abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 16:25:05 #126
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_170884048
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:24 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik riep het vorige week ook in de KSC al :Y
Dat heb ik gemist, maar ik ga het wel checken, later...
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_170884122
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:23 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik vind de rabo wel een fijne bank, ik hoor al 2,5 jaar amper wat over mijn rekening die gesloten is bij beëindigen eigen zaak, daar stond nog wel wat open :P
Da's mooi. Want ze krijgen nog 350 euro van me. Dat hadden ze anders over twee weken gekregen maar nu gaan ze daar heel lang op moeten wachten.
pi_170884443
En op de terugweg van de SNS-bank kwam ik ook nog eens langs een Lidl. Gelijk een paar Oettingertjes gescoord om te proosten op de aanstaande ondergang van de Rabo. Ze schijnen er qua handelsbalans behoorlijk slecht voor te staan. Mensen met hoge tegoeden zouden er goed aan doen hun geld daar weg te halen.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 16:41:18 #129
138448 PeZu
Suspended animation
pi_170884445
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Da's mooi. Want ze krijgen nog 350 euro van me. Dat hadden ze anders over twee weken gekregen maar nu gaan ze daar heel lang op moeten wachten.
vuige bloedhonden :Y
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 16:48:37 #130
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_170884575
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:41 schreef PeZu het volgende:

[..]

vuige bloedhonden :Y
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_170890152
Jullie zitten allemaal weer te pokeren, zeker?
pi_170890213
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Eindelijk van de Rabobank af. Wilde ik al langer vanwege hun reilen en zeilen in de Libor-manipulatie en het medefinancieren van de drugsoorlog in Mexico. Nu was een goed moment.
pi_170890292
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:09 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, lach er maar om maar die bank is de laatste 20 jaar tot een waar boevennest uitgegroeid.
  Intelligentste user 2022 vrijdag 12 mei 2017 @ 21:17:58 #134
222817 Recce
pi_170890365
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie zitten allemaal weer te pokeren, zeker?
Ik zat even de tweets van Trump te lezen. Het gaat niet de goede kant op met zijn geestelijke gezondheid, geloof ik. :D
pi_170890434
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:17 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik zat even de tweets van Trump te lezen. Het gaat niet de goede kant op met zijn geestelijke gezondheid, geloof ik. :D
Ja, het is de afgelopen paar dagen weer extreem.
pi_170890831
Mooie luchten boven Amsterdam.

pi_170891150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie luchten boven Amsterdam.

[ afbeelding ]
Nice! Jij die gemaakt?
pi_170891580
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:40 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Nice! Jij die gemaakt?
Nee, dit is de oude binnenstad. Zo rommelig is het hierachter ook weer niet.

Amsterdam aan de achterkant is zo'n verschil met de voorkant. De achtergevels van huizen grenzend aan de binnentuinen zijn vaak heel lelijk. Hier ook, niet om aan te zien :D
pi_170891951
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, dit is de oude binnenstad. Zo rommelig is het hierachter ook weer niet.

Amsterdam aan de achterkant is zo'n verschil met de voorkant. De achtergevels van huizen grenzend aan de binnentuinen zijn vaak heel lelijk. Hier ook, niet om aan te zien :D
Volgens mij is dat bij iedere oudere binnenstad wel zo. Ik hou d'r wel van.
pi_170892145
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:59 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat bij iedere oudere binnenstad wel zo. Ik hou d'r wel van.
Ik ook wel, maar ik zou niet graag mijn woonkamer aan de achterkant hebben. Op de BG valt dat nog mee, maar als je hoger zit ... Nou ja, het is er hier aan de voorkant ook niet mooier op geworden met een paar blokhutten bovenop de huizen aan de overkant.
pi_170892331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik ook wel, maar ik zou niet graag mijn woonkamer aan de achterkant hebben. Op de BG valt dat nog mee, maar als je hoger zit ... Nou ja, het is er hier aan de voorkant ook niet mooier op geworden met een paar blokhutten bovenop de huizen aan de overkant.
Mijn uitzicht houdt ook niet bepaald over. Achter huizen en voor spelende kinderen :(
Het liefst zou ik ergens in een bos wonen ofzo, maar daar verdien ik dan weer niet genoeg voor. Ik moet maar een rijke vrouw zoeken.
pi_170892482
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:10 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Mijn uitzicht houdt ook niet bepaald over. Achter huizen en voor spelende kinderen :(
Het liefst zou ik ergens in een bos wonen ofzo, maar daar verdien ik dan weer niet genoeg voor. Ik moet maar een rijke vrouw zoeken.
Woon je aan een speeltuin? :D

In het bos zou ik niet willen wonen, liever aan het water. Ik zou het liefst hier vlakbij wonen aan de Weesperzijde. Beetje hoog, zodat je over de woonschepen wel de Amstel ook kan zien.

Oh, en de Groenburgwal, natuurlijk. Er is geen mooiere gracht in Amsterdam en het is er nog vrij rustig ook.


