abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 mei 2017 @ 14:34:38 #1
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_170773577
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.



Game on! *O*
...

[ Bericht 13% gewijzigd door Radyhyn op 08-05-2017 14:53:47 ]
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_170773771
RF, ik ben ook wel blij om even babyloos te zijn, maar het gaat me zo aan m'n hart als ik me haar zo krijsend voorstel. Morgen ben ik de hele dag weg en is man met haar, ik word er nu al naar van als ik er aan denk.

Q., ik heb net de prelogopedist gebeld. Ze vertelde dat het vaak een kwestie van gewenning is, dus de eerste stap is nu om vaker (ipv een keer per dag / twee dagen) een flesje aan te bieden en intussen via het CB een verwijzing te regelen voor prelogopedie. Als ze aan het eind van deze week nog niet drinkt komt de logopediste meekijken met ons. Nu wacht ik dus op een belletje van de vpk voor die verwijzing.
pi_170773832
Nou Selv dat beaam ik meteen.
Ik had zaterdag een flesweigeraar en gisteren de hele dienst dat ik aan het werk was 'in de stress' van zal ze nu wel goed drinken en niet huilen.
Babyloos is fijn mits alles verder goed gaat.
pi_170773953
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:45 schreef BlueEyes het volgende:
Nou Selv dat beaam ik meteen.
Ik had zaterdag een flesweigeraar en gisteren de hele dienst dat ik aan het werk was 'in de stress' van zal ze nu wel goed drinken en niet huilen.
Babyloos is fijn mits alles verder goed gaat.
Ja, zo zal ik morgen ook op mijn werk zitten vrees ik. Hoe ging het bij jullie gisteren? :*
pi_170774186
Na morren en aanhouden heeft ze het gelukkig geaccepteerd.
We hebben wel afgesproken dat bezoek geen fles geven mag en als ze naar het KDV gaat op de dag ook alleen door 1 persoon die dag een fles krijgt.
Even wat rust erin krijgen maar.
pi_170774211
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:42 schreef Selvaria het volgende:
RF, ik ben ook wel blij om even babyloos te zijn, maar het gaat me zo aan m'n hart als ik me haar zo krijsend voorstel. Morgen ben ik de hele dag weg en is man met haar, ik word er nu al naar van als ik er aan denk.

Q., ik heb net de prelogopedist gebeld. Ze vertelde dat het vaak een kwestie van gewenning is, dus de eerste stap is nu om vaker (ipv een keer per dag / twee dagen) een flesje aan te bieden en intussen via het CB een verwijzing te regelen voor prelogopedie. Als ze aan het eind van deze week nog niet drinkt komt de logopediste meekijken met ons. Nu wacht ik dus op een belletje van de vpk voor die verwijzing.
Ja, dat is het de vloek van de vagijn, zodra je kind er uit komt maak je je altijd zorgen.
Altijd aan je kiddo denken en je altijd zorgen maken. Als er iets is, maar ook als er niks is.

Al begrijp ik heel goed dat het niet leuk is als je kindje het niet goed doet terwijl je net weer wil gaan werken.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_170774776
Wat naar Selvaria! Heb je wel kunnen voeden zonder door dreumes gespot te worden?
pi_170774890
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:16 schreef Gogo83 het volgende:
Wat naar Selvaria! Heb je wel kunnen voeden zonder door dreumes gespot te worden?
Dat gelukkig wel, anders was het feest helemaal compleet geweest. :D
pi_170775292
Ikke, goede stats! En wat schattig, dat knipogen! O+
Selv, wat blijft het toch een rot situatie. Niks niet lekker werken :N goed dat je contact met de logopediste hebt gehad. Ik hoop zo dat ze de flesjes snel gaat accepteren :*
Blue, wat een boef dat ze ook ineens ging weigeren! :o fijn dat ze toch heeft geaccepteerd.

