abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170980463
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:36 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Leuk. dat biedt weer wat hoop! Succes!
Dankjewel :)!!
pi_170980545
Ik vind het geen slecht idee. Je kunt het gewoon uitleggen. En er bij zeggen dat je het verschrikkelijk vindt wat er is gebeurd. Of hij daar op in gaat, is een tweede, maar als je niets doet gebeurt er ook niets.
Kijk, iedereen is mens en iedereen doet wel eens domme dingen. Dat weet iedereen, die man ook. Als hij geen contact meer met je wil is dat zijn keuze en dan is het ook wel beter dat jullie niet verder gaan. Maar dan heb je in ieder geval rust en dat is wel een winstpunt.

Succes :)
Ik wil mod worden.
pi_170982061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:49 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het geen slecht idee. Je kunt het gewoon uitleggen. En er bij zeggen dat je het verschrikkelijk vindt wat er is gebeurd. Of hij daar op in gaat, is een tweede, maar als je niets doet gebeurt er ook niets.
Kijk, iedereen is mens en iedereen doet wel eens domme dingen. Dat weet iedereen, die man ook. Als hij geen contact meer met je wil is dat zijn keuze en dan is het ook wel beter dat jullie niet verder gaan. Maar dan heb je in ieder geval rust en dat is wel een winstpunt.

Succes :)
Bedankt voor je reactie! Je hebt gelijk, nu blijf ik er mee zitten in mijn hoofd (vooral nu het beter gaat), omdat het zo 'raar' gelopen is. Ik wacht even af of ik hem nog tegenkom dit weekend (wat nog wel is gebeurd) Doe het liever face to face namelijk. Als hij geen contact meer wil, is dat ook niet het einde van de wereld, maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd en inderdaad rust omdat ik eerlijk ben geweest :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')