abonnement Unibet Coolblue
pi_170489973
Ik verwachte PostNL niet zo laat vandaag en blijkbaar zijn die aan de deur geweest toen ik weg was: en wat doen die bezorgers dan?! Pakje bij de buren afgeven.

Dan mag ik morgen weer aan de deur, alleen omdat die bezorgers zonder toestemming je pakjes bij de buren afgeven. Alleen de verzender kan voorkomen dat de bezorger het pakje niet bij de buren afgeeft, de ontvanger kan daar niets aan veranderen.
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:46:14 #2
454417 serkot
Duizend bommen en granaten
pi_170490472
Weet je wat pas irritant is? Buren die altijd spullen laten bezorgen als ze niet thuis zijn.
Onze buren hebben een Nespresso-apparaat en laten die cupjes altijd bezorgen als ze er zelf niet zijn en ik thuis werk. Kan ik twee keer naar beneden. (als de bezorger komt en nog een keer als de buren thuis komen)
Koop gewoon een bonen-apparaat. Lekkerdere koffie en de bonen kun je gewoon overal kopen.
pi_170490791
Je gaat een overeenkomst / afspraak aan met de verzender. Niet met PostNL.

Lekker janken bij de verzendende partij dus.
pi_170490797
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:46 schreef serkot het volgende:
Weet je wat pas irritant is? Buren die altijd spullen laten bezorgen als ze niet thuis zijn.
Onze buren hebben een Nespresso-apparaat en laten die cupjes altijd bezorgen als ze er zelf niet zijn en ik thuis werk. Kan ik twee keer naar beneden. (als de bezorger komt en nog een keer als de buren thuis komen)
Koop gewoon een bonen-apparaat. Lekkerdere koffie en de bonen kun je gewoon overal kopen.
Waarom zeg je dan niet gewoon nee: sorry wij nemen geen pakjes van de buren aan, dan moet de bezorger het weer mee nemen.

Maar ik was dus tot een uur of 16:00 gewoon thuis en toen was nog geen bezorger langs geweest, dus ik keek toen straks op de track en tracé en zag ik dat pakje al afgeleverd was.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:09:29 #5
454417 serkot
Duizend bommen en granaten
pi_170490834
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:05 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan niet gewoon nee: sorry wij nemen geen pakjes van de buren aan, dan moet de bezorger het weer mee nemen.
Omdat ik geen klootzak ben en ik toch al beneden ben.
pi_170491042
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:52 schreef sturmpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Verdomme, dat moet wel een hele felle kaars zijn zeg.

Daar zou ik dus echt meteen op afknappen, iemand met een zonnebril op in een schemerig restaurant.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170491044
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:46 schreef serkot het volgende:
Weet je wat pas irritant is? Buren die altijd spullen laten bezorgen als ze niet thuis zijn.
Onze buren hebben een Nespresso-apparaat en laten die cupjes altijd bezorgen als ze er zelf niet zijn en ik thuis werk. Kan ik twee keer naar beneden. (als de bezorger komt en nog een keer als de buren thuis komen)
Koop gewoon een bonen-apparaat. Lekkerdere koffie en de bonen kun je gewoon overal kopen.
Ehh ... Niet naar beneden lopen is ook een optie ...
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 26 april 2017 @ 00:35:16 #8
454417 serkot
Duizend bommen en granaten
pi_170491082
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:32 schreef probeer het volgende:

[..]

Ehh ... Niet naar beneden lopen is ook een optie ...
Ik weet niet wie er voor de deur staat, dus ga toch naar beneden, want het kan ook gewoon voor mezelf zijn. Een intercom met camera is misschien een optie.
pi_170491205
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:35 schreef serkot het volgende:

[..]

Ik weet niet wie er voor de deur staat, dus ga toch naar beneden, want het kan ook gewoon voor mezelf zijn. Een intercom met camera is misschien een optie.
Goed punt. Was vergeten dat andere mensen wel eens iemand aan de deur krijgen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170491737
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik verwachte PostNL niet zo laat vandaag en blijkbaar zijn die aan de deur geweest toen ik weg was: en wat doen die bezorgers dan?! Pakje bij de buren afgeven.

Dan mag ik morgen weer aan de deur, alleen omdat die bezorgers zonder toestemming je pakjes bij de buren afgeven. Alleen de verzender kan voorkomen dat de bezorger het pakje niet bij de buren afgeeft, de ontvanger kan daar niets aan veranderen.
Misschien doet je buurvrouw wel open in enkel een badjas en valt die perongeluk open.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170491913
quote:
10s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Goed punt. Was vergeten dat andere mensen wel eens iemand aan de deur krijgen.
Die hebben ook een leven. Zo´n besteller die niet wil dat zijn/haar pakketjes bij de buren afgeleverd worden moet van tevoren beleefd vragen aan die buren vragen of ze de spullen willen weigeren en anders niet klagen.
pi_170492493
Ik heb gewoon met alle buren ruzie gemaakt en nu neemt niemand meer een pakket voor mij aan.
Opgelost. :7
pi_170492511
Wat zijn dit nu weer voor tokkie tokkiebuurt struggles?
.
  woensdag 26 april 2017 @ 08:32:34 #14
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170492528
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik verwachte PostNL niet zo laat vandaag en blijkbaar zijn die aan de deur geweest toen ik weg was: en wat doen die bezorgers dan?! Pakje bij de buren afgeven.

