ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Heeft iemand enig idee wanneer het emplacement van Zwolle op de schop gaat om gelijktijdig vertrek naar Herfte, Heino en Wijhe mogelijk te maken? Ik dacht dat dat deze zomer zou gebeuren maar ik kan er niks meer over vinden.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op zaterdag 22 april 2017 12:09 schreef dennistd het volgende: Heeft iemand enig idee wanneer het emplacement van Zwolle op de schop gaat om gelijktijdig vertrek naar Herfte, Heino en Wijhe mogelijk te maken? Ik dacht dat dat deze zomer zou gebeuren maar ik kan er niks meer over vinden.
Is in elk geval uitgesteld, wanneer het dan wel wordt uitgevoerd weet ik ook niet.
Leuk die werkzaamheden bij Gouda, mag ik vanavond beginnen met een ctje van Den Haag naar Eindhoven
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende: Welkom vader renwan ^O^ Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Op zaterdag 22 april 2017 18:05 schreef renwan het volgende: Leuk die werkzaamheden bij Gouda, mag ik vanavond beginnen met een ctje van Den Haag naar Eindhoven
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende: Welkom vader renwan ^O^ Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
nee nee je krijgt gewoon een paar slagen Dordt in de plaats
Oh best, begin pas om half 11 en wens mijn collega dan veel succes met het nachtnet in zijn eentje
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende: Welkom vader renwan ^O^ Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
ga je via Rotterdam? Dan moet je ff zwaaien want heb nacht rangeren
Ik ga met de 1100 om 22:47 weg uit Den Haag, zal even zwaaien
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende: Welkom vader renwan ^O^ Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
AFGELAST. Treinstel 766 staat 'opgesloten' in Onnen (er zijn werkzaamheden aan het spoor) en mag daar van de inspectie niet worden weggesleept omdat er iets aan de hand is met de concessie van de vervoerder die dat zou doen. Het is goed dat de ILT over ons aller veiligheid waakt.
Op zaterdag 22 april 2017 20:33 schreef DeaDLocK2K het volgende: Dat lijkt mij juist niet wenselijk. Als je iets bij IKEA bestelt en ze gaan failliet is het ook niet hun zorg om het aan Leen Bakker over te dragen.
Dit is IKEA die zegt jou een bank te verkopen en te bezorgen, maar vervolgens blijkt IKEA niet de juiste vrachtwagen te hebben om je bank te vervoeren.
Of een airline die jouw een reis verkoopt van Amsterdam naar New York en vervolgens geen papieren blijkt te hebben om te mogen vertrekken vanaf Amsterdam.
Op zaterdag 22 april 2017 20:28 schreef FredvZ het volgende: Ze laten zich wel makkelijk uit het veld slaan, lijkt het. Als de vervoerder niet zelf mag rijden moet hij maar voor een oplossing zorgen toch?
Locon, DBC, RailExperts willen echt wel hun even vanuit Onnen naar Leeuwarden slepen hoor. Hoewel, DBC huurt nu Locon in voor de trein Onnen-Kijfhoek en Kijfhoek-Onnen tussen Onnen-Zwolle vv te slepen alwaar DBC E-lok hem weer overneemt omdat DBC niet genoeg locs heeft vanwege alle NS-overbrengingen.
Dit is IKEA die zegt jou een bank te verkopen en te bezorgen, maar vervolgens blijkt IKEA niet de juiste vrachtwagen te hebben om je bank te vervoeren.
Of een airline die jouw een reis verkoopt van Amsterdam naar New York en vervolgens geen papieren blijkt te hebben om te mogen vertrekken vanaf Amsterdam.
mja, je zit met veiligheidsattesten en verzekeringen. Het kan zomaar zijn dat Stichting Mat'54 onder de vlag van HSL Logistik reed, omdat het hebben van een eigen vervoerdersvergunning duur is en een berg papierwerk oplevert. Omdat HSL niet meer in Nederland mag rijden vormt dat nu een probleem.
Dat los je niet zomaar op, ook niet als het stel vanuit Onnen naar Leeuwarden gesleept wordt.
mja, je zit met veiligheidsattesten en verzekeringen. Het kan zomaar zijn dat Stichting Mat'54 onder de vlag van HSL Logistik reed, omdat het hebben van een eigen vervoerdersvergunning duur is en een berg papierwerk oplevert. Omdat HSL niet meer in Nederland mag rijden vormt dat nu een probleem.
Dat los je niet zomaar op, ook niet als het stel vanuit Onnen naar Leeuwarden gesleept wordt.
Dat snap ik, maar dat staat niet in het bericht. In het bericht staat dat het de rit niet door kan gaan omdat het niet gesleept mag worden. Over het rijden op eigen kracht staat niets in het bericht.
Dat snap ik, maar dat staat niet in het bericht. In het bericht staat dat het de rit niet door kan gaan omdat het niet gesleept mag worden. Over het rijden op eigen kracht staat niets in het bericht.
klopt, maar het is niet uitgesloten dat het iets in die richting is.