abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:40:21 #26
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169857569
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:38 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Probeer iig even wat anders te doen, je gedachten in rondjes laten draaien word je gek van. Hij is nu zeker werken? Die onzekerheid is een bitch, ik snap het volkomen.
bedankt dat je het begrijpt. ja hij werkt nu. ik ga nu gewoon even wat anders doen.....en daarna bekijk ik het verder wel even.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169857680
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:40 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

bedankt dat je het begrijpt. ja hij werkt nu. ik ga nu gewoon even wat anders doen.....en daarna bekijk ik het verder wel even.
Doe dat, even je zinnen verzetten is goed voor je. Het kan nog alle kanten op he?
Ga je hem nog wel bellen of appen?
pi_169857975
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:26 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

nee dat was hij. hij was mijn vriend. mijn beste vriend. de enige vriend die ik had. hem kon ik alles vertelen. bij hem kon ik altijd terecht.

ik wou dat hij iig duidelijk kon zegen hoe of wat....nu weet ik helemaal niks......ik weet niet eens of hij het nu wel of niet uit wilt maken. ik weet dat dus niet.
En die onzekerheid is moordend.
Ga even erop uit en bel of app hem straks en vraag om duidelijlheid.
pi_169858861
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:00 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

nee ik weet het niet zeker..maar ik heb het gevoel dat dit niet helemaal goed gaat. dit sloopt me gewoon. ik stik gewoon bijna.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:26 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

nee dat was hij. hij was mijn vriend. mijn beste vriend. de enige vriend die ik had. hem kon ik alles vertelen. bij hem kon ik altijd terecht.

ik wou dat hij iig duidelijk kon zegen hoe of wat....nu weet ik helemaal niks......ik weet niet eens of hij het nu wel of niet uit wilt maken. ik weet dat dus niet.
Je hangt je hele bestaan aan hem op. Ik zou daar gek van worden als ik hem was. Of het nu uit is of niet, zorg voor een eigen leven naast je partner.
pi_169859594
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:27 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

maar waarom dan? is het zo erg hoe ik me nu gedraag?
Ja. #yolo
pi_169859800
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:39 schreef Droopie het volgende:

[..]

Zou je misschien ook iets constructiefs kunnen bijdragen?
Jazeker, genoeg chick's op deze aardbol. Sws zijn vriendinnen overrated. En je als man zo te gedragen is pijnlijk om aan te zien. Anthonie24 kan het best even nuchter na gaan denken.
pi_169859907
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:17 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Jazeker, genoeg chick's op deze aardbol. Sws zijn vriendinnen overrated. En je als man zo te gedragen is pijnlijk om aan te zien. Anthonie24 kan het best even nuchter na gaan denken.
Met deze reactie laat je gelijk blijken dat je niet reageert op de OP of uberhaupt gelezen hebt.
Want hij had/ heeft een vriend en geen vriendin.

Opmerkingen "enkeltje GGZ" zet je maar in je "Things to do list" voor jezelf.
Hier doen we gewoon normaal tegen mensen die zich kwetsbaar opstellen en dragen we wat bij (wat je ook van een user mag vinden).

Verder discussie hierover mag in de feedback of per DM naar mij toe
Hell To The Liars
pi_169859992
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:22 schreef Droopie het volgende:

[..]

Met deze reactie laat je gelijk blijken dat je niet reageert op de OP of uberhaupt gelezen hebt.
Want hij had/ heeft een vriend en geen vriendin.

Opmerkingen "enkeltje GGZ" zet je maar in je "Things to do list" voor jezelf.
Hier doen we gewoon normaal tegen mensen die zich kwetsbaar opstellen en dragen we wat bij (wat je ook van een user mag vinden).

Verder discussie hierover mag in de feedback of per DM naar mij toe
Ah dat verklaart een hoop. Dank voor deze uitleg en ik neem m'n opmerking terug.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:52:04 #34
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169860537
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:45 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Doe dat, even je zinnen verzetten is goed voor je. Het kan nog alle kanten op he?
Ga je hem nog wel bellen of appen?
ja ik heb net even een wandeling gemaakt...om wat rustiger te worden.

ik denk dat ik hem sowiezo vandaag even met rust laat. hij woont ook nog bij zijn ouders en ik denk dat ik morgen even naar zijn moeder bel om te vragen hoe het met hem gaat. dat doe ik dan uiteraard wanneer hij aan het werken is. ik heb het gevoel dat ik hem beter even met rust moet laten.

is dit een goed idee denk je?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:53:53 #35
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169860580
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:38 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

[..]

