abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:59:20 #201
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_171733027
Hebben jullie die actie gezien van smartspotter ....
Nieuwe leden kunnen 10euro startbonus verdienen ....

Ik wilde dit op facebook zetten:

wat beter was geweest is als Spotters nieuwe leden weten te regelen en daar wat voor krijgen . Zoals bij Roamler gedaan wordt.... niet verkeerd bedoeld maar ik ga niemand van deze actie vertellen en me eigen opdrachten daardoor zien te dalen omdat nieuwe leden me dan voor zijn. Beetje jammer dat Spotters die al tijden actief zijn zo aan de kant gezet worden.
pi_171733079
Nou mijn shifts van dinsdag zijn eindelijk nagekeken. Goed bezig Roamler :N
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:54:52 #203
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_171735401
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:59 schreef Spottertje73 het volgende:
Hebben jullie die actie gezien van smartspotter ....
Nieuwe leden kunnen 10euro startbonus verdienen ....

Ik wilde dit op facebook zetten:

wat beter was geweest is als Spotters nieuwe leden weten te regelen en daar wat voor krijgen . Zoals bij Roamler gedaan wordt.... niet verkeerd bedoeld maar ik ga niemand van deze actie vertellen en me eigen opdrachten daardoor zien te dalen omdat nieuwe leden me dan voor zijn. Beetje jammer dat Spotters die al tijden actief zijn zo aan de kant gezet worden.
Hoe meer mensen Smartspotter ontdekker, hoe sneller opdrachten gedaan worden. Dit is toch wat SmartSpotter wil? Een Member-get-Member gaat wel helpen, maar een startbonus nog meer. Ik snap het wel.

Daarnaast kunnen 10 aanmeldingen 10 euro winnen. Niet elke nieuwe spotter krijgt 10 euro.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:13:22 #204
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_171735784
Dat het voor smartspotter loont snap ik wel.... maar voor de spotters loont het totaal niet. Als er meer Spotters komen dan wordt de kans ook kleiner dat jij je wekelijkse opdrachten kan doen...

Waar het mij meer omgaat is dat ze de Spotters die al jaar in jaar uit , weer in weer uit etc. opdrachten voor hun doen niks belonen ....terwijl roamler al jaren met referal systeem werkt....
Zegt ook wel iets over smartspotter en hun loyaliteit vind ik.

Maar ja .... 10 spotters is idd niet veel maar het had ook anders gekund is mijn mening....
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:34:20 #205
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_171736109
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:13 schreef Spottertje73 het volgende:
Waar het mij meer omgaat is dat ze de Spotters die al jaar in jaar uit , weer in weer uit etc. opdrachten voor hun doen niks belonen
Nee, er is geen loyaliteitsbonus, maar ik moet zeggen dat ik de beloning vaak bij SmartSpotter uitstekend vindt (en ja, ik sla de kleine k*topdrachten even over in deze afweging)
pi_171736153
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:39 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Dat is omdat je ook een toegangskaartje moet kopen.
'Gratis' dagje in het pretpark dus
pi_171736211
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:34 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Nee, er is geen loyaliteitsbonus, maar ik moet zeggen dat ik de beloning vaak bij SmartSpotter uitstekend vindt (en ja, ik sla de kleine k*topdrachten even over in deze afweging)
+1.
Roamler heeft ook veel invitecodes weggegeven en doet het nu weer aan geslaagden. Ook wellicht oneerlijk voor mensen die er nu geen 2 euro + 2% (?) bonus aan overhouden.
Vroeger was het echt nog moeilijk om aan een invite te komen.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:03:12 #208
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_171737764
Dat klopt ook :) genoeg opdrachten daar klaag ik ook niet over :)
pi_171738052
Smartspotter beloningen zijn idd vele malen beter. Ik doe daar regelmatig makkelijke opdrachten die zijn opgelopen tot 7,50 a 10 euro. Dit zie ik niet vaak gebeuren bij roamler.

En om van multi value al helemaal niet te spreken. Die betalen normaal gesproken 7,50 voor een opdracht uit en nu 10 euro, zeggen ze hiervan; superrrrr bonus

:')
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2017 @ 02:08:42 #210
21636 Feestkabouter
pi_171745403
Een verschilletje tussen Smartspotter en Roamler is in mijn ogen:
Smartspotter doet op geen enkele manier quasi-gezellig of joviaal zijn best om de indruk te wekken dat er een band is tussen het bedrijf en de spotters. Ze benaderen alles zakelijk maar daar zijn ze consequent in en totaal niet hypocriet, ze gaan er vanuit dat het de spotters ook gewoon om de centen gaat en verder niet.

Roamler daarentegen probeert enerzijds te doen alsof ze de Roamlers een warm hart toedragen, ze proberen echt een beetje populair te doen van kijk ons nou een gezellig bedrijf zijn met een gave crowd en zo, maar op het moment dat je bijvoorbeeld om een afkeuring (maar het kan ook om een andere reden zijn) in discussie wil met ze blijken ze zo warm en gezellig niet meer te zijn. Hypocriet dus.

