abonnement Unibet Coolblue
pi_169859266
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:52 schreef Sigaartje het volgende:
Ik lees vaker dat dit broodje-aap verhalen zijn. (naar aanleiding van een Anaconda-film).
Simpelweg omdat geen enkele slang een volwassen kerel naar binnen kan werken.
En moet je kijken: hij heeft zijn broek en schoenen nog aan!

Mooi toneelstukje. :)
Alsof een slang armen heeft en eerst even netjes zijn broek en schoenen uit doet?
Deze slang had gewoon honger en dan doe je soms rare dingen. wij eten onbeperkt spareribs, waar in de varkenswereld met afschuw op wordt gereageerd. Pigbook (varkens variant van Facebook) staat vol met foto's van dikke mensen die onbeperkt spareribs eten. Over de moslimwereld zijn de varkens dan wel weer positief ondanks dat ze voor alles uitgemaakt worden
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:02:13 #27
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_169859441
quote:
15s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:18 schreef Buurtzwaan het volgende:
Brrr, in zo'n slangenbuik levend verteerd worden lijkt me verschrikkelijk. Hij zal niet binnen een minuut dood zijn geweest.
Ook al zou de slang hem niet eerst gewurgd hebben; hoeveel zuurstof denk je dat je hebt om te ademen in zo'n slangenmaag? :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:08:56 #28
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_169859601
Zonde van dat beest
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_169865166
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me dan af hé, want je hoort dit wel vaker, of dat zo'n slang een groot dier opgegeten heeft. Dat is toch veel te veel om te verteren voor zo'n slang? Sterft zo'n beest dan niet gewoon, of kotst hij het weer uit? Schoenen verteren sowieso niet zo lekker denk ik :')
Er zijn er bij gewoon gewoon een hele alligator doorslikken, ik denk dat zo'n bepantserde huid ook niet echt lekker op je maag ligt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169865188
quote:
15s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:18 schreef Buurtzwaan het volgende:
Brrr, in zo'n slangenbuik levend verteerd worden lijkt me verschrikkelijk. Hij zal niet binnen een minuut dood zijn geweest.
Die was al dood voordat hij naar binnen ging, helemaal vermorzelft door de wurgkracht van dat beest. Dat duurt nog geen minuut als die eenmaal begint aan te spannen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')