abonnement Unibet Coolblue
pi_170020656
Ik hou er ook echt niet van, vind het behoorlijk smerig. Ik heb sowieso lichte smetvrees van andere mensen en aangezien ik nooit verliefd ben/ vaste relaties heb ben ik ook nog nooit over die viesheid heen gekomen :D
pi_170020673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:47 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dat is een keuzen. Of het de juiste is weet ik niet, maar dat is een keuze.
Snap t probleem niet echt. Het woord 'wijven' stoot je voor het hoofd?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  woensdag 5 april 2017 @ 15:50:38 #28
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_170020695
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:49 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Snap t probleem niet echt. Het woord 'wijven' stoot je voor het hoofd?
Als jij niet snapt hoe ik het bedoel, dan heeft uitleggen geen zin ben ik bang. Nu graag weer OT.
pi_170020750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:50 schreef Flogging het volgende:

[..]

Als jij niet snapt hoe ik het bedoel, dan heeft uitleggen geen zin ben ik bang. Nu graag weer OT.
Geef gewoon antwoord. Ik zie in mijn post niks anders wat eventueel aanstootgevend zou kunnen zijn.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170020816
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:49 schreef Swlabr het volgende:
Ik hou er ook echt niet van, vind het behoorlijk smerig. Ik heb sowieso lichte smetvrees van andere mensen en aangezien ik nooit verliefd ben/ vaste relaties heb ben ik ook nog nooit over die viesheid heen gekomen :D
Ook na een lange relatie ben ik er nooit echt dol op geweest, traumatische eerste ervaring waarschijnlijk, ik heb daarna ook nooit meer iets met pinda's gegeten :r
pi_170022775
Misschien zijn ze onzeker over hoe ze zoenen, of misschien vinden ze er gewoon niks aan.
Moeilijk om te antwoorden want iedereen is nou eenmaal anders.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:38 schreef Sigaartje het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, ik ben niet echt gelukkig in de liefde. Kan aan mij liggen, maar er moet wel iets veranderen. Misschien ben ik ook geen goede zoener.
Treurig maar waar, maar ik heb een bonte vriendinnen-cv. Maar laat maar even.
Wat me opvalt is dat sommige vrouwen gek zijn op tongzoenen (ik ook, ik ben een liefhebber) en anderen houden zich heel erg in. Af en toe een likje over de lip, en dan heb je het gehad. Hoe kan dat nou. Zijn er vrouwen die niet van tongzoenen houden?

Even ter info: sigaren rook ik lang niet altijd. Als ik een relatie heb, hou ik me in, zodat ik zorg dat ik een frisse mond en frisse adem heb, ik hou daar heel erg rekening mee.
pi_170026716
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 12:02 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Hoe doe je het dan wel goed? :)
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2010 11:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Misschien moet je je dan eerst op het zoenen concentreren want het klinkt wat beperkt op deze manier. En het klinkt ook meer als een euhm weg naar het neuken toe dan een doel op zich.

Zoenen is leuk en geil en geilmakend. Gewoon op zich. Het is leuk als weg naar seks, maar het kan leuker zijn als je je gewoon even op het zoenen concentreert.

Probeer dus ook je stijve wiener, die je vast krijgt, ook gewoon als een feit te accepteren, maar laat hem verder voor wattie is. Ga er niet gelijk mee in de rondte prikken en porren, want die is nu niet belangrijk.

"We beginnen gesloten." Als in gewoon gesloten kusjes op de mond? Daar zie ik het nut niet zo van in eik :D Voorzichtig beginnen is goed, maar daar mag wel gelijk al wat lipactie bijzitten. Daarvoor moet je mond in ieder geval wel minimaal open zijn omdat je lippen dan minder stijf en veel beweeglijker zijn. Dan kom je een beetje bij het happen uit dus. Elkaars lippen pakken dus. Variëren tussen boven- en onderlip, hoe lang je "vasthoudt", hoeveel druk je uitoefent, hoeveel lip je "pakt", af en toe kun je de onderlip licht pakken met je tanden en even vasthouden. Niet echt bijten (tenminste er zullen ook wel mensen zijn die daar van houden natuurlijk)