O+
pi_170892645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Woon je aan een speeltuin? :D

In het bos zou ik niet willen wonen, liever aan het water. Ik zou het liefst hier vlakbij wonen aan de Weesperzijde. Beetje hoog, zodat je over de woonschepen wel de Amstel ook kan zien.

Oh, en de Groenburgwal, natuurlijk. Er is geen mooiere gracht in Amsterdam en het is er nog vrij rustig ook.

[ afbeelding ]
O+
Nog net geen speeltuin nee. Wel een grasveldje met grote boom + schommel. Het leek me wel fijn zo'n veldje ipv een rij andere huizen. Maarja, ieder voordeel hep z'n nadeel. Blijkt.

Zo aan de gracht is wel mooi ja, maar wel weer gedoe met parkeren en zulks. Daar hou ik ook niet zo van. En ik hoef niet perse in een stad, dat is me al snel te druk (zei 't olde wief :D).
pi_170892866
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:22 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Nog net geen speeltuin nee. Wel een grasveldje met grote boom + schommel. Het leek me wel fijn zo'n veldje ipv een rij andere huizen. Maarja, ieder voordeel hep z'n nadeel. Blijkt.
Sowieso had je daarmee altijd het risico dat het 's avonds ook nog eens een hangplek had kunnen zijn.
quote:
Zo aan de gracht is wel mooi ja, maar wel weer gedoe met parkeren en zulks. Daar hou ik ook niet zo van. En ik hoef niet perse in een stad, dat is me al snel te druk (zei 't olde wief :D).
Als je al een vergunning hebt is het daar ook nog wel even lastig omdat je als je even niet oplet de gracht in parkeert. Meeste mensen daar zullen geen auto hebben en een minderheid zal een garageplek huren of gekocht hebben.
pi_170893035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Sowieso had je daarmee altijd het risico dat het 's avonds ook nog eens een hangplek had kunnen zijn.
Hebben we wel gehad hier vlakbij. Niet op het grasveld maar naast het huis van de buren waar zo'n speeltuinhuisje en een wipkip staat. Hebben ze veel ellende van gehad (ingegooide ruiten en dergelijke), maar dat is al wel een tijdje voorbij gelukkig.
quote:
[..]

Als je al een vergunning hebt is het daar ook nog wel even lastig omdat je als je even niet oplet de gracht in parkeert. Meeste mensen daar zullen geen auto hebben en een minderheid zal een garageplek huren of gekocht hebben.
Ik rijd en parkeer als een baas :7 dus dat parkeren langs de gracht zou een eitje zijn.
pi_170893169
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:35 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Hebben we wel gehad hier vlakbij. Niet op het grasveld maar naast het huis van de buren waar zo'n speeltuinhuisje en een wipkip staat. Hebben ze veel ellende van gehad (ingegooide ruiten en dergelijke), maar dat is al wel een tijdje voorbij gelukkig.
Ja, dat kan je leven behoorlijk vergallen. Dat is wel iets om op te letten als je wilt kopen of huren.
quote:
[..]

Ik rijd en parkeer als een baas :7 dus dat parkeren langs de gracht zou een eitje zijn.
En met jouw ervaring is het een eitje om over de middentunnel te scharen om aan de rechterkant uit te stappen.
pi_170893238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, dat kan je leven behoorlijk vergallen. Dat is wel iets om op te letten als je wilt kopen of huren.

[..]

En met jouw ervaring is het een eitje om over de middentunnel te scharen om aan de rechterkant uit te stappen.
Een middentunnel? Middengeleider bedoel je? Want dan klopt het wel ja.
pi_170893392
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:41 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Een middentunnel? Middengeleider bedoel je? Want dan klopt het wel ja.
Nee, die ruimte tussen de beide voorstoelen waar de versnellingspook, handrem , armsteun en zo zitten. Parkeren aan de gracht is (bijna) altijd aan de linkerkant en dat betekent als je parallel parkeert, dat je aan de rechterkant moet in- en uitstappen
pi_170893471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, die ruimte tussen de beide voorstoelen waar de versnellingspook, handrem , armsteun en zo zitten. Parkeren aan de gracht is (bijna) altijd aan de linkerkant en dat betekent als je parallel parkeert, dat je aan de rechterkant moet in- en uitstappen
Oooh heet dat zo ja? Nooit geweten. Voordeel is dan wel dat je je portier open kan doen om te kijken of je niet de gracht in stuurt. Maar wel een gedoetje dat klimmen.

Ho, ik moet weg! Fijne avond/nacht nog :W
pi_170893527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:51 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Oooh heet dat zo ja? Nooit geweten. Voordeel is dan wel dat je je portier open kan doen om te kijken of je niet de gracht in stuurt. Maar wel een gedoetje dat klimmen.
Eigenlijk de cardantunnel maar aangezien de meeste auto's tegenwoordig voorwielaangedreven zijn en dus geen cardanas hebben, is dat dus vaak een wat rare benaming.
quote:
Ho, ik moet weg! Fijne avond/nacht nog :W
Fijne avond :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')