zich met voorafgaande manga 2 jaar filler kan veroorloven tijdens de laatste arc, denk ik niet datje echt moet gaan klagen over super :')
  maandag 12 juni 2017 @ 19:50:58 #148
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171649456
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als naruto zich met voorafgaande manga 2 jaar filler kan veroorloven tijdens de laatste arc, denk ik niet datje echt moet gaan klagen over super :')
Daarom kijk ik verder ook geen andere anime. :+
  maandag 12 juni 2017 @ 21:02:46 #149
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171651477
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als naruto zich met voorafgaande manga 2 jaar filler kan veroorloven tijdens de laatste arc, denk ik niet datje echt moet gaan klagen over super :')
Bedoel je de anime? Want de manga ging op een aardig tempo voort.
1 + 1 = blauw
  maandag 12 juni 2017 @ 21:18:58 #150
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171652080

voor de mensen die dat moment nog willen bekijken
pi_171652498
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:18 schreef KingRoland het volgende:

voor de mensen die dat moment nog willen bekijken
Toch wat heroïscher dan SSG

Behalve rood dan, dat vond ik wel een mooi moment vooral toen het niet lukte :D
  maandag 12 juni 2017 @ 21:55:59 #152
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171653541
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:18 schreef KingRoland het volgende:

voor de mensen die dat moment nog willen bekijken
Deze transformatie was beter dan die van Super Saiyan Rose of Merged Zamasu. Hier wordt de tijd genomen, zoals we dat gewend waren in Z. _O_ Maar die van Future Trunks blijft naar mijn mening de beste tot nu toe van Super. :D
  dinsdag 13 juni 2017 @ 02:45:17 #153
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171658165
Voor de mensen die benieuwd zijn naar de Engelse stemmen van Goku Black en Zamasu. Een licht bekakte ondertoon die hun arrogantie weerspiegelt (vooral bij Zamasu hoor je het goed). Ik vind het best goed gedaan. :)


Maar deze vind ik leuker. :D



[ Bericht 16% gewijzigd door Gary_Oak op 13-06-2017 02:51:11 ]
  dinsdag 13 juni 2017 @ 04:55:20 #154
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171658681
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:02 schreef Kamina het volgende:

[..]

Bedoel je de anime? Want de manga ging op een aardig tempo voort.
De anime ja,maar dat geld net zo goed voor dragonball (z) tenopzichte van de manga, alleen dan in mindere mate.
pi_171659498
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Deel 1 was waardeloos, 2 was goed te doen en buu's fury is nooit in europa gereleased.
Buu's fury was destijds wel te downloaden voor een emulator, goed te pruimen!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 16:23:43 #156
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171669471
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 08:46 schreef TryX het volgende:

[..]

Buu's fury was destijds wel te downloaden voor een emulator, goed te pruimen!
Heb je geluk gehad met je versie aangezien deze een van de weinige gba games was waar een kopieerprotectie opzat en dat deze niet makkelijk te omzeilen was.
pi_171682890
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Heb je geluk gehad met je versie aangezien deze een van de weinige gba games was waar een kopieerprotectie opzat en dat deze niet makkelijk te omzeilen was.
Oh echt? Volgens mij is deze op dit moment vrij gemakkelijk te vinden online, (werden destijds ook op veel sites aangeboden)
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 14 juni 2017 @ 12:37:04 #158
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_171687087
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 08:21 schreef TryX het volgende:

[..]

Oh echt? Volgens mij is deze op dit moment vrij gemakkelijk te vinden online, (werden destijds ook op veel sites aangeboden)
Had het dan ook niet te maken met een savefile type dat ingesteld moest worden? Viel volgens mij reuze mee.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:39:05 #159
194233 Friday12
Originele kloon
pi_171691100
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Deel 1 was waardeloos, 2 was goed te doen en buu's fury is nooit in europa gereleased.
Vond 1 wel leuk :@

2 nooit gespeeld :P
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 16 juni 2017 @ 15:58:27 #160
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171734178
Dat nieuwe spel gaat veel gekocht worden onder X-Men fans die boos zijn op Marvel VS Capcom omdat daar geen X-Men inzitten slim gedaan wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:10:58 #161
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_171734472
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:55 schreef TryX het volgende:
niemand LOG gespeeld?
Alle 3 gespeeld, LOG 2 is 1 van mijn favoriete games allertijden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 17 juni 2017 @ 20:18:32 #162
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_171756152
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 20:51:37 #163
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171756913
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 juni 2017 @ 03:53:44 #164
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171765074
Wát een aflevering! :D Alles was perfect: animatie, actie en meerdere keren op het verkeerde been gezet. _O_ Zo badass! Alleen aflevering 61 gaf me ietsjes meer kippenvel. :@ Dit belooft veel goeds voor de komende weken. :9~

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 20:51 schreef KingRoland het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 juni 2017 @ 05:15:15 #165
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171765219
Een van de beste animaties die ik heb gezien van DBS en van elke anime die ik heb gezien. Prachtig.


DBS heeft vorige week ook betere ratings gekregen dan One Piece. Wist ik niet :D komt dit door Frieza? :o
  zondag 18 juni 2017 @ 05:20:43 #166
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
  zondag 18 juni 2017 @ 05:35:31 #167
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  zondag 18 juni 2017 @ 06:30:42 #168
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171765314
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 05:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het cijfer van Pokémon. :') _O- :'(
Er zit een verschil tussen de kijkersdichtheid op donderdagavond en zondagochtend he?

