SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude of de jonge ?quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
Schumi
De rest (m.u.v. Vettel natuurlijk) is van voor mijn tijd.
Ik ben de F1 gaan kijken toen Schumacher naar Ferrari ging en sindsdien altijd "fan" geweest van hem. De 7 wereldtitels en alle records die op zijn naam staan zeggen eigenlijk genoegVooral die records over het aantal overwinningen e.d. zeggen juist niet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Alain Prost heeft dacht ik een record aantal Poles.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral die records over het aantal overwinningen e.d. zeggen juist niet genoeg
En in de jaren van Fangio en Ascari reed men (heel) veel minder races. Logisch dat records als meeste overwinningen uit een tijd komen waar er meer races zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alain Prost heeft dacht ik een record aantal Poles.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in de jaren van Fangio en Ascari reed men (heel) veel minder races. Logisch dat records als meeste overwinningen uit een tijd komen waar er meer races zijn.
Precies. Fangio heeft maar aan 52 grand prixes mee gedaan. Hij heeft er daar wel 24 van gewonnen, een indrukwekkende 46%. Dat kan geen moderne coureur zeggen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in de jaren van Fangio en Ascari reed men (heel) veel minder races. Logisch dat records als meeste overwinningen uit een tijd komen waar er meer races zijn.
Percentages zeggen meer. Fangio won bijna de helft van de races waarin hij startte (24 van de 52). Maar in de jaren 50 waren er maar 6 of 7 per jaar. Overigens had je toen ook nog races die niet meetelden voor het WK, maar bijna net zoveel aanzien hadden. En daar won Fangio er ook nog een stuk of 20 van.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral die records over het aantal overwinningen e.d. zeggen juist niet genoeg
En zich goed voortgepland.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:51 schreef Cherna het volgende:
Ik mis Mario Andretti in het rijtje.
Won F1 kampioenschap, de indy 500, indycar kampioenschap en diverse Nascar races.
Ook dat Alleen kon Michael Andretti niet aan zijn vader tippen. Maar de complete familie was wel coureur. Ook dat is uniek.quote:
Die rijdt achteraan.quote:
Rudolf Caracciola en Tazio Nuvolari danquote:Op zaterdag 29 april 2017 10:50 schreef Hyperdude het volgende:
Surtees natuurlijk.
WK F1 en brommers.
NB.
Die oude gasten in van die Kuifje racewagens; dat waren pas helden.
Hou dit maar eens op de weg.
[ afbeelding ]
Nuvolari 1935 GP Deutschlandquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rudolf Caracciola en Tazio Nuvolari dan
Klopt. Het bijzondere van Schumacher zit hem vooral in die jaren dat hij geen WK werd, maar het wel spannend maakte met een inferieure auto. Alsof er voorgaande jaren een coureur in de Ferrari of RB zat die zich daarmee tussen de Mercedessen had geworsteld.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral die records over het aantal overwinningen e.d. zeggen juist niet genoeg
Raymond Sommer wordt altijd vergeten.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rudolf Caracciola en Tazio Nuvolari dan
Poging tot humorquote:Op zaterdag 29 april 2017 12:30 schreef Doublepain het volgende:
Cruijff, alleen wist ie het zelf nog niet.
Wat let je om hem te nominerenquote:Op zaterdag 29 april 2017 12:46 schreef Zorro het volgende:
Wat is dit voor lijst? Jim Clark staat er niet eens bij.
Ga vooral door. Ik hou wel van zelfspot.quote:
Zolang ik er zelf maar hard om kan lachen, egoļstisch I know.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga vooral door. Ik hou wel van zelfspot.
Ongelooflijk dat ie het destijds overleefde.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:08 schreef 4-elements het volgende:
Een naam die nog niet is genoemd: Alberto Ascari. Domineerde twee jaar lang de Formule 1 en is de laatste Italiaanse wereldkampioen. Wist 7 overwinningen achter elkaar te halen, iets wat alleen Schumacher wist te evenaren.
quote:
Rosberg evenaarde het ook. Vettel evenaarde het niet alleen, hij won er nog eens twee meerquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:08 schreef 4-elements het volgende:
Wist 7 overwinningen achter elkaar te halen, iets wat alleen Schumacher wist te evenaren.
Je nomineerde hem in je post niet als een potentiėle kandidaat voor beste coureur allertijden.quote:
Film Rush gezien? Als sportliefhebber een mustquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ie het destijds overleefde.
Ken ik niet.quote:Op zondag 30 april 2017 13:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Film Rush gezien? Als sportliefhebber een must
Oh jij denkt dat hij vooraan kan rijden in z'n McLaren?quote:
Rijden? Die loopt vooral veel... :`(quote:
Het is 80-90% auto inderdaad. Maar je kunt wel degelijk compenseren voor een iets mindere auto. Anders zouden elke race de teammaatjes achter elkaar eindigen en dat is gewoon niet zo.quote:Op zondag 30 april 2017 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat hij vooraan kan rijden in z'n McLaren?
Het gaat allemaal om de beste auto, topic kan dicht.
Hamilton is wel van een niveautje hoger dan Hill en Villeneuve. Hakkinen was dat ook, maar daarmee kon Irvine eveneens wedijveren. Was die het hele seizoen eerste rijder van Ferrari geweest, dan had die het kampioenschap gewonnen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt. Het bijzondere van Schumacher zit hem vooral in die jaren dat hij geen WK werd, maar het wel spannend maakte met een inferieure auto. Alsof er voorgaande jaren een coureur in de Ferrari of RB zat die zich daarmee tussen de Mercedessen had geworsteld.
Laat me niet lachen. Schumacher was een arrogante lul als geen anderquote:
Het niveau van het veld gaat elk jaar iets omhoog, coureurs moeten tegenwoordig completer en sneller zijn om het in de F1 te maken. Irvine zit gewoon in het best lange rijtje coureurs die Schumacher wel even moeilijk zouden maken, maar in dezelfde auto toch aanzienlijk tekort bleken te komen. Dat Irvine nog bijna kampioen werd toen Schumacher zijn been had gebroken was vooral te danken aan het briljante knechtenwerk van Schumacher dat Irvine nooit zou kunnen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hamilton is wel van een niveautje hoger dan Hill en Villeneuve. Hakkinen was dat ook, maar daarmee kon Irvine eveneens wedijveren. Was die het hele seizoen eerste rijder van Ferrari geweest, dan had die het kampioenschap gewonnen.
Niveau was tussen 2000 en 2003 niet denderend. Laten we eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het niveau van het veld gaat elk jaar iets omhoog, coureurs moeten tegenwoordig completer en sneller zijn om het in de F1 te maken.
Irvine was net zo goed als Barrichello toen die twee samen twee seizoenen lang in één team reden.quote:Irvine zit gewoon in het best lange rijtje coureurs die Schumacher wel even moeilijk zouden maken, maar in dezelfde auto toch aanzienlijk tekort bleken te komen.
Schumacher kwam even voor de laatste twee races terug. Irvine stond twee punten achter en na die twee races eveneens twee. Joepie.quote:Dat Irvine nog bijna kampioen werd toen Schumacher zijn been had gebroken was vooral te danken aan het briljante knechtenwerk van Schumacher dat Irvine nooit zou kunnen.
Dat is waar en een goed punt. Hakkinen en Alonso kwamen er in de buurt maar net niet helemaal.quote:Sinds de jaren 70 heeft er maar één coureur in zijn eigen tijd op eenzame hoogte gestaan en dat was Schumacher. De anderen waren allemaal één van de twee of één van de drie toppers.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Schumacher was een arrogante lul als geen ander
Qua technisch inzicht, teamgeest en fitheid was Schumacher natuurlijk trendsetter, maar zo'n prutser in de regen als Coulthard zie je tegenwoordig niet meer in een topauto. Over een periode van 10-20 jaar gaat het gewoon tellen dat elk jaar de zwaksten worden uitgeselecteerd terwijl er nieuwe talenten uit een steeds grotere poel worden binnengehaald.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niveau was tussen 2000 en 2003 niet denderend. Laten we eerlijk zijn.
