abonnement Unibet Coolblue
pi_170271611
And so it begins....

"zeiden mensen ook toen Hitler de totale macht kreeg.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_170271621
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2017 21:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

die is al afgeschaft
Snap ik, daarom snap ik die belofte niet. Hij wil het weer terugbrengen?
  zondag 16 april 2017 @ 21:55:39 #203
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170271624
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:51 schreef Ryan3 het volgende:
AlptekinAkdogan twitterde op zondag 16-04-2017 om 21:48:28 Kadikoy, Istanbul. Protesten worden groter. https://t.co/3cFyGcecc0 reageer retweet
Zie filmpje in tweet.
Wat roepen ze?
pi_170271629
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben vooral aan het vertalen he, maar goed:

Doodstraf? Ja
Economie? Ja
Scheiding der machten? Eerst zien dan geloven
Koerdenprobleem? Ja.
Een regeringsleider die er alles aan doet om het buitenland te provoceren denkt niet dat hij het met binnenlands beleid kan redden.
pi_170271645
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

economie dat gaat niet lukken
Lukt al dacht ik.
pi_170271662
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Een regeringsleider die er alles aan doet om het buitenland te provoceren denkt niet dat hij het met binnenlands beleid kan redden.
Zoals Rutte zei; het is nu tijd voor de-escalatie zei Erdogan nu van het is nu tijd om de discussies tijdens de campagne achter ons te laten. Rutte zal al blij zijn dat hij wordt uitgenodigd.
pi_170271668
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:55 schreef YazooW het volgende:

[..]

Wat roepen ze?
1 meisje roept vrijheid, denk ik.
I´m back.
pi_170271672
Benieuwd hoe de koersen morgen gaan reageren.
pi_170271684
met de brexit zat mensen ook te huilen. zo ook in kadikoy atm kennelijk

TokErtan twitterde op zondag 16-04-2017 om 21:48:54 AN İTİBARİYLE KADIKÖY. BİZ BITTI DEMEDEN BITMEYECEK! HİLE VE HURDA İLE ALDIĞINIZ SEÇİMİ KABUL ETMİYORUZ, TANIMIYORU… https://t.co/QsuqSOjleb reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 16 april 2017 @ 21:57:26 #210
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_170271690
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:57 schreef Triggershot het volgende:
Benieuwd hoe de koersen morgen gaan reageren.
daar ben ik ook benieuwd naar hoe de markten reageren
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_170271707
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zoals Rutte zei; het is nu tijd voor de-escalatie zei Erdogan nu van het is nu tijd om de discussies tijdens de campagne achter ons te laten. Rutte zal al blij zijn dat hij wordt uitgenodigd.
:')

Erdogan kan de tering krijgen. En als de EU zich nog langer laat gijzelen door die mongool hebben ze mijn geloof er in verloren :r
pi_170271711
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1 meisje roept vrijheid, denk ik.
lijkt me sterk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170271724
pi_170271738
quote:
14s.gif Op zondag 16 april 2017 21:57 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

daar ben ik ook benieuwd naar hoe de markten reageren
Morgen weten we het :+
  zondag 16 april 2017 @ 21:59:24 #215
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_170271760
In België bijna 80 procent evet gestemd :{
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_170271767
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 21:57 schreef bamibij het volgende:

[..]

:')

Erdogan kan de tering krijgen. En als de EU zich nog langer laat gijzelen door die mongool hebben ze mijn geloof er in verloren :r
Ik kan je nu al voorspelen dat de EU een verzoeningsproces, zeker individuele landen de kans zeker gaan aangrijpen. Zowel Rutte als Erdogan waren gewoon aan het dollen, zal je binnen een paar weken/maanden zien.
  zondag 16 april 2017 @ 22:00:06 #217
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170271783
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:57 schreef Triggershot het volgende:
Benieuwd hoe de koersen morgen gaan reageren.
Bij Trump dachten velen dat de Amerikaanse economie een flinke klap zou krijgen. Het tegendeel bleek waar te zijn. Grote vraag is wat de gevolgen voor het bedrijfsleven zijn van het beleid van Erdogan. Als er gewoon geld te verdienen blijft in Turkije is er weinig aan de hand, ook al heeft Erdogan dictatoriale trekjes.
pi_170271788
quote:
15s.gif Op zondag 16 april 2017 21:59 schreef Lothiriel het volgende:
In België bijna 80 procent evet gestemd :{
Evet = ja?
pi_170271807
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2017 21:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

lijkt me sterk
Libere.
I´m back.
pi_170271820
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:00 schreef YazooW het volgende:

[..]

Bij Trump dachten velen dat de Amerikaanse economie een flinke klap zou krijgen. Het tegendeel bleek waar te zijn. Grote vraag is wat de gevolgen voor het bedrijfsleven zijn van het beleid van Erdogan. Als er gewoon geld te verdienen blijft in Turkije is er weinig aan de hand, ook al heeft Erdogan dictatoriale trekjes.
Inderdaad, mensenrechten, democratie en vrijheid is leuk voor de masses, maar ondertussen gaat de handel met Saoedi Arabie en China vrolijk door.
pi_170271822
pi_170271825
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:00 schreef bamibij het volgende:

[..]

Evet = ja?
Ja.
pi_170271835
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_170271843
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Inderdaad, mensenrechten, democratie en vrijheid is leuk voor de masses, maar ondertussen gaat de handel met Saoedi Arabie en China vrolijk door.
Lijken Nederlanders continu te vergeten.
pi_170271848
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Libere.
das toch maandverband?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170271852
quote:
15s.gif Op zondag 16 april 2017 21:59 schreef Lothiriel het volgende:
In België bijna 80 procent evet gestemd :{
Ja, België spant de kroon idd.
Hoeveel Turken hebben jullie btw? Stuk minder dan in NL, neem ik aan.
I´m back.
pi_170271855
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

_O_
Ze had die vieze neus ook moeten verstoppen.
  zondag 16 april 2017 @ 22:01:58 #228
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170271864
Als je de AKP zou vergelijken met een Nederlandse partij, welke partij zou dat dan zijn?
pi_170271873
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

das toch maandverband?
Libresse.
I´m back.
pi_170271875
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef YazooW het volgende:
Als je de AKP zou vergelijken met een Nederlandse partij, welke partij zou dat dan zijn?
DENK
pi_170271879
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef YazooW het volgende:
Als je de AKP zou vergelijken met een Nederlandse partij, welke partij zou dat dan zijn?
SGP. Maar dan nog dommer.
pi_170271881
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef YazooW het volgende:
Als je de AKP zou vergelijken met een Nederlandse partij, welke partij zou dat dan zijn?
VVD :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170271887
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef YazooW het volgende:
Als je de AKP zou vergelijken met een Nederlandse partij, welke partij zou dat dan zijn?
Pvda
  zondag 16 april 2017 @ 22:02:45 #234
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170271898
Lastige vraag blijkbaar. DENK, SGP en VVD _O-
pi_170271917
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:02 schreef YazooW het volgende:
Lastige vraag blijkbaar. DENK, SGP en VVD _O-
er is eig. geen 1 op 1 vergelijkbare partij, het is maar hoe je het bekijkt :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170271923
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef YazooW het volgende:
Als je de AKP zou vergelijken met een Nederlandse partij, welke partij zou dat dan zijn?
Combinatie SGP-VVD-NSB
I´m back.
  zondag 16 april 2017 @ 22:03:59 #237
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_170271931
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef YazooW het volgende:
Als je de AKP zou vergelijken met een Nederlandse partij, welke partij zou dat dan zijn?
inderdaad de SGP

veel verstand van religie en vrouwenrechten en abortus maar niets van economie
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 16 april 2017 @ 22:05:36 #238
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_170271992
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

SGP. Maar dan nog dommer.
_O- _O-
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 16 april 2017 @ 22:06:08 #239
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_170272008
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, België spant de kroon idd.
Hoeveel Turken hebben jullie btw? Stuk minder dan in NL, neem ik aan.
Bijna de helft van het aantal Nederlandse Turken. Hebben zo'n 45.000 Turken in België gestemd.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 16 april 2017 @ 22:06:15 #240
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_170272014
http://www.telegraaf.nl/b(...)risch_besluit__.html

quote:
Volgens de voorlopige uitslag hebben ongeveer 25 miljoen stemgerechtigden ’ja’ gezegd, 1,3 miljoen meer dan ’nee’. Het Turkse volk heeft een historisch besluit genomen.

We gaan de belangrijkste hervorming in onze geschiedenis doorvoeren”, aldus Erdogan.
ha ha ha de sukkel
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_170272079
Nu dat de islamitische Hitler de volledige macht naar zich heeft toegetrokken ben ik benieuwd hoelang het duurt voordat de Koerden en de Gülenisten de gaskamers worden ingestuurd.
pi_170272122
Kilicdaroglu CHP:

Zoals ik al eerder zei iedereen die ja of nee heeft gestemd draag ik op mijn schouders, ik bedank iedereen die heeft gestemd. We hebben een referendum gehouden zonder dat de verhoudingen evenwichtig waren, maar ondanks dat ze uit balans waren hebben we gestreden binnen de kaders van de wet. Ja kamp heeft de wet meerdere malen gebroken, maar wij in het bijzonder hebben ons aan de wet gehouden. Gewaardeerde publiek, grondswetwijzigingen zijn van een collectief belang van 80 miljoen Turken. Met het referendum is iets belangrijks gebleken, nabij de 50% zegt nee, daarbij stopt het grondwet het collectief belang te behartigen. En nog belangrijker, zoals de waarheid er voor staat, staat de politiek een belangrijke taak te wachten: Namelijk de grondwet voor het collectief belang voor te bereiden, dat maakt Turkije nationaal en internationaal sterker, daar roep ik de politiek ook toe op.

Gewaardeerde journalisten, de rechtsgang is heel belangrijk en moet boven alles staan, ik wil het even over de verkiezingsraad hebben. Zij hebben het referendum in twijfel gebracht, door heel duidelijk mede delen. Er is een wet wat stelt waarbij er geen stempel of approval is niet geldend is, maar het verkiesraad heeft ze toch geldig verklaard... waarom? En weer een andere wet: Als er geen stembiljeten met stempel is zijn ze ongeldig, verkiesraad heeft ze ook geldig verklaard.

Nu wil ik verkiesraad iets vragen, het volk heeft gestemd, hebben we bezwaren? Geen enkele, kunnen we niet, maar geen enkele orgaan mag zich boven de wet zien, de wet zegt dat ze ongeldig zijn, maar wat doen jullie? Jullie verklaren ze geldig, met welke titel achten jullie jezelf boven het parlement en verklaart het geldig? Tijdens een wedstrijd worden de regels niet veranderd, dat is een universele regel. Wat doet kiesraad, ze veranderen het tijdens een wedstrijd. We respecteren de verkiezingen, maar niet wat hier is gebeurt. Volgens de wet en rechtsgang hebben ze het referendum in twijfel gebracht. Wie heeft dat gedaan, niet het volk, maar het verkiesraad. Dat gaat je verstand te boven.

Wij zijn een groot volk, we willen in het binnen en buitenland sterk zijn, onze kracht putten vanuit de wet. de organen moeten volgens de wetten handelen. Met een gemaakte fout wordt het referendum in twijfel gebracht, door een foute keuze, we gaan hier tot het einde achteraan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2017 22:11:21 ]
pi_170272187
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:09 schreef Triggershot het volgende:
Kilicdaroglu CHP:

Zoals ik al eerder zei iedereen die ja of nee heeft gestemd draag ik op mijn schouders, ik bedank iedereen die heeft gestemd. We hebben een referendum gehouden zonder dat de verhoudingen evenwichtig waren, maar ondanks dat ze uit balans waren hebben we gestreden binnen de kaders van de wet. Ja kamp heeft de wet meerdere malen gebroken, maar wij in het bijzonder hebben ons aan de wet gehouden. Gewaardeerde publiek, grondswetwijzigingen zijn van een collectief belang van 80 miljoen Turken. Met het referendum is iets belangrijks gebleken, nabij de 50% zegt nee, daarbij stopt het grondwet het collectief belang te behartigen. En nog belangrijker, zoals de waarheid er voor staat, staat de politiek een belangrijke taak te wachten: Namelijk de grondwet voor het collectief belang voor te bereiden, dat maakt Turkije nationaal en internationaal sterker, daar roep ik de politiek ook toe op.

Gewaardeerde journalisten, de rechtsgang is heel belangrijk en moet boven alles staan, ik wil het even over de verkiezingsraad hebben. Zij hebben het referendum in twijfel gebracht, door heel duidelijk mede delen. Er is een wet wat stelt waarbij er geen stempel of approval is niet geldend is, maar het verkiesraad heeft ze toch geldig verklaard... waarom? En weer een andere wet: Als er geen stembiljeten met stempel is zijn ze ongeldig, verkiesraad heeft ze ook geldig verklaard.

Nu wil ik verkiesraad iets vragen, het volk heeft gestemd, hebben we bezwaren? Geen enkele, kunnen we niet, maar geen enkele orgaan mag zich boven de wet zien, de wet zegt dat ze ongeldig zijn, maar wat doen jullie? Jullie verklaren ze geldig, met welke titel achten jullie jezelf boven het parlement en verklaart het geldig? Tijdens een wedstrijd worden de regels niet veranderd, dat is een universele regel. Wat doet kiesraad, ze veranderen het tijdens een wedstrijd. We respecteren de verkiezingen, maar niet wat hier is gebeurt. Volgens de wet en rechtsgang hebben ze het referendum in twijfel gebracht. Wie heeft dat gedaan, niet het volk, maar het verkiesraad. Dat gaat je verstand te boven.

Wij zijn een groot volk, we willen in het binnen en buitenland sterk zijn, onze kracht putten vanuit de wet. de organen moeten volgens de wetten handelen. Met een gemaakte fout wordt het referendum in twijfel gebracht, door een foute keuze, we gaan hier tot het einde achteraan.
heftig
pi_170272251
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:12 schreef k3vil het volgende:

[..]

heftig
Gaat nog een staartje krijgen dit.
pi_170272267
dit is wel bezwaarlijk, maar ik zit nu CNN te kijken waar een van de gasten aangeeft dat het niet de eerste keer is dat dit gebeurd, dat het onder bepaalde voorwaarden zou mogen ofzo

to be continued dus

quote:
Gewaardeerde journalisten, de rechtsgang is heel belangrijk en moet boven alles staan, ik wil het even over de verkiezingsraad hebben. Zij hebben het referendum in twijfel gebracht, door heel duidelijk mede delen. Er is een wet wat stelt waarbij er geen stempel of approval is niet geldend is, maar het verkiesraad heeft ze toch geldig verklaard... waarom? En weer een andere wet: Als er geen stembiljeten met stempel is zijn ze ongeldig, verkiesraad heeft ze ook geldig verklaard.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170272295
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:06 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Bijna de helft van het aantal Nederlandse Turken. Hebben zo'n 45.000 Turken in België gestemd.
Okee.

En spreken dan Vlaams?
I´m back.
pi_170272303
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2017 22:15 schreef Slayage het volgende:
dit is wel bezwaarlijk, maar ik zit nu CNN te kijken waar een van de gasten aangeeft dat het niet de eerste keer is dat dit gebeurd, dat het onder bepaalde voorwaarden zou mogen ofzo

to be continued dus

[..]

Dit zou de 5e x zijn historisch gezien dan ze zo een beslissing nemen idd.
pi_170272342
Als de geldig verklaarde stembiljetten van een noemenswaardige percentage zou zijn, zouden de bezwaren legitiem kunnen zijn, als het maar een paar zijn zonder teveel invloed zal het genegeerd worden dus.
pi_170272363
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:09 schreef Triggershot het volgende:
Kilicdaroglu CHP:

Zoals ik al eerder zei iedereen die ja of nee heeft gestemd draag ik op mijn schouders, ik bedank iedereen die heeft gestemd. We hebben een referendum gehouden zonder dat de verhoudingen evenwichtig waren, maar ondanks dat ze uit balans waren hebben we gestreden binnen de kaders van de wet. Ja kamp heeft de wet meerdere malen gebroken, maar wij in het bijzonder hebben ons aan de wet gehouden. Gewaardeerde publiek, grondswetwijzigingen zijn van een collectief belang van 80 miljoen Turken. Met het referendum is iets belangrijks gebleken, nabij de 50% zegt nee, daarbij stopt het grondwet het collectief belang te behartigen. En nog belangrijker, zoals de waarheid er voor staat, staat de politiek een belangrijke taak te wachten: Namelijk de grondwet voor het collectief belang voor te bereiden, dat maakt Turkije nationaal en internationaal sterker, daar roep ik de politiek ook toe op.

Gewaardeerde journalisten, de rechtsgang is heel belangrijk en moet boven alles staan, ik wil het even over de verkiezingsraad hebben. Zij hebben het referendum in twijfel gebracht, door heel duidelijk mede delen. Er is een wet wat stelt waarbij er geen stempel of approval is niet geldend is, maar het verkiesraad heeft ze toch geldig verklaard... waarom? En weer een andere wet: Als er geen stembiljeten met stempel is zijn ze ongeldig, verkiesraad heeft ze ook geldig verklaard.

Nu wil ik verkiesraad iets vragen, het volk heeft gestemd, hebben we bezwaren? Geen enkele, kunnen we niet, maar geen enkele orgaan mag zich boven de wet zien, de wet zegt dat ze ongeldig zijn, maar wat doen jullie? Jullie verklaren ze geldig, met welke titel achten jullie jezelf boven het parlement en verklaart het geldig? Tijdens een wedstrijd worden de regels niet veranderd, dat is een universele regel. Wat doet kiesraad, ze veranderen het tijdens een wedstrijd. We respecteren de verkiezingen, maar niet wat hier is gebeurt. Volgens de wet en rechtsgang hebben ze het referendum in twijfel gebracht. Wie heeft dat gedaan, niet het volk, maar het verkiesraad. Dat gaat je verstand te boven.

Wij zijn een groot volk, we willen in het binnen en buitenland sterk zijn, onze kracht putten vanuit de wet. de organen moeten volgens de wetten handelen. Met een gemaakte fout wordt het referendum in twijfel gebracht, door een foute keuze, we gaan hier tot het einde achteraan.
Okee, is duidelijk, is nog niet afgelopen dus voor CHP.
En trekt ook de legitimiteit in moreel vlak in twijfel dus.
I´m back.
pi_170272385
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:18 schreef Triggershot het volgende:
Als de geldig verklaarde stembiljetten van een noemenswaardige percentage zou zijn, zouden de bezwaren legitiem kunnen zijn, als het maar een paar zijn zonder teveel invloed zal het genegeerd worden dus.
1,5 miljoen hè, lieten ze eerder weten.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')