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 18-06-2017 06:37:03 ]
  zondag 18 juni 2017 @ 06:45:40 #169
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171765337
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 06:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen de kijkersdichtheid op donderdagavond en zondagochtend he?
O.
pi_171767109
Kijkcijfers zijn ook niet super belangrijk. Kai stond standaard in de top 10 maar werd gecanceld omdat de merchandise niet goed genoeg verkocht. Het kwam alleen maar terug omdat Kai het goed deed in het westen.
pi_171768607
Is de arc nu al eens echt begonnen of niet?
  zondag 18 juni 2017 @ 12:39:24 #172
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171768625
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:37 schreef Odaiba het volgende:
Is de arc nu al eens echt begonnen of niet?
Volgende week gaan ze naar de arena. Week daarna beginnen naar alle waarschijnlijkheid de gevechten. Nu een goed moment om de boel bij te spijkeren als ik jou was. :P
pi_171768694
quote:
99s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:39 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Volgende week gaan ze naar de arena. Week daarna beginnen naar alle waarschijnlijkheid de gevechten. Nu een goed moment om de boel bij te spijkeren als ik jou was. :P
Ja, ben gestopt bij aflevering 89 geloof ik. Dus dat wordt leuk bingen.
  zondag 18 juni 2017 @ 12:47:14 #174
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171768733
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:43 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, ben gestopt bij aflevering 89 geloof ik. Dus dat wordt leuk bingen.
Als het toernooi bij aflevering 97 begint, is deze arc op dat moment even lang als alle reguliere afleveringen van de Future Trunks Saga bij elkaar (47-67 en 77-97). 8)7 Ze hebben echt de tijd genomen om de lore op te bouwen, dus ik heb hoge verwachtingen van het toernooi. :)
pi_171769713
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 05:15 schreef KingRoland het volgende:
en van elke anime die ik heb gezien.
:')

Begin maar eens met attack on titan kijken dan.
pi_171770031
Geweldige aflevering _O_. Paar plottwist binnen 1 aflevering :D. Ik ben blij dat het erop lijkt dat die spoilers van afgelopen weken niet kloppen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 13:58:49 ]
pi_171770586
Frieza zal ze wel weer verraden in het toernooi denk ik, mooie is dat Beerus zich er niet mee mag bemoeien , doet ie dat wel , exit universe 7 ,

Blijf er toch bij dat Gohan van universe 7 als laatste overblijft
pi_171771235
Beste aflevering tot op heden.
  zondag 18 juni 2017 @ 17:25:47 #179
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171773396
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')

Begin maar eens met attack on titan kijken dan.
Ha kijk daar hebben we die ene persoon die meteen getriggered is :)
pi_171773519
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:25 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ha kijk daar hebben we die ene persoon die meteen getriggered is :)
:')

De animatie van dbs is gewoon ruk hoor.
pi_171776710
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')

De animatie van dbs is gewoon ruk hoor.
Nee vanaf deze arc best goed tot heel goed weinig op aan te merken, af en toe wat, maar dat zijn kleine dingetjes
pi_171776752
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:25 schreef Ghost_Nappa het volgende:

[..]

Nee vanaf deze arc best goed tot heel goed weinig op aan te merken, af en toe wat, maar dat zijn kleine dingetjes
Ze gaan wel een beetje overboard met de glimmer effect bij Frieza :D
pi_171776776
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:18 schreef LelijKnap het volgende:
Beste aflevering tot op heden.
Van deze arc zeker, maar eerste gevecht tussen vegeta, trunks goku VS zamasu en Black was / is nog steeds mn favoriet
pi_171776790
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:28 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ze gaan wel een beetje overboard met de glimmer effect bij Frieza :D
Golden form hè ;)
pi_171777672
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:25 schreef Ghost_Nappa het volgende:

[..]

Nee vanaf deze arc best goed tot heel goed weinig op aan te merken, af en toe wat, maar dat zijn kleine dingetjes
Het is maar wat je gewend bent.
  zondag 18 juni 2017 @ 23:49:17 #186
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171780997
Collega van me had nog een leuke theorie voor na deze arc. Na het toernooi gebruiken ze de dragonballs om alles en iedereen weer te reviven, want ja er zullen ook Z warriors uit de ring vallen, en dus uitgewist zijn. Alleen zullen daarmee ook de al gewiste universa weer terugkomen (er waren er oorspronkelijk toch 16 ipv van de 12 van nu?).

Bij die 4 extra universa zitten misschien wel enorme baddies, dat worden de nieuwe tegenstanders, wie weet zat er wel een evil zenoh bij, al is de huidige ook niet bepaald "goed".
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_171792641
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
Collega van me had nog een leuke theorie voor na deze arc. Na het toernooi gebruiken ze de dragonballs om alles en iedereen weer te reviven, want ja er zullen ook Z warriors uit de ring vallen, en dus uitgewist zijn. Alleen zullen daarmee ook de al gewiste universa weer terugkomen (er waren er oorspronkelijk toch 16 ipv van de 12 van nu?).

Bij die 4 extra universa zitten misschien wel enorme baddies, dat worden de nieuwe tegenstanders, wie weet zat er wel een evil zenoh bij, al is de huidige ook niet bepaald "goed".
lijkt me wel een goeie, Uni 7 wint , en Goku vraagt of alle universes weer terug kunnen komen,

en dan, ook die 6 die al vernietigd waren door Zen Oh , en dan komen ze erachter waarom die vernietigd waren..
  maandag 19 juni 2017 @ 16:49:01 #188
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171792895
Ik wil de interactie zien tussen Hit en Frieza. _O_
  maandag 19 juni 2017 @ 17:00:46 #189
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171793127
Ik vraag me trouwens af of Super Shenron het werk van Zeno ongedaan kan maken, ik denk dat de Grand Priest er sneller een zegje in heeft.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 juni 2017 @ 17:49:07 #190
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171794202
Frieza is dus toch mee .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 03:22:00 #191
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171804517
Nieuwe manga staat online!
  dinsdag 20 juni 2017 @ 03:33:01 #192
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171804532
Holy shit, de manga is 100 keer toffer dan de anime! :D Veel ass pulls, maar lekker boeiend. :')
  dinsdag 20 juni 2017 @ 18:53:32 #193
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171817270
De manga is inderdaad veel beter gedaan :o :o :o
pi_171830430
Welke manga is nu de laatste? (welke site staan de vertaalde versies?)

