abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173679472
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Cremeren moet weer gezellig worden.

:P
Zo is dat! Ga ik gelijk veranderen in Mijn laatste wil.. begraven>opgraven en cremeren. Wat een feest! *O*
**!Power 2 the Pinda!**
pi_173679507
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:02 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zo is dat! Ga ik gelijk veranderen in Mijn laatste wil.. begraven>opgraven en cremeren. Wat een feest! *O*
Ha ha ha. Tot vanavond. Youpie kijken. Laters.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173679531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ha ha ha. Tot vanavond. Youpie kijken. Laters.

Nou joepie..Have fun!
**!Power 2 the Pinda!**
  zaterdag 9 september 2017 @ 19:00:06 #279
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_173680599
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Geef mij Adle Bloemendaal maar.

Nooit gedacht dat jij een GILF-mannetje was! :D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
>>>> Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken <<<<
Don't give up: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
pi_173701492
Nieuwe tv-klus Sabia alweer afgelopen

De nieuwe tv-klus van Sabia Boulahrouz heeft niet lang geduurd. De ex van Rafael van der Vaart zou meedoen met het programma ’6 Mtter’, een serie over het moederschap, maar is slechts in n aflevering te zien.

Dat heeft een woordvoerder van de omroep aan Bild bevestigd. „Het klopt dat Sabia door persoonlijke omstandigheden niet in de tweede aflevering te zien is.” De opnames met Sabia en haar twee kinderen Amaya en Daamin waren al wel begonnen.

Volgens de Duitse krant kan het zijn dat haar ex-man en de vader van de kinderen, Khalid Boulahrouz, dwars heeft gelegen. Ze delen namelijk de voogdij over de kinderen en dat zou betekenen dat ook hij in moet stemmen met dat zijn kinderen op tv te zien zijn.

De plaats van Sabia is ingenomen door de Duitse presentatrice Verona Pooth en haar twee kinderen.http://www.telegraaf.nl/p(...)eer_afgelopen__.html

Verona Pooth;
wenn30554785_112_3441_5.jpg
**!Power 2 the Pinda!**
pi_173701710
Ja toch, lekker aanklooien weer *)

Ik weet echt helemaals niks van de Duitse tv en hun bekende Duitsers. Is dit er ntje, die Verona? Pff ik zou wel moe van mezelf worden als ik zo op de foto ging. :P
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
  zondag 10 september 2017 @ 21:04:59 #282
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_173701803
Lijkt wel snel gezien op J-wow.
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_173701934
WEGEN IHRER KINDER
Sabia fliegt aus TV-Show

2,w=993,q=high,c=0.bild.jpg [bron;Bild]
**!Power 2 the Pinda!**
pi_173702194
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:00 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat jij een GILF-mannetje was! :D
:D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173702240
Sabia; „Rafael und Sylvie htte ich mir sparen knnen!“

3,w=993,q=high,c=0.bild.jpg
Filmpje http://www.bild.de/unterh(...)b-53142688.bild.html

Tussen de verhuisdozen;

Nog n keer herinneringen ophalen;
2,w=993,q=high,c=0.bild.jpg

**!Power 2 the Pinda!**
pi_173702922
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Having a moment.. Tuurijk, op je hoge hakken, in de badkuip. :')

[ afbeelding ]

Syl al flink aan de botox en fillers?

Work & Snack .. Koffie, cola zero en een plakje kalkoenfilet? Oh.. en de verlovingsring :+
[ afbeelding ]
Oh gawd. :'(
Ze heeft ook geen greintje humor in haar 32kg wegende lijf anders was t nog wel grappig geweest maar dit is echt zo treurig met haar having a moment.
Die moet echt eens een schop onder haar hol hebben zodat ze weer een moment op aarde landt.
Go hard or go home
  donderdag 14 september 2017 @ 22:56:59 #287
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_173783189
1zg3k1l.jpg

Khalid Boulahrouz en Yasmin Verheijen uit elkaar.

Er is een einde gekomen aan de relatie tussen Khalid Boulahrouz en Yasmin Verheijen. De 35-jarige oud-profvoetballer en de 23-jarige ex-Miss Nederland waren drie jaar samen.

„ Khalid en ik hebben besloten om uit elkaar te gaan”, vertelt Yasmin. „Voor mijn werk reis ik veel en Khalid is ook erg druk. Op een gegeven moment dachten we: eigenlijk is dit het helemaal niet. We leefden steeds meer langs elkaar heen.”

Ondanks dat ze uit elkaar zijn, hebben de twee nog regelmatig contact. „Khalid en ik zijn er nog steeds voor elkaar. We bellen hoe het met de ander gaat en hebben goed contact. Wat overblijft, is een goede vriendschap. We houden van elkaar en en gunnen elkaar het beste.”

Yasmin geeft toe dat ze het lastig vindt om over de breuk te praten. „Omdat het nog zo pril is. Ik dacht echt: Khalid is de man met wie ik ga trouwen en met wie ik kinderen ga maken. Maar het heeft niet zo mogen zijn.”

http://www.telegraaf.nl/p(...)in_uit_elkaar__.html
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')