Andere kant van het verhaal is wel (dat heb ik al eerder geschreven) dat ik heel sterk de indruk heb dat Roamler in totaal veel meer euro's uitbetaalt aan de deelnemers dan Smartspotter, omdat in Roamler (denk ik) bij veel checks het target (het aantal te bezoeken locaties) veel hoger ligt dan bij Smartspotter. Hebben jullie ook dat gevoel?
(dat is op zich natuurlijk zo omdat de klanten dat dan zo willen, maar als het klopt wat ik zeg dan kun je dus stellen dat Roamler voor ons betere klanten aantrekt dan Smartspotter)

En ja dan lijkt het soms voor die laatste paar locaties in Smartspotter wel een erg hoge vergoeding, maar daarmee is niet gezegd dat er met Smartspotter in totaal meer te verdienen is. Ook als je de Works-opdrachten volledig buiten beschouwing laat verdien ik bij Roamler meer dan 2 keer zoveel als wat ik bij Smartspotter verdien. Vandaag geen Works: 26,50 Smartspotter en 95,50 bij Roamler.
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2017 @ 02:11:10 #211
21636 Feestkabouter
pi_171745415
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:19 schreef loezzzje het volgende:
Smartspotter beloningen zijn idd vele malen beter. Ik doe daar regelmatig makkelijke opdrachten die zijn opgelopen tot 7,50 a 10 euro. Dit zie ik niet vaak gebeuren bij roamler.
als ik dit dan weer lees dan denk ik dat het misschien ook gewoon heel erg per regio kan verschillen of zo, want ik beleef het dus echt anders.
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2017 @ 02:15:38 #212
21636 Feestkabouter
pi_171745440
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:40 schreef Skittles het volgende:

[..]

+1.
Roamler heeft ook veel invitecodes weggegeven en doet het nu weer aan geslaagden.
hoe bedoel je 'aan geslaagden'?

ik heb het vermoeden dat als Roamler invites weggeeft dat daar een soort van bonus-model voor de medewerkers aan vast zit, oftewel dat die invites van hun accounts gaan. oftewel zij gaan zelf die 2% vangen.
ik heb ook nog 40 of 50 invites te vergeven, ik zou eens een of andere actie op moeten zetten via facebook of zo om ze aan de man te brengen.
pi_171746111
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 02:15 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

hoe bedoel je 'aan geslaagden'?

ik heb het vermoeden dat als Roamler invites weggeeft dat daar een soort van bonus-model voor de medewerkers aan vast zit, oftewel dat die invites van hun accounts gaan. oftewel zij gaan zelf die 2% vangen.
ik heb ook nog 40 of 50 invites te vergeven, ik zou eens een of andere actie op moeten zetten via facebook of zo om ze aan de man te brengen.
pi_171746800
Ik heb nu eindelijk een invite gegeven aan iemand die regelmatig opdrachten doet. De rest doet sporadisch (en dan bedoel ik 1 opdracht in de 2 a 3 maanden) iets. Maarja anders blijven ze toch maar op mijn account staan. Kan ze net zo goed afgeven en hopen dat mensen er ook echt iets mee doen.
  Moderator zaterdag 17 juni 2017 @ 09:35:56 #215
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_171746900
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb nu eindelijk een invite gegeven aan iemand die regelmatig opdrachten doet. De rest doet sporadisch (en dan bedoel ik 1 opdracht in de 2 a 3 maanden) iets. Maarja anders blijven ze toch maar op mijn account staan. Kan ze net zo goed afgeven en hopen dat mensen er ook echt iets mee doen.
Van al mijn invites is er maar 1 in level 2 gekomen en die is na een paar opdrachten gestopt.
De rest beloftes beloftes, maar helemaal niets.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2017 @ 11:42:15 #216
21636 Feestkabouter
pi_171748439
Het blijft gewoon een gok. Het feit dat wij hier in een forum over babbelen betekent waarschijnlijk al dat wij hier wat enthousiaster mee bezig zijn dan gemiddeld. En sowieso is de opzet zodanig dat ze er meer op gericht zijn om veel spotters te hebben dan om spotters te hebben die veel opdrachten doen. Er zijn gewoon heel veel mensen die maar een heel klein beetje doen.
Af en toe wat nieuwe aanwas plus 2 procent levert mij nu enkele euro's per maand op. Vorige maand waren er 2 wat actiever, dat is nu alweer ingezakt geloof ik
pi_171769619
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:42 schreef Feestkabouter het volgende:
Het blijft gewoon een gok. Het feit dat wij hier in een forum over babbelen betekent waarschijnlijk al dat wij hier wat enthousiaster mee bezig zijn dan gemiddeld. En sowieso is de opzet zodanig dat ze er meer op gericht zijn om veel spotters te hebben dan om spotters te hebben die veel opdrachten doen. Er zijn gewoon heel veel mensen die maar een heel klein beetje doen.
Af en toe wat nieuwe aanwas plus 2 procent levert mij nu enkele euro's per maand op. Vorige maand waren er 2 wat actiever, dat is nu alweer ingezakt geloof ik
Je hebt toch al 14,- aan mij verdiend 😄
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2017 @ 20:26:47 #218
21636 Feestkabouter
pi_171776727
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:36 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Je hebt toch al 14,- aan mij verdiend 😄
ik bedoelde het niet lullig hoor, ik ben er blij mee!
verspreid over een maand of 3 a 4 denk ik?
ik heb ook geen idee welke Fok-user welke Roamler is die ik heb uitgenodigd, dat houd ik niet bij.

edit: 5 maanden is het, ong. 3 euro per maand dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Feestkabouter op 18-06-2017 20:35:58 ]
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2017 @ 20:32:16 #219
21636 Feestkabouter
pi_171776838
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:19 schreef loezzzje het volgende:
Smartspotter beloningen zijn idd vele malen beter. Ik doe daar regelmatig makkelijke opdrachten die zijn opgelopen tot 7,50 a 10 euro. Dit zie ik niet vaak gebeuren bij roamler.