Nadat de uitslag bij M. alleen maar erger werd en ze vandaag een half uurtje niet gehuild heeft, mochten we net eindelijk toch even langskomen (eerder vandaag werd het afgedaan als 'tja hoort erbij, als ze goed drinkt dan is er niet veel aan de hand'. Ik: 'oké, dus zolang ze goed drinkt, maar wel ontzettende pijn/jeuk heeft en de hele dag huilt ondanks pcm, is er niks aan de hand?' 'Klopt') Wat blijkt; het is geen vijfde/zesde ziekte, maar een allergische reactie op de antibiotica die ze kreeg voor de oorontsteking! :o vandaar de uitslag en de uren huilen komt van de jeuk ;( arm kind. Nu krijgt ze druppels die hopelijk snel werken.
Zo blij dat ik wel naar mijn gevoel geluisterd heb. Voelde me al zo'n zeur.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:45:45 #10
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_170775478
Poeh selv wat naar ;(
Hopelijk gaat ze t snel snappen :*

Mies dat is heftig! :o
Hier laatst oudste meegekregen uit school met de mededeling dat ze wel eens 5e of 6e ziekte zou kunnen hebben (ook vlekjes en jeuk) maar dat bleek een reactie op aardbeien... Dat was gelukkig snel weer over, hopelijk helpen de druppels bij jou :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_170775518
Jeetje Mies, wat ontzettend sneu. ;( Hopelijk gaat het nu snel beter met je meisje. :*
pi_170775936
Och Mies wat sneu, sterkte en dat de medicijnen maar snel helpen! :*
pi_170777045
Jeetje mies, wat goed dat je doorgezet hebt :o arme baby.

Mijn baby rolt!
pi_170777103
Och selvaria, wat een ellende zo. Ik denk wel een prettiger idee dat ze morgen bij je man is? Hier ging het vandaag ook niet zo goed als vorige week. Hij heeft maar 80 gedronken over de hele dag en dat met veel moeite. Ik heb alleen écht geen mogelijkheid om live toegaan voeden, dus afgesproken dat ik ook niks wil weten als het niet goed gaat thuis :@
  maandag 8 mei 2017 @ 17:23:34 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_170777617
Blue, hoe gaat het slapen op eigen kamertje?

Snoenk, wat een plaatje O+

Cygne, wat is hij al veranderd joh! Mooi ventje O+

Miespoes, wat ontzettend zielig! Goed dat je naar je intuïtie hebt geluisterd. Aan zon allergie denk je in eerste instantie natuurlijk nooit…

Wauw miezziej, wat is ze dan groot ineens zo verticaal!

Selv :* Flesweigeren is zo enorm stressvol ;( Ik hoop dat ze snel eieren voor haar geld kiest hoor!

Bij jou gaat het ook suboptimaal wup? Stomme stugge babysukkels :(

Consultatiebureau, tsja, ik hou er van :D Maar hier zijn ze gewoon okee en ik ben altijd benieuwd naar de stats. Ik mag morgen weer en ik voorspel dat ze gaan zeggen dat we meer moeten oefenen met op de buik liggen. Want dat was bij mauwtje ook zo.
disclaimer
pi_170777661
Eerlijk Wup? De leidsters zijn professionals en zullen dit vaker meegemaakt hebben. Ik vind het juist fijner als L. daar is als ze zo weigert, niet omdat ik man niet vertrouw, maar omdat ik het zo sneu vind dat hij met een continu schreeuwend meisje opgescheept zit. Bij de leidsters heb ik dat niet, zij zullen het ook iets makkelijker van zich af kunnen zetten denk ik.

Nu eens kijken hoe ze dit komende nacht in gaat halen. Vannacht waren het 4 voedingen, ik wil er nog niet aan denken. :X
  maandag 8 mei 2017 @ 17:31:18 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_170777765
Hier gaat het sinds een week best goed. De krampjes zijn er nog wel maar hij huilt al aanzienlijk minder. Stijgende lijn dus! Verder heeft ie gisteren overdag een half uur in zn bed geslapen en gisteravond zelfs vanaf 20:15. We wisten niet wat ons overkwam _O-

De lactatiekundige is hier geweest en heeft geadviseerd om liggend te voeden (biological nurturing) en in blokken van 4 uur te gaan blokvoeden zodat de stroom hopelijk beter te verwerken is voor 'm. Helaas heb ik het idee dat hij zich in deze houding zo mogelijk nóg vaker verslikt dus daar ben ik maar weer mee gestopt :') Ben er nu wel van overtuigd dat mn baby niet stuk is en het vanzelf beter wordt :')
disclaimer
  maandag 8 mei 2017 @ 17:48:30 #18
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170778125
Mies wat goed dat je hebt doorgezet! En wat sneu! Hoop dat het nu snel beter gaat :*

Sq wat fijn dat er een stijgende lijn inzit!