Je hangt je hele bestaan aan hem op. Ik zou daar gek van worden als ik hem was. Of het nu uit is of niet, zorg voor een eigen leven naast je partner.
maar dat heb ik altijd al geprobeerd. ik heb hem ook nooit echt horen klagen en dat is jammer...want dan kan ik er ook niet aan werken.

maar je hebt gelijk. ik heb teveel aan hem lopen hangen.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:55:20 #36
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169860606
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:22 schreef Droopie het volgende:

[..]

Met deze reactie laat je gelijk blijken dat je niet reageert op de OP of uberhaupt gelezen hebt.
Want hij had/ heeft een vriend en geen vriendin.

Opmerkingen "enkeltje GGZ" zet je maar in je "Things to do list" voor jezelf.
Hier doen we gewoon normaal tegen mensen die zich kwetsbaar opstellen en dragen we wat bij (wat je ook van een user mag vinden).

Verder discussie hierover mag in de feedback of per DM naar mij toe
dankjewel man.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169860665
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:52 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

ja ik heb net even een wandeling gemaakt...om wat rustiger te worden.

ik denk dat ik hem sowiezo vandaag even met rust laat. hij woont ook nog bij zijn ouders en ik denk dat ik morgen even naar zijn moeder bel om te vragen hoe het met hem gaat. dat doe ik dan uiteraard wanneer hij aan het werken is. ik heb het gevoel dat ik hem beter even met rust moet laten.

is dit een goed idee denk je?
Nee, niet zijn moeder bellen! Hem vandaag even laten is een goed idee, dat geeft even lucht voor allebei. Beter bel je hem morgen of overmorgen zelf als hij niks van zich laat horen. Voor hem is dit waarschijnlijk ook niet makkelijk.
Sterkte man, ik hoop voor je dat je gewoon snel duidelijkheid krijgt.
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:04:55 #38
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169860814
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:58 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Nee, niet zijn moeder bellen! Hem vandaag even laten is een goed idee, dat geeft even lucht voor allebei. Beter bel je hem morgen of overmorgen zelf als hij niks van zich laat horen. Voor hem is dit waarschijnlijk ook niet makkelijk.
Sterkte man, ik hoop voor je dat je gewoon snel duidelijkheid krijgt.
heel erg bedankt voor je tips. je hebt mij goed geholpen.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169861173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:04 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

heel erg bedankt voor je tips. je hebt mij goed geholpen.
Niks te danken en wie weet is het een storm in een glas water. Doe het rustig aan.
pi_169862316
Nog een andere tip: leg die spulletjes even aan de kant. In een doos uit het zicht. Het heeft geen zin jezelf steeds te kwellen met de confrontatie ermee, het is al verdrietig genoeg nu.

Heel veel sterkte. Geloof me, het is nu even moeilijk maar het wordt weer beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:32:35 #41
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169862825
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nog een andere tip: leg die spulletjes even aan de kant. In een doos uit het zicht. Het heeft geen zin jezelf steeds te kwellen met de confrontatie ermee, het is al verdrietig genoeg nu.

Heel veel sterkte. Geloof me, het is nu even moeilijk maar het wordt weer beter.
ja het doet pijn. ik probeer mezelf nu af te leiden maar het is echt super moeilijk. ik mis hem. en het idee dat we misschien wel nooit meer samen zullen zijn zorgt ervoor dat ik niet eens meer normaal kan ademhalen. maar ik heb de hoop dat we weer samen komen. ik wil hem alleen even wat rust gunnen. en morgen kijk ik verder wat ik ga doen.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:42:22 #42
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169864448
ik word gek van deze onduidelijheid. ik denk dat ik een ander idee heb. normaal ga ik altijd om 7 uur naar hem toe. dan doen we altijd standaard iedere dag.

ik denk dat ik nu ook gewoon naar hem toe ga om 7 uur. ik hoop dat ik dan eindelijk een beetje duidelijheid heb. als hij echt niet meer wil dan zal ik dat respecteren. maar wil graag dat hij mij dat verteld. gewoon face to face.

is dit een goed idee?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169864512
Het is wel duidelijk wie het vrouwtje is in deze relatie
pi_169864528
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:53 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

maar dat heb ik altijd al geprobeerd. ik heb hem ook nooit echt horen klagen en dat is jammer...want dan kan ik er ook niet aan werken.

maar je hebt gelijk. ik heb teveel aan hem lopen hangen.
Dan heb je nu een kans om daar aan te werken. Laat hem een week met rust, bel niet en neem ook niet op andere manieren contact met hem op.
Je zegt het zelf al; je klampt je teveel aan hem vast en hij ervaart dat waarschijnlijk als verstikkend.