ik schreef hierover eerder dat het wellicht per regio verschilt, maar misschien ligt het ook aan de range die je hebt ingesteld, heb ik vandaag gemerkt. ik ben vandaag even uitgelogd en opnieuw ingelogd om iets te testen, en dan staat de app standaard weer op 10km. ik zag daardoor een hele hoop checks helemaal niet meer staan in de app, terwijl ze voor mij wel relevant zijn.
als ik de range dan weer op 50km zet zie ik ze (gelukkig) weer.

en dat maakt wellicht de vergelijking met Smartspotter een beetje onevenwichtig: als er in Groningen of Roermond nog een paar laatste locaties van een bepaalde check in Smartspotter staan met een heel erg mooie vergoeding dan zien wij die altijd en geeft dat misschien de indruk dat Smartspotter zo dik betaalt, terwijl in Roamler hetzelfde het geval kan zijn ZONDER dat je ze ziet (omdat ze buiten je range vallen).
pi_171778096
Dat kan wel zo zijn ja. Maar ik persoonlijk zet hem op 20km. Want ik heb niks aan opdrachten in Maastricht of Groningen (ook niet als ze op 20 euro staan). Natuurlijk staan er bij SS ook vaak opdrachten in die te ver voor mij zijn maar ook regelmatig (gelukkig) opdrachten die niet te ver zijn.
pi_171814954
Iemand nog een Roamler invite? Ben vandaag bezig geweest met smartspotter, en moet zeggen dat het best grappig is. Helaas wel 2 opdrachten afgekeurd.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juni 2017 @ 17:26:48 #222
21636 Feestkabouter
pi_171815751
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:45 schreef Fokker89 het volgende:
Iemand nog een Roamler invite? Ben vandaag bezig geweest met smartspotter, en moet zeggen dat het best grappig is. Helaas wel 2 opdrachten afgekeurd.
Komt eraan

Correctie: is verstuurd!
Zie PM

[ Bericht 4% gewijzigd door Feestkabouter op 20-06-2017 17:32:03 ]
pi_171815923
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:26 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Komt eraan

Correctie: is verstuurd!
Zie PM
Heel erg bedankt!
  † In Memoriam † dinsdag 20 juni 2017 @ 18:31:54 #224
21636 Feestkabouter
pi_171816910
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:35 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Heel erg bedankt!
En ook voor jou geldt uiteraard: heel veel succes!!!
pi_171863783
En jullie nog wat checks gedaan de afgelopen dagen? Ik ben vooral bezig voor Roamler Works, makkelijke opdrachten voor 12 euro. :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 22 juni 2017 @ 20:18:42 #226
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171868637
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:26 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik bedoelde het niet lullig hoor, ik ben er blij mee!
verspreid over een maand of 3 a 4 denk ik?
ik heb ook geen idee welke Fok-user welke Roamler is die ik heb uitgenodigd, dat houd ik niet bij.

edit: 5 maanden is het, ong. 3 euro per maand dus.
vergeet niet dat niet iedereen zo fanatiek is als jij zelf. Hoe lullig ook, als het 3 euro per maand is wat jij van hem binnen krijgt en het 10% kickback is vind ik dat best netjes hoor.

De reden dat ik me hier minder meldt is ook al geruime tijd omdat het hier eigenlijk alleen gaat om groot geld te verdienen en niet meer om de ervaringen van het mysterieshoppen te bespreken.
Klagen over het feit dat er zo weinig gegeven wordt voor opdrachten is ook prima, maar steeds weer lezen dat je 100 euro per dag binnen haalt en dan toch blijft afzeiken blijf ik raar vinden.

Ow en momenteel doe ik weinig opdrachten. Bevalt me eigenlijk wel om niet een slaaf van mijn telefoon te zijn, zeker met dit weer vind ik het heerlijk om lekker in de tuin te zitten en alleen even voor mijn boodschappen in de winkels te zijn. En als ik in een winkel kom open ik Roamler en of Smartspotter soms wel even om te kijken of er iets te doen is maar ga nu echt me niet druk maken over veel of weinig opdrachten doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 20:51:07 #227
21636 Feestkabouter
pi_171869628
Dat sommigen het niet leuk vinden om regelmatig te horen dat ik zoveel verdien, daar kan ik inkomen. Ik bedoel het gewoon als enthousiaste uiting van het lekkere gevoel dat ik aan zo'n dagje heb overgehouden, maar goed wellicht doe ik dat te vaak naar de smaak van sommigen. Daar heb ik begrip voor. Maar hoezo zeik ik mensen af?
Ja ik heb zeker wel eens wat geprikkeld gereageerd als anderen over mijn geklaag over Roamler of Smartspotter klaagden, ik herken alleen niet dat ik zelf anderen afzeik. De post van mij die je hierboven aanhaalde zou misschien lullig geïnterpreteerd kunnen worden, maar zo bedoelde ik hem absoluut niet. Dat geef ik erbij aan. Dus mijn vraag is: kun je me een voorbeeld geven waarin ik iemand afzeik?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 22 juni 2017 @ 21:04:28 #228
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171870060
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:51 schreef Feestkabouter het volgende:
Dat sommigen het niet leuk vinden om regelmatig te horen dat ik zoveel verdien, daar kan ik inkomen.
Dat zal me geen ene ruk kunnen schelen. Van mij mag je tonnen per dag verdienen. Daar wens ik je alle succes mee.
quote:
Ik bedoel het gewoon als enthousiaste uiting van het lekkere gevoel dat ik aan zo'n dagje heb overgehouden, maar goed wellicht doe ik dat te vaak naar de smaak van sommigen. Daar heb ik begrip voor. Maar hoezo zeik ik mensen af?
Nou net dus bijvoorbeeld. Zoals je die neerbuigendheid hebt over maar 3 euro per maand kickback te krijgen van prh01.
Hij doet tenminste nog steeds mee met roamler en is niet gestopt er mee nadat hij level 2 of 3 heeft bereikt.
quote:
Ja ik heb zeker wel eens wat geprikkeld gereageerd als anderen over mijn geklaag over Roamler of Smartspotter klaagden, ik herken alleen niet dat ik zelf anderen afzeik. De post van mij die je hierboven aanhaalde zou misschien lullig geïnterpreteerd kunnen worden, maar zo bedoelde ik hem absoluut niet. Dat geef ik erbij aan. Dus mijn vraag is: kun je me een voorbeeld geven waarin ik iemand afzeik?
Ik zei trouwens niet dat je mensen afzeikt hier. Ik zei dat je geld verdient maar dat je roamler en smartspotter blijft afzeiken.
Maar blijkbaar zie jij dat alleen als klagen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2017 @ 00:20:38 #229
21636 Feestkabouter
pi_171875936
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:04 schreef Nizno het volgende:

Nou net dus bijvoorbeeld. Zoals je die neerbuigendheid hebt over maar 3 euro per maand kickback te krijgen van prh01.
Hij doet tenminste nog steeds mee met roamler en is niet gestopt er mee nadat hij level 2 of 3 heeft bereikt.
Nou misschien kon je wat ik schreef als neerbuigend interpreteren, maar je kon het ook positief interpreteren. Ik bedoelde het positief, ik heb er juist bij willen aangeven dat ik het niet neerbuigend (lullig) bedoelde om enig misverstand daarover te voorkomen.
Ik gaf er ook bij aan dat ik er blij mee ben.
Zegt het dan meer over mij of juist over jou als je het toch neerbuigend interpreteert?

En: prh01 hoe heb jij zelf dat bericht van mij geinterpreteerd?
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2017 @ 00:22:23 #230
21636 Feestkabouter
pi_171875955
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:04 schreef Nizno het volgende:

Dat zal me geen ene ruk kunnen schelen. Van mij mag je tonnen per dag verdienen. Daar wens ik je alle succes mee.

dank daarvoor!
en jij eensgelijks met de andere dingen die jij doet plus heel af en toe een checkje.
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2017 @ 00:30:16 #231
21636 Feestkabouter
pi_171876031
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:04 schreef Nizno het volgende:

Ik zei trouwens niet dat je mensen afzeikt hier. Ik zei dat je geld verdient maar dat je roamler en smartspotter blijft afzeiken.
Maar blijkbaar zie jij dat alleen als klagen.
Nu ik je post op mijn computer wat relaxter kan lezen (eerder vandaag las ik op mijn telefoon) zie ik inderdaad hoe je het bedoeld hebt, ik heb het eerder verkeerd geinterpreteerd.
Ik werk zeer intensief voor Roamler en Smartspotter. Ik verdien daar dus lekker mee en ben er op verschillende manieren positief over, maar door de vele checks kom ik uiteraard ook vaker met ze in botsing over verschillende zaken en klaag ik dus inderdaad ook het nodige.
Maar volgens mij als je alles terugleest laat ik wel beide zijden zien, niet alleen het klagen.
Dus: ja het is dubbel en misschien leveren mijn negatieve verhalen bij anderen en heel soms ook bij mezelf wel eens de vraag op of ik er dan niet gewoon mee moet stoppen. En dan heb ik mijn redenen om tot de conclusie te komen: nee ik ga er nog even mee door.
En het forum is dan misschien ook wel een beetje een uitlaatklep om mijn frustratie kwijt te kunnen door het van me af te schrijven. En daarmee zijn we volgens mij wel weer op het punt waar het volgens jou over moet gaan (wat ik overigens met je eens ben): mijn ervaringen met het mysteryshoppen. Hoe Roamler en Smartspotter met ons omgaan hoort daar ook bij.
pi_171876085
Per week 7 euro binnentrekken met simpele opdrachten bij smartspotter. Prima.
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2017 @ 01:36:31 #233
21636 Feestkabouter
pi_171876468
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:04 schreef Nizno het volgende:

Zoals je die neerbuigendheid hebt over maar 3 euro per maand kickback te krijgen van prh01.

Ik zit het nog even terug te lezen....
Die 'maar' die jij in dikke letters schrijft heb ik niet geschreven, dat heb jij ervan gemaakt.
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2017 @ 01:41:42 #234
21636 Feestkabouter
pi_171876490
En trouwens het is 2 procent en niet 10 procent, dus als ik 3 euro aan hem verdien betekent het dat hij er 150 heeft, en dat is zeker heel netjes! Dat heb ik me eerder ook echt al zo gerealiseerd dus ik weet zeker dat ik geen enkele letter daarover neerbuigend heb bedoeld. En wie ervoor kiest om maar eens in de maand 1 opdrachtje te doen gun ik dat ook net zo hard, ieder gewoon wat ie zelf wil.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 juni 2017 @ 05:09:51 #235
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171876829
Maar goed, dat is dus wel de reden voor mij om hier een stuk minder te posten, soms lees ik zelfs gewoon een aantal dagen totaal niet mee.

