abonnement Unibet Coolblue
pi_169998853
Allemaal vijfjes die denken dat ze negens zijn.
Conscience do cost.
pi_169998974
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kan ik me nauwelijks voorstellen. Was jij het niet die zei dat de ware niet bestaat en je met meerdere personen best gelukkig zou kunnen worden? Waarom kom jij dan niks tegen.

Je bent natuurlijk ook veel te kritisch. Hij moet marokkaan zijn en moslim. Nou, dan heb je dus 99,9% van de mannen op voorhand uitgesloten en zeg je vervolgens dat je niet kritisch bent.....
Hoe kan het dan dat andere dames wel gewoon een Marokkaaanse man vinden?
pi_169999048
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat andere dames wel gewoon een Marokkaaanse man vinden?
Minder kritisch?
Betere billen?
Gewillig in bed?

Ik heb geen flauw idee. Dat zul je hen moeten vragen. maar dat is natuurlijk geen antwoord op de vraag waarom JIJ niks vindt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169999218
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat andere dames wel gewoon een Marokkaaanse man vinden?
Vinden of gevonden worden? Jij benadert zelf toch geen mannen?
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2017 @ 17:25:20 #155
460494 naoomx
pi_169999489
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:40 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Jaloers?
Nee hoor. Is een mooie vrouw, maar ben eerlijk gezegd niet echt jaloers op vrouwen, die meer aandacht voor hun uiterlijk krijgen puur omdat ze er beter uitzien en/of hun uiterlijk beter verzorgen en/of een betere uitstraling hebben dan ik. Gun ze dat gewoon; vind dat eerlijk. Pas als ik het idee heb dat ze meer aandacht krijgen voor puur hun looks, terwijl ze er helemaal niet beter uitzien, word ik weleens jaloers. Maar bij Maghrebijnse heb ik dat idee niet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lieve schat, in het echt ben ik mooier dan op foto. En ook zonder make-up zie ik er bovengemiddeld mooi uit. Verder ook nog een figuur waar je ... Ik wil geen veren in eigen reet steken, maar goed zolang ik het maar weet.

Verder, tja, kom gewoon niks tegen.
Het kan wel goed dat je er op foto's slechter uitziet dan in het echt, dat hebben er wel meer.

En je hoeft je ook niks van m'n opmerking aan te trekken. Was ook wel om te laten weten dat niet iederéén je supermooi vindt. En ja, je bent bovengemiddeld knap, dat is onbetwijfelbaar - sterker nog, naar mijn mening ben je zelfs mooi. Gewoon niet zo perfect qua uiterlijk als je soms lijkt te denken hier.
pi_169999804
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:15 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Vinden of gevonden worden? Jij benadert zelf toch geen mannen?
Klopt. Maar word ook niet benaderd of aangesproken. Er wordt ook niet gekeken naar me.
pi_169999847
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:39 schreef Droopie het volgende:

[..]

Boel verwijderd

ONZ / Man. 15.

Rest mag allemaal hier, kan je alles aan haar vragen.
laatste keer dat ik het vraag
Hell To The Liars
pi_170000336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:36 schreef naoomx het volgende:
Eerlijk Maghrebijnse, afgaande op foto's van jezelf in een jurk, die ik weleens op FOK van jou gezien heb, heb je echt niet zo'n "perfect uiterlijk" hoor. Ja, je bent een mooie vrouw, maar ik denk dat een belangrijke reden dat jouw looks zo bejegend worden wel is omdat je er een stuk verzorgder uitziet dan de gemiddelde vrouw of zoiets.

Ik word ook als ik er een keer superverzorgd uitzie aangegaapt. Dat betekent echter niet dat ik meer dan "best knap" qua uiterlijk, gewoon dat ik er beter uitzie dan het gemiddelde meisje en een goede look heb.
En hetzelfde geldt voor jou, alhoewel je volgensmij wel mooier bent dan ik hoor overigens (niet véél mooier tho).
Aparte opmerkingen. Dat is miss jou beleving van hoe het werkt. Heeft meer te maken met je energie. Uiterlijk is toevoeging.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. Maar word ook niet benaderd of aangesproken. Er wordt ook niet gekeken naar me.
Dat is niet helemaal waar, er waren mannen in je topic die je hebben benaderd maar jullie kwamen er niet uit :P.

En miss denk jij van ik word niet benaderd of aangesproken maar miss straal je dan ook onbewust uit van ''praat niet met mij'' of kom je ontoegankelijk over. En zie je zelf niet de signalen van geïnteresseerde mannen.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_170001058
Minder van Tinder :

Meiden die vergeten waar je over gepraat hebt, zeggen ze eh jij was toch die jongen met het ICT bedrijf in opbouw ik zo : .. nee? zij : ow sorry ja ben vergeet achtig maar hoe was je borrel? ik, welke borrel?... ik : hoeveel matches heb je? ineens dropt ze je eruit :') Dit tref ik best vaak

Meiden die bijv zeggen, ja ik doe SPH en zit in het laatste jaar, zeg je zo leuk, intussen verander je van onderwerp en begin je over stage en dan zegt ze ja bij PostNL vond ik het wel zwaar. ik : SPH en PostNL? :')

Meiden die zichzelf volslank noemen, maar hele slechte fotos tonen, en vraag je vind je zwemmen/zonnen leuk, zegt ze denk je dat ik in bikini ga? zeg dan gewoon dat je een vet varken bent.

Meiden die helemaal niks zeggen na een match, ook dagen erna niet ook niet na paar keer hey, en dan een leuk stukje tekst typen ze zeggen gewoon niks, en dan dropt ze je zomaar.

Meiden die je liken en dan zomaar weer verwijderen, waarom veeg je dan naar rechts?

Meiden die boven hun eigen standaard zoeken, vooral de leeftijd in de 20ers.

Meiden die een berg matches hebben en de beste uitkiezen.

Meiden die niet eerlijk zijn en nog een (slechte) relatie hebben en dus een backup zoeken.

Deze spant de kroon, bij een date Tinder icoontjes zien op haar telefoon.... :{ ;(

Wat ik me soms afvraag, waar valt een meid/vrouw trouwens op?

Persoon A : 30 jaar met normaal uitziende vent niet knap niet lelijk, maar : woont zelfstandig, heeft een (vaste) baan, heeft een diploma, heeft een spaarpotje, heeft een prima auto, heeft een normale familie band, heeft geen kinderen bij verschillende vrouwen, is bevriend gebleven met zijn ex.

Of

Persoon B :30 jaar knappe gespierde vent, praatjesmaker, zwaar opgevoerde GTI Golf auto, grote bek, heeft geen werk, laag opgeleid, totaal geen verantwoording, woont bij zn ouders en heeft 2 halfbroers en 2 halfzussen. familieband is matig, er wordt veel gerookt, bekend bij de politie heeft een ruziehouding met zn ex over alimentatie betaling.

Het is een dating app, waar heb je nou meer aan, dating is toch samen een toekomst opbouwen en oud worden?

Waarom stelt Tinder geen keiharde grens dat voor vrouwen goed werkt, maximaal 2 matches en je kan ze niet verwijderen binnen 1 week, de dwang om elkaar te leren kennen via woorden zegt veel meer over een persoon dan enkele foto's, de echte serieuze mensen blijven dan over, grappenmakers / kieskeurige lui verdwijnen dan vanzelf.

Zijn er trouwens cijvers bekend van hoeveel Nederlandse mensen op Tinder zitten en hoe de man / vrouw verhouding is? heb niet het idee dat er weinig vrouwen op zitten, want op mn afstand van 50 km kan ik maar blijven liken, de vraag en aanbod verhouding zit naar mijn idee wel goed?

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwolsboy op 04-04-2017 18:40:55 ]
Interessant he ?
pi_170001170
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:32 schreef Zwolsboy het volgende:
Minder van Tinder :

Meiden die vergeten waar je over gepraat hebt, zeggen ze eh jij was toch die jongen met het ICT bedrijf in opbouw ik zo : .. nee? zij : ow sorry ja ben vergeet achtig maar hoe was je borrel? ik, welke borrel?... ik : hoeveel matches heb je? ineens dropt ze je eruit :') Dit tref ik best vaak

Meiden die bijv zeggen, ja ik doe SPH en zit in het laatste jaar, zeg je zo leuk, intussen verander je van onderwerp en begin je over stage en dan zegt ze ja bij POSTNL vond ik het wel zwaar. ik : :')

Meiden die zichzelf volslank noemen, maar hele slechte fotos tonen, en vraag je vind je zwemmen/zonnen leuk, zegt ze denk je dat ik in bikini ga? zeg dan gewoon dat je een vet varken bent.

Meiden die helemaal niks zeggen na een match, ook dagen erna niet ook niet na paar keer hey, en dan een leuk stukje tekst typen ze zeggen gewoon niks, en dan dropt ze je zomaar.

Meiden die je liken en dan zomaar weer verwijderen, waarom veeg je dan naar rechts?

Meiden die boven hun eigen standaard zoeken, vooral de leeftijd in de 20ers.

Meiden die een berg matches hebben en de beste uitkiezen.

Meiden die niet eerlijk zijn en nog een (slechte) relatie hebben en dus een backup zoeken.

Deze spant de kroon, bij een date Tinder icoontjes zien op haar telefoon.... :{ ;(

Wat ik me soms afvraag, waar valt een meid/vrouw trouwens op?

Persoon A : 30 jaar met normaal uitziende vent niet knap niet lelijk, maar : woont zelfstandig, heeft een (vaste) baan, heeft een diploma, heeft een spaarpotje, heeft een prima auto, heeft een normale familie band, heeft geen kinderen bij verschillende vrouwen, is bevriend gebleven met zijn ex.

Of

Persoon B :30 jaar knappe gespierde vent, praatjesmaker, zwaar opgevoerde GTI Golf auto, grote bek, heeft geen werk, laag opgeleid, totaal geen verantwoording, woont bij zn ouders en heeft 2 halfbroers en 2 halfzussen. familieband is matig, er wordt veel gerookt, bekend bij de politie heeft een ruziehouding met zn ex.

Het is een dating app, waar heb je nou meer aan, dating is toch samen een toekomst opbouwen en oud worden?

Waarom stelt Tinder geen keiharde grens dat voor vrouwen goed werkt, maximaal 2 matches en je kan ze niet verwijderen binnen 1 week, de dwang om elkaar te leren kennen via woorden zegt veel meer over een persoon dan enkele foto's, de echte serieuze mensen blijven dan over, grappenmakers / kieskeurige lui verdwijnen dan vanzelf.

Zijn er trouwens cijvers bekend van hoeveel Nederlandse mensen op tinder zitten en hoe de man / vrouw verhouding is? heb niet het idee dat er weinig vrouwen op zitten, want op mn afstand van 50 km kan ik maar blijven liken, de vraag en aanbod verhouding zit naar mijn idee wel goed?
Persoon A natuurlijk. Verder, mensen moeten elkaar (zowel mannen als vrouwen) wat meer buiten aanspreken. Praat met elkaar! Maak gezellig een praatje, zonder dat daar überhaupt wat uit hoeft te komen.

Ik heb trouwens nooit op Tinder gezeten. Weet geeneens hoe dat werkt en lijkt me ook niks.

Naaomx, mag helaas niet off-topic gaan. Maar, bedankt. Ook ik ben wel eens onzeker ( iets te vaak zelfs) en perfect ben ik zeer zeker niet. Iedereen is mooi op zijn of haar manier. Cliché, maar toch echt waar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2017 18:38:17 ]
  dinsdag 4 april 2017 @ 19:05:50 #161
451005 Grems
Clown World
pi_170001928
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:32 schreef Zwolsboy het volgende:

Wat ik me soms afvraag, waar valt een meid/vrouw trouwens op?

Persoon A : 30 jaar met normaal uitziende vent niet knap niet lelijk, maar : woont zelfstandig, heeft een (vaste) baan, heeft een diploma, heeft een spaarpotje, heeft een prima auto, heeft een normale familie band, heeft geen kinderen bij verschillende vrouwen, is bevriend gebleven met zijn ex.

Of

Persoon B :30 jaar knappe gespierde vent, praatjesmaker, zwaar opgevoerde GTI Golf auto, grote bek, heeft geen werk, laag opgeleid, totaal geen verantwoording, woont bij zn ouders en heeft 2 halfbroers en 2 halfzussen. familieband is matig, er wordt veel gerookt, bekend bij de politie heeft een ruziehouding met zn ex over alimentatie betaling.

En dan zeggen ze dat er geen domme vragen bestaan _O-
  dinsdag 4 april 2017 @ 19:32:30 #162
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170002485
Ohja, dat is ook een mooie ergernis: De zwijgers. De dames die je tot 4 keer toe 'Hoi' kan appen en ze doen alsof ze het niet eens hebben gehad, en je uiteindelijk op de koop toe verwijderen.

Waarom swipe je dan naar rechts?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170003576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:05 schreef Grems het volgende:

[..]

En dan zeggen ze dat er geen domme vragen bestaan _O-
Domme vragen bestaan niet.
pi_170009946
Tijdje terug een leuke match getroffen. Leuk mee gekletst een aantal dagen lang. Dacht een paar dagen terug kom laat ik haar nummer es vragen. Ik zoeken in mijn matchlijst. Heeft ze de match opgeheven...

Tinder kan zo heerlijk vaag zijn soms. Vanmiddag op t werk kreeg ik een melding op mijn telefoon dat een nieuwe match me aan had gesproken. Ik kijken is dat hele bericht niet terug te vinden. Blijkbaar dus iemand die matchte, een bericht stuurde en me vervolgens direct verwijderde. Waarom dan? Stuur dan gewoon niks :')
pi_170011770
das stront irritant, heb je match met bericht kan je het niet lezen... dat ligt meer aan Tinder en de andere kant weet toch als je match opheft dat je het niet kan teruglezen, denk dat het een wat schelden is wat ze zeggen.
Interessant he ?
  woensdag 5 april 2017 @ 08:42:49 #166
416020 K44S
The bearded man
pi_170013082
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Tijdje terug een leuke match getroffen. Leuk mee gekletst een aantal dagen lang. Dacht een paar dagen terug kom laat ik haar nummer es vragen. Ik zoeken in mijn matchlijst. Heeft ze de match opgeheven...

Tinder kan zo heerlijk vaag zijn soms. Vanmiddag op t werk kreeg ik een melding op mijn telefoon dat een nieuwe match me aan had gesproken. Ik kijken is dat hele bericht niet terug te vinden. Blijkbaar dus iemand die matchte, een bericht stuurde en me vervolgens direct verwijderde. Waarom dan? Stuur dan gewoon niks :')
Volgens mij is dat "bericht " meer een melding van tinder dat zij jou heeft verwijdert... niet zo zeer dat zij jou een berichtje heeft gestuurd
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 5 april 2017 @ 08:49:36 #167
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_170013141
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:42 schreef K44S het volgende:

[..]

Volgens mij is dat "bericht " meer een melding van tinder dat zij jou heeft verwijdert... niet zo zeer dat zij jou een berichtje heeft gestuurd
Daar heb ik nog nooit een melding van gehad.

Tinder doet wel vaker raar en traag en blijft hangen. Miss stuurt de persoon een berichtje maar kun je die om wat voor reden dan ook niet lezen. Technisch probleempje?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_170013722
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:42 schreef K44S het volgende:

[..]

Volgens mij is dat "bericht " meer een melding van tinder dat zij jou heeft verwijdert... niet zo zeer dat zij jou een berichtje heeft gestuurd
Heb nog nooit een bericht gehad wanneer iemand me verwijderde :P
Misschien was het zo'n spamprofiel, tref die helaas ook steeds vaker. Krijg je zo'n bericht van dat je naar een of andere vage site toe kan om met ze te chatten enzo...
  woensdag 5 april 2017 @ 09:47:49 #169
416020 K44S
The bearded man
pi_170013819
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit een melding van gehad.

Tinder doet wel vaker raar en traag en blijft hangen. Miss stuurt de persoon een berichtje maar kun je die om wat voor reden dan ook niet lezen. Technisch probleempje?
gewoon stoppen met tinderen en jongens op straat aanspreken.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:41 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb nog nooit een bericht gehad wanneer iemand me verwijderde :P
Misschien was het zo'n spamprofiel, tref die helaas ook steeds vaker. Krijg je zo'n bericht van dat je naar een of andere vage site toe kan om met ze te chatten enzo...
die heb ik wel wat vaker geopend, kwam ik bij een man ergens in de 90 thuis... lekker whiskey gedronken... thats it.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 5 april 2017 @ 10:44:34 #170
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170014621
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. Maar word ook niet benaderd of aangesproken. Er wordt ook niet gekeken naar me.
Fade to Black
  woensdag 5 april 2017 @ 10:45:41 #171
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170014634
Je weet op Tinder ook bijna nooit waar die vrouwen nu precies naar op zoek zijn.
Fade to Black
  woensdag 5 april 2017 @ 11:03:29 #172
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_170014955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:45 schreef Achterhoker het volgende:
Je weet op Tinder ook bijna nooit waar die vrouwen nu precies naar op zoek zijn.
Dat weten ze vaak zelf niet eens :')

De meeste toch alleen voor de seks denk ik?
't gaat
  woensdag 5 april 2017 @ 11:11:34 #173
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170015141
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:03 schreef VAS het volgende:

[..]
De meeste toch alleen voor de seks denk ik?
Ik beslis zelf ook echt niet of ik met iemand het bed in duik voor ik d'r op zijn minst in het echt heb gezien... Iemand kan misschien op foto's gigantisch lekker zijn, maar als ze een enorme bitch of een verwende trut is dan is voor mij de zin net zo snel over.

Dus ik zet liever in op een terrasje of een bak koffie doen en van daaraf kijken we wel waar het schip gaat stranden. Als een willekeurige vrouw mij zou vragen "Hoi, neuken?!" duik ik er ook niet gelijk als geile hond op af, maar vraag ik me af of er niet meer achter zit.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 5 april 2017 @ 11:11:55 #174
416020 K44S
The bearded man
pi_170015148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:45 schreef Achterhoker het volgende:
Je weet op Tinder ook bijna nooit waar die vrouwen nu precies naar op zoek zijn.
Niet? 9/10;
Ik houd van reizen, Netflix, af en toe een drankje met vrienden en van lekker eten.

Ajetoo
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_170015272
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:11 schreef K44S het volgende:

[..]

Niet? 9/10;
Ik houd van reizen, Netflix, af en toe een drankje met vrienden en van lekker eten.

Ajetoo
Maar vind een avondje op de bank op z'n tijd ook prima!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')