abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 april 2017 @ 08:45:25 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169964317
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 21:59 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik hoop Javert! Maar volgens mij ben jij geen bariton of wel?

Edit: Marius dus. Lekker verliefd doen met Cosette :')
Ik een baritone? Doe maar hoge tenor :D IK zing als een wijf. Kan misschien beter Cosette doen :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 3 april 2017 @ 08:45:39 #177
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169964319
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 22:32 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik vind Drag Race Seizoen 9 nog erg meh tot nu toe. :{
Vooral nu XXXXX terug is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169964386
Ik zit alweer in de UB Groningen. Het heeft veel weg van het Duitse handdoekje leggen...
Ik zit netjes in het autistenhoekje op de 2e of 3e verdieping met chille loungemuziek op :P
pi_169964579
Rotterdam heeft ook zo'n zebrapad en überhaupt valt het me op dat er eigenlijk best veel homogelegenheden zijn en zelfs een Rotterdamse Gaypride. Of het viel me vroeger totaal niet op, of het is echt een beetje groter aan het worden in de stad.
pi_169