Ik woon in de stad. Kookaburra's komen hier niet voor, alleen in Australië geloof ikquote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:29 schreef Resistor het volgende:
?
Maar in wat voor gebied woon je? Heb je ook verschillende vogels. Zoals je het beschrijft denk ik 'houtduif', maar dat zal wel niet.
Doet ie maar 1 of 2 x per dag alleen savonds eigelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:46 schreef Papabear het volgende:
Probeer er eens een geluidsopname van te maken
Des te makkelijker toch?quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:54 schreef Fairlady het volgende:
[..]
Doet ie maar 1 of 2 x per dag alleen savonds eigelijk
Haha neeeeequote:Op woensdag 24 mei 2017 14:09 schreef Barcaconia het volgende:
Doe het geluid zelf eens na en neem het op en plaats het hier.
Is het een papegaaiachtige die ontsnapt is?quote:
Hebben wij weleens gedaan met een merel bij de buren; geluid opnemen en daarna terugspelenquote:Op woensdag 24 mei 2017 14:09 schreef Barcaconia het volgende:
Doe het geluid zelf eens na en neem het op en plaats het hier.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:26 schreef EP3 het volgende:
Hier kan je ze allemaal beluisteren. Succes!
https://www.vogelbescherm(...)HK_2JcP0wRoCKXLw_wcB
In de stad bij water in de buurt? Of aan een stadsrand bij de weilanden? Bij een park?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:31 schreef Fairlady het volgende:
[..]
Ik woon in de stad. Kookaburra's komen hier niet voor, alleen in Australië geloof ik
De Drieteenmeeuw ( ) klinkt wel verdomd grappig:quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:32 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
In de stad bij water in de buurt? Of aan een stadsrand bij de weilanden? Bij een park?
Zou het een meeuw kunnen zijn?
had ik ook gepostquote:Op woensdag 24 mei 2017 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is het een papegaaiachtige die ontsnapt is?
Lokquotequote:
Wat zitten wij goed op een lijn zegquote:
2 zielen 1 gedachtequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |