abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 april 2017 @ 15:14:53 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_169947210
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 11:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zou er niets verdiend mogen worden? In de homeopathie wordt ook goud geld verdiend en dan ook vaak door zogenaamde wonderdokters die er geen dure studie aan vooraf hebben laten gaan.
een volstrekt waardeloze studie. cataloguskunde dat is het
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 15:19:41 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_169947359
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 15:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een volstrekt waardeloze studie. cataloguskunde dat is het
Tja, wat kan je hier nu op zeggen..
  zondag 2 april 2017 @ 17:39:21 #128
456432 Kamina
Tenacious!
pi_169951596
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2017 09:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Iemand die verstand heeft van geld verdienen bedoel je? Over de ruggen van anderen.
Ik heb niet gekeken naar of hij bij de drogist producten probeert te verkopen, maar farmaceutische producten genezen mensen, dus dat zijn een stel uitstekend gezonde ruggen dan!

quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. Water is al aan commercie.

http://topdocumentaryfilms.com/blue-gold-world-water-wars/

Met agenda 2030 wordt het alleen maar erger.. regenwater opvangen eigen terrein is al strafbaar, 30 dagen zetten in land of the free
Omdat in regenwater stoffen zitten die je er niet uithaalt met een kangenmachien. Met het verstand dat de gemiddelde Aardbewoner heeft van scheikunde en biologie, doen beleidsmakers het volk hier een groot plezier mee. ^O^
1 + 1 = blauw
pi_169954237
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Je ouders hadden het beste met je voor, dat moet je niet vergeten.
In het algemeen, niet reagerend op Lambiekje, het is niet altijd zo dat ouders het beste voor hebben met hun kinderen, gezien kindermishandeling bestaat. Ik vermoed dat er genoeg ouders zijn die gedrag van hun kinderen overdrijven om zo medicatie te verkrijgen waardoor het kind zo rustig van zou worden. In plaats van tijd te besteden aan het kind zodat het zijn energie kwijt kan of zichzelf bezig kan houden. Niet dat ik wil suggereren dat psychiatrie willens en wetens meewerkt aan kindermishandeling, ik weet niet hoe zij daar mee omgaan of dat er op wordt gelet.

quote:
Die een eed hebben afgelegd: First do no harm.
Toch vind ik dat een patiënt altijd kritisch moet zijn op de behandelaar en niet er vanuit gaan dat het zo ideologisch en allemaal zo perfect geregeld is zoals je stelt. Er zullen er ook genoeg zijn die het beroep hebben gekozen voor andere redenen; de status, prestige, geld, macht, veiligheid, ideologische redenen zoals een atheist die alle gelovigen het liefst zou willen opsluiten.

Die een patiënt meer zien als bed vulling (welke anders leeg zou staan en dus niet aan verdiend wordt maar wel voor moet worden betaald van de pot waar die zelf diens loon uit verkrijgt), gewoon de zoveelste die aan de medicatie gaat wat gedeclareerd kan worden en vervolgens het geld kan worden opgehaald bij verzekeringen. Of die patiënt het nu werkelijk nodig had of niet, er is toch geen controle orgaan of instituut of de pak kans is dermate laag. Of, *shock* gewoon een machtswellusteling die het leuk vind om mensen te straffen omdat die daar nu eenmaal op kickt, bv. bij kinderen die volgens de ouders niet braaf zijn en wat strengers nodig hebben dan hun ouders' kamer arrest (met andere woorden; separeer).

