abonnement Unibet Coolblue
pi_170837379
Ik heb af en toe last van vreemde sensaties voordat ik in slaap val.

Ik doe mijn ogen dicht en ga liggen.
Een paar minuten laten voelt het alsof ik de 'slaapgolf' voel opkomen. Een soort zwaar, licht trekkend gevoel in mijn lichaam en buik. Kan het niet anders omschrijven.

Ik voel ook dat mijn hart, dat even 'in houdt' en net één of twee keer buiten het ritme klopt. Ik word hier meestal wakker van en dan herhaalt dit proces zich tot ik zo moe ben dat ik het niet meer opmerk en gewoon in slaap val.

Heb dit al ooit tussen neus en lippen door aan een dokter voorgelegd, maar die was er niet van onder de indruk. Goed nieuws dus, maar het voelt wel vreemd.

Ik heb er overigens niet altijd last van. Meestal val ik 's nachts wel in slaap. Het gebeurt vaker bi een dutje op de bank ofzo.

Komt iemand dit bekend voor? Heeft iemand er een verklaring voor? Is het misschien gewoon het normale proces van in slaap vallen wat ik gewoon erg opmerk ofzo?
En zou het mogelijk zijn dat mijn hart de hele nacht in een raar ritme klopt, maar dat je daar niks van merkt? Lijkt me wel onlogisch toch?
pi_170837814
Ik heb ook zoiets. Dan zit ik helemaal te zweten en te krommen in bed en haal ik adem op een rare manier. Het gaat inderdaad wel over.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_170837935
Jouw beschrijving voldoet echt precies aan mijn ervaring.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_170839853
Ga hiermee naar de huisarts en vraag om een verwijzing naar de cardioloog :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 10 mei 2017 @ 22:50:26 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_170840738
Sleep twitch
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 10 mei 2017 @ 22:52:22 #6
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170840788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:16 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb af en toe last van vreemde sensaties voordat ik in slaap val.

Ik doe mijn ogen dicht en ga liggen.
Een paar minuten laten voelt het alsof ik de 'slaapgolf' voel opkomen. Een soort zwaar, licht trekkend gevoel in mijn lichaam en buik. Kan het niet anders omschrijven.

Ik voel ook dat mijn hart, dat even 'in houdt' en net één of twee keer buiten het ritme klopt. Ik word hier meestal wakker van en dan herhaalt dit proces zich tot ik zo moe ben dat ik het niet meer opmerk en gewoon in slaap val.

Heb dit al ooit tussen neus en lippen door aan een dokter voorgelegd, maar die was er niet van onder de indruk. Goed nieuws dus, maar het voelt wel vreemd.

Ik heb er overigens niet altijd last van. Meestal val ik 's nachts wel in slaap. Het gebeurt vaker bi een dutje op de bank ofzo.

Komt iemand dit bekend voor? Heeft iemand er een verklaring voor? Is het misschien gewoon het normale proces van in slaap vallen wat ik gewoon erg opmerk ofzo?
En zou het mogelijk zijn dat mijn hart de hele nacht in een raar ritme klopt, maar dat je daar niks van merkt? Lijkt me wel onlogisch toch?
ben je wel echt moe als je gaat slapen ?
als je niet moe bent en toch gaat slapen, dan val je minder makkelijk in slaap imo.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170841246
Als ik zit en ik probeer te slapen heb ik af en toe het gevoel alsof je in een achtbaan naar beneden gaat. Ik denk dat jij dit probeert te omschrijven, iig is dit wat ik voel als ik zittend probeer te slapen.
pi_170842978
quote:
99s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:23 schreef bijdehand het volgende:
Ga hiermee naar de huisarts en vraag om een verwijzing naar de cardioloog :{
wel nee, drama queen
http://www.somnio.eu/Somn(...)?id=102#.WROvvNkazTo
pi_170843025
quote:
Thanks. Nee dit dit is het niet. Dat gevoel van vallen en wakker schrikken met een 'twitch' ken ik wel en heb ik ook wel eens, maar dat is het niet.

Dit is misschien nog het voorstadium ervan. Overigens voel ik mijn hart ook niet echt lomp doen ofzo, het is meer dat ik mijn hartslag voel als ik op mijn linkerzij lig en dan kan 'meten' dat hij als de fysieke slaapgolf komt opzetten, hij even wat later slaat dat verwacht.
Misschien is dat al de overgang naar de ruststand ofzo en maak ik dat bewust mee. Soms dus.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 12 mei 2017 @ 08:39:03 #10
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_170875492
Slaapapneu? Ik herken dit compleet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')