Ik heb er over aangegeven wat ik wilde aangeven en wens je verder weer veel plezier met mysterieshoppen.
Ik ga zo weekend vieren na een te lange en vooral te vroege werkweek.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_171885227
Als je praat over de honderden euro's die je per maand verdiend komt het idd een beetje als opscheppen over. Kijk mij eens veel verdienen hiermee. Maar goed, je zult het vast niet zo bedoelen ;)

Auto staat bij de garage dus kan geen rondje doen vandaag. Dan maar wat shifts doen dat ik misschien toch nog wat kan verdienen. Laatst was er 1 afgekeurd, dat was flink balen want het was ook nog eens een rot shift :{
pi_171885502
Zouden jullie mij misschien willen uitleggen wat die shifts zijn, waar jullie het wel eens over hebben? Ben pas een beginner bij Smartspotter en Roamler.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 juni 2017 @ 15:49:10 #238
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171887280
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:15 schreef loezzzje het volgende:

Auto staat bij de garage dus kan geen rondje doen vandaag. Dan maar wat shifts doen dat ik misschien toch nog wat kan verdienen. Laatst was er 1 afgekeurd, dat was flink balen want het was ook nog eens een rot shift :{
geen peugeot zeker? Dat aanbod krijg ik de hele tijd bij multi value om mijn peugeot te laten keuren etc, maar ja de oottooo staat in t oosten en wordt gebruikt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 juni 2017 @ 15:50:45 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171887338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:27 schreef Deniesie het volgende:
Zouden jullie mij misschien willen uitleggen wat die shifts zijn, waar jullie het wel eens over hebben? Ben pas een beginner bij Smartspotter en Roamler.
Vanaf een bepaald level, 5? volgens mij zie je die ook tussen de opdrachten staan.
Dan kun je die in de app selecteren, krijg je een code en die vul je op de website in en ga je schappen tellen/product voorraad aangeven etc. Net iets als in de app zelf, maar dan als soort van controle aangezien de foto's ook van andere shoppers komen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_171888234
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:15 schreef loezzzje het volgende:
Als je praat over de honderden euro's die je per maand verdiend komt het idd een beetje als opscheppen over. Kijk mij eens veel verdienen hiermee. Maar goed, je zult het vast niet zo bedoelen ;)

Auto staat bij de garage dus kan geen rondje doen vandaag. Dan maar wat shifts doen dat ik misschien toch nog wat kan verdienen. Laatst was er 1 afgekeurd, dat was flink balen want het was ook nog eens een rot shift :{
Nog veel shifts kunnen doen? Ze waren snel weg deze keer vond ik.
pi_171889421
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

geen peugeot zeker? Dat aanbod krijg ik de hele tijd bij multi value om mijn peugeot te laten keuren etc, maar ja de oottooo staat in t oosten en wordt gebruikt.
Nope. Een ford. Wel jammer idd, anders had ik dat opdrachtje wel kunnen doen ja!

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:19 schreef Skittles het volgende:

[..]

Nog veel shifts kunnen doen? Ze waren snel weg deze keer vond ik.
Ze zijn vaak snel weg, heel vervelend. Heb er 2 kunnen doen en ga nou aan de 3de beginnen. Het haalt het niet bij de "echte" opdrachten want hier ben je gewoon veel langer mee bezig maar ach, je kunt de hele dag netflix kijken of dit doen ;)
pi_171916541
Voor de liefhebbers momenteel zijn er volop AH-shifts. Sommige zijn veel werk, andere zijn prima te doen :)
pi_171923339
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 16:32 schreef Miek95 het volgende:
Voor de liefhebbers momenteel zijn er volop AH-shifts. Sommige zijn veel werk, andere zijn prima te doen :)
Welke vind jij dan het best te doen? Ik vind die AH shifts eigenlijk allemaal erg veel werk.
pi_171923491
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:05 schreef FC_Utrecht het volgende:

[..]

Welke vind jij dan het best te doen? Ik vind die AH shifts eigenlijk allemaal erg veel werk.
Luiers vond ik prima te doen. Ik hoefde meestal alleen het aantal meters aan te geven, want pampers waren bijna niet aanwezig op de foto's. :)
pi_171923517
Luiers en wasmiddel :Y
De rest heb ik vandaag niet gedaan. Hopelijk zijn er morgen nog wat over
pi_171923927
Helaas is de luiershift niet meer beschikbaar en die wasmiddel zag er toch wel redelijk veel uit. Ik ga in ieder geval slapen, welterusten !
pi_171925703
De lenor & ariel opdracht is heel goed te doen. Helaas niet beschikbaar vandaag.
pi_171927534
Iemand nog een roamler invite voor me? Zou super zijn. PM of DM me!
pi_171927613
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 07:18 schreef radeloosje1987 het volgende:
Iemand nog een roamler invite voor me? Zou super zijn. PM of DM me!
PM verstuurd!
pi_171928686
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 08:00 schreef remcosw het volgende:

[..]

PM verstuurd!
thanx!!
pi_171929486
Smartspotter kijkt ineens langzaam na zeg ;(
pi_171929554
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:18 schreef bamibij het volgende:
Smartspotter kijkt ineens langzaam na zeg ;(
die kijken niet vaak na in het weekend. wordt waarschijnlijk maandag.
pi_171930579
Weten jullie hoelang het ongeveer duurt voordat het geld van Smartspotter op je bankrekening komt?

En wat vinden jullie persoonlijk een betere app, Smartspotter of Roamler?
pi_171930762
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:08 schreef FC_Utrecht het volgende:
Weten jullie hoelang het ongeveer duurt voordat het geld van Smartspotter op je bankrekening komt?

En wat vinden jullie persoonlijk een betere app, Smartspotter of Roamler?
Ze betalen elke week op donderdag uit, mits je het aangevraagd hebt!
pi_171933562
Je kunt er ook voor kiezen om het automatisch te laten doen. Dan betalen ze elke week uit als je boven de 20 euro hebt. Ik doe dat niet want spaar het meestal een beetje op. Beiden apps hebben hun voor & nadelen. Bij SS gaan je procenten omhoog als je opdrachten annuleerd. Bij roamler is er de laatste weken niet heel veel te doen. SS is fijner in dat je alle vragen direct ziet en dan niet een hele winkel door hoeft te lopen, maar alle vragen systematisch doorloopt. Ik doe bijvoorbeeld bij een koffie opdracht wel eens eerst alle foto's maken bij het reguliere schap en dan pas van de actieplek. Anders loop je constant op en neer. Regulier schap, actie, regulier schap, actie. Kost veel meer tijd dan.
pi_171946978
Als iemand nog op zoek is naar een invite, laat me weten!
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2017 @ 20:51:36 #257
21636 Feestkabouter
pi_171947127
Of mij :P
pi_171955535
Of mij
  maandag 26 juni 2017 @ 10:37:53 #259
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_171958505
Smartspotter druk vandaag :) en kleine prijsmeet opdrachten voor 2euro :)

En idd smartspotter is veel overzichtelijker maar mist wel dat je opdracht na inlevering terug kan kijken...ik maak daarom maar steeds screenshots ...
Bij roamler is dat dan weer beter :)

Maar bij roamler zijn opdrachten vaak onduidelijk of je hebt een zogenaamde toestemmingsbrief die NIET van het hoofdkantoor komt .... al een paar keer gezeik over gehad.
Plus bij roamler het contact loopt altijd stroef en ze bekijken alles vanuit hun standpunt ook al heb je gelijk...
In discussie gaan met hun is vaak ruzie maken zo voelt het haha

Smartspotter is daar weer anders in en mist de persoonlijke touch...lijkt soms wel copy+paste ...

Maar de maandag begint hier goed :) 8 opdrachten in een straal van 3 km :)
pi_171959580
Wel vervelend dat SS hun opdrachten altijd begint met 3 euro vergoeding en dan een paar uur later als ik ze wil gaan accepteren zijn ze ineens nog maar 1 euro. Ik snap niet waarom ze die opdrachten altijd verlagen.
pi_171959707
Hoi, ik heb een vraagje: Ik gebruik roamler en smartspotter nu al zo'n 2 maanden en als 16-jarige heb ik er ondertussen al zeer veel meeverdiend. Vooral Roamler doe ik graag. Maar weten jullie of je Smartspotter PRO kan doen als 16-jarige? Ik zie er zelf niks over staan, en dat het alleen maar kan zodra je 2000 smartpoints hebt.
pi_171959792
Het zou kunnen dat het misschien vanaf 18 jaar is maar ik heb eigenlijk geen idee. Moet je ze een berichtje sturen.
  maandag 26 juni 2017 @ 12:45:42 #263
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_171961199
Zover ik weet vanaf 18+ maar je kan ze mailen :)
pi_171963389
Moet je voor Smartspotter ook invite krijgen? Zo ja, stuur me even PM met invite!
pi_171966350
^ nee je kunt gewoon je aanmelden
pi_171969934
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:28 schreef loezzzje het volgende:
Wel vervelend dat SS hun opdrachten altijd begint met 3 euro vergoeding en dan een paar uur later als ik ze wil gaan accepteren zijn ze ineens nog maar 1 euro. Ik snap niet waarom ze die opdrachten altijd verlagen.
Is omdat ze maar een beperkt aantal opdrachten nodig hebben denk ik. Doe hier wel eens een rondje AH's (zitten er 5 op een km of 2 afstand) en na zo'n rondje is het altijd 'deze opdracht is bijna vervuld!'
pi_171970862
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:21 schreef loezzzje het volgende:
^ nee je kunt gewoon je aanmelden
Good to know!
pi_171972009
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 18:49 schreef bamibij het volgende:

[..]

Is omdat ze maar een beperkt aantal opdrachten nodig hebben denk ik. Doe hier wel eens een rondje AH's (zitten er 5 op een km of 2 afstand) en na zo'n rondje is het altijd 'deze opdracht is bijna vervuld!'
Heb er vandaag redelijk wat kunnen doen. Koffie & bier opdracht en de hero babymelk in 1 AH. 3 uurtjes bezig geweest en 42 euro verdiend. Onderweg ook nog een paar Lidl's bezocht voor de noten opdracht.
pi_171972951
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:09 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Heb er vandaag redelijk wat kunnen doen. Koffie & bier opdracht en de hero babymelk in 1 AH. 3 uurtjes bezig geweest en 42 euro verdiend. Onderweg ook nog een paar Lidl's bezocht voor de noten opdracht.
Koffie + bier (ah)
Zuivel + thee (coop)

Was het hier.

Geld. _O_
pi_171973021
Ik ben morgen ook vrij, hopelijk staat er dan weer veel in, dan kan ik weer zo'n mooi rondje maken :D
pi_171973981
Deze week verder geen tijd.

Feestkabouter, ik kom nu wel langzaam dichtbij Smartspotter pro. Is dat goed te doen?
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2017 @ 21:29:08 #272
21636 Feestkabouter
pi_171974655
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 21:09 schreef bamibij het volgende:
Deze week verder geen tijd.