Het was dan ook wishful thinking van met name de Britse pers, maar er zat wel een patroon in van telkens een aanstormend talent wat Schumacher wel eventjes bij zou kunnen houden, niet dus.quote:Irvine was net zo goed als Barrichello toen die twee samen twee seizoenen lang in één team reden.
Het rijtje teamgenoten dat Barrichello opzij zette is ook best wel lang. Maar natuurlijk, Jenson Button zijn talent is door de lieve heer zelf ter aarde gebracht.
Ik herinner het me nog wel, ik hoef niet naar de punten te kijken.quote:Schumacher kwam even voor de laatste twee races terug. Irvine stond twee punten achter en na die twee races eveneens twee. Joepie.
Cruijff en Maradona bedoel je. Ik vind Messi ook niet op die eenzame hoogte staan. Voor Pele moet ik op andermans woord afgaan. Maar net als bij Senna leert de ervaring dat de Brazilianen een vervelend chauvinistisch zeurvolkje zijn waar het om sport gaat, die drammen net zo lang door tot de rest van de wereld ze maar gelijk geeft dat hun sporter de beste is. Die zijn nog erger dan de Britten. Bij een Braziliaanse voetballer kun je er altijd minstens 25% van aftrekken, of dat nou Robinho, Hulk, Fredj of Neymar is, ze komen altijd met veel meer bombarie dan ze waarmaken.quote:Dat is waar en een goed punt. Hakkinen en Alonso kwamen er in de buurt maar net niet helemaal.
Dit is ook wat Pelé en Messi onderscheidt van de rest. De nummer één in hun tijd met niemand naast zich. Acht tot tien jaar lang.
Misschien moet je het maar bij F1 houden, voetbal is duidelijk minder je ding. Messi is minimaal van het niveau Maradonna. Steekt ook net zo ver boven de rest uit dan Maradonna deed, alleen doet Messi het al langer en constanter en in een tijd waarin dat veel moeilijker is.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[
Cruijff en Maradona bedoel je. Ik vind Messi ook niet op die eenzame hoogte staan. Voor Pele moet ik op andermans woord afgaan. Maar net als bij Senna leert de ervaring dat de Brazilianen een vervelend chauvinistisch zeurvolkje zijn waar het om sport gaat, die drammen net zo lang door tot de rest van de wereld ze maar gelijk geeft dat hun sporter de beste is. Die zijn nog erger dan de Britten. Bij een Braziliaanse voetballer kun je er altijd minstens 25% van aftrekken, of dat nou Robinho, Hulk, Fredj of Neymar is, ze komen altijd met veel meer bombarie dan ze waarmaken.
VBL is niet mijn ding, dat is wat anders, er zijn grenzen aan hoeveel domheid ik kan verdragen. Maradona was waarschijnlijk voor jouw tijd, en heb je sowieso geen echte grootsheid meer meegemaakt. Dat is namelijk wat anders dan alleen maar extreem goed kunnen dribbelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien moet je het maar bij F1 houden, voetbal is duidelijk minder je ding. Messi is minimaal van het niveau Maradonna. Steekt ook net zo ver boven de rest uit dan Maradonna deed, alleen doet Messi het al langer en constanter en in een tijd waarin dat veel moeilijker is.
Ze doen altijd alsof het supervoetballers zijn terwijl ze niet eens een bijzonder balgevoel hebben. Dat de Engelsen vergelijkbare neigingen hebben had ik in mijn vorige post al vastgesteld. We mogen blij zijn met een Hamilton, anders werd Palmer nog in een topauto geschreven.quote:Overigens geldt wat je beweert voor Braziliaanse voetballers minstens even sterk voor Engelse spelers. Als je ziet wat voor bedragen daar voor homegrown 'talenten' worden betaald die het steevast niet waarmaken, dan is dat nog wel een paar graadjes erger dan in Braziliė. Bij Braziliaanse voetballers geldt vaak nog de verlichtende omstandigheid dat ze zich in een andere wereld/cultuur moeten waarmaken, waar de Engelse spelers gewoon in hun eigen omgeving al falen.
