abonnement Unibet Coolblue
pi_170418128
Je kunt ook zoiets doen

https://www.koopeenkoe.nl/
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170418174
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 01:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Je kunt ook zoiets doen

https://www.koopeenkoe.nl/
Koop een Audi
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 23 april 2017 @ 01:06:03 #54
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170418177
Tot 6 jaar geloof ik.. of was dat nou vis? (beide worden erg lang opgeslagen iig)

Iig komt je rundergehakt in de supermarkt vaak uit afrika..
pi_170418266
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 01:05 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Koop een Audi
:') :|W
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170418290
Ik heb in de kippenfabriek gewerkt en kan uit ervaring spreken, ze komen als dikke vleeskuikens de fabriek binnen en gaan in mooie plastic pakketjes eruit, en liggen dan vrij snel in de schappen.
standaarddrinker
pi_170418422
quote:
15s.gif Op zondag 23 april 2017 01:13 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

:') :|W
:W
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170419339
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 20:29 schreef MCH het volgende:
In de supermarkt ligt? Weet iemand dit?
In de supermarkt kan dat makkelijk 2 á 3 jaar geleden geslacht zijn.
In het ergste geval is het eerst als een ander stukje vlees ingevroren, maar uiteindelijk ontdooid, vermalen en weer ingevroren.
Leve de kiloknallers.

quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 01:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Je kunt ook zoiets doen

https://www.koopeenkoe.nl/
* PestPiloot haalt zijn (goede) vlees rechstreeks bij de boerderij ..
Vandaag dit stukje opgepikt

pi_170419847
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:22 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ja dat vlees van die varkens ging ook naar NL keurslagers.
Je weet dat er een groot verschil zit in slagerij en slachterij?
pi_170419920
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 08:48 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Je weet dat er een groot verschil zit in slagerij en slachterij?
https://www.google.nl/amp(...)huis-van-belgie.html
Dit bedoelde ik, bij de slager waar ik altijd kom verkochten ze ook vlees van dit slachthuis.
pi_170420105
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 08:59 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

https://www.google.nl/amp(...)huis-van-belgie.html
Dit bedoelde ik, bij de slager waar ik altijd kom verkochten ze ook vlees van dit slachthuis.
Maar een bedrijf wat zelf aan huis een slachterij heeft, daar kom je dit soort dingen niet tegen, toen ik destijds in midden van land woonde, kwam ik veel bij een slachthuis waar maar een paar dieren per week geslacht werden, dus geen werkdruk, vaak stonden er ook dieren in de wei. Dit gaan steeds meer bedrijven doen, het drukt de kosten van transport en men wil zien waar het vlees vandaan komt. Het bedrijf waar ik spullen koop voor mijn cavia's verkopen eens in de zoveel tijd geslachte haantjes, die haantjes hebben dan al een poos in de wei rondgelopen. Als je zoiets zoekt, heb je a lekkerder vlees en b je weet dat er heel wat minder leed aan vooraf gaat
pi_170420196
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 09:23 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Maar een bedrijf wat zelf aan huis een slachterij heeft, daar kom je dit soort dingen niet tegen, toen ik destijds in midden van land woonde, kwam ik veel bij een slachthuis waar maar een paar dieren per week geslacht werden, dus geen werkdruk, vaak stonden er ook dieren in de wei. Dit gaan steeds meer bedrijven doen, het drukt de kosten van transport en men wil zien waar het vlees vandaan komt. Het bedrijf waar ik spullen koop voor mijn cavia's verkopen eens in de zoveel tijd geslachte haantjes, die haantjes hebben dan al een poos in de wei rondgelopen. Als je zoiets zoekt, heb je a lekkerder vlees en b je weet dat er heel wat minder leed aan vooraf gaat
Hier heb je wel een boerderijwinkel, maar ik weet niet waar die beesten geslacht worden. Ik heb sowieso een haat/liefde verhouding met vlees, traumaatje aan het begin van mijn carrière gehad.
  Milf zondag 23 april 2017 @ 10:06:22 #63
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_170420608
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb in de kippenfabriek gewerkt en kan uit ervaring spreken, ze komen als dikke vleeskuikens de fabriek binnen en gaan in mooie plastic pakketjes eruit, en liggen dan vrij snel in de schappen.
Ik ook. Storteboom.

Kippetjes aan de ene kant erin, en aan de andere kant diep gevroren er weer uit.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_170420853
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 09:35 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Hier heb je wel een boerderijwinkel, maar ik weet niet waar die beesten geslacht worden. Ik heb sowieso een haat/liefde verhouding met vlees, traumaatje aan het begin van mijn carrière gehad.
Gewoon even uitpluizen, als ik in het midden van het land weer kilo's vlees ging halen zowel voor onszelf als voor de honden, stond je aan de zijkant van het slachthuis, alles weer keurig schoon en haalden ze het vlees uit een eigen koelcel. Ik heb er nooit rare dingen gezien, en als je wegging kon je de koeien haast nog aanhalen die rustig met goed voer en hooi in de wei stonden te wachten.
pi_170420946
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 10:20 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Gewoon even uitpluizen, als ik in het midden van het land weer kilo's vlees ging halen zowel voor onszelf als voor de honden, stond je aan de zijkant van het slachthuis, alles weer keurig schoon en haalden ze het vlees uit een eigen koelcel. Ik heb er nooit rare dingen gezien, en als je wegging kon je de koeien haast nog aanhalen die rustig met goed voer en hooi in de wei stonden te wachten.
Ga je biefstukken kopen voor je honden??? Dat is toch stervensduur?
pi_170421889
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb in de kippenfabriek gewerkt en kan uit ervaring spreken, ze komen als dikke vleeskuikens de fabriek binnen en gaan in mooie plastic pakketjes eruit, en liggen dan vrij snel in de schappen.
Hele stukken misschien wel. Maar bijvoorbeeld hier eten we veel meer kipfilet en niet de andere delen. Die andere delen gaan dan naar Azië en andere werelddelen waar ze geen filet willen maar juist kip met bot.

