abonnement Unibet Coolblue
pi_170435797
Bijdehand gedrag tegen de politie moet gelijk beantwoord worden met corrigerende tikken.
pi_170435799
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Het was niet mijn auto
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Het was niet mijn auto
Dat beschrijf je niet zo. Je wil gewoon ellende. Ik ken mensen als jij wel.
pi_170435818
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

[..]

Dat beschrijf je niet zo. Je wil gewoon ellende. Ik ken mensen als jij wel.
nee, ik wou echt geen ellende. Alleen geen bekeuring.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_170435855
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

nee, ik wou echt geen ellende. Alleen geen bekeuring.
Zo zeg je het niet. Daarom komen figuren als jij altijd in de problemen met de politie. Je denkt dat alles normaal is.
pi_170435901
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zo zeg je het niet. Daarom komen figuren als jij altijd in de problemen met de politie. Je denkt dat alles normaal is.
Hoezo niet, ik was gelijk naar buiten gegaan en heb gezegd dat ik de auto zou gaan weghalen. Al voordat de agent was begonnen met schrijven. Hij zei nee, je krijgt het, ik zei ok en loop weer naar binnen. Zij komen achter mij aan, terwijl zij gewoon het bonnetje kunnen schrijven en op het raam kunnen leggen, want dat zou gebeurd zijn als ik niet naar buiten was gekomen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_170435959
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Hoezo niet, ik was gelijk naar buiten gegaan en heb gezegd dat ik de auto zou gaan weghalen. Al voordat de agent was begonnen met schrijven. Hij zei nee, je krijgt het, ik zei ok en loop weer naar binnen. Zij komen achter mij aan, terwijl zij gewoon het bonnetje kunnen schrijven en op het raam kunnen leggen.
Je verhaal was net anders. Je bent een Marokkaan toch? Hoe kan het zo vaak mis gaan? Natuurlijk was jij de aardige jongen. Dat beschrijf je net niet.
pi_170436014
Ik denk niet dat als ik mijn auto een stukje op de stoep zou zetten dat ik ooit in de boeien zou worden geslagen, hoe krijg je dat voor elkaar? Moet je er wel echt een hele scene van maken.
standaarddrinker
pi_170436156
"Ik zeg tegen deze agenten dat ik weg ga lopen na mijn broodje gegeten te hebben, omdat ze toch niet kunnen bewijzen dat de auto mij toebehoort. "