Daarna zeg jij "daarna doen we onze tongen tegen elkaar". Dat klinkt ook behoorlijk klinisch en alsof jij en zij daarbij iedere keer hetzelfde doen. Het happen moet eigenlijk moeiteloos doorgaan in de fase waarbij tong komt kijken. Bij het happen kun je steeds meer je tong betrekken. Vnl om daarmee de lippen van de ander te strelen zeg maar. Als de ander dat ook doet, is het onvermijdelijk dat die tongen elkaar ook gaan raken natuurlijk :D. In deze fase ben ik er een voorstander van dat je tong eigenlijk niet voorbij je eigen lippen komt. Minimale tonginzet dus. Niet die hele lap in een keer maar er uit slingeren, maar met elkaars tong en lippen spelen in de kleine ruimte waar jullie monden bij elkaar komen. Hierbij hoef je niet alleen standaard rondjes rond elkaars tong te draaien, maar ook hier is weer variatie belangrijk en een turn on. Hier is het belangrijk dat het niet perse tong met tong en lip met lip moet zijn. Jullie lippen (onder EN boven) en jullie tongen spelen met elkaar. Hierin moet je gewoon zoeken wat prettig voelt voor jullie allebei, maar enkel rondjes draaien wordt gewoon saai. Laat tongen langs elkaar strijken, langs lippen strijken, pak een tong met je beide lippen vast, probeer ook niet te denken aan "o nu moet ik dit doen nu ga ik dat doen" want dat helpt niet. Laat het gewoon los en laat het vanzelf gaan.

Van hieruit schiet je natuurlijk automatisch door in het wat enthousiastere zoenwerk. Hierbij komen de tongen steeds meer in actie en nemen ook steeds meer de overhand. Ook hierbij weer; waak voor herhaling en routines afwerken. Wissel af, niet alleen in ritme met je tong, maar ook in draairichting, bewegingen die je je tong laat maken en het allerbelangrijkst, pak regelmatig terug naar stappen 1 en 2. Het helpt hierbij als je muziek op hebt staan. Muziek heeft in een nummer vaak een opbouw. Dat kan mooi helpen om het zoenritme te bepalen. Als er ineens een rustig stukje in de muziek zit val je vaak vanzelf weer terug in weer even wat rustiger zoen en wat meer lipactie.

Ook hier geldt weer, denk er niet te veel bij na en volg vooral geen routine. Handel het niet als een stappenplan af, maar geniet er gewoon van, laat het gewoon gebeuren.

Dit was natuurlijk puur het zoenen. Daar tussendoor heb je ook nog een heel lijf waar je je mee bezig kunt houden. Als het je echt om het zoenen gaat, probeer dan de titties en de geslachtsorganen even met rust te laten. Streel iemands nek, zoen iemands nek, streel ruggen, armen, benen, billen. Ook met wisselend enthousiasme. Soms is een halve aanraking, net een aai die je amper voelt langs een arm al ZOMGWTFBBQVUURENVLAM en soms is het geil om hard tegen iemand aangedrukt te worden. Zoen oren, gezicht, armen. Ga ook weer niet panisch tetten en geslachtsorganen vermijden, maar ga er niet vol in. Als je er af en toe langs/aankomt geen probleem, maar ga ook weer door. Pak iemand stevig beet, omarm iemand, laat jezelf beetpakken en omarmen. Gewoon ook allemaal weer laten gebeuren. Maar probeer in eerste instantie de duidelijke erogene zones te vermijden. Anders gaat het al snel weer helemaal daarom en das zo zoooonde want een goede zoenpartij kan zooooveeel voldoening geven.