Dat is Verstappen (beide versies) ook. Arrogante geldwolf met debiele uitspraken, zeker voor een newbie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Schumacher was een arrogante lul als geen ander
Stroll heeft geen regen nodig om te prutsen. Zit in een subtop auto maar komt de top 10 consequent niet binnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Qua technisch inzicht, teamgeest en fitheid was Schumacher natuurlijk trendsetter, maar zo'n prutser in de regen als Coulthard zie je tegenwoordig niet meer in een topauto. Over een periode van 10-20 jaar gaat het gewoon tellen dat elk jaar de zwaksten worden uitgeselecteerd terwijl er nieuwe talenten uit een steeds grotere poel worden binnengehaald.
Ik vind junior tot op heden meevallen in zijn arrogantie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is Verstappen (beide versies) ook. Arrogante geldwolf met debiele uitspraken, zeker voor een newbie.
Maar bij de één zegt Olav Mol 'het is en blijft een Duitser'. Bij de ander moet hij na elke race een schone spijkerbroek en onderbreuk aantrekken en verontschuldigen bij de buren.
Daar lijkt het buitenland, in bijzonder de gevestigde autosportnaties zoals Duitsland, Groot-Brittaniė en Braziliė, anders over te denken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind junior tot op heden meevallen in zijn arrogantie.
Je herinnert je ook dat Irvine twee races op rij won voordat Schumacher terug kwam? Had het momentum mee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog wel, ik hoef niet naar de punten te kijken.
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:06 schreef Geralt het volgende:
Ga lekker in VBL over die domme sport babbelen ja; hier gaat het gewoon over een echte sport.
Wat een onzin. Er zijn grenzen aan domheid idd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
VBL is niet mijn ding, dat is wat anders, er zijn grenzen aan hoeveel domheid ik kan verdragen. Maradona was waarschijnlijk voor jouw tijd, en heb je sowieso geen echte grootsheid meer meegemaakt. Dat is namelijk wat anders dan alleen maar extreem goed kunnen dribbelen.
[..]
Ze doen altijd alsof het supervoetballers zijn terwijl ze niet eens een bijzonder balgevoel hebben. Dat de Engelsen vergelijkbare neigingen hebben had ik in mijn vorige post al vastgesteld. We mogen blij zijn met een Hamilton, anders werd Palmer nog in een topauto geschreven.
Die Ferrari was tenminste betrouwbaar. Die McLaren hoefde je maar tegenaan te blazen en hij werkte niet meerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je herinnert je ook dat Irvine twee races op rij won voordat Schumacher terug kwam? Had het momentum mee.
Was hij het hele seizoen eerste rijder geweest, dan had hij waarschijnlijk gewonnen. Geldt uiteraard ook voor Schumacher. Die had er dan acht gehad.
Tja, goede coureur hoor, maar stijl en sportiviteit zijn hem vreemd. Op en naast de baan.quote:
Arrogantie is perceptie. Als je iemand arrogant vindt ligt dat voor 50% aan jezelf. Ik heb Schumacher nooit arrogant gevonden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:23 schreef Geralt het volgende:
Laat me niet lachen. Schumacher was een arrogante lul als geen ander
Hij was gewoon ontzettend onsportief.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schumacher was niet arrogant maar speelde soms wel vuile spelletjes
Dat was Senna overigens ook.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij was gewoon ontzettend onsportief.
Topsporters zijn vaak winnaars en het lijntje tussen winnaar zijn en onsportief is erg dun.quote:
Klopt. Zeker in de F1 zie je dat best snelquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Topsporters zijn vaak winnaars en het lijntje tussen winnaar zijn en onsportief is erg dun.
Als Senna nog zou leven waren een hoop meningen bijgesteld vermoed ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schumacher een klasse lager dan Senna noemen is echt belachelijk, die gast bracht echt auto's op plaatsen waar ze niet hoorden.. 1995 en 1996 waren wel exxemplarisch voor zijn talent.
