abonnement Unibet Coolblue
pi_170030915
ik heb een vraagje, ik ben gestopt met mijn mbo opleiding is mijn 2e jaar nu, ik vind het echt helemaal niks meer aan nu wil ik terug naar de vavo om mijn havo diploma te halen. nu weet ik dat ik recht heb op een tegemoetkoming maar nergens praat men over reiskosten, krijg ik ook zoals op het mbo een gratis ov chipkaart waarmee ik kan reizen? alvast bedankt
ok
pi_170031264
Het is niet mijn probleem, maar hopelijk weet je dat je zo veel tijd van je leven verspild. ;(
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_170031575
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 22:27 schreef SecretPret het volgende:
Het is niet mijn probleem, maar hopelijk weet je dat je zo veel tijd van je leven verspild. ;(
juist niet, door havo te doen en vervolgens vwo scheelt dat 2 jaar. ik zat ook vroeger op het havo/vwo maar wegens persoonlijke problemen naar vmbo t gestuurd maar weet niemand hoe het zit met de financiering?
ok
pi_170031667
Heb daar nog nooit van gehoord bij volwassenenonderwijs, lijkt me sterk eerlijk gezegd. Maar DUO-Webcare zit hier ook, dus beter om op hun reactie te wachten lijkt me.
pi_170032458
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 22:38 schreef DoubleDip het volgende:
Heb daar nog nooit van gehoord bij volwassenenonderwijs, lijkt me sterk eerlijk gezegd. Maar DUO-Webcare zit hier ook, dus beter om op hun reactie te wachten lijkt me.
:'( nou ik kan het morgen inderdaad proberen
ok
pi_170044627
Ik heb vavo gedaan, maar dan heb je volgens mij geen recht op een gratis OV. Of het is sinds een paar jaar veranderd.
pi_170052855
Nee vavo heeft geen recht op gratis OV.

Dus ja dat wordt lekker betalen YES.
Irene is bae <3
pi_170071550
Je kan sowieso het beste DUO bellen om dit te vragen of je überhaupt ergens recht op hebt. Zij zullen je dat het beste kunnen vertellen.
  woensdag 12 april 2017 @ 10:56:25 #9
401329 verified  DUO-Webcare
Dienst Uitvoering Onderwijs
pi_170163121
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 22:17 schreef studentx02 het volgende:
ik heb een vraagje, ik ben gestopt met mijn mbo opleiding is mijn 2e jaar nu, ik vind het echt helemaal niks meer aan nu wil ik terug naar de vavo om mijn havo diploma te halen. nu weet ik dat ik recht heb op een tegemoetkoming maar nergens praat men over reiskosten, krijg ik ook zoals op het mbo een gratis ov chipkaart waarmee ik kan reizen? alvast bedankt
Je kunt voor een voltijds vavo-opleiding een tegemoetkoming scholieren aanvragen.
Bij de tegemoetkoming voor scholieren hoort geen studentenreisproduct.

Achterliggend idee om geen studentenreisproduct te verstrekken bij de tegemoetkoming is dat opleidingen in het voortgezet onderwijs voldoende verspreid zijn over het hele land.

Check hier wanneer je de studiefinanciering en het studentenreisproduct moet stopzetten.

^CN
We geven alleen algemene informatie op Fok!. Voor persoonlijk contact klik hier.
Volg je ons al op: Twitter of Facebook: mbo * hbo en universiteit * debiteur?
Op PM en DM gaan we niet in. www.duo.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')