abonnement Unibet Coolblue
pi_170382291
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dan sturen we ze naar een ander land terug. Ze komen niet uit Libie, ze komen van veel zuidelijker en doorkruisen vele veilige landen op weg naar de uitkering en sociale huurwoning veiligheid.
Zeker, maar sommige van die landen verkeren ook in "oorlog", en wettelijk is het lastig ze terug te sturen naar een (tussen)land waar ze formeel niets te zoeken hebben. Meest haalbare is dus grenzen dicht, stoppen met de ferryservice, minder permanente verblijfsvergunningen, minder pardons, kritischer zijn bij de screening, en evt. vluchtelingenbeleid herzien.
pi_170382367
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Turkije heeft ons helemaal niet bij de ballen. Wij betalen geld en hij doet iets voor dat geld, dat is puur een zakelijke deal.
Ik weet niet waar jij je nieuws haalt maar er wordt gemiddeld 1 keer per week gedreigd de deal op te blazen door Erdogan als meneer weer eens ergens boos over is of zijn zin wil krijgen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170382476
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:19 schreef MajoorDruiloor het volgende:

[..]

Zeker, maar sommige van die landen verkeren ook in "oorlog", en wettelijk is het lastig ze terug te sturen naar een (tussen)land waar ze formeel niets te zoeken hebben. Meest haalbare is dus grenzen dicht, stoppen met de ferryservice, minder permanente verblijfsvergunningen, minder pardons, kritischer zijn bij de screening, en evt. vluchtelingenbeleid herzien.
Wij doen net of wetten uit graniet gebeiteld zijn. Wetten kunnen worden gewijzigd. De hedendaagse wetgeving is gemaakt in een tijd dat deze massamigratie helemaal niet werd voorzien.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170382710
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wij doen net of wetten uit graniet gebeiteld zijn. Wetten kunnen worden gewijzigd. De hedendaagse wetgeving is gemaakt in een tijd dat deze massamigratie helemaal niet werd voorzien.
Klopt, maar als je ook maar één kritisch woord publiekelijk uit ben je gelijk een xenofobe racist uit de jaren '30. Deugend Nederland blijft lekker roepen hoe mensvriendelijk we wel niet (moeten) zijn maar vergeet daarbij dat de hele 'vluchtelingen'-exodus alles om zeep helpt: stabiliteit daar, stabiliteit van de EU an sich (prima als dat klapt hoor), levens van de 'vluchtelingen' die verzuipen/kapseizen, indirecte financiering van smokkelaars/terreur (ja, daar is een overlap), en het compleet negeren van de allerarmste échte slachtoffers die de oversteek niet kunnen betalen.
pi_170382937
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij je nieuws haalt maar er wordt gemiddeld 1 keer per week gedreigd de deal op te blazen door Erdogan als meneer weer eens ergens boos over is of zijn zin wil krijgen.
Ik weet niet waar jij je nieuws haalt, maar tot nu toe heeft Europa al die keren niet toegegeven en de deal staat nog steeds overeind. Want Erdogan wil het geld niet missen.
pi_170383078
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:45 schreef Geralt het volgende:
TimmermansEU twitterde op donderdag 20-04-2017 om 17:32:06 The future o/t world is diversity. To fight diversity is like trying to unscramble scrambled eggs 🍳 It makes a mess. Let's embrace diversity reageer retweet
:r
Dit is nou echt een typische populistische uitspraak. Maar volgens Timmermans en de media vindt je populisten alleen in de rechtse hoek.

Je zou zijn reactie zelfs als racistisch kunnen zien. Want volgens dit soort populisten is bij een "ras" horen slecht. Mensen moeten persee interracial neuken blijkbaar :').
Why stay small, if you can grow big..
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:05:21 #57
155616 Proximo
For god, king & country
pi_170383113
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:02 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dit is nou echt een typische populistische uitspraak. Maar volgens Timmermans en de media vindt je populisten alleen in de rechtse hoek.

Je zou zijn reactie zelfs als racistisch kunnen zien. Want volgens dit soort populisten is bij een "ras" horen slecht. Mensen moeten persee interracial neuken blijkbaar :').
Diversiteit, maar alleen in blanke landen. En vooral buiten de gated compounds van frans, juncker en andere bonzen.

Frans mag zijn diversiteit houden, ik ben mijn exit al aan het plannen. Als we nu al wekelijks de parade van opgelichte gebouwen, kaarsjes, millenials met john lennon liedjes en stille tochten zien, dan wil ik niet weten hoe het er hier bijstaat in 2027.

Gelukkig heeft het niets met islam en immigratie te maken, stel je voor.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_170383124
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij je nieuws haalt, maar tot nu toe heeft Europa al die keren niet toegegeven en de deal staat nog steeds overeind. Want Erdogan wil het geld niet missen.
Nou, ik kan mij toch herinneren dat wij begonnen met 3 miljard betalen aan Turkije voor de deal, en dat is inmiddels 6 miljard.

Ik kan mij ook herinneren dat er een lijst met ongeveer 70 voorwaarden waren waaraan vorig jaar zomer moest worden voldaan alvorens er kon worden gesproken over visumvrij reizen, en dat er nog niet eens aan de helft was voldaan maar Erdogan de deal dreigde op te blazen en die gesprekken er alsnog kwamen.

GElukkig heeft Erdogan zijn hand een beetje overspeeld in staat er inmiddels een stevig hek op de balkan maar laten we aub niet net doen alsof de deal niet is ingezet als pressiemiddel/dreigement en wij op bepaalde punten wel degelijk hebben ingegeven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170383153
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, ik kan mij toch herinneren dat wij begonnen met 3 miljard betalen aan Turkije voor de deal, en dat is inmiddels 6 miljard.

Ik kan mij ook herinneren dat er een lijst met ongeveer 70 voorwaarden waren waaraan vorig jaar zomer moest worden voldaan alvorens er kon worden gesproken over visumvrij reizen, en dat er nog niet eens aan de helft was voldaan maar Erdogan de deal dreigde op te blazen en die gesprekken er alsnog kwamen.

GElukkig heeft Erdogan zijn hand een beetje overspeeld in staat er inmiddels een stevig hek op de balkan maar laten we aub niet net doen alsof de deal niet is ingezet als pressiemiddel/dreigement en wij op bepaalde punten wel degelijk hebben ingegeven.
Dat visumvrije reizen is er uiteindelijk niet gekomen. Je moet je niet zo druk erover maken als Erdogan weer eens boos wat roept. Blaffende honden bijten niet.
pi_170383207
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat visumvrije reizen is er uiteindelijk niet gekomen. Je moet je niet zo druk erover maken als Erdogan weer eens boos wat roept. Blaffende honden bijten niet.
Die gesprekken zouden er niet komen als er niet aan die 70 punten zou worden voldaan. Er werd niet aan voldaan en Erdogan ging dreigen de deal op te blazen. Vervolgens waren de gesprekken er wel: conclusie: de deal is succesvol ingezet als chantagemiddel.

Wij zouden 3 miljard betalen voor de opvang van vluvhtelingen. De inkt van het akkoord was nog niet droog of Erdogan wilde nog 3 miljard en anders zouden de sluizen open gaan. Conclusie: de vluchtelingendeal is succesvol ingezet als chantagemiddel.

een maand geleden nog dreigden de Turken, in strijd met de deal, 15000 vluchtelingen per maand door te laten omdat wij hier in ons eigen land zelf willen bepalen wie hier welkom is en wie niet.

En dan kom jij nu beweren dat de deal niet gebruikt wordt als chantagemiddel en we nog meer van zulke dealtjes moeten sluiten met dubieuze regimes in Noord Afrika....... 8)7
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170383232
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die gesprekken zouden er niet komen als er niet aan die 70 punten zou worden voldaan. Er werd niet aan voldaan en Erdogan ging dreigen de deal op te blazen. Vervolgens waren de gesprekken er wel: conclusie: de deal is succesvol ingezet als chantagemiddel.

Wij zouden 3 miljard betalen voor de opvang van vluvhtelingen. De inkt van het akkoord was nog niet droog of Erdogan wilde nog 3 miljard en anders zouden de sluizen open gaan. Conclusie: de vluchtelingendeal is succesvol ingezet als chantagemiddel.

een maand geleden nog dreigden de Turken, in strijd met de deal, 15000 vluchtelingen per maand door te laten omdat wij hier in ons eigen land zelf willen bepalen wie hier welkom is en wie niet.

En dan kom jij nu beweren dat de deal niet gebruikt wordt als chantagemiddel en we nog meer van zulke dealtjes moeten sluiten met dubieuze regimes in Noord Afrika....... 8)7
Oeeeeh, nou, fantastisch, met alle dreigementen heeft Erdogan het voor elkaar gekregen dat er een gesprek kwam. Ik ben onder de indruk hoor! :')
pi_170383288
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom we ze niet in Libië weer op het strand zetten. Niemand zou moeten hoeven te verdrinken op de middellandse zee. Maar actief ophalen is meteen doorslaan de andere kant op
Dat schreven velen al in 2013, bootjes terug slepen naar de kust om smokkel te ontmoedigen.
Dat het niet gebeurt wijst er mij inziend op dat het de EU zelf is die achter de migrantenstroom zit en de reis dus ook vergemakkelijkt door ze op te halen van de kust van Libië.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_170383383
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Oeeeeh, nou, fantastisch, met alle dreigementen heeft Erdogan het voor elkaar gekregen dat er een gesprek kwam. Ik ben onder de indruk hoor! :')
Nou, of jij onder de indruk bent vind ik niet zo interessant. En die 3 miljard die hij extra heeft gekregen vergeet je maar even? Mijn punt was dat de deal misbruikt wordt om ons succesvol te chanteren, dat was volgens jou niet waar want jij zei:
quote:
Ik weet niet waar jij je nieuws haalt, maar tot nu toe heeft Europa al die keren niet toegegeven en de deal staat nog steeds overeind.
En dat is dus niet waar, want ik geef zo uit de losse pols al 2 voorbeelden waarin Europa dus wel door de knieeën is gegaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170383733
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, of jij onder de indruk bent vind ik niet zo interessant. En die 3 miljard die hij extra heeft gekregen vergeet je maar even?
Je zei dat de inkt toen nog niet droog was.
quote:
Mijn punt was dat de deal misbruikt wordt om ons succesvol te chanteren, dat was volgens jou niet waar want jij zei:

[..]

En dat is dus niet waar, want ik geef zo uit de losse pols al 2 voorbeelden waarin Europa dus wel door de knieeën is gegaan.
Als jij liever een tsunami van vluchtelingen hebt dan een keertje met Turkije te praten, be my guest, maar ik denk daar anders over.
pi_170383948
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:43 schreef Igen het volgende:

[..]

Je zei dat de inkt toen nog niet droog was.

[..]

Als jij liever een tsunami van vluchtelingen hebt dan een keertje met Turkije te praten, be my guest, maar ik denk daar anders over.
Ik wil niet chantabel en afhankelijk zijn van een onbetrouwbare despoot. Dat is wat ik wil.

Voor de rest heb ik de indruk dat je het punt niet helemaal begrijpt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170383962
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik wil niet chantabel en afhankelijk zijn van een onbetrouwbare despoot. Dat is wat ik wil.
Dat zeg ik toch? Als we hier een tsunami van asielzoekers toelaten dan hebben we ook geen medewerking van onbetrouwbare despoten (die soms door chantage een gesprek afdwingen, oh noes!) nodig.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2017 16:00:06 ]
pi_170384018
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Als we hier een tsunami van asielzoekers toelaten dan hebben we ook geen medewerking van onbetrouwbare despoten (die soms door chantage een gesprek afdwingen, oh noes!) nodig.
Als wij ons beleid goed regelen ook niet.

Dan geven we Erdogan de middelvinger
Dan hoeven we hem geen 6 miljard te betale .
Dan zijn we niet chantabel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170384181
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als wij ons beleid goed regelen ook niet.

Dan geven we Erdogan de middelvinger
Dan hoeven we hem geen 6 miljard te betale .
Dan zijn we niet chantabel.
Wat bedoel je met "goed regelen"?

Vluchtelingebootjes lekschieten?
Met de marine de vluchtelingen naar het strand van herkomst terugbrengen, zodat we in feite oorlog voeren door herhaaldelijk zonder toestemming de territoriale wateren van andere landen binnen te dringen?
pi_170384873
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "goed regelen"?

Vluchtelingebootjes lekschieten?
Met de marine de vluchtelingen naar het strand van herkomst terugbrengen, zodat we in feite oorlog voeren door herhaaldelijk zonder toestemming de territoriale wateren van andere landen binnen te dringen?
Door iedereen die in een bootje stapt uit te sluiten van asiel.

Door bootjes terug te slepen naar het strand van herkomst én die landen te dwingen daaraan mee te werken. Dat kunnen we ook heel makkelijk want alle landen waarvandaan de boten vertrekken ontvangen MILJARDEN euro's ontwikkelingshulp. Als ze niet mee werken stopzetten. Niet verlagen maar stopzetten. Let op mijn woorden, er zal niet 1 boot meer vertrekken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170387972
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Door iedereen die in een bootje stapt uit te sluiten van asiel.

Door bootjes terug te slepen naar het strand van herkomst én die landen te dwingen daaraan mee te werken. Dat kunnen we ook heel makkelijk want alle landen waarvandaan de boten vertrekken ontvangen MILJARDEN euro's ontwikkelingshulp. Als ze niet mee werken stopzetten. Niet verlagen maar stopzetten. Let op mijn woorden, er zal niet 1 boot meer vertrekken.
Sinds wanneer ontvangt bijvoorbeeld marokko ontwikkelingsgeld?
pi_170388422
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:36 schreef icloud het volgende:

[..]

Sinds wanneer ontvangt bijvoorbeeld marokko ontwikkelingsgeld?
In ieder geval sinds 2013 maar waarschijnlijk al tientallen jaren
pi_170390602
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dan sturen we ze naar een ander land terug. Ze komen niet uit Libie, ze komen van veel zuidelijker en doorkruisen vele veilige landen op weg naar de uitkering en sociale huurwoning veiligheid.
Inderdaad. Gewoon afzetten op Kaap de Goede Hoop.
pi_170392970
Westerlingen zijn racisten dus deze mensen zijn nodig. Hoe minder wit hoe minder racisme.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:49:33 #74
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_170394596
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:45 schreef Geralt het volgende:
TimmermansEU twitterde op donderdag 20-04-2017 om 17:32:06 The future o/t world is diversity. To fight diversity is like trying to unscramble scrambled eggs 🍳 It makes a mess. Let's embrace diversity reageer retweet
:r
De volksvervanging is gewoon beleid. Men is helemaal de weg kwijt in Brussel. Knettergek gewoon.

pi_170395685
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:45 schreef Geralt het volgende:
TimmermansEU twitterde op donderdag 20-04-2017 om 17:32:06 The future o/t world is diversity. To fight diversity is like trying to unscramble scrambled eggs 🍳 It makes a mess. Let's embrace diversity reageer retweet
:r
Stumperd bedenken niet dat verschillende naties, met verschilledne culturen en rassen juist diversiteit is. Alles samen laten smelten in een globaal McPlastic recept vind ik alles behalve divers.

Ze willen gewoon niet toegeven dat ze streven naar een globaal rijk, waar de absolute macht in de handen ligt van een enkeling, wat kan er mis gaan?

Binnen multiculturalisme zal er altijd één cultuur het meest dominant zijn, dat is iets wat met de dag duidelijker wordt.
pi_170395774
Broodnodig realisme dat in Nederland volledig afwezig lijkt.
  zaterdag 22 april 2017 @ 07:48:23 #77
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170397201
Timmerfrans is niet de baas over immigratie, dat zijn alle afzonderlijke ministers die daadwerkelijk verantwoording moeten afleggen aan hun volk.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  zaterdag 22 april 2017 @ 10:12:03 #78
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_170398328
Timmermans is een walgelijke verrader. Hij wil het blanke ras er volledig uit laten neuken en vermengen door/met alle niet-blanken zodat er uiteindelijk nog maar één gemend ras over blijft. De blanke mens is immers de oorzaak van alles wat slecht is op de wereld en dus moet die verdwijnen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_170398868
Sowieso, als je diversiteit wil dan moet je een green-card-programma of zoiets opzetten, waar mensen uit de hele wereld aan mee kunnen doen. Honderdduizenden Arabieren hierheen halen is geen diversiteit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')