Niet om het een of ander, maar sowieso was 1994 een heel raar jaar en qua regelgeving redelijk bizar. Komende stukjes komen uit https://en.wikipedia.org/(...)cheating_controversy. Dat gedoe in Engeland was behoorlijk amateuristisch:quote:
Het gedoe met de brandstoffilter:quote:During the parade lap on the way to the starting grid, Schumacher, starting second, illegally overtook Hill.[22] As a result of his illegal maneuver, Schumacher was given a five-second penalty at 14:27 local time, 27 minutes after the original incident.[1][22] Schumacher never came into the pit lane to serve the penalty when originally given the penalty, and on lap 21, Schumacher was given the black flag. Schumacher stayed out on the circuit while Benetton team boss Briatore, along with Benetton technical director Tom Walkinshaw went to discuss it with Race Director Roland Bruynseraede, arguing that they had not been properly informed of the punishment given.[22][24] Schumacher eventually served the time penalty on lap 27, finishing the race in second position behind Hill.[1][22][25]
After the British Grand Prix, Schumacher and Benetton were fined $25,000 for breaching the sporting regulations, with the FIA choosing to open an investigation surrounding the events at the race.[1][22] Joan Villadelprat, Benetton's team manager, stated that although they made a mistake at the race, the race stewards also made a mistake as Benetton were not notified within 15 minutes of the offence as specified by the regulations. It took 27 minutes for the decision of the stewards to reach Benetton.[22]
Het is een beetje vreemd dat Larrousse (en andere teams dan) geen straf kregen; misschien konden ze wel laten zien dat ze die toestemming hadden; maar dan is het vreemd dat Benneton dat niet kon overleggen. En als ze die toestemming niet hadden, dan hadden ze dus ook gewoon bestraft moeten worden.quote:The World Motor Sport Council hearing surrounding Benetton and the fuel fire at Hockenheim was brought forward to September 7, with the disqualification of Schumacher at the Belgian Grand Prix also moved to the same day.[28] The night before the hearing, however, the FIA were informed by Larrousse, one of the other teams competing in the championship, that they were informed by Intertechnique in May to remove the filter from the refuelling rig, a point Flavio Briatore made in prior meetings that all but four teams had removed the filter. The FIA in the hearing judged that Benetton had not tried to cheat by removing the filter from the refuelling rig, but the governing body did say that the team removed it without authorisation from Intertechnique to try to gain an advantage.
En dan de disqualificatie in Spa:quote:At the same hearing, the McLaren team was found to be in breach of the technical regulations, specifically over a fully automated gearbox upchange device in the transmission system that was confirmed to have been run in Mika Häkkinen's car during the San Marino Grand Prix.[32] The FIA's discovery of this device occurred when McLaren test driver Philippe Alliot, who had taken a race seat at Larrousse mid-season, commented on the fact that the cars of his new team did not possess such a facility.[33] The system was found to contravene the regulations and was duly banned—as was the potential of an automated downchange facility—but McLaren went unpunished, as the FIA was satisfied that the team believed it to be legal when fitting it to the car under its interpretation of the regulations.[32]
quote:Before Schumacher's appeal from his disqualification at the British Grand Prix, he was disqualified from the Belgian Grand Prix as his Benetton had excessive wear of the plank.[1] The FIA allowed the plank to be ten millimetres deep, with an allowance of one millimetre meaning that the plank must be a minimum of nine millimetres to be deemed legal. A majority of the plank on Schumacher's car measured 7.4 millimetres, 1.6 under the legal tolerance.[1][22] Benetton, along with Schumacher, claimed that the plank had excessive wear due to a spin by Schumacher during the race
http://www.independent.co(...)-trauma-1446564.htmlquote:“When the inspectors got into the Benetton computers, they discovered a hidden programme, and it was dynamite: a programme called Launch Control, which allowed Schumacher to make perfect starts merely by flooring the throttle, the computer then taking over to ensure that the car reached the first corner with no wasteful wheelspin.”
Legal in 1993 but outlawed by the new regulations, the programme was still there – although now it had been concealed. To find it you had to call up the software’s menu of programmes, scroll down beyond the bottom line, select an apparently blank line, press a secret key – and, hey presto, without anything showing on the screen, Launch Control was ready for action. Brawn’s claim that the system had not been used during the 1994 season could neither be proved nor disproved. The FIA’s decision to publicise their findings suggested that they had their suspicions. After all, if Launch Control was now redundant, why had it had been left sitting in the software?
