abonnement Unibet Coolblue
pi_171016244
De totale populatie wilde dieren gaat hard achteruit. Dit alleen omdat mensen om geld geven en daarom vermoord worden.

Oa in Afrika sterven de leeuwen uit en in India tijgers. Maar zelfs in fucking Amerika zijn beren een uitstervende ras. Dat verwacht je toch niet van een 'eerste wereld' land?!



Hier bijvoorbeeld een grafiek van de leeuwen. ;(

dit is een grafiek van de tijgers. En dit zelfs nog schokkender.

Klacht: westerse wereld geeft meer om 'zielige' vluchtelingen dan dieren :{w :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 mei 2017 @ 22:41:38 #2
464548 hetiswatofnietdan
niet van toepassing
pi_171016287
beter toch? Weet je gevaarlijk tijgers zijn
privacy
pi_171016291
Mensen :r
  woensdag 17 mei 2017 @ 22:46:41 #4
242879 Onnoman
The On And Only
pi_171016428
quote:
9s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:41 schreef Gutz het volgende:
Mensen :r
tja.. herman van veen heeft er een liedje over geschreven

"als het even anders was gegaan"
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 17 mei 2017 @ 22:47:53 #5
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_171016473
Tyfusvolk dat levende wezens voor eigen belang het leven ontneemt :{w
't gaat
pi_171016482
Net weer met je moeder een uurtje gehad. Oh man, zij is echt een wilde tijger.
U MAD?
  woensdag 17 mei 2017 @ 22:48:55 #7
242879 Onnoman
The On And Only
pi_171016502
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:47 schreef VAS het volgende:
Tyfusvolk dat levende wezens voor eigen belang het leven ontneemt :{w
inferieure mensen die de bewuste keuze maken inferieur te zijn en te blijven
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 17 mei 2017 @ 22:50:59 #8
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_171016553
Tja vele dieren gaan we straks enkel mogen bewonderen in de dierentuin, ben ik bang.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 17 mei 2017 @ 22:53:07 #9
242879 Onnoman
The On And Only
pi_171016600
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:50 schreef Steef121 het volgende:
Tja vele dieren gaan we straks enkel mogen bewonderen in de dierentuin, ben ik bang.
levend al dan niet opgezet
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_171016672
Ging het de laatste paar jaar niet beter met tijgers?
  woensdag 17 mei 2017 @ 22:57:53 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171016746
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
De totale populatie wilde dieren gaat hard achteruit. Dit alleen omdat mensen om geld geven en daarom vermoord worden.

Oa in Afrika sterven de leeuwen uit en in India tijgers. Maar zelfs in fucking Amerika zijn beren een uitstervende ras. Dat verwacht je toch niet van een 'eerste wereld' land?!


[ afbeelding ]
Hier bijvoorbeeld een grafiek van de leeuwen. ;(

[ afbeelding ] dit is een grafiek van de tijgers. En dit zelfs nog schokkender.

Klacht: westerse wereld geeft meer om 'zielige' vluchtelingen dan dieren :{w :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het al vaak gezegd, en ik zeg het weer: Het beste voor deze planeet is als de mensheid uitsterft. Ik kan niet meer wakker liggen als ik op het nieuws hoor dat er een paar mensen ergens dood zijn gegaan. Eigenlijk is dat gewoon goed nieuws, elke dood is een zegen. We zijn een plaag voor deze aarde.

Ik vind het wel erg verrassend dat er in India nog meer dan 2000 tijgers rondlopen. Ik had echt gedacht dat dat aantal een stuk lager was.

Maar nog een paar jaar, en dan zijn de tijgers uitgestorven, en zijn alleen de tijgers in de dierentuinen over. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_171016899
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:57 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb het al vaak gezegd, en ik zeg het weer: Het beste voor deze planeet is als de mensheid uitsterft
Men placht vaak te vergeten dat Moeder Aarde zich er wel weer uit redt.
Of we het nou nog 100, 1000 of een miljoen jaar volhouden; de aarde past zich wel aan en zorgt op den duur wel weer voor iets nieuws. Wel jammer dat we nooit zullen weten hoe het hier over nog eens een miljoen jaar zal zijn.
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:06:40 #13
224960 highender
Travellin' Light
pi_171017134
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ging het de laatste paar jaar niet beter met tijgers?
Ik had laatst een docu gezien over tijgers in Bangladesh daar ging het heel slecht. Ze leefden in klein gebied en zonder schone natuur.
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 23:08:45 #15
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_171017148
De oplossing is om in elk azc een paar tijgers leeuwen en beren te plaatsen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_171017512
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik had laatst een docu gezien over tijgers in Bangladesh daar ging het heel slecht. Ze leefden in klein gebied en zonder schone natuur.
Bangladesh weet ik niet, maar ik meen me echt te herinneren dat het in India en Nepal echt stukken beter ging met de tijger.

Nog steeds kut natuurlijk, er waren vroeger honderdduizenden tijgers en nu zijn ze echt op rand van afgrond.
pi_171017558
Het verdwijnen van soorten gebeurt ook in je achtertuin. Door verstedelijking is er verlies van habitat en habitatfragmentatie waardoor ze minder leefruimte hebben. Sommige soorten kunnen zich hieraan aanpassen, andere niet.
Eigenlijk is het wel weer tijd voor een WO3, of een epidemie om de mensenpopulatie wat in te korten.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_171017657
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:19 schreef rubensanti het volgende:
Het verdwijnen van soorten gebeurt ook in je achtertuin. Door verstedelijking is er verlies van habitat en habitatfragmentatie waardoor ze minder leefruimte hebben. Sommige soorten kunnen zich hieraan aanpassen, andere niet.
Eigenlijk is het wel weer tijd voor een WO3, of een epidemie om de mensenpopulatie wat in te korten.
Grappig dat je daar over begint. In China bouwen ze maar steden en verwoesten heel veel natuur. Maar in al die gebouwen wonen haast niemand. Ze zijn in slechte staat. Afbreken kennen ze daar niet, ze bouwen dan gewoon weer een nieuwe stad of wijk (waarin niemand woont).

Compleet doorgedraaid daar. 8)7
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 23:26:59 #19
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_171017728
Wat is eigenlijk het nut van zoveel mogelijk verschillende diersoorten willen hebben?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:30:40 #20
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_171017842
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik heb het al vaak gezegd, en ik zeg het weer: Het beste voor deze planeet is als de mensheid uitsterft. Ik kan niet meer wakker liggen als ik op het nieuws hoor dat er een paar mensen ergens dood zijn gegaan. Eigenlijk is dat gewoon goed nieuws, elke dood is een zegen. We zijn een plaag voor deze aarde.

Ik vind het wel erg verrassend dat er in India nog meer dan 2000 tijgers rondlopen. Ik had echt gedacht dat dat aantal een stuk lager was.

Maar nog een paar jaar, en dan zijn de tijgers uitgestorven, en zijn alleen de tijgers in de dierentuinen over. :')
Wat boeit die planeet dat nou? Dat stuk rots heeft echt geen mening hoor.
pi_171017875
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:23 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Grappig dat je daar over begint. In China bouwen ze maar steden en verwoesten heel veel natuur. Maar in al die gebouwen wonen haast niemand. Ze zijn in slechte staat. Afbreken kennen ze daar niet, ze bouwen dan gewoon weer een nieuwe stad of wijk (waarin niemand woont).

Compleet doorgedraaid daar. 8)7
Ja de chinezen weten niet wat ze doen af en toe. Ze hebben de grootste dam van de wereld gebouwd. Mensen moesten er voor verhuizen en veel gebouwen, fabrieken en kwetsbare natuurgebieden zijn onder water gezet. Op sommige plaatsen is het water al niet meer drinkbaar, vismigratie routes zijn verdwenen en nog meer. Zo ben je wel lekker bezig om alles te verkloten.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_171018115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:26 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van zoveel mogelijk verschillende diersoorten willen hebben?
Het ecosysteem in stand houden.
pi_171018197
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:31 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Ja de chinezen weten niet wat ze doen af en toe. Ze hebben de grootste dam van de wereld gebouwd. Mensen moesten er voor verhuizen en veel gebouwen, fabrieken en kwetsbare natuurgebieden zijn onder water gezet. Op sommige plaatsen is het water al niet meer drinkbaar, vismigratie routes zijn verdwenen en nog meer. Zo ben je wel lekker bezig om alles te verkloten.
Ja dat had ik gezien in zo'n Nederlands programma. Mochten ze medewerkers interviewen, maar moesten ze maanden van te voren de vragen mailen en goedgekeurd worden. Kwamen ze daar aan, die Chinezen raakten als nog helemaal in paniek vanwege zijn vragen. _O-

China is btw ook de grootste ivoor handelaren. Zij kopen bijna alles peper duur in, dat is ook een van de redenen dat Afrikanen olifanten vermoorden. :P
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 23:49:40 #24
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_171018311
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:41 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Het ecosysteem in stand houden.
En hoe zorgen tijgers ervoor dat de boel niet instort
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_171018399
Snel een tijgervacht bestellen nu het nog kan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 23:53:30 ]
pi_171018642
Mensen geven niet eens om mekaar. Dus waarom zouden ze wel om dieren geven. :')
pi_171018836
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:45 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja dat had ik gezien in zo'n Nederlands programma. Mochten ze medewerkers interviewen, maar moesten ze maanden van te voren de vragen mailen en goedgekeurd worden. Kwamen ze daar aan, die Chinezen raakten als nog helemaal in paniek vanwege zijn vragen. _O-

China is btw ook de grootste ivoor handelaren. Zij kopen bijna alles peper duur in, dat is ook een van de redenen dat Afrikanen olifanten vermoorden. :P
Haha na goedkeuring en een paar maanden verder zijn, mag je wel verwachten dat die chinezen hun huiswerk hebben gedaan xD

Er komt waarwchijnlijk wel een ban op ivoorhandel, of iets in die richting aan. Maar waarschijnlijk zal de zwarte markt alleen maar groeien. Zolang mensen bijgelovig blijven, of willen opscheppen met al dat spul blijft er vraag naar.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:49 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

En hoe zorgen tijgers ervoor dat de boel niet instort
Tijgers zijn jagers, dus ze pakken prooien. Wanneer er veel prooien zijn, kan een tijger veel jagen en is er weinig concurrentie waardoor de populatie kan groeien. Omgekeerd, als er weinig prooien zijn slinkt de populatie tijgers en nemen de prooidieren weertoe. Althans, volgens een normaal predator-prooi model. Ze houden elkaar in evenwicht.
Als de tijgers gedood/gestroopt worden kan dit evenwicht verdwijnen en kunnen de prooidieren doorgroeien. Op hun beurt eten ze al het voedsel weg, waardoor andere herbivoren ook kunnen worden benadeeld en gaat dan zo door. Tot een heel ecosysteem dusdanig beschadigd is dat het overgaat in een ander. Ik weet niet 100℅ zeker of het zo gaat, maar wel zoiets.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_171018987
Ja, dat kan mij ook erg veel pijn doen. Wat de mens de aarde allemaal aan doet.
pi_171030090
quote:
9s.gif Op donderdag 18 mei 2017 00:26 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Ja, dat kan mij ook erg veel pijn doen. Wat de mens de aarde allemaal aan doet.
Mijn god, wat zielig voor je. Je moet je wel erg eenzaam en ongelukkig voelen in 1 van de meest welvarende landen ter wereld.
pi_171043696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:52 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Mijn god, wat zielig voor je. Je moet je wel erg eenzaam en ongelukkig voelen in 1 van de meest welvarende landen ter wereld.
Wat is dit nou weer voor kneuzenreactie? :?
pi_171050741
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:11 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor kneuzenreactie? :?
Het is een reactie op een kneus indd.
pi_171050791
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
De totale populatie wilde dieren gaat hard achteruit. Dit alleen omdat mensen om geld geven en daarom vermoord worden.

Oa in Afrika sterven de leeuwen uit en in India tijgers. Maar zelfs in fucking Amerika zijn beren een uitstervende ras. Dat verwacht je toch niet van een 'eerste wereld' land?!


[ afbeelding ]
Hier bijvoorbeeld een grafiek van de leeuwen. ;(

[ afbeelding ] dit is een grafiek van de tijgers. En dit zelfs nog schokkender.

Klacht: westerse wereld geeft meer om 'zielige' vluchtelingen dan dieren :{w :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is appels met peren vergelijken.
Maar met je eerste stelling ben ik het wel eens.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171051818
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:16 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Het is een reactie op een kneus indd.
Whatever.
pi_171052452
moet je eens in india gaan vragen hoe blij ze zijn met die tijgers....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')