abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173365743
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 08:46 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Om 6 uur red ik zelfs niet :') hahaha.

Voor de gevaarherkenning zijn ook 'truukjes'. Spelende kinderen of een bal op de weg is altijd gas los/remmen etc.
Tja, dan schiet het inderdaad niet op. :+

De gevaarherkenningsvragen zoals met kinderen en ballen op de weg zijn gelukkig weggevertjes, scheelde weer op het examen.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:33 schreef jstvnsck het volgende:

[..]

Ik zou dit ff doorlezen, daar staan alle truukjes in. Als je dat eenmaal begrijpt is het niet zo lastig.

www.cbrexamens.nl/auto-theorie/gevaarherkenning
Ja die site heb ik gebruikt om te leren! Vergeleken waar ik gisteren mee oefende (Vekabest) hebben zij erg makkelijke gevaarherkenningsvragen imo. Gelukkig was het examen niet veel anders dan dat van cbrexamens en heb ik uiteindelijk maar 3 van de 25 fout beantwoord. Theorie gehaald. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door FrauMilena op 24-08-2017 17:11:54 ]
  dinsdag 5 september 2017 @ 19:22:23 #127
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_173606524
Lekkeaah, avb examen gehaald vanmiddag.
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:14:24 #128
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_173611442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
Lekkeaah, avb examen gehaald vanmiddag.
Congrats! ^O^

Er is ook een specifiek motorrijles topic: PTA / Motorrijles #75 - If you're going to get off, stop first!
"Jij bent het lekkerste wijf van FOK!" - Toto69
"Niet weten dat Voszje een sluwe godin is :')" - Dven
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
pi_173715028
Iemand enig idee wat een goede rijschool is in Leiden met benzineauto, Nederlandse instructeur en iets van een BOVAG garantiefonds?

Ik heb een tijd geleden mijn rijbewijs gehaald in een andere stad en heb binnenkort een huurauto nodig.

Maar alles lijkt tegenwoordig van buitenlanders te ziin met te lage prijzen of day je als klant geen bescherming hebt van iets als BOVAG :')

Iemand toevallig ervaring met route rijschool iets of rittenburg? (Die heeft vrb en zit in leiden)
pi_173715179
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:36 schreef Kammamero het volgende:
Iemand enig idee wat een goede rijschool is in Leiden met benzineauto, Nederlandse instructeur en iets van een BOVAG garantiefonds?

Ik heb een tijd geleden mijn rijbewijs gehaald in een andere stad en heb binnenkort een huurauto nodig.
...
Heh :? Wat wil je nou: een auto huren of rijles nemen?
pi_173722971
quote:
11s.gif Op maandag 11 september 2017 16:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Heh :? Wat wil je nou: een auto huren of rijles nemen?
oh sorry haha

Auto huren met Mywheels maar heb al maanden niet meer gereden dus ff uurtje rijles :P
pi_173851300
Subtiel kickje.

Mijn ttt en examen gaan aangevraagd worden. Eindelijk O+

Rijles ging vandaag ook weer echt heerlijk, blijven nog wel wat kleine dingen waar ik aan moet werken, vooral mijn verminderd zich geeft wat moeilijkheden (ik zie maar met een oog, maar rijgeschikt met voorwaarde 01.06 ;) ). Maar dat komt wel goed.
Alleen gaat het examen wel plaatsvinden nadat mijn rijgeschiktheid verloopt dus ik mag nog een keer naar een arts met een EV. Achja, het is niet anders :')
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')