Hhet overgrote deel zal vast het beste voorhebben met hun patiënten, het is vast maar een kleine minderheid rotte appels in de mand en misbruik komt zelden voor natuurlijk al was het alleen maar omdat er weinig berichtgeving over is. Dat laatste was sarcastisch bedoeld omdat ik vermoed dat de meeste misstanden gewoon in een doofpot verdwijnt, psychiatrie wil het niet weten want dan lijken ze minder goed hun werk te doen, de gewone mens wil er niets van weten zoals met alles psychiatrie en eigenlijk wil iedereen alleen maar geloven dat er een valide oplossing is voor geestelijke problemen.
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 19:51:55 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_169954901
@ User8472
Dat er ook in de medische wereld fouten voorkomen is duidelijk. Waar niet?
Maar ik ga er altijd van uit dat een arts gewetensvol met zijn patienten omgaat.
  zondag 2 april 2017 @ 20:20:02 #131
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169955673
Volgens mij wordt een arts ook niet per patient betaald in een ziekenhuis?
  zondag 2 april 2017 @ 20:27:36 #132
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_169955940
http://www.naturalnews.co(...)accine-mandates.html

In summary, vaccine manufacturers experience enormous benefits from “accidental” outbreaks of disease caused by faulty vaccine manufacturing while having zero exposure to liability for such “mistakes.” As a result, vaccine manufacturers have every incentive to use vaccines as a vector to introduce infectious disease outbreaks into the population, after which they enjoy enormous profits and government funding grants thanks to all the “fake news” media hysteria that claims vaccines are the only solution to the very problem that was caused by vaccines in the first place.

-------

Totale geschiftheid dat vaccineren.

-edit-

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 02-04-2017 20:55:50 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_169956731
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 20:27 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.naturalnews.co(...)accine-mandates.html

In summary, vaccine manufacturers experience enormous benefits from “accidental” outbreaks of disease caused by faulty vaccine manufacturing while having zero exposure to liability for such “mistakes.” As a result, vaccine manufacturers have every incentive to use vaccines as a vector to introduce infectious disease outbreaks into the population, after which they enjoy enormous profits and government funding grants thanks to all the “fake news” media hysteria that claims vaccines are the only solution to the very problem that was caused by vaccines in the first place.

-------

Totale geschiftheid dat vaccineren.


haha, je gaat nu echt van het padje af, hoe valt er nu met jou te praten of laat staan te discussieren?

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 02-04-2017 20:56:12 ]
  zondag 2 april 2017 @ 21:42:09 #134
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169959374
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 17:39 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ik heb niet gekeken naar of hij bij de drogist producten probeert te verkopen, maar farmaceutische producten genezen mensen, dus dat zijn een stel uitstekend gezonde ruggen dan!

[..]

Omdat in regenwater stoffen zitten die je er niet uithaalt met een kangenmachien. Met het verstand dat de gemiddelde Aardbewoner heeft van scheikunde en biologie, doen beleidsmakers het volk hier een groot plezier mee. ^O^
Als farmaceuten echt mensen zouden genezen waarom zijn er dan nog zo veel zieke mensen? Komt bij dat als ze dat echt zouden doen ze hun eigen businessmodel om zeep zouden helpen. Niet echt de meest slimme manier om geld te verdienen....
Feyenoord!
  zondag 2 april 2017 @ 21:43:16 #135
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169959419
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 12:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je bedoelt homeopathen? :Y
Nee ik bedoel farmaceuten. :Y
Feyenoord!
  zondag 2 april 2017 @ 21:48:28 #136
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169959623
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2017 21:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel farmaceuten. :Y
:') ook echt niet generaliserend ofzo dus.

Ken je mensen die in die industrie werken? Nee? Dan zou ik me ook niet zo uitlaten als ik jou was want dat klinkt een beetje ongeloofwaardig.

Gaat het altijd goed met die industrie? Nee, er valt nog een hoop te verbeteren. Maar het is echt stompzinnig om te zeggen dat farmaceuten expert zijn in het geld verdienen ten koste van anderen.

Zonder medicijnonderzoek zou de wereld een stuk leger zijn.
pi_169959636
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2017 21:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel farmaceuten. :Y
Japie, heb je nog naar de bronnen kunnen kijken waar je naar vroeg?
  zondag 2 april 2017 @ 21:51:33 #138
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169959762
quote:
10s.gif Op zondag 2 april 2017 21:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

:') ook echt niet generaliserend ofzo dus.

Ken je mensen die in die industrie werken? Nee? Dan zou ik me ook niet zo uitlaten als ik jou was want dat klinkt een beetje ongeloofwaardig.

Gaat het altijd goed met die industrie? Nee, er valt nog een hoop te verbeteren. Maar het is echt stompzinnig om te zeggen dat farmaceuten expert zijn in het geld verdienen ten koste van anderen.

Zonder medicijnonderzoek zou de wereld een stuk leger zijn.
Klopt maar geld voor het statement mbt homeopaten net zo goed.
Feyenoord!
  zondag 2 april 2017 @ 21:52:23 #139
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169959798
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2017 21:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Klopt maar geld voor het statement mbt homeopaten net zo goed.
Nee, want water verkopen als medicijn is niet bedoeld om mensen beter te maken maar puur voor eigengewin.
  zondag 2 april 2017 @ 21:56:07 #140
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169959920
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 21:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, want water verkopen als medicijn is niet bedoeld om mensen beter te maken maar puur voor eigengewin.
In het verleden bleek homeopathie veel effectiever bij epidemieën dan de reguliere geneeskunde. Bij de cholera van London was het sterftecijfer bij de homeopatisch behandelde patiënten 3%, bij de regulier behandelde patiënten 50%.

http://www.homeopathie-ut(...)nschappelijk-bewezen

Wetenschappelijk onderzoek
Wetenschappelijk onderzoek naar homeopathie
Er zijn vele wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat homeopathie werkzaam is bij vele kwalen en aandoeningen. De Koninklijke Vereniging Homeopathie Nederland heeft een aantal onderzoeken verzameld en laten vertalen. Het aantal onderzoeken zal regelmatig worden uitgebreid.

Daarnaast investeert de Vereniging Homeopathie in nieuw op te zetten wetenschappelijke onderzoeken.

http://www.vereniginghomeopathie.nl/wetenschap/overzicht
Feyenoord!
  zondag 2 april 2017 @ 21:57:40 #141
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169959976
Grondig en uitgebreid onderzoek Zwitserse overheid (2006):
homeopathie werkt, is kosteneffectief, en veilig

Opmerkelijk positieve uitkomst
Een studie van de Zwitserse overheid om te bepalen of homeopathie vergoed moest blijven, had een opmerkelijk positieve uitkomst. De studie was zeer grondig en uitgebreid.

Het onderzoek heeft in totaal 7 jaar geduurd, waarvan 5 jaar voorbereidingstijd.
Er hebben 13 wetenschappers aan meegewerkt: 10 medici (waavan 6 tevens geschoold in homeopathie), een natuurkundige, een elektrotechnisch ingenieur en een socioloog.

http://www.infowebweistra.eu/homeopathie-wetenschap.htm
Feyenoord!
  zondag 2 april 2017 @ 21:58:08 #142
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169959993
Lijkt me duidelijk. :s)
Feyenoord!
  zondag 2 april 2017 @ 22:19:28 #143
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169960663
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2017 21:57 schreef Japie77 het volgende:
Grondig en uitgebreid onderzoek Zwitserse overheid (2006):
homeopathie werkt, is kosteneffectief, en veilig

Opmerkelijk positieve uitkomst
Een studie van de Zwitserse overheid om te bepalen of homeopathie vergoed moest blijven, had een opmerkelijk positieve uitkomst. De studie was zeer grondig en uitgebreid.

Het onderzoek heeft in totaal 7 jaar geduurd, waarvan 5 jaar voorbereidingstijd.
Er hebben 13 wetenschappers aan meegewerkt: 10 medici (waavan 6 tevens geschoold in homeopathie), een natuurkundige, een elektrotechnisch ingenieur en een socioloog.

http://www.infowebweistra.eu/homeopathie-wetenschap.htm
Wat is dit voor geldklopperij? Als je de research wil lezen waar dit op gebaseerd zou zijn moet je eerst 35 euro betalen :')

Ik kan dus niet bevestigen of ze de waarheid spreken. Jij wel dus?
  zondag 2 april 2017 @ 22:22:42 #144
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169960772
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2017 21:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

In het verleden bleek homeopathie veel effectiever bij epidemieën dan de reguliere geneeskunde. Bij de cholera van London was het sterftecijfer bij de homeopatisch behandelde patiënten 3%, bij de regulier behandelde patiënten 50%.

http://www.homeopathie-ut(...)nschappelijk-bewezen

Wetenschappelijk onderzoek
Wetenschappelijk onderzoek naar homeopathie
Er zijn vele wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat homeopathie werkzaam is bij vele kwalen en aandoeningen. De Koninklijke Vereniging Homeopathie Nederland heeft een aantal onderzoeken verzameld en laten vertalen. Het aantal onderzoeken zal regelmatig worden uitgebreid.

Daarnaast investeert de Vereniging Homeopathie in nieuw op te zetten wetenschappelijke onderzoeken.

http://www.vereniginghomeopathie.nl/wetenschap/overzicht
Ah de cholera in London. Dit heb ik voor studie gelezen. Ik zal je een link geven die de boel met feitelijke cijfers in een ander licht zal zetten voor je.

https://www.google.nl/amp(...)lera-statistics/amp/
  zondag 2 april 2017 @ 22:41:47 #145
456432 Kamina
Tenacious!
pi_169961271
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2017 21:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als farmaceuten echt mensen zouden genezen waarom zijn er dan nog zo veel zieke mensen? Komt bij dat als ze dat echt zouden doen ze hun eigen businessmodel om zeep zouden helpen. Niet echt de meest slimme manier om geld te verdienen....
Omdat ziekten zich ook blijven ontwikkelen. Ook zijn niet alle ziekten te voorkomen, of te genezen. De farmaceutische industrie, en daarmee onze kennis, ontwikkelt zich mee.

Er is wat te zeggen voor je punt over het businessmodel; hier wordt streng op gelet, maar ook bedrijven blijven zich ontwikkelen. En de samenleving ontwikkelt zich mee.

We zijn allemaal maar mensen, in een alsmaar ontwikkelende wereld.
1 + 1 = blauw
pi_169962480
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2017 21:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

In het verleden bleek homeopathie veel effectiever bij epidemieën dan de reguliere geneeskunde. Bij de cholera van London was het sterftecijfer bij de homeopatisch behandelde patiënten 3%, bij de regulier behandelde patiënten 50%.

Om jouw te quoten: "Heb je een bron voor deze stelling?"
pi_169962760
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
@ User8472
Dat er ook in de medische wereld fouten voorkomen is duidelijk. Waar niet?
Maar ik ga er altijd van uit dat een arts gewetensvol met zijn patienten omgaat.
Maar dat kun je toch niet zeker weten. Het kan goed zijn, of slecht. Het overgrote deel zal wel goed zijn in verschillende gradaties.

Mijn punt is dat je dat maar moet aannemen. Er wordt volgens mij niet genoeg gecontroleerd door onafhankelijke partijen wiens bevindingen dan openbaar worden gemaakt. Overigens doelde ik ook meer op het idee dat er mogelijk mensen zijn die intentioneel mensen onjuist behandelen om zo meer omzet te genereren, maar dat dit niet opvalt omdat veel mensen hen als bijna heiligen zien en daarom alles klakkeloos overnemen, ook vanwege de afhankelijkheids relatie want je wil dat er iemand is die je kan genezen als het nodig is.

Niet-intentionele fouten worden gemaakt, dat is nu eenmaal zo, men kan het inzien en ervan leren. Ik heb in ieder geval niet meer zo'n vertrouwen in de zorg zoals ik 10 jaar terug had.

Geen arts in dit geval en dus ook geen eed, maar nog wel relevant voor het topic: zo las ik laatst over een Belgisch farmaceutisch bedrijf die tonnen aan stoffen verkocht aan een vermeende Mexicaanse drugsbaron die er vervolgens drugs van ging maken (methamfetamine). Dat is dus een bedrijf die geneesmiddelen maakt, idealistisch zou je denken en ter genezing van anderen en dan verkopen ze zonder problemen tonnen aan stoffen waardoor later vele mensen in hun drugsbehoefte wordt voorzien (drugs op straat welteverstaan, niet die van de drogisterij of ziekenhuis) en ze zelf een aardig bedrag opstreken.
pi_169962978
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 20:20 schreef ChrisCarter het volgende:
Volgens mij wordt een arts ook niet per patient betaald in een ziekenhuis?
Feitelijk is het misschien niet zo geregeld, maar het is een bedrijf als elk ander. Er komt een bedrag binnen en er wordt een bedrag uitgekeerd aan medewerkers. Geen patiënten, geen inkomsten, meer patiënten en/of behandelingen is meer zekerheid voor inkomsten.

Het is dan ook weer niet zo dat een arts of medewerker een bonus krijgt bij het binnenhalen van een patiënt of verkopen van duurdere medicatie/behandelingen.

Maar niet dat ik er verder een punt van wil maken, het zou goed zijn als mensen beter ingelicht naar de dokter gaan. Ook sites met waarderingen die de laatste jaren zijn ontstaan zijn een stap in de goede richting. Het beste zou een onafhankelijk instituut zijn met een controle functie en onbeperkte toegang tot de gehele medische wereld. Misschien kan er dan niet alleen onnodig leed worden voorkomen maar scheelt het ook in de totale kosten, dan kan er ook weer meer geld naar de 'legitieme' behandelingen. De premies zullen er wel niet van omlaag gaan, die zullen vrees ik enkel stijgen tot men iets beters heeft verzonnen.
  maandag 3 april 2017 @ 00:45:33 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169963054
quote:
10s.gif Op zondag 2 april 2017 22:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat is dit voor geldklopperij? Als je de research wil lezen waar dit op gebaseerd zou zijn moet je eerst 35 euro betalen :')

Ik kan dus niet bevestigen of ze de waarheid spreken. Jij wel dus?
Kan morgen bij werk wel even kijken of we toegang hebben tot die journal, maar vrees van niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 3 april 2017 @ 10:01:57 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_169965182
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 00:12 schreef User8472 het volgende:

[..]

Maar dat kun je toch niet zeker weten. Het kan goed zijn, of slecht. Het overgrote deel zal wel goed zijn in verschillende gradaties.

Mijn punt is dat je dat maar moet aannemen. Er wordt volgens mij niet genoeg gecontroleerd door onafhankelijke partijen wiens bevindingen dan openbaar worden gemaakt. Overigens doelde ik ook meer op het idee dat er mogelijk mensen zijn die intentioneel mensen onjuist behandelen om zo meer omzet te genereren, maar dat dit niet opvalt omdat veel mensen hen als bijna heiligen zien en daarom alles klakkeloos overnemen, ook vanwege de afhankelijkheids relatie want je wil dat er iemand is die je kan genezen als het nodig is.

Niet-intentionele fouten worden gemaakt, dat is nu eenmaal zo, men kan het inzien en ervan leren. Ik heb in ieder geval niet meer zo'n vertrouwen in de zorg zoals ik 10 jaar terug had.

Geen arts in dit geval en dus ook geen eed, maar nog wel relevant voor het topic: zo las ik laatst over een Belgisch farmaceutisch bedrijf die tonnen aan stoffen verkocht aan een vermeende Mexicaanse drugsbaron die er vervolgens drugs van ging maken (methamfetamine). Dat is dus een bedrijf die geneesmiddelen maakt, idealistisch zou je denken en ter genezing van anderen en dan verkopen ze zonder problemen tonnen aan stoffen waardoor later vele mensen in hun drugsbehoefte wordt voorzien (drugs op straat welteverstaan, niet die van de drogisterij of ziekenhuis) en ze zelf een aardig bedrag opstreken.
Ik vind het altijd een apart idee dat de farmaceutische industrie idealistisch zou moeten zijn. Waarom? In elke bedrijfstak wordt geld verdiend en deze mensen zouden gratis moeten werken?
Dat dokters uit idealisme arts worden kan ik begrijpen. Dat is mooi. Maar ook die moeten leven en hun hypotheek betalen en hebben eerst een studieschuld opgebouwd dus logisch dat er geld op de plank moet komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')