Heb dacht ik 25 voor het laatst gelezen, maar 26 staat nog niet online vertaald op de site die ik lees.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_171832500
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:53 schreef KingRoland het volgende:
De manga is inderdaad veel beter gedaan :o :o :o
wat in de manga staat is toch "cannon" ? en wat niet in de manga staat niet ? dan is supersaiyan god vegeta ook cannon:P ,
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:33:29 #196
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171836012
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:25 schreef King_Merc het volgende:

[..]

wat in de manga staat is toch "cannon" ? en wat niet in de manga staat niet ? dan is supersaiyan god vegeta ook cannon:P ,
Anime(DB/DBZ/DBS) & Manga
  donderdag 22 juni 2017 @ 01:06:59 #197
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171849287
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 10:34 schreef TryX het volgende:
Welke manga is nu de laatste? (welke site staan de vertaalde versies?)

Heb dacht ik 25 voor het laatst gelezen, maar 26 staat nog niet online vertaald op de site die ik lees.
Zie OP.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:25 schreef King_Merc het volgende:

[..]

wat in de manga staat is toch "cannon" ? en wat niet in de manga staat niet ? dan is supersaiyan god vegeta ook cannon:P ,
Zie OP.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:00:35 #198
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171900656
Frieza's nieuwste vorm!

Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:47:04 #199
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_171902394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Frieza's nieuwste vorm!

[ afbeelding ]
Na een fusie met fat buu. :P
  zondag 25 juni 2017 @ 03:42:55 #200
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171927389
Vanaf volgende week begint het echt boys.

En Jiren vs Goku gaat echt geweldig worden over een paar episodes
pi_171927593
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 03:42 schreef KingRoland het volgende:
Vanaf volgende week begint het echt boys.

En Jiren vs Goku gaat echt geweldig worden over een paar episodes
Universe 11 hoort dit eigenlijk te winnen. Top team dat gewend is aan teamwork + fcking Jiren!

Goku had gewoon even SSJB moeten gaan naast Caulifla. Even haar hype en arrogantie de grond inboren.
  zondag 25 juni 2017 @ 08:04:24 #202
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171927618
Afgelopen week een premium crunchyroll account genomen. Moet dus nog wel ff wat afleveringen inhalen :')

Dat stuk met Golden Frieza was daar ook niet een losse film van? Staat me iets van bij...

Wel grappig dat de enorme krachtsverschillen voorheen veel minder relevant lijken.
  zondag 25 juni 2017 @ 08:05:53 #203
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171927620
Frieza en Frost gaan de boel fucken. :')
  zondag 25 juni 2017 @ 08:06:05 #204
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171927622
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 08:04 schreef ChrisCarter het volgende:
Afgelopen week een premium crunchyroll account genomen. Moet dus nog wel ff wat afleveringen inhalen :')

Dat stuk met Golden Frieza was daar ook niet een losse film van? Staat me iets van bij...

Wel grappig dat de enorme krachtsverschillen voorheen veel minder relevant lijken.
Waarom een abonnement? :? Via Daisuki kan je het gratis in 1080p bekijken als je je registreert op de site. Ik heb het in de OP gezet.
  zondag 25 juni 2017 @ 08:08:07 #205
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171927626
quote:
99s.gif Op zondag 25 juni 2017 08:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Waarom een abonnement? :? Via Daisuki kan je het gratis in 1080p bekijken als je je registreert op de site. Ik heb het in de OP gezet.
Omdat crunchy ook heel veel andere anime heeft die ik nog moet kijken. :@
  zondag 25 juni 2017 @ 08:09:27 #206
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171927629
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 08:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat crunchy ook heel veel andere anime heeft die ik nog moet kijken. :@
Ok, dan snap ik het wel. :D Mensen die netjes betalen voor anime. _O_
pi_171928217
quote:
99s.gif Op zondag 25 juni 2017 08:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Frieza en Frost gaan de boel fucken. :')
Frieza gaat eerder frost fucken als hij erachter komt dat hij niet eens in de buurt komt van hem.
  zondag 25 juni 2017 @ 12:29:21 #208
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_171931116
Bij dit tournament verwacht ik ongeveer de volgende dingen:

• Instant transmission zal meerdere malen de dag redden, waardoor Goku (en die Yardrat in U2) zo'n beetje de ace van het team zijn. Wanneer iemand buiten de ring raakt, kan m.b.v. instant transmission die persoon gered worden.

• Caulifla zal gecharmeerd zijn van Vegeta's persoonlijkheid en trots, totdat het Kale gaat irriteren. Kale transformeert maar houdt deze keer haar blinde woede onder controle, haar SSJ-vorm shockeert Goku, Vegeta, Piccolo en Gohan om bekende redenen. (hoewel ze er wellicht alles aan doen om Broly niet direct bij het verhaal te betrekken)

• Cabba probeert indruk te maken op Vegeta door zich uit te sloven. :+

• Goku zal weer even iedereen behalve Jiren en Hit versteld doen staan met SSJB en Kaio-ken. Even weer dat showsteel-momentje met zijn transformatie.

• Master Roshi begint tegen dat mokkel van U2 en krijgt tóch nog moeite zijn perverse aard te bedwingen... totdat ze transformeert naar haar dikke vorm die in haar eigen universum wellicht als aantrekkelijk beschouwd wordt. :+

• Frieza en Frost vinden het te saai om iemand de ring uit te gooien, maar proberen hun verslagen tegenstanders om te praten om een eigen team te vormen en een opstand te beginnen.

• Androids 17 en 18 beginnen tegen robots van U3... lijkt me wel passend. :P

• Gohan en Piccolo vormen een tag-team en starten hun gevecht tegen de wolven van U9, wellicht ook omdat Gohan al van hun vechttechnieken weet.