Feestkabouter, ik kom nu wel langzaam dichtbij Smartspotter pro. Is dat goed te doen?
ja, maar het werkt wel effe heel anders.
vaste vergoeding, eerst locaties accepteren en dan krijg je het materiaal toegestuurd.
er zijn pas een paar campagnes geweest en ik heb de laatste bewust langs me heen laten gaan omdat ik de aanpak gewoon ronduit waardeloos vind.
pi_171975413
Hmm oke thanks. Materiaal thuis laten sturen klinkt wel als (te) veel moeite alvast. Want dan moet je het vast ook terug gaan sturen en zo als iets mislukt/niet mogelijk is
pi_171976083
Hoe werkt het met die Roamler opdrachten waarbij je een actiekaart o.i.d. moet verwijderen, maar er is geen actiekaart meer aanwezig? Krijg je dan ook geen vergoeding?
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 22:18:06 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_171976368
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 22:09 schreef Deniesie het volgende:
Hoe werkt het met die Roamler opdrachten waarbij je een actiekaart o.i.d. moet verwijderen, maar er is geen actiekaart meer aanwezig? Krijg je dan ook geen vergoeding?
Dan krijg je gewoon de vergoeding :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_171976571
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 22:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan krijg je gewoon de vergoeding :Y
Ah fijn, was aan het afwegen of ik erheen zou fietsen met de kans op 0 vergoeding. Maar dat is dan gelukkig niet van toepassing :)
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2017 @ 22:48:50 #277
21636 Feestkabouter
pi_171977345
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 21:50 schreef bamibij het volgende:
Hmm oke thanks. Materiaal thuis laten sturen klinkt wel als (te) veel moeite alvast. Want dan moet je het vast ook terug gaan sturen en zo als iets mislukt/niet mogelijk is
dat klopt ook nog eens ja.
maar die verzendkosten (voor 1 zending) krijg je vergoed.
pi_171978329
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 22:48 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat klopt ook nog eens ja.
maar die verzendkosten (voor 1 zending) krijg je vergoed.
Ja, maar de moeite niet dus ;)

Zijn er ook campagnes waarbij je niets thuisgestuurd krijgt maar in een winkel de benodigdheden ter plekke krijgt
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2017 @ 00:34:07 #279
21636 Feestkabouter
pi_171979810
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:25 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ja, maar de moeite niet dus ;)

Zijn er ook campagnes waarbij je niets thuisgestuurd krijgt maar in een winkel de benodigdheden ter plekke krijgt
Nee (nog niet). Weet ook niet of dat gaat komen, verwacht het eigenlijk niet. Maar er zijn er pas 3 of 4 geweest.
pi_171984649
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:42 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben morgen ook vrij, hopelijk staat er dan weer veel in, dan kan ik weer zo'n mooi rondje maken :D
Helaas staat er maar weinig in de apps vandaag. Bij Smartspotter zelfs niets in mijn woonplaats. Ik ga straks wel even naar de Ecoplaza voor een check van 12,50 :)
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2017 @ 11:10:28 #281
21636 Feestkabouter
pi_171984915
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:57 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Helaas staat er maar weinig in de apps vandaag. Bij Smartspotter zelfs niets in mijn woonplaats. Ik ga straks wel even naar de Ecoplaza voor een check van 12,50 :)
succes! ik heb hem 1 keer gedaan, vreselijk!
ben benieuwd hoe jij hem vindt.
pi_171985561
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:57 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Helaas staat er maar weinig in de apps vandaag. Bij Smartspotter zelfs niets in mijn woonplaats. Ik ga straks wel even naar de Ecoplaza voor een check van 12,50 :)
Ja dat is idd jammer. Ik wilde een combi maken van de vis & babymelk hero check bij de AH maar de vis check is alweer weg. Zonde.
pi_171986427
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:37 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja dat is idd jammer. Ik wilde een combi maken van de vis & babymelk hero check bij de AH maar de vis check is alweer weg. Zonde.
Roamler?
pi_171987504
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:13 schreef bamibij het volgende:

[..]

Roamler?
Ja. SS staat niet veel bijzonders in vandaag. Alleen wat opdrachtjes bij de Coop maar das te ver uit de buurt voor mij.
pi_171988299
Via Smartspotter moet je toch wachten op registratie? Kreeg niet gelijk om te registreren!
pi_171989892
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:09 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja. SS staat niet veel bijzonders in vandaag. Alleen wat opdrachtjes bij de Coop maar das te ver uit de buurt voor mij.
Die opdrachten bij de Coop laat ik mooi oplopen. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat voor bronwater alle winkels bezocht moeten worden.
pi_171989909
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

succes! ik heb hem 1 keer gedaan, vreselijk!
ben benieuwd hoe jij hem vindt.
Dank je, 't is gelukt. Ik ken de manager van die shop, dus ik meld me gewoon gelijk. Ik heb er al meerdere opdrachten gedaan. De shop hier is zo ontzettend klein dat je je wel moet melden. :P
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:25:08 #288
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_171990331
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:51 schreef radeloosje1987 het volgende:
Via Smartspotter moet je toch wachten op registratie? Kreeg niet gelijk om te registreren!
Smartspotter op facebook ff liken en vanuit daar ff wat sturen... ze geven zelfs 10euro starttarief voor 10 mensen... dus kijk daar ff :)
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2017 @ 15:46:03 #289
21636 Feestkabouter
pi_171990777
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:06 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Dank je, 't is gelukt. Ik ken de manager van die shop, dus ik meld me gewoon gelijk. Ik heb er al meerdere opdrachten gedaan. De shop hier is zo ontzettend klein dat je je wel moet melden. :P
hmmm, tja ik snap het wel.
op zich is dit natuurlijk een check waarvoor het juist extra relevant is dat je echt aan het mystery-shoppen bent, dus wat dat betreft is het eigenlijk niet correct om je te melden.
maar goed dan kun je het eigenlijk alleen maar echt mystery doen als je binnen geen foto's hoeft te maken. dan zou Multi Value een betere partner zijn voor het Ekoplaza hoofdkantoor.
pi_171990922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:46 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