Because, the Benetton people said, the task of isolating and removing it was one of impossible complexity. The concealment, they added, was simply to prevent somebody switching it on by mistake.
“That’s enough to make me believe they were cheating,” a computer specialist with another F1 team told the author at the time. “Look, we purged our own software of all the illegal systems during the winter. I did it myself. It took me two days. That’s all. Perfectly straightforward. And the fact that they disguised it was very suspicious.”
Also that year, after an investigation by Intertechnique at Benetton’s team factory, the FIA revealed that the team had been using an illegal fuel valve, without a fuel filter, that pumped fuel into the car 12.5% faster than a normal, legal fuel valve that had a filter.
Feitelijk beukte Hill Schumacher en was het Hill die gestraft had moeten worden voor een manoeuvre die niet is toegestaan. Heel begrijpelijk allemaal, maar hier was het verschil tussen een coureur die zich liet meeslepen door het moment en een coureur die het hoofd koel en analytisch houdt na zijn eigen fout de wereldtitel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:49 schreef Bluurgh het volgende:
Uiteindelijk kom je dan uit in Australiė; waar Schumacher met 1 punt voorsprong Hill van de baan beukt. Waarbij ik zelf ook nog eens denk dat het meer een paniekreactie was (in tegenstelling tot zijn actie op Villeneuve in 1997). Als Hill een bocht (of twee) geduld had, had hij gewoon gewonnen.
Hij was zo'n beetje de minste 2e rijder die Michael ooit gehad heeft.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 03:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk echt wereldtop in zijn tijd. Maja het materiaal hé.
Toch kan ik me herinneren dat hij het beter deed als de andere twee teamgenoten die Michael dat jaar had.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij was zo'n beetje de minste 2e rijder die Michael ooit gehad heeft.
Het gaat er niet altijd om hoe compleet je bent. Senna had ook bepaalde karakter eigenschappen die hem zo populair maakte. Hij had een uitstraling die is ongekend. Ondanks dat Schumacher en Prost natuurlijk completer was vond ik Senna een winnaar. Zeker Prost was saai😃.Het is ook een kwestie van gevoel. Zo vond ik Jack Villeneuve geweldig. Jammer dat juist hij nu zo een zeur is geworden dit terwijl hij zelf enorme risico's nam.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:14 schreef VEM2012 het volgende:
Ik hou het op Schumacher. De meest complete coureur ooit. Zonder enige twijfel.
Senna wordt vaak genoemd, maar van die generatie schat ik Prost hoger in. Die was completer.
Van de huidige generatie vind ik Vettel de beste. Al heeft hij wel zijn zwakte, ik vermoed dat hij nog wat records van Schumacher af gaat pakken. Al zeggen die records mij ook weer weinig.
Hij was hoe dan ook geen topper. Hij heeft het aardig gedaan, maar dan heb je het ook wel gehad.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 08:20 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Toch kan ik me herinneren dat hij het beter deed als de andere twee teamgenoten die Michael dat jaar had.
Juist die compleetheid maakt je top. Een F1 coureur moet meer kunnen dan snel zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 10:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het gaat er niet altijd om hoe compleet je bent. Senna had ook bepaalde karakter eigenschappen die hem zo populair maakte. Hij had een uitstraling die is ongekend. Ondanks dat Schumacher en Prost natuurlijk completer was vond ik Senna een winnaar. Zeker Prost was saai😃.Het is ook een kwestie van gevoel. Zo vond ik Jack Villeneuve geweldig. Jammer dat juist hij nu zo een zeur is geworden dit terwijl hij zelf enorme risico's nam.
Klopt .quote:Op zaterdag 6 mei 2017 11:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij was hoe dan ook geen topper. Hij heeft het aardig gedaan, maar dan heb je het ook wel gehad.
Heb je gekeken wat Willem Toet hierover schreef?quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:36 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is hiervan waar?
[..]
http://www.independent.co(...)-trauma-1446564.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |