abonnement Unibet Coolblue
pi_170356811
quote:


Witte Nederlanders moeten een dikkere huid kweken’

Anousha Nzume (46) , theatermaker en actrice, schreef een boek over het zogeheten witte privilege en andere vormen van racisme. „Toen ik onlangs ergens dagvoorzitter was, dachten mensen dat ik het entertainment was.”

NRC 2017.
Klacht

Het schijnt volgens de laatste berichten momenteel trending te zijn op Twitter onder #WitteNederlanders, dus kijk niet gek op als deze Anousha Nzume vanavond of morgen bij DWDD of Pauw zit om zogenaamd alles wat zij in het boek beweert vooral goed te praten, je weet wel wat raciste 'Haat'Vana Simons ook de laatste paar keren in de media probeerde te doen en werd weggehoond.

Nu dus 'Haat'Vana Simons,2.0, dikker en weer iemand die probeert vooral autochtone Nederlanders als racisten weg te zetten, gewoon omdat zij dat vindt.

Het boek ligt morgen in de winkel. Ideaal moment om het boek 'nader onder handen te nemen' zodat dit soort querulanten geen kans meer krijgen in dit land een tweespalt te veroorzaken met hun constante racistische vingerwijzing naar alles wat niet een donker kleurtje heeft.
pi_170356864

Eerst maar eens heerlijk acclimatiseren.
pi_170356884
Waarom bestaat dat gedonder nu eigenlijk überhaupt? :?
  donderdag 20 april 2017 @ 17:08:50 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170356888
Zeggen dat blanken een dikkere huid moeten kweken, terwijl je over de kleinste dingen al valt en aanmerkt als racisme. :') Ok ...
pi_170356912
Iemand anders die een patroon begint te zien in de onderwerpen waar R. Iwanius topics over opent?
pi_170357179
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Zeggen dat blanken een dikkere huid moeten kweken, terwijl je over de kleinste dingen al valt en aanmerkt als racisme. :') Ok ...
Ja, dit zeggen ze in dat laatste pesten topic ook (of eigenlijk wel elk pesten topic). Lekker weer 14.gif
pi_170357186
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:10 schreef LurkJeRot het volgende:
Iemand anders die een patroon begint te zien in de onderwerpen waar R. Iwanius topics over opent?
Nee?
pi_170357191
quote:
5s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee?
Is dat een vraag of een antwoord?
pi_170357220
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:30 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Is dat een vraag of een antwoord?
Een vraag. Zo'n patroon van hem is me niet echt opgevallen, maar misschien skip ik zijn topics gewoon altijd :P
pi_170357236
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een vraag. Zo'n patroon van hem is me niet echt opgevallen, maar misschien skip ik zijn topics gewoon altijd :P
Het kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Maar ben wel zo'n sukkel die er elke keer weer intrapt en een topic open klikt :(
pi_170357252
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:33 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Het kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Maar ben wel zo'n sukkel die er elke keer weer intrapt en een topic open klikt :(
Die van 0906/deezer/syndroom sla ik standaard altijd over, steeds zelfde gezeik :)
Die van Iwanus..geen flauw idee.
pi_170357348
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Zeggen dat blanken een dikkere huid moeten kweken, terwijl je over de kleinste dingen al valt en aanmerkt als racisme. :') Ok ...
Viel mij ook op :')
pi_170357495
Iwanius die racistische literatuur leest. :N
  Forum Admin donderdag 20 april 2017 @ 17:58:59 #14
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_170357593
Is dit zo'n boek over dat je mensen niet op hun huidskleur mag aanspreken? Want dan is de titel wel goed gekozen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_170357697
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:58 schreef Pharkus het volgende:
Is dit zo'n boek over dat je mensen niet op hun huidskleur mag aanspreken? Want dan is de titel wel goed gekozen.
:{w onderdrukten mogen dat natuurlijk gewoon wel. Net zoals dat Nelson Mandela geen racist is en het ANC geen terroristische organisatie.
pi_170360605
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom bestaat dat gedonder nu eigenlijk überhaupt? :?
Dankzij klaagziek volk dat hun hele identiteit ontleend aan antiracisme en dat telkens maar een podium krijgt van de linkse media.
pi_170360771
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:58 schreef Pharkus het volgende:
Is dit zo'n boek over dat je mensen niet op hun huidskleur mag aanspreken? Want dan is de titel wel goed gekozen.
Volgens links bestaat rasicme jegens "witte" mensen niet. Dit is van de voorzitter van GroenLinks-jongeren;