Waarom zeg je zoiets? Waarom provoceer je zo?
Jij stond fout geparkeerd. De boete is terecht. En toch weer bijdehand doen.
Make my day!
pi_170436294
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat als ik mijn auto een stukje op de stoep zou zetten dat ik ooit in de boeien zou worden geslagen, hoe krijg je dat voor elkaar? Moet je er wel echt een hele scene van maken.
Omdat ik terug naar de snackbar ging om mijn broodje te eten, omdat ik toch al een bekeuring had. Ik denk dat de agent had verwacht dat ik direct de auto weg zou halen. Ik dacht wtf, als ik toch een bekeuring krijg kan ik het nog 5 minuten laten staan, want dat zou zijn gebeurd als ik niet naar buiten was gekomen. Echt heel eerlijk, helemaal niet bijdehand o.i.d. gedaan. Ook niet moeilijk gedaan ofzo. Toen ie zei dat ik de bekeuring toch kreeg, heb ik direct ok gezegd en ben weer terug naar binnen gegaan.Ik denk zelfs dat als ik bijdehand gedaan zou hebben, dat ie me dan met rust gelaten zou hebben.Eerlijk is eerlijk. Ik denk ook omdat ik deed alsof de bekeuring mij niets deed, omdat ik direct ok zei en weer terug naar binnen ging, en dus niet ging smeken om onder de bekeuring uit te komen, zoals je de mensen vaak ziet doen, is normaal.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_170436367
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Omdat ik terug naar de snackbar ging om mijn broodje te eten, omdat ik toch al een bekeuring had. Ik denk dat de agent had verwacht dat ik direct de auto weg zou halen. Ik dacht wtf, als ik toch een bekeuring krijg kan ik het nog 5 minuten laten staan, want dat zou zijn gebeurd als ik niet naar buiten was gekomen. Echt heel eerlijk, helemaal niet bijdehand o.i.d. gedaan. Ook niet moeilijk gedaan ofzo. Toen ie zei dat ik de bekeuring toch kreeg, heb ik direct ok gezegd en ben weer terug naar binnen gegaan.Ik denk zelfs dat als ik bijdehand gedaan zou hebben, dat ie me dan met rust gelaten zou hebben.Eerlijk is eerlijk. Ik denk ook omdat ik deed alsof de bekeuring mij niets deed, omdat ik direct ok zei en weer terug naar binnen ging, en dus niet ging smeken om onder de bekeuring uit te komen, zoals je de mensen vaak ziet doen, is normaal.
Je dacht wtf. Maak er geen verhaal van. Je bent gewoon een aso. Die ken ik goed uit mijn wijk. De groep van "wat moet je ermee".
pi_170436410
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Omdat ik terug naar de snackbar ging om mijn broodje te eten, omdat ik toch al een bekeuring had. Ik denk dat de agent had verwacht dat ik direct de auto weg zou halen. Ik dacht wtf, als ik toch een bekeuring krijg kan ik het nog 5 minuten laten staan, want dat zou zijn gebeurd als ik niet naar buiten was gekomen. Echt heel eerlijk, helemaal niet bijdehand o.i.d. gedaan. Ook niet moeilijk gedaan ofzo. Toen ie zei dat ik de bekeuring toch kreeg, heb ik direct ok gezegd en ben weer terug naar binnen gegaan.Ik denk zelfs dat als ik bijdehand gedaan zou hebben, dat ie me dan met rust gelaten zou hebben.Eerlijk is eerlijk. Ik denk ook omdat ik deed alsof de bekeuring mij niets deed, omdat ik direct ok zei en weer terug naar binnen ging, en dus niet ging smeken om onder de bekeuring uit te komen, zoals je de mensen vaak ziet doen, is normaal.
Nee. Je schrijft dat je weg ging lopen.

"Ik zeg tegen deze agenten dat ik weg ga lopen na mijn broodje gegeten te hebben, omdat ze toch niet kunnen bewijzen dat de auto mij toebehoort. "
Make my day!
pi_170436511
Je kunt ook zeggen 'Het spijt me meneer agent, ik zal de auto even verplaatsen, zodat bijvoorbeeld gehandicapten weer normaal gebruik kunnen maken van het trottoir.'
standaarddrinker
pi_170436515
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:48 schreef agter het volgende:
"Ik zeg tegen deze agenten dat ik weg ga lopen na mijn broodje gegeten te hebben, omdat ze toch niet kunnen bewijzen dat de auto mij toebehoort. "

Waarom zeg je zoiets? Waarom provoceer je zo?
Jij stond fout geparkeerd. De boete is terecht. En toch weer bijdehand doen.
Ik provoceer niet, zij zijn degenen die naar binnen zijn gekomen en naast mij zijn gaan staan.
Toen zij pas zo begonnen te doen, zei ik het pas.
Als ik de agent in kwestie geweest zou zijn, had ik gewoon de boete geschreven en was verder gelopen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_170436536
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:54 schreef agter het volgende:

[..]

Nee. Je schrijft dat je weg ging lopen.

"Ik zeg tegen deze agenten dat ik weg ga lopen na mijn broodje gegeten te hebben, omdat ze toch niet kunnen bewijzen dat de auto mij toebehoort. "
Ja, mag ik niet weglopen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_170436550
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Ik provoceer niet, zij zijn degenen die naar binnen zijn gekomen en naast mij zijn gaan staan.
Toen zij pas zo begonnen te doen, zei ik het pas.
Als ik de agent in kwestie geweest zou zijn, had ik gewoon de boete geschreven en was verder gelopen.
Had je iets fout gedaan of niet?
pi_170436562
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Had je iets fout gedaan of niet?
nee
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_170436654
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