Als hij na een week nog niks van zich laat horen, zou je zelf kunnen bellen maar dan niet gaan huilen en vragen hoe het nou zit enz. maar vertel hem dat je hem begrijpt. Dat jullie allebei een beetje afstand moeten nemen om de dingen weer op de rails te krijgen.
En dat je beseft dat jij daar harder aan moet werken dan hij. En dat je dat ook wilt doen.
Ga aub niet lopen drammen of dwingen om hem een antwoord te ontlokken over jullie toekomst.
Laat merken dat je hem zijn vrijheid gunt.

Succes.
pi_169864538
Als je het niet meer vol houd kun je dat doen, maar misschien is het beter om eerst te bellen of te appen.
Probeer iig geen scene te trappen als je besluit toch heen te gaan en het antwoord is niet wat je wil horen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:59:32 #46
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169864719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:49 schreef JohnShooter het volgende:
Als je het niet meer vol houd kun je dat doen, maar misschien is het beter om eerst te bellen of te appen.
Probeer iig geen scene te trappen als je besluit toch heen te gaan en het antwoord is niet wat je wil horen.
ik ga geen scene maken. hij mag gewoon vertelen wat ie wilt.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:59:34 #47
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169864722
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:42 schreef Anthonie24 het volgende:
ik word gek van deze onduidelijheid. ik denk dat ik een ander idee heb. normaal ga ik altijd om 7 uur naar hem toe. dan doen we altijd standaard iedere dag.

ik denk dat ik nu ook gewoon naar hem toe ga om 7 uur. ik hoop dat ik dan eindelijk een beetje duidelijheid heb. als hij echt niet meer wil dan zal ik dat respecteren. maar wil graag dat hij mij dat verteld. gewoon face to face.

is dit een goed idee?
Je zit nu nog vol met emoties. Een paar dagen of max twee weken geen contact is geen slecht idee.
Dan heb je zelf kunnen nadenken en ben je wat rustiger, werkt wat beter in een gesprek.

Veel sterkte en succes :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:01:18 #48
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169864750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dan heb je nu een kans om daar aan te werken. Laat hem een week met rust, bel niet en neem ook niet op andere manieren contact met hem op.
Je zegt het zelf al; je klampt je teveel aan hem vast en hij ervaart dat waarschijnlijk als verstikkend.

Als hij na een week nog niks van zich laat horen, zou je zelf kunnen bellen maar dan niet gaan huilen en vragen hoe het nou zit enz. maar vertel hem dat je hem begrijpt. Dat jullie allebei een beetje afstand moeten nemen om de dingen weer op de rails te krijgen.
En dat je beseft dat jij daar harder aan moet werken dan hij. En dat je dat ook wilt doen.
Ga aub niet lopen drammen of dwingen om hem een antwoord te ontlokken over jullie toekomst.
Laat merken dat je hem zijn vrijheid gunt.

Succes.
maar waarom kan hij dat niet tegen mij vertelen? hij weet dat we altijd in de avond afspreken. hij had ook een smsje kunnen sturen met....."vandaag even niet langskomen. ik heb rust nodig". maar dat doet hij ook niet. en ik raak daarvan in de war.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169864780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:59 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

ik ga geen scene maken. hij mag gewoon vertelen wat ie wilt.
Slaap er even een nacht over, en kijk hoe je er morgen over denkt, ik snap dat je duidelijkheid wil hebben maar gun jezelf en hem de tijd om na te denken.
Wie weet belt de man je straks zelf wel.
pi_169864818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:01 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

maar waarom kan hij dat niet tegen mij vertelen? hij weet dat we altijd in de avond afspreken. hij had ook een smsje kunnen sturen met....."vandaag even niet langskomen. ik heb rust nodig". maar dat doet hij ook niet. en ik raak daarvan in de war.
Dat is nou even niet zijn probleem. Je schreef zelf al eerder dat hij waarschijnlijk een rotdag op zijn werk had en misschien was jij de bekende druppel.
Overigens, als ik zo vrij mag zijn, dat jij nu al zo gigantisch in de war bent door dit voorvalletje, is tekenend voor je afhankelijkheid naar hem toe.
Dit is niet gezond. Jij moet eerst maar eens stevig aan jezelf gaan werken om minder afhankelijk te zijn van iemand.
Gun iemand zijn ruimte, en respecteer dat dan ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')