NoortjeBlokhuis twitterde op woensdag 19-04-2017 om 10:35:43 Hoi @NOS, 1. Racisme zoals jullie het hier gebruiken bestaat niet en 2. Waar zijn nu de befaamde aanhalingstekens? - https://t.co/HyDrwRjtQ2 reageer retweet
NoortjeBlokhuis twitterde op woensdag 19-04-2017 om 10:38:26 .@NOS Nazi's noemen jullie 'nazi's' en racisme door witte mensen wordt nooit zo direct benoemd. Pijnlijk dat het nu wel zo makkelijk blijkt. reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 20:04:01 ]
pi_170360901
Waarom praten al die linkse mensen nooit over de genocide van mijn volk in het midden oosten? Mijn volk zijn de oorspronkelijke bewoners van Mesopotamia totdat die Arabieren kwamen invallen :r Maar dan zijn ze stil natuurlijk :Y Wat wil ik graag die hypocriete flikkers aanpakken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 20:07:40 ]
pi_170361208
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:07 schreef vigen98 het volgende:
Waarom praten al die linkse mensen nooit over de genocide van mijn volk in het midden oosten? Mijn volk zijn de oorspronkelijke bewoners van Mesopotamia totdat die Arabieren kwamen invallen :r Maar dan zijn ze stil natuurlijk :Y Wat wil ik graag die hypocriete flikkers aanpakken.
Goede vraag. Ik weet wel dat Pieter Omtzig er actief mee bezig is. Hij wilt internationale erkenning zodat terugkerende jihadisten vervolgd kunnen worden voor betrokkenheid tot genocide. Verder is het bij de linkse politici oorverdovend stil.
pi_170361551
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dankzij klaagziek volk dat hun hele identiteit ontleend aan antiracisme en dat telkens maar een podium krijgt van de linkse media.
Zo zijn ze tenminste de grootste vis in hun vijver :P
Linkse politiek, rechtse politiek, tis allemaal crap en er is geen partij die er voor de Nederlander is.
De Nederlandse politiek heeft iets van 250 toekomstige Shell-directeuren en 17 miljoen speelballen.
pi_170361581
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:07 schreef vigen98 het volgende:
Waarom praten al die linkse mensen nooit over de genocide van mijn volk in het midden oosten? Mijn volk zijn de oorspronkelijke bewoners van Mesopotamia totdat die Arabieren kwamen invallen :r Maar dan zijn ze stil natuurlijk :Y Wat wil ik graag die hypocriete flikkers aanpakken.
Waarom? Hoeveel eeuwen geleden is dat?
pi_170361679
quote:
5s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom? Hoeveel eeuwen geleden is dat?
Wat hoeveel eeuwen is dat? Leef je onder een steen? 100 jaar geleden waren het mijn voorouders in Armenië en vandaag is het ( weer ) mijn voorouders de Assyriërs in Irak. Wat waarom? Waarom praten al die linkse mensen wel over slavernij terwijl dat al veel langer is afgeschaft. Mijn volk zijn de native people van Irak en ze worden systematisch gedood/verjaagd door jihadi's ( en sommige komen dus uit Nederland ) en dan zie ik die blanke hoeren van GroenLinks en D66 zeggen dat die mensen terug moeten integreren in Nederland. Jonge geef mij een pistool ik schiet zelf wel een kogel door hun hoofd. Dan krijgen ze tenminste wat ze verdienen ipv wat deze hoeren geven in de rechtszaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 20:30:00 ]
pi_170361905
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:27 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat hoeveel eeuwen is dat? Leef je onder een steen? 100 jaar geleden waren het mijn voorouders in Armenië en vandaag is het ( weer ) mijn voorouders de Assyriërs in Irak. Wat waarom? Waarom praten al die linkse mensen wel over slavernij terwijl dat al veel langer is afgeschaft. Mijn volk zijn de native people van Irak en ze worden systematisch gedood/verjaagd.
Systematisch mensen doden/verjagen/uitroeien is niet een kwaliteit die alleen maar aan arabieren voorbehouden is. Niet dat je daar wat aan hebt, maar het probleem is vooral dat de mens dit niet -wil- afleren. Ze -willen- het niet zien. Soms is een complete bevolkingsgroep gewoon de lul en het boeit mensen zoals hier in NL niet omdat ze onder de oppervlakkige glimlach precies hetzelfde zijn.

Beter "vergeet" je het maar. Je -kunt- er niks aan doen (en zeker niet door te gaan klagen op een vergelijkbare manier zoals de in de OP genoemde vrouw doet) en zelfs als je al zou weten -hoe- je er wat aan zou kunnen doen, de wil is er gewoon niet en waar geen wil is is geen weg.

Was het maar anders, maar ik zie het niet en eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat de mens hierin veranderen kan/zal.

Doe maar gewoon NIMBY, want de mensen die je volk aan het uitroeien zijn, zitten ook gewoon hier (kijk maar naar WW2, wat er met de Joden gebeurde. Ze gaven zelfs kinderen aan voor een fuck en een hompje brood).
pi_170362089
De reden dat de PvdA het voor mekaar heeft gekregen van 1 van de centrale partijen naar een vrijwel complete zelfdestructie te gaan, heeft te maken met het feit dat ze hun eigen achterban hebben verloochend, maar ze meenden dat ze wel even recht konden praten wat krom -is- en dat hun eigen achterban hierin zou blijven trappen. Ze hielden zichzelf voor de gek, wat een idioten.
De PvdA verdiende die zelfdestructie ook, maar ik geloof niet dat dit beter zal gaan worden (bij de gehele politiek eigenlijk niet).

De politiek in NL is ruk (en "links" al helemaal). Rechts is al jaren aan het winnen (niet dat "het volk" daarbij meedoet aan de victorie hoor, laat je niet zo makkelijk voor de gek houden), dat merk je aan o.a. het onderwijs en het wonen.

Beter loop je niet als een lemming achter een politieke stroming aan, het zijn allemaal zakkenvullers met mooie praatjes (waar zelfs ik weinig nog van snap) en de logica is daar ver te zoeken.
pi_170375470
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:53 schreef vaduz het volgende:
Iwanius die racistische literatuur leest. :N
Mein Kampf heb ik ook gelezen. :s) Ben ik nu een racist gutmensch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')