Wup een roller *O*
Mijn baby is nogal van het luie soort en doet niets. Ja ze krijgt haar sokken in 3 tellen uit :')
  maandag 8 mei 2017 @ 17:52:00 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_170778213
Rollen, Wup? Wauw dat is echt level 10. Mijne heeft net z'n handjes pas ontdekt :')

M'n kerel O+




[ Bericht 56% gewijzigd door SQ op 08-05-2017 18:02:29 ]
disclaimer
  maandag 8 mei 2017 @ 17:52:11 #20
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170778219
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:48 schreef snoenk het volgende:
Mies wat goed dat je hebt doorgezet! En wat sneu! Hoop dat het nu snel beter gaat :*

Sq wat fijn dat er een stijgende lijn inzit!

Wup een roller *O*
Mijn baby is nogal van het luie soort en doet niets. Ja ze krijgt haar sokken in 3 tellen uit :')
Socks on kopen! Het werkt echt. En nee geen aandelen :P hoewel met de zomer op komst blotevoeten juist lekker zijn.

SQ fijn dat het beter gaat :)

Nu al rollen wup :o _O_
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 8 mei 2017 @ 17:54:13 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170778275
Sokken :'). Ik begin er al niet eens meer aan, mijn baby heeft 99% van de tijd blote voeten.
Enige wat blijft zitten zijn kniekousen.
KuikenGuppy
pi_170778717
Ik doe sokken over z'n broek heen. Blijft goed zitten.
Deze kerel is met rollen al twee weken langzamer dan zijn peuterzus was, die was 9 weken. En nog steeds bijdehand ;)

Ik ben blij te lezen dat het zoveel beter gaat bij jullie, sq!
pi_170779946
Van buik naar rug doet L. ook al een tijdje, al heeft ze daarbij wel hulp van dat zware hoofd nodig. :') De laatste tijd probeert ze ook van rug naar buik, maar ze blijft op haar zij steken, tot haar grote frustratie. _O-

Lekker ventje heb je daar SQ. O+ Was Mauw trouwens net zo'n kale baby? Ik maak ook haarloze kinderen, dreumes kan nu met bijna 2 net een ministaartje in. :')

Toen ik haar net van het kdv ophaalde gaven de leidsters nog wat net opgewarmde bv mee, dus ik heb thuis ook nog even de fles en het cupje geprobeerd. Via het cupje kreeg ze nog wel e.e.a. binnen, zij het onder luid gekrijs. Dreumeszus stond er een beetje bij te keutelen en toen ik haar vroeg of ze ook een slokje wilde nemen wilde ze dat wel, al keek ze er wel een beetje gek bij. Daarna zei ze wel dat het lekker was. :D
  maandag 8 mei 2017 @ 19:26:35 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_170780737
Onder luid gekrijs voelt wel een beetje als dwangvoederen ;(
Hier net ook weer ons dagelijks flesmomentje gehad met als resultaat honderd tranen, paarse baby en weer 50cc melk door de gootsteen :') ik ben sterk aan het overwegen om weer met nutrilon te gaan oefenen. Dat accepteerde mauwtje namelijk wél uit een fles.

En mijn kinderen beginnen aardig kaal maar trekken snel bij. Mauw was met 10 maanden nog goed kaal maar op d'r eerste verjaardag had ze best wat haar!

Edit- m'n geheugen laat me in de steek. Met tien maanden had ze toch al wel haar :')


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door SQ op 08-05-2017 19:32:42 ]
disclaimer
  maandag 8 mei 2017 @ 20:10:00 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170782270
Ha, leuk zo'n foto om mee te vergelijken! En Noud O+ Fijn dat het beter gaat met hem.

Ik ben echt niks meer gewend. Ben echt gecrasht sinds Max in zijn bed ligt een half uurtje geleden. Terwijl ik een ideaal kind heb. Gezellig doen, netjes 3 uurtjes slapen tussendoor en goed eten (inmiddels ook zo'n 200g - ofwel een potje ;) - groenten en dito fruit, én brood!). Wat vergeet je toch snel hoe die avonden in het begin waren en, positief: wat verandert het snel :)

Morgen mag hij weer naar de gastouder, die 2 maanden uit de running was vanwege een gebroken been. Benieuwd hoe dat gaat ivm de eenkennigheid. Er is in 2 maanden veel veranderd.

Dus nu: c_/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')