• In de eerste instantie zien we Goku vs Jiren en dan wordt Jiren belaagd door Hit die hoopt op een rematch met Goku. Dat heeft geen succes en Jiren daagt zowel Goku als Hit uit die dan tijdelijk samen moeten werken. Wanneer Toppo daar een stokje voor wil steken dient Vegeta zich aan om tegen hem te vechten.

• Vegeta komt met een upgrade die hij ontwikkeld heeft in de hyperbolic timechamber, waarmee hij Goku versteld doet staan en misschien zelfs een aantal goden.
pi_171932753
Enige waar ik op hoop is een nieuwe transformatie en of dat nou Goku is of Gohan maakt me niet zoveel uit. Vegeta zou het leukst zijn maar dat gebeurt toch niet
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 25 juni 2017 @ 13:27:11 #210
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171932783
Toch jammer van Buu.
Ik denk dat ze erachter kwamen dat hij met zijn candybeam in 1x dat hele toernooi kan fixen want tegenstanders zijn niet dood dan en dachten oeps dus hem snel gedumpt hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171932808
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch jammer van Buu.
Ik denk dat ze erachter kwamen dat hij met zijn candybeam in 1x dat hele toernooi kan fixen want tegenstanders zijn niet dood dan en dachten oeps dus hem snel gedumpt hebben.
Ik vind Frieza eigenlijk wel leuker. Geeft toch een andere dynamiek want niemand weet wat Frieza precies van plan is.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 25 juni 2017 @ 17:38:04 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171941007
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik vind Frieza eigenlijk wel leuker. Geeft toch een andere dynamiek want niemand weet wat Frieza precies van plan is.
Maar we hebben Frieza ook net weer gehad kom dan met Cell of Brolly met de eerste kan je veel met de Androids en de tweede zou Uber vet zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 25 juni 2017 @ 21:42:18 #213
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171949082
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:54 schreef aspi het volgende:

[..]

Frieza gaat eerder frost fucken als hij erachter komt dat hij niet eens in de buurt komt van hem.
Ik wil Hit tegen Frieza zien. _O_
  zondag 25 juni 2017 @ 23:20:11 #214
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_171952624
quote:
99s.gif Op zondag 25 juni 2017 21:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik wil Hit tegen Frieza zien. _O_
Jiren VS Frieza
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_171953041
quote:
10s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar we hebben Frieza ook net weer gehad kom dan met Cell of Brolly met de eerste kan je veel met de Androids en de tweede zou Uber vet zijn.
Daar heb je gelijk in en Cell heeft wel een toernooi achtergrond :+
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:33:40 #216
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_172063780
Weet iemand toevallig ook waar je DBZ saiyan saga met Nederlandse ondertiteling kan bekijken?
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
  vrijdag 30 juni 2017 @ 20:00:11 #217
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172074694
Teaser Goku in Tournament of Power
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: https://twitter.com/DB_super2015
pi_172074876
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 20:18:10 #219
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
  zondag 2 juli 2017 @ 03:35:31 #220
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172105841
Non-stop actie. _O_ We worden verwend de komende maanden. :P
pi_172109343
20 minuten per week is echt te kort voor dit tournamant. :(
pi_172118233
Een minuut per aflevering?
  zondag 2 juli 2017 @ 18:08:10 #223
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172119278


[ Bericht 24% gewijzigd door KingRoland op 02-07-2017 21:12:17 ]
pi_172119332
Is er deze week geen aflevering?
  zondag 2 juli 2017 @ 18:26:28 #225
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172119714
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 18:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
Is er deze week geen aflevering?
:')
pi_172120391
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 18:26 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:')
Is een serieuze vraag, ik heb gekeken online en zie alleen 97 en meende die was van vorige week toch?
  zondag 2 juli 2017 @ 21:07:20 #227
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172123977
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 18:55 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Is een serieuze vraag, ik heb gekeken online en zie alleen 97 en meende die was van vorige week toch?
Nee, 97 is van deze week. Als je elke week kijkt, is het niet zo hocus-pocus. Er is al maanden geen week overgeslagen.
  zondag 2 juli 2017 @ 21:12:51 #228
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172124165
quote:
99s.gif Op zondag 2 juli 2017 21:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee, 97 is van deze week. Als je elke week kijkt, is het niet zo hocus-pocus. Er is al maanden geen week overgeslagen.
zo lang geleden? de laatste was toch die ene marathon die ze uitzonden ipv DBS
  zondag 2 juli 2017 @ 21:13:25 #229
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172124183
De Engelse dub is deze week alleen niet doorgegaan op Toonami i.v.m. Attack on Titan marathon.
  zondag 2 juli 2017 @ 21:14:24 #230
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172124220
Ik vind die outtro geweldig :)
  zondag 2 juli 2017 @ 21:14:34 #231
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172124226
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 21:12 schreef KingRoland het volgende:

[..]

zo lang geleden? de laatste was toch die ene marathon die ze uitzonden ipv DBS
Was dat niet in februari of maart? In ieder geval zeer weinig, zeker vergeleken met de vorige arc.
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:31:46 #232
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172212494
Ontzettend veel spoilers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 juli 2017 @ 03:41:15 #233
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172285238
Wat een vette aflevering! O+ Zat de hele tijd te grijnzen. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Gary_Oak op 09-07-2017 04:02:17 ]
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 9 juli 2017 @ 12:20:58 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172289820
Net de laatste twee achter elkaar gezien erg tof gedaan kijk uit naar de rest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 9 juli 2017 @ 13:13:12 #235
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_172290881
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172291286
Het gedrag van de grand priest, en z,n angels bevallen me totaal niet
  zondag 9 juli 2017 @ 14:52:27 #237
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172294374
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 13:28 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Het gedrag van de grand priest, en z,n angels bevallen me totaal niet
Het maakt ze niks uit, het zijn gewoon engels, ze gedragen zich naar de wil van god en als god vind dat er wat vernietigd moet worden zullen ze hem niet tegenspreken want het woord van god is heilig.