nee
Dat vraag ik mij werkelijk af. Maar dat kun je aanklagen dan. Ik was een vrij wilde jongen. Ik had deze problemen ook niet..
pi_170436788
Je instelling is volkomen fout.
pi_170436877
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Ja, mag ik niet weglopen.
Bijdehand doen dus. Provoceren.
Make my day!
pi_170436881
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt ook zeggen 'Het spijt me meneer agent, ik zal de auto even verplaatsen, zodat bijvoorbeeld gehandicapten weer normaal gebruik kunnen maken van het trottoir.'
het was geen gehandicaptenplek.
Ik was express nog voor het raam gaan zitten voor als de agenten of parkeerbeheer of whatever zou komen, dan ik direct naar buiten zou gaan om het weg te halen.
Maar het mocht niet baten, toch een bekeuring. Ik heb het zonder verzet o.i.d. direct vriendelijk geaccepteerd.
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij werkelijk af. Maar dat kun je aanklagen dan. Ik was een vrij wilde jongen. Ik had deze problemen ook niet..
Ik moest wel lachen, want de agenten die kwamen hadden een agressieve persoon verwacht. ik stond daar zo helemaal losjes tussen hun. Ze vroegen wel minstens drie keer aan desbetreffende agent of het om mij ging, omdat ik totaal geen agressieve o.i.d. indruk maakte _O-
Ze stonden ook helemaal versteld hoe ze mij met zijn allen in de boeien zouden gaan slaan constant elkaar aankijkend _O-
Toen ik ging ik maar mijn vinger opsteken dat het inderdaad om mij ging en dat ze voor mij waren gekomen :')
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_170436923
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Ik provoceer niet, zij zijn degenen die naar binnen zijn gekomen en naast mij zijn gaan staan.
Toen zij pas zo begonnen te doen, zei ik het pas.
Als ik de agent in kwestie geweest zou zijn, had ik gewoon de boete geschreven en was verder gelopen.
Zij mogen niet op kenteken bekeuren als er ook een mogelijkheid is om de bestuurder te bekeuren, anders kan de bekeuring zo door de rechter van tafel worden geveegd. Wellicht is dat de reden.
pi_170436944
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:06 schreef agter het volgende:

[..]

Bijdehand doen dus. Provoceren.
weglopen is bijdehand doen? weglopen is provoceren?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_170436979
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

het was geen gehandicaptenplek.
Ik was express nog voor het raam gaan zitten voor als de agenten of parkeerbeheer of whatever zou komen, dan ik direct naar buiten zou gaan om het weg te halen.
Maar het mocht niet baten, toch een bekeuring. Ik heb het zonder verzet o.i.d. direct vriendelijk geaccepteerd.

[..]

Ik moest wel lachen, want de agenten die kwamen hadden een agressieve persoon verwacht. ik stond daar zo helemaal losjes tussen hun. Ze vroegen wel minstens drie keer aan desbetreffende agent of het om mij ging, omdat ik totaal geen agressieve o.i.d. indruk maakte _O-
Ze stonden ook helemaal versteld hoe ze mij met zijn allen in de boeien zouden gaan slaan constant elkaar aankijkend _O-
Toen ik ging ik maar mijn vinger opsteken dat het inderdaad om mij ging en dat ze voor mij waren gekomen :')
Je eerste verhaal was anders en irritant. En nog steeds. Je bent een aso.
pi_170436993
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

weglopen is bijdehand doen? weglopen is provoceren?
Je had een grote bek, ja.
Lees het zelf even:

"Ik zeg tegen deze agenten dat ik weg ga lopen na mijn broodje gegeten te hebben, omdat ze toch niet kunnen bewijzen dat de auto mij toebehoort"

Dit is idd bijdehand doen.

Zie je dit zelf echt niet?
Man man.
Make my day!
pi_170437026
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zij mogen niet op kenteken bekeuren als er ook een mogelijkheid is om de bestuurder te bekeuren, anders kan de bekeuring zo door de rechter van tafel worden geveegd. Wellicht is dat de reden.
Het waren onervaren agenten.
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:09 schreef agter het volgende:

[..]

Je had een grote bek, ja.
Lees het zelf even:

"Ik zeg tegen deze agenten dat ik weg ga lopen na mijn broodje gegeten te hebben, omdat ze toch niet kunnen bewijzen dat de auto mij toebehoort"

Dit is idd bijdehand doen.
ze kunnen ook niet bewijzen, ik hielp ze alleen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')