Dan mag ik morgen weer aan de deur, alleen omdat die bezorgers zonder toestemming je pakjes bij de buren afgeven. Alleen de verzender kan voorkomen dat de bezorger het pakje niet bij de buren afgeeft, de ontvanger kan daar niets aan veranderen.
Ben blij.

Ik heb een keer gehad dat ik aan het werk was en ze het op de GROND voor de deur hebben gelegd. Of nog erger: pakket was zogenaamd bezorgd en de bezorger had ZELF een handtekening gezet voor ontvangst.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 26 april 2017 @ 08:36:16 #15
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_170492551
Ik vind het juist kut dat je niet gewoon standaard iets bij een afhaalpunt kan laten bezorgen. Ik ga toch niet thuisblijven voor een klein pakje...
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_170493454
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:36 schreef Fretwork het volgende:
Ik vind het juist kut dat je niet gewoon standaard iets bij een afhaalpunt kan laten bezorgen. Ik ga toch niet thuisblijven voor een klein pakje...
idd, of dat je zelf na bestellen nog via de website/app de bezorglocatie kunt wijzigen naar gelang je thuis bent of niet.

Het is bij mij zelfs zo dat ik eigenlijk alleen nog bij shops probeer te bestellen die een afhaalpunt als bezorgoptie bieden. Alleen als het echt niet anders kan probeer ik het zo te timen dat het bezorgd wordt op een dag dat ik of mijn vriendin thuis werken. Maar ook dan zul je net zien dat de bezorging 2 dagen duurt ipv. 1 dag en dan sta je alsnog weer met hangende pootjes bij je buren of je alsjeblieft weer een pakketje bij ze mag halen :P En nu heb ik geen vervelende buren en ze zeggen dat ze het niet erg vinden, maar vind het gewoon bezwaarlijk dat ze dat moeten doen. We bestellen nl. best vaak iets. Zit er zelf ook niet op te wachten om andersmans pakketjes aan te nemen.
  woensdag 26 april 2017 @ 09:54:46 #17
220906 Fooshantay
Klassieke gitaar (L)
pi_170493530
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:36 schreef Fretwork het volgende:
Ik vind het juist kut dat je niet gewoon standaard iets bij een afhaalpunt kan laten bezorgen. Ik ga toch niet thuisblijven voor een klein pakje...
Dit :') Echt een zuur systeem.
Ik speel instrumentale stukken op gitaar. Te gusta? Check mijn YT-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC46kwWZ2zsaSQmt90-JL4Yg
pi_170493628
Bij ons loopt de bezorger gewoon naar binnen en zet de pakjes op het kookeiland. _O_
  woensdag 26 april 2017 @ 10:01:31 #19
286575 Roces18
Chef de party
pi_170493707
Weet je wat pas irritant is?

Als die bezorger de pakketjes bij de buren aflevert terwijl je verdomme gewoon zelf thuis bent.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_170493750
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:35 schreef serkot het volgende:

[..]

Ik weet niet wie er voor de deur staat, dus ga toch naar beneden, want het kan ook gewoon voor mezelf zijn. Een intercom met camera is misschien een optie.
Als het iemand voor jou is dan bellen ze maar even. Anders zijn het
- dingen voor de buren
- kinderen die iets verkopen
- collectes
daar hoef je niet helemaal voor naar beneden
standaarddrinker
  woensdag 26 april 2017 @ 10:05:05 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170493785
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:36 schreef Fretwork het volgende:
Ik vind het juist kut dat je niet gewoon standaard iets bij een afhaalpunt kan laten bezorgen. Ik ga toch niet thuisblijven voor een klein pakje...
Ja.

Ik laat echt alles op het werk afleveren tegenwoordig. :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 26 april 2017 @ 10:06:09 #22
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170493804
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:36 schreef Fretwork het volgende:
Ik vind het juist kut dat je niet gewoon standaard iets bij een afhaalpunt kan laten bezorgen. Ik ga toch niet thuisblijven voor een klein pakje...
Psst, dat heet een fysieke winkel. :).
And so is the past
pi_170494108
Liever dat het bij de buren bezorgd wordt en dat ik het daar kan ophalen dan dat ik weer een dag langer moet wachten....
  woensdag 26 april 2017 @ 10:25:07 #24
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_170494164
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:01 schreef Roces18 het volgende:
Weet je wat pas irritant is?

Als die bezorger de pakketjes bij de buren aflevert terwijl je verdomme gewoon zelf thuis bent.
Misschien moet je dan de deur open doen als er wordt aangebeld.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_170494310
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:46 schreef serkot het volgende:

Koop gewoon een bonen-apparaat. Lekkerdere koffie en de bonen kun je gewoon overal kopen.
echt goede, vers gebrande bonen kun je ook bijna alleen maar laten bezorgen :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')