Alleen de Grand Priest kan in dat opzicht een soort van inquisitor zijn, aangezien deze als enige direct in contact staat met de zeno's.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 9 juli 2017 @ 16:08:58 #238
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172296838
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 13:28 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Het gedrag van de grand priest, en z,n angels bevallen me totaal niet
Inderdaad stiekem gelach bij die grandpriest en die andere van wie het universum kapot ging begon ook te lachen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172302695
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:57 schreef Syntix het volgende:
Ik ben dat son en san Goku wel een beetje zat. Kunnen die kutaziaten niet gewoon Goku zeggen zonder enige toevoeging? :')
Af en toe wordt er Kakarotto geroepen :P
  zondag 9 juli 2017 @ 20:31:27 #240
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172303039
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:57 schreef Syntix het volgende:
Ik ben dat son en san Goku wel een beetje zat. Kunnen die kutaziaten niet gewoon Goku zeggen zonder enige toevoeging? :')
Heeft te maken met of diepere lore (zo is de originele dragonball een vrije inerpetatie van journey to the west waarin de hoofdpersoon San Wukong heette) danwel als familienaam (aangeziengohan en gohan zo nu en dan ook genoemd worden met son ervoor.

-san, sa, -chan en -chun ed zijn meer aanspreekpreek titels, zoals wij bijvoorbeeld meneer of mevrouw gebruiken, maar de jappanners hebben er voor een aantal verschillende situaties een stuk meer.

https://www.tofugu.com/japanese/chan-kun-san-and-sama-meanings/
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 9 juli 2017 @ 21:05:59 #241
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172304082
Ze hebben wel moeite met een totale battle royale te laten zien waardoor je van die situaties krijgt als in de laatste waar Vegeta en Goku solo aan het vechten zijn terwijl de rest niet in beeld is ook al zijn ze er eigenlijk maar een paar meter vandaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 9 juli 2017 @ 21:08:50 #242
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172304183
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hebben wel moeite met een totale battle royale te laten zien waardoor je van die situaties krijgt als in de laatste waar Vegeta en Goku solo aan het vechten zijn terwijl de rest niet in beeld is ook al zijn ze er eigenlijk maar een paar meter vandaan.
je kunt beter 10 redelijk tot goed geanimeerde figuren in beeld hebben dan 30 slechte, naar mijn mening dan.
pi_172315608
Heb de serie weer opgepakt vanaf aflevering 87 gebinged. Keek lekker weg en nu zitten we al in het toernooi.

Vond het wel een beetje idioot dat die mini saiyans zo makkelijk SSJ en zelfs Legendary SSJ werden hoor in die eene aflevering xD Dragon Ball Super is daarom op veel vlakken totaal niet meer wat het was en ook niet serieus te nemen, ze houden ook geen vast patroon aan.
  maandag 10 juli 2017 @ 14:13:11 #244
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_172317613
Nee inderdaad :{ Ergens wil ik het accepteren omdat het in een ander universum is, en daar 'werken' dingen anders, aan de andere kant moet ik te vaak denken aan Vegeta met z'n "it's a Super Saiyan bargain sale" :P
Heb zelfs al geruchten gehoord dat er ook een van hun Blue zou gaan maar dat gaat helemaal verkeerd vallen net als Trunks' McGuffin powerup waardoor hij Zamatsu opeens wel kon verslaan
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_172318496
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 14:13 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Nee inderdaad :{ Ergens wil ik het accepteren omdat het in een ander universum is, en daar 'werken' dingen anders, aan de andere kant moet ik te vaak denken aan Vegeta met z'n "it's a Super Saiyan bargain sale" :P
Heb zelfs al geruchten gehoord dat er ook een van hun Blue zou gaan maar dat gaat helemaal verkeerd vallen net als Trunks' McGuffin powerup waardoor hij Zamatsu opeens wel kon verslaan
Opzicht werden Goten en Trunks ook zeer gemakkelijk een ssj.
  maandag 10 juli 2017 @ 16:45:28 #246
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172321306
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:43 schreef Odaiba het volgende:
Heb de serie weer opgepakt vanaf aflevering 87 gebinged. Keek lekker weg en nu zitten we al in het toernooi.

Vond het wel een beetje idioot dat die mini saiyans zo makkelijk SSJ en zelfs Legendary SSJ werden hoor in die eene aflevering xD Dragon Ball Super is daarom op veel vlakken totaal niet meer wat het was en ook niet serieus te nemen, ze houden ook geen vast patroon aan.
Voor SSJ hoef je volgensmij alleen op het juiste moment en de juiste manier getriggered te worden, Legendary form is volgens de meest betrouwbare bronnen genetisch aangelegd, dus daar word je gewoon mee geboren.
pi_172321450
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Voor SSJ hoef je volgensmij alleen op het juiste moment en de juiste manier getriggered te worden,
Maar die bewering ligt niet in lijn met de geschiedenis van Saiyans en de zeldzaamheid/onbekendheid van de SSJ vorm. Je zou zeggen; hoe groter de groep en hoe langer de periode waarin ze leven duurt, hoe groter de kans zou zijn dat er één getriggerd zou worden.
  maandag 10 juli 2017 @ 17:02:01 #248
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172321672
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar die bewering ligt niet in lijn met de geschiedenis van Saiyans en de zeldzaamheid/onbekendheid van de SSJ vorm. Je zou zeggen; hoe groter de groep en hoe langer de periode waarin ze leven duurt, hoe groter de kans zou zijn dat er één getriggerd zou worden.
Hoe groter de groep, hoe groter de overlevingskans dus er is ook minder kans dat er eentje getriggerd word, ze werden in groepjes van 5a 6 naar verschillende planeten gestuurd en als ze teveel tegenstand hadden wachtten ze tot volle maan of forceerde een volle maan om in de ozaru vorm een enorme power boost te krijgen, daardoor was er generaties lang ook geen reden voor super saiyans.
  maandag 10 juli 2017 @ 17:29:10 #249
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172322293
Daarbij zijn volgensmij alleen Goku en Future Trunks(en evt Bardock als je Episode of Bardock meerekent) op een zelfde manier SSJ geworden, nl de death trigger, zowel Vegeta, Gohan als Goten werden het op een op een andere manier en van Kid Trunks is niet echt duidelijk van hoe en wanneer hij getriggered werd, en dan heb je het nog niet eens over Super.
pi_172322492
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Hoe groter de groep, hoe groter de overlevingskans dus er is ook minder kans dat er eentje getriggerd word, ze werden in groepjes van 5a 6 naar verschillende planeten gestuurd en als ze teveel tegenstand hadden wachtten ze tot volle maan of forceerde een volle maan om in de ozaru vorm een enorme power boost te krijgen, daardoor was er generaties lang ook geen reden voor super saiyans.
Maar als de mate van kracht geen factor is, dan moet je er dus vanuit gaan dat, ondanks dat ze gezamenlijk planeten domineerde, er geen één van die alle in een soortgelijke situatie als Goku terecht was gekomen; eentje waar er reden was voor soortgelijke wanhoop/verdriet/woede. Als je het temperament in acht neemt, de situatie met Freeza (en zijn handlangers), de kans op onderling conflict (waarvan we ook het e.e.a. hebben vernomen), dan lijkt me dat best onwaarschijnlijk.
pi_172322593
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Voor SSJ hoef je volgensmij alleen op het juiste moment en de juiste manier getriggered te worden, Legendary form is volgens de meest betrouwbare bronnen genetisch aangelegd, dus daar word je gewoon mee geboren.
Nouja je zag in de aflevering dat je alleen maar je rugspieren op de juiste manier moet aanspannen en klaar is kees... Doet voor mij echt afbreuk aan de transformatie, maar who gives a shit.
  maandag 10 juli 2017 @ 17:42:41 #252
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172322667
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nouja je zag in de aflevering dat je alleen maar je rugspieren op de juiste manier moet aanspannen en klaar is kees... Doet voor mij echt afbreuk aan de transformatie, maar who gives a shit.
Ach Goten werd super sayian na een potje sparren met Chi-chi.
pi_172322741
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ach Goten werd super sayian na een potje sparren met Chi-chi.
Klopt dit wel? Volgens mij is er nooit bekend gemaakt hoe hij SSJ werd, alleen dat hij het op een dag kon. Verder is hij een kind van een super saiyan, dus lijkt het me daardoor iets makkelijker gaan.
pi_172322884
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:46 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Klopt dit wel? Volgens mij is er nooit bekend gemaakt hoe hij SSJ werd, alleen dat hij het op een dag kon. Verder is hij een kind van een super saiyan, dus lijkt het me daardoor iets makkelijker gaan.

Beetje vaag. Hij weet niet meer sinds wanneer maar trainde idd wel met Ch-chi.
  maandag 10 juli 2017 @ 17:51:33 #255
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172322891
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar als de mate van kracht geen factor is, dan moet je er dus vanuit gaan dat, ondanks dat ze gezamenlijk planeten domineerde, er geen één van die alle in een soortgelijke situatie als Goku terecht was gekomen; eentje waar er reden was voor soortgelijke wanhoop/verdriet/woede. Als je het temperament in acht neemt, de situatie met Freeza (en zijn handlangers), de kans op onderling conflict (waarvan we ook het e.e.a. hebben vernomen), dan lijkt me dat best onwaarschijnlijk.
Ze werkten in een bepaalde hirarchie he, de zwakkeren werden naar zwakke planeten gestuurd, en de sterkerennaar de sterke planeten, daarbij was Frieza op dat moment in zn base vorm nog steeds 30x sterker dan de saiyans, een ploegje onder leiding van dordoria moordde de hele ploeg van Bardock uit en als dordoria er zin in had gehad had hij bardock net zo goed vermoord.

Frieza heeft pas ook pas op dat moment ingegrepen, aangezien hij bang was dat ze te sterk zouden worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 10-07-2017 18:25:21 ]
pi_172322946
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]


Beetje vaag. Hij weet niet meer sinds wanneer maar trainde idd wel met Ch-chi.
Wat was en is dit geweldig! Heb 2 jaar geleden heel Dragon Ball Kai gekeken. Was Super maar wat meer zoals DBZ, maargoed. Hopelijk komt er ooit nog een opleving, maar ik ben bang dat de hele anime industrie in Japan zijn beste tijd wel gehad heeft.


Trouwens Frieza is wel weer erg wreed nu in Super.
  maandag 10 juli 2017 @ 17:55:55 #257
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172323002
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:46 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Klopt dit wel? Volgens mij is er nooit bekend gemaakt hoe hij SSJ werd, alleen dat hij het op een dag kon. Verder is hij een kind van een super saiyan, dus lijkt het me daardoor iets makkelijker gaan.
In de manga zegt hij het niet specifiek, wel dat hij en chi-chi trainden en dat hij van chi-chi niet mocht transformeren omdat zij dat ongepast vond, de anime zegt er meer over, maar dat kan idd ook weer filler interpetatie zijn.
  maandag 10 juli 2017 @ 18:06:51 #258
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172323247
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:54 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Wat was en is dit geweldig! Heb 2 jaar geleden heel Dragon Ball Kai gekeken. Was Super maar wat meer zoals DBZ, maargoed. Hopelijk komt er ooit nog een opleving, maar ik ben bang dat de hele anime industrie in Japan zijn beste tijd wel gehad heeft.

Trouwens Frieza is wel weer erg wreed nu in Super.
Super word niet zo snel meer als DBZ en voornamelijk omdat DBZ in een ander tijdslot werd uitgezonden(DBZ werd op woensdagavond uitgezonden en Super op zondagochtend), dat betekend dat ze sws qua actie en gore behoorlijk wat in moeten leveren tov 1989.
pi_172324411
Ik denk dat die high priest evil is geworden (misschien is hij zamasu wel in een soort time travel actie) en beide kinderlijk naïeve zenoh ''s manipuleert.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_172324599
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nouja je zag in de aflevering dat je alleen maar je rugspieren op de juiste manier moet aanspannen en klaar is kees... Doet voor mij echt afbreuk aan de transformatie, maar who gives a shit.
Zijn wel saiyans van een ander universum en andere achtergrond natuurlijk. Dus dan kan het verschillen
  maandag 10 juli 2017 @ 19:05:34 #261
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172324601
Ik denk dat het toernooi op een plek gehouden word waar tijd en ruimte geen plaatsvinden, puur om er voor te zorgen dat de engelen de tijd terug kunnen draien en dat ze daarom het spelletje mee spelen.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:07:44 #262
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172324647
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:59 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat die high priest evil is geworden (misschien is hij zamasu wel in een soort time travel actie) en beide kinderlijk naïeve zenoh ''s manipuleert.
Hoe zal Whis reageren als blijkt dat hij echt evil is? Het is tenslotte zijn vader, maar Whis is een vrij belangrijke bondgenoot voor onze helden.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:10:25 #263
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172324707
quote:
99s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe zal Whis reageren als blijkt dat hij echt evil is? Het is tenslotte zijn vader, maar Whis is een vrij belangrijke bondgenoot voor onze helden.
Hij is niet evil, hij speelt het omdat de zenos vermaakt dienen te worden.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:12:53 #264
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172324761
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik denk dat het toernooi op een plek gehouden word waar tijd en ruimte geen plaatsvinden, puur om er voor te zorgen dat de engelen de tijd terug kunnen draien en dat ze daarom het spelletje mee spelen.
Zou kunnen. Maar dan vraag ik me wel af hoe ze engelen de tijd terug kunnen draaien, als ze het maar voor drie minuten kunnen doen. Het zou ook de wens van de Super Dragon Balls teniet doen die de winnaar mag maken.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:16:50 #265
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172324876
quote:
99s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:12 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar dan vraag ik me wel af hoe ze engelen de tijd terug kunnen draaien, als ze het maar voor drie minuten kunnen doen. Het zou ook de wens van de Super Dragon Balls teniet doen die de winnaar mag maken.
De wens die de winnaar mag maken kan alles inhouden.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:29:01 #266
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172325219
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

De wens die de winnaar mag maken kan alles inhouden.
Ik bedoelde dat die wens niks uit zou maken als de tijd toch teruggedraaid wordt.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:30:20 #267
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172325271
quote:
14s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat die wens niks uit zou maken als de tijd toch teruggedraaid wordt.
En met die wens zou je net als beerus in u6 gedaan heeft, er voor zorgen dat het mortal level van u7 verhoogd word, door er een aantal planeten bij te wensen oid.
  maandag 10 juli 2017 @ 20:04:26 #268
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172326294
quote:
99s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:12 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar dan vraag ik me wel af hoe ze engelen de tijd terug kunnen draaien, als ze het maar voor drie minuten kunnen doen. Het zou ook de wens van de Super Dragon Balls teniet doen die de winnaar mag maken.
Ze zitten in de world of void waar tijd en ruimte er niet toe doen.
pi_172330988
Misschien dat alle engelen bij elkaar de klok 48 minuten kunnen terugdraaien ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 10 juli 2017 @ 23:13:46 #270
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172331691
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

En met die wens zou je net als beerus in u6 gedaan heeft, er voor zorgen dat het mortal level van u7 verhoogd word, door er een aantal planeten bij te wensen oid.
Geen idee waarom ze dat nog zouden doen, aangezien ze het toernooi al overleefd hebben. Mortal level heeft volgens mij te maken met hoe ontwikkeld/beschaafd een universum is. Universe 9 bestond uit enkel tuig als we die enkele shots en verwijzingen moeten geloven.

quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ze zitten in de world of void waar tijd en ruimte er niet toe doen.
Dat is waar.
  maandag 10 juli 2017 @ 23:15:40 #271
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172331728
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:41 schreef Knipoogje het volgende:
Misschien dat alle engelen bij elkaar de klok 48 minuten kunnen terugdraaien ;)
Dat dacht ik ook eerst, maar per engel kunnen er maar die minuten terug en dan kom je uit op 36 minuten, geen 48. :P
pi_172350075
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook eerst, maar per engel kunnen er maar die minuten terug en dan kom je uit op 36 minuten, geen 48. :P
:P Waren er niet al een aantal universa vernietigd? Aangezien die engelen dus niet opgeblazen worden terwijl de rest er wel aan gaat .. dan zouden die nog leven. En je hebt natuurlijk ook de grand priest nog.
pi_172352147
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Super word niet zo snel meer als DBZ en voornamelijk omdat DBZ in een ander tijdslot werd uitgezonden(DBZ werd op woensdagavond uitgezonden en Super op zondagochtend), dat betekend dat ze sws qua actie en gore behoorlijk wat in moeten leveren tov 1989.
Best jammer , super moet gewoon in een ander tijdslot,

De manga is wel behoorlijk gory :P
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:03:08 #274
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172352358
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook eerst, maar per engel kunnen er maar die minuten terug en dan kom je uit op 36 minuten, geen 48. :P
het toernooi word gehouden op een plek waar tijd en ruimte geen factor spelen, het maakt niet uit of het toernooi een uurtje of vier dagen duurt, zodra ze van die plek weg zijn gelden dat soort factoren pas.