hmmm, tja ik snap het wel.
op zich is dit natuurlijk een check waarvoor het juist extra relevant is dat je echt aan het mystery-shoppen bent, dus wat dat betreft is het eigenlijk niet correct om je te melden.
maar goed dan kun je het eigenlijk alleen maar echt mystery doen als je binnen geen foto's hoeft te maken. dan zou Multi Value een betere partner zijn voor het Ekoplaza hoofdkantoor.
Er was al een ander Roamler langs geweest, voordat ik daar checks ging uitvoeren dus ze waren toch al op de hoogte. Ik probeer 't altijd wel anoniem maar in sommige gevallen is dat gewoon erg lastig. Laatste keer had de manager een boze mail gehad van het hoofdkantoor van Ecoplaza en toen kwam ik net binnen voor een check. Ze reageerde toen alles op mij af, waardoor er een vervelende situatie ontstond. Ik durfde sindsdien eigenlijk geen check meer te doen, maar besloot vanochtend toch even een poging te wagen. Gelukkig met positief resultaat. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2017 @ 16:22:54 #291
21636 Feestkabouter
pi_171992039
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:50 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Er was al een ander Roamler langs geweest, voordat ik daar checks ging uitvoeren dus ze waren toch al op de hoogte. Ik probeer 't altijd wel anoniem maar in sommige gevallen is dat gewoon erg lastig. Laatste keer had de manager een boze mail gehad van het hoofdkantoor van Ecoplaza en toen kwam ik net binnen voor een check. Ze reageerde toen alles op mij af, waardoor er een vervelende situatie ontstond. Ik durfde sindsdien eigenlijk geen check meer te doen, maar besloot vanochtend toch even een poging te wagen. Gelukkig met positief resultaat. ;)
ja dat is wel kut, daar krijgen we ook mee te maken. maar goed dan is het ook zaak om het probleem tussen het hoofdkantoor en de winkel te laten liggen en het niet ons probleem te maken. en zoals het nu dan nu is gegaan heb je het netjes voor jezelf opgelost maar je kunt je afvragen hoe eerlijk en waardevol sommige antwoorden dan voor het hoofdkantoor zijn.

niet dat jij het niet eerlijk zou hebben beantwoord, maar is het een eerlijke momentopname van hoe ze met de klant omgaan? dat lijkt me dan niet.
pi_171993718
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:05 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Die opdrachten bij de Coop laat ik mooi oplopen. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat voor bronwater alle winkels bezocht moeten worden.
Dat denk ik ook idd!
pi_171994712
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:24 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat denk ik ook idd!
Helaas zijn bij mij de meeste Coops in de omgeving al weer bezocht. :(
pi_171995257
Na 5 opdrachten gedaan te hebben van de ijsopdracht erachter komen dat je het verkeerd hebt lopen doen #fail :{
pi_171995274
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:03 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Helaas zijn bij mij de meeste Coops in de omgeving al weer bezocht. :(
De dichtstbijzijnde is bij mij 18km, valt nog mee. Maar voor 3 euro te ver. Hopelijk gaan ze idd nog oplopen.
pi_171995489
Is het normaal dat het nakijken van Engelse experience opdrachten bij Roamler langer duurt?
pi_172003927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 11:13 schreef Spottertje73 het volgende:
Pro opdracht eruit gehaald...lol

Smartspotter echt veel opdrachten momenteel,:)
Roamler nog steeds magertjes....

Multi value is ook niks ben ik achtergekomen dus mee gestopt....


Ik verdien ook best goed met die enquette sites... tis erg saai en soms langdradig maar al heel wat itunes en bol.com bonnen verdient haha
Goede enquete sites als tip?
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2017 @ 22:53:34 #298
21636 Feestkabouter
pi_172004198
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 11:13 schreef Spottertje73 het volgende:

Ik verdien ook best goed met die enquette sites... tis erg saai en soms langdradig maar al heel wat itunes en bol.com bonnen verdient haha
en als je nu even doet alsof het gewoon harde euro's zijn die je verdient ipv vouchers en bonnen..... op wat voor uurloon kom je dan zo'n beetje met die enquetes?

een vriendin van me overweegt hiermee aan de slag te gaan, Roamler/SS is niet haar ding.
pi_172005134
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:03 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Helaas zijn bij mij de meeste Coops in de omgeving al weer bezocht. :(
Hier is de helft door mij bezocht en gaat de andere helft door mij bezocht worden als de check 6.00 is. _O_
pi_172005519
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 22:53 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en als je nu even doet alsof het gewoon harde euro's zijn die je verdient ipv vouchers en bonnen..... op wat voor uurloon kom je dan zo'n beetje met die enquetes?

een vriendin van me overweegt hiermee aan de slag te gaan, Roamler/SS is niet haar ding.
Niet rendabel. Je moet wachten totdat ze je (en dan heb ik het nu over GFK, waar ik het meeste voor doe) een enquete sturen. Dan ligt het eraan hoe groot die enquete is. Met grote enquetes ben je ongeveer 20 min bezig maar leveren je soms wel 500 punten op. Als ik me niet vergis krijg je bij 2000 punten een voucher van 10 euro. Ik doe het er bij voor de fun. Totaal niet te vergelijken qua inkomsten met SS of roamler.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')