In principe wordt er enorm veel vlees over de wereld 'verdeeld' en alles dat ver moet is bevroren.

Alles waar. Lokaal meer van wordt gegeten dan geproduceerd wordt vers geleverd, maar zelfs dan worden er delen ingevroren om het proces in tijd te ontkoppelen. Lekker makkelijk om bijvoorbeeld een jaar lang hert in te vriezen om dan met kerst alles te ontdooien en 'vers' in het schap te leggen.
Whatever...
pi_170421917
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 01:06 schreef Zolderkamer het volgende:
Tot 6 jaar geloof ik.. of was dat nou vis? (beide worden erg lang opgeslagen iig)

Iig komt je rundergehakt in de supermarkt vaak uit afrika..
Hoe minder vet, hoe langer te bewaren als het bevroren is.
Whatever...
pi_170424362
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:25 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ga je biefstukken kopen voor je honden??? Dat is toch stervensduur?
Hahaha van een koe komt niet alleen biefstuk, maar kon een mix kopen van spiervlees, orgaanvlees en gemalen botten als hondenvoer, ook kon ik de onderste delen van de poot kopen met de hoeven voor de honden. Voor onszelf gewoon biefstuk, bieflappen, schenkel, worstjes en gehakt. Zo'n koe gaat echt helemaal op.
  maandag 24 april 2017 @ 14:44:58 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170454624
enige juiste antwoord is, ergens tussen de twee weken en twee jaar, kan ook meer zijn. Het gehakt in de supermarkt is zelden van één koe, zelfs niet uit een land. Gehakt is een globale industrie. Overal waar koeien worden geslacht en aan pan klare stukken worden gesneden vallen snippers en minder coulante delen af. Dit wordt wereldwijd verhandeld en tot gehakt, worst en andere vleeswaren verwerkt. Van het magere rundvlees uit afrika, de afsnijsels van de Zuid Amerikaanse of Australische steaksnijders, van het vet van NL runderen dat eraf wordt gesneden omdat de libellehuisvrouwtjes geen vet kunnen zien. Het wordt gemalen en vermengt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170459847
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
enige juiste antwoord is, ergens tussen de twee weken en twee jaar, kan ook meer zijn. Het gehakt in de supermarkt is zelden van één koe, zelfs niet uit een land. Gehakt is een globale industrie. Overal waar koeien worden geslacht en aan pan klare stukken worden gesneden vallen snippers en minder coulante delen af. Dit wordt wereldwijd verhandeld en tot gehakt, worst en andere vleeswaren verwerkt. Van het magere rundvlees uit afrika, de afsnijsels van de Zuid Amerikaanse of Australische steaksnijders, van het vet van NL runderen dat eraf wordt gesneden omdat de libellehuisvrouwtjes geen vet kunnen zien. Het wordt gemalen en vermengt.
Jammer weer van dat 'vermengt'.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170462515
Maar als je vers vlees wilt, waarom ga je dan niet naar een slager die zelf slacht?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_170463002
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
enige juiste antwoord is, ergens tussen de twee weken en twee jaar, kan ook meer zijn. Het gehakt in de supermarkt is zelden van één koe, zelfs niet uit een land. Gehakt is een globale industrie. Overal waar koeien worden geslacht en aan pan klare stukken worden gesneden vallen snippers en minder coulante delen af. Dit wordt wereldwijd verhandeld en tot gehakt, worst en andere vleeswaren verwerkt. Van het magere rundvlees uit afrika, de afsnijsels van de Zuid Amerikaanse of Australische steaksnijders, van het vet van NL runderen dat eraf wordt gesneden omdat de libellehuisvrouwtjes geen vet kunnen zien. Het wordt gemalen en vermengt.
Ik heb een andere mening. Ik heb gewerkt in een slagerij die volgens mij vooral met europees rundvlees werkte. Ik heb de ervaring dat klanten geen vertrouwen hadden in ons mooie rooie rundergehakt. Zij hadden allerlei berichten gehoord over gesjoemel en E-nummers.
Ik maakte dat gehakt. En dan sommige klanten: Knipoog: Je kan me wel vertellen wat je in het gehakt stops hoor (knipoog)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_170463151
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 13:22 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Hahaha van een koe komt niet alleen biefstuk, maar kon een mix kopen van spiervlees, orgaanvlees en gemalen botten als hondenvoer, ook kon ik de onderste delen van de poot kopen met de hoeven voor de honden. Voor onszelf gewoon biefstuk, bieflappen, schenkel, worstjes en gehakt. Zo'n koe gaat echt helemaal op.
Is dat goedkoper dan bijvoorbeeld Tinlo of Carnibest? Die krijgt het beste beest nu, brokken als ontbijt en als diner zo'n rol rauw vlees.
  maandag 24 april 2017 @ 21:03:33 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170463230
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:56 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik heb een andere mening. Ik heb gewerkt in een slagerij die volgens mij vooral met europees rundvlees werkte. Ik heb de ervaring dat klanten geen vertrouwen hadden in ons mooie rooie rundergehakt. Zij hadden allerlei berichten gehoord over gesjoemel en E-nummers.
Ik maakte dat gehakt. En dan sommige klanten: Knipoog: Je kan me wel vertellen wat je in het gehakt stops hoor (knipoog)
Het ging om supermarkt gehakt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170463289
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het ging om supermarkt gehakt.
Ik verkocht gehakt in een supermarkt slagerij.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')