Engels draaien de tijd 3 minuten terug, de verwijderde deelnemers worden teruggewenst.
pi_172352855
Dus een eventuele transformatie wordt ook teruggedraaid?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:25:42 #276
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172353053
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:19 schreef LelijKnap het volgende:
Dus een eventuele transformatie wordt ook teruggedraaid?
Nee, alleen om de desbetrffende universes te laten weten wat hun minpunten zijn door ze met de ogen op de feiten te drukken, en op een sadistische manier er achter te laten komen wat deze minpunten zijn.

De Grand Priest hoeft niet eens evil te zijn in deze en kan ze achteraf op deze minpunten wijzen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 23:59:42 #277
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172355285
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

het toernooi word gehouden op een plek waar tijd en ruimte geen factor spelen, het maakt niet uit of het toernooi een uurtje of vier dagen duurt, zodra ze van die plek weg zijn gelden dat soort factoren pas.

Engels draaien de tijd 3 minuten terug, de verwijderde deelnemers worden teruggewenst.
Jaaa-haaa. :{

quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:13 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat is waar.
Daarnaast heeft je theorie één belangrijk gat: de klokt tikt buiten de World of Void gewoon door. Dat het in de arena niks uitmaakt, wil niet zeggen dat er tijd zit tussen het vernietigen van de universa. Je zou het kunnen vergelijken met de RoSaT in verhouding tot de buitenwereld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gary_Oak op 12-07-2017 00:11:43 ]
pi_172447983


[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2017 22:48:06 ]
  Forum Admin zaterdag 15 juli 2017 @ 22:48:33 #279
35723 crew  GGMM
pi_172448007
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172448271
Huh echt? Ik zie 'm gewoon. Dit is 'm;

https://img4.hostingpics.net/pics/537200DragonBallVR.gif

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2017 22:57:07 ]
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:53:31 #281
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172449223
Ik zie em ook.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:56:29 #282
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172449288
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ze iets kunnen verzinnen (of al verzonnen hebben?) voor het vliegen.
  zondag 16 juli 2017 @ 00:04:40 #284
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172449367
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ze iets kunnen verzinnen (of al verzonnen hebben?) voor het vliegen.


Of gewoon een lulverhaal dat de boel zich afspeelt in de Tournament of Power waar vliegen niet is toegestaan. :+
pi_172449527
quote:
6s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Of gewoon een lulverhaal dat de boel zich afspeelt in de Tournament of Power waar vliegen niet is toegestaan. :+
Ah tof :D. En dan nog iets voor dat eh..'flitsen'...Of dat inderdaad :D
  zondag 16 juli 2017 @ 03:36:18 #286
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172451244
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah tof :D. En dan nog iets voor dat eh..'flitsen'...Of dat inderdaad :D
:D
  zondag 16 juli 2017 @ 03:37:07 #287
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172451247
Wel ok aflevering vandaag. Krillin had leuke momenten, maar dat einde was dan wel weer typisch. :') Volgende week wordt pas gaaf. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172451267
Zit er nog middenin maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2017 03:45:53 ]
  zondag 16 juli 2017 @ 03:46:52 #289
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172451269
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 03:45 schreef LelijKnap het volgende:
Zit er nog middenin maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat een stijfje krijgen van de preview. :7
pi_172451302
quote:
99s.gif Op zondag 16 juli 2017 03:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je gaat een stijfje krijgen van de preview. :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2017 04:05:35 ]
  zondag 16 juli 2017 @ 04:14:21 #291
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172451314
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 04:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172452653
Zoveel gevechten in de volgende aflevering, dus ik hoop dat ze het een beetje kunnen balenceren en opbouwen.
pi_172454963
quote:
99s.gif Op zondag 16 juli 2017 03:37 schreef Gary_Oak het volgende:
Wel ok aflevering vandaag. Krillin had leuke momenten, maar dat einde was dan wel weer typisch. :') Volgende week wordt pas gaaf. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 juli 2017 @ 12:25:30 #294
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172454987
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:24 schreef maho_91 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de spoilers voor aflevering 101 al gezien, dus ik houd m'n mond hierover. :P
pi_172455911
Ben benieuwd of vegeta die 2 eraf kan krijgen zonder hulp :)
Overigens stelt die super sayian, en vervolg ook geen moer meer voor als iedereen en zn moeder het kan. Wat is hierna, instant SSB voor die sayians?
  zondag 16 juli 2017 @ 13:17:39 #296
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172455985
Wat heeft Super wel veel filler afleveringen zeg. Ben nu net bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172456092
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:12 schreef aspi het volgende:
Ben benieuwd of vegeta die 2 eraf kan krijgen zonder hulp :)
Overigens stelt die super sayian, en vervolg ook geen moer meer voor als iedereen en zn moeder het kan. Wat is hierna, instant SSB voor die sayians?
Supersaiyan god supersaiyan super God 2.5 :P



pi_172456174
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:17 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat heeft Super wel veel filler afleveringen zeg. Ben nu net bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog een tijdje te gaan
  zondag 16 juli 2017 @ 13:38:05 #299
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172456443
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:12 schreef aspi het volgende:
Ben benieuwd of vegeta die 2 eraf kan krijgen zonder hulp :)
Overigens stelt die super sayian, en vervolg ook geen moer meer voor als iedereen en zn moeder het kan. Wat is hierna, instant SSB voor die sayians?
Super Saiyan Blue bargain sale. :')
  zondag 16 juli 2017 @ 13:38:29 #300
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172456453
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:22 schreef Ghost_Nappa het volgende:

[..]

Supersaiyan god supersaiyan super God 2.5 :P



Cartoon Hooligans. _O_
  zondag 16 juli 2017 @ 13:38:40 #301
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')