abonnement Unibet Coolblue
pi_170092798
Dag allen,

Na vele opties te hebben bekeken en afwegingen te hebben gemaakt, denk ik iets gevonden te hebben wat bij mij past. Het gaat om de opleiding Sportkunde, waarmee ik dan uiteindelijk als doel wil hebben om in gebieden waar oorlog heerst en mensen een 'veilige' plek hebben gevonden, evenementen te organiseren die wat afleiding en plezier brengen in het leven van die mensen. Het liefste doe ik dit natuurlijk in de trant van sport, maar dit hoeft niet perse.

Mijn vraag is als volgt:

Heeft er iemand ervaring met het stage lopen bij goede doelen? Als ik kijk op hun websites kom ik er weinig over tegen. zou dit uberhaupt mogelijk zijn? ik heb hen pas een mail gestuurd hierover, maar wie weet hebben mensen er hier meer informatie over.

Vaak lees je veel over drinkwater regelen etc, ik zou graag de kant op willen waar je de mensen eventjes uit de realiteit kan halen van oorlog en verdriet.

Bij sportkunde word je ook opgeleid tot ondernemer, organisateur etc. dus dit lijkt me de juiste opleiding daarvoor.
  FOK!fotograaf zaterdag 8 april 2017 @ 21:17:03 #2
145146 Andyy
pi_170093035
Ja, positieve ervaring met een stage bij een goed doel. Verder kan ik je niet helpen
pi_170093219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 21:17 schreef Andyy het volgende:
Ja, positieve ervaring met een stage bij een goed doel. Verder kan ik je niet helpen
In wat voor rol? Deed je dit in Nederland of ook in een getroffen gebied?
  maandag 10 april 2017 @ 03:34:47 #4
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_170121427
Met drinkwater regelen haal je die mensen toch uit verdriet joh.

Die mensen hebben het zo slecht dat ze soms zelfs moeten doorkomen met het drinken van hun eigen pis.
Irene is bae <3
pi_170141552
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 03:34 schreef Jiang153 het volgende:
Met drinkwater regelen haal je die mensen toch uit verdriet joh.

Die mensen hebben het zo slecht dat ze soms zelfs moeten doorkomen met het drinken van hun eigen pis.
En daarnaast kan er niet gezorgd worden voor wat afleiding? Ben het met je eens dat drinkwater prioriteit nummer 1 is, maar zodra dit gerealiseerd is, is er naar mijn idee zeker ruimte voor de dingen die ik voorstelde.
  zondag 16 april 2017 @ 06:27:20 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_170253513
Ik vind het een goed idee en je moet gewoon een open sollicitatie sturen. Succes ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')