En dan moet het eigenlijke werk nog beginnen!
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2004 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Inderdaad. Keywoorden zijn langzaam, zacht en voorin de mond. Als je echt opgewonden raakt en al een tijd aan het zoenen bent, kun je best eens wat heftiger zoenen en de tongen wat diepers in elkaars mond steken, maar hoofdzakelijk is zoenen een zaak van de voorste dlen van de mond, nl de lippen en het voorste stukje van de tond. Als je droog oefent moet je tong niet verder dan een centimeter je mond uitkomen, doordat de beide hoofden schuin zijn en de monden dus als het ware in elkaar haken, heb je zo toch behoorlijk wat speelruimte voor beide tongen.

Verder de belangrijkste regel. Zoen alsof je er al bent. Niet alsof het zoenen de weg naar sex is. Een goede zoener zoent om het zoenen. Believe you me, dat verschil merk je. Ik ben ook niet zo naief om te denken dat er veel mannen zijn voor wie het ook daadwerkelijk zo IS. Maar probeer het dan op zijn minst te faken. (Probeer het uit ALLE MACHT!)

Chandler : Yeah, I think for us, kissing is pretty much like an opening act, y'know? I mean it's like the stand-up comedian you have to sit through before Pink Floyd comes out.

Ross : Yeah, and-and it's not that we don't like the comedian, it's that-that... that's not why we bought the ticket

Bovenstaande: WRONG!
Last time I checked is het nog niet veranderd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_170088369
Ehm, praten tijdens het zoenen?
Ik heb vrouwen meegemaakt daarbij gebeurde het spontaan. Bekers koffie vielen op de grond. En het ging zomaar. Eentje zal ik nooit meer vergeten. Haar lippen waren warm. Ik verdronk in haar. Ze rook zo heerlijk. Haar blouse, haar rok, alles was volmaakt. Nooit meer vergeet ik dat, ze was volmaakt, haar tong zo heerlijk zacht, we zogen ons in elkaar op. En dat ding groeide tegen haar benen haar op. Zelfs het kussen op haar wang was erotisch.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170088422
Ik smelt nog steeds als ik er aan denk. Haar benen zo bruin. Ze sloeg haar ogen neer toen we bijkwamen. Ik keek naar haar volle blouse. Niet aankomen, zei ze nog. Alleen kijken. Pffff, de smaak van haar mond was nog in me. Ik kon gewoon niet meer. Ik zuchtte, ze zat me gewoon uit te dagen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170088477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:49 schreef Swlabr het volgende:
Ik hou er ook echt niet van, vind het behoorlijk smerig. Ik heb sowieso lichte smetvrees van andere mensen en aangezien ik nooit verliefd ben/ vaste relaties heb ben ik ook nog nooit over die viesheid heen gekomen :D
Hoe ziet je seksleven er dan uit? :?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170088615
Ik denk dat ik een erotisch verhaal ga schrijven.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170091718
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:06 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Hoe ziet je seksleven er dan uit? :?
Prima. Maar zonder zoenen. Van piemels ben ik een stuk minder vies :7
pi_170110506
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Sigaartje op 09-04-2017 17:57:55 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170112002
Ik ben er ook niet weg man, snap het nut ook niet eigenlijk. 8)7
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:49 schreef Swlabr het volgende:
Ik hou er ook echt niet van, vind het behoorlijk smerig. Ik heb sowieso lichte smetvrees van andere mensen en aangezien ik nooit verliefd ben/ vaste relaties heb ben ik ook nog nooit over die viesheid heen gekomen :D
  zondag 16 april 2017 @ 22:30:07 #40
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_170272772
Tongzoenen kan best lekker zijn. Maar niet met iemand die je halve gezicht opvreet. Of teveel speeksel jak.
klassieke autist en zolderbewoner
  zondag 16 april 2017 @ 22:41:43 #41
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_170273252
Doseren die tong. Rustige kleine speelse likjes afwisselen met intense zoenen zonder tong. Houd het kussen intiem en bewaar het passievollere tongwerk voor down under.
  zondag 16 april 2017 @ 22:48:33 #42
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_170273559
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:37 schreef Flogging het volgende:

[..]

Serieuze vraag: vind je Kim Holland echt sexy?
Ik kan niet zo goed tegen haar overdreven manier van praten. Maar het is niet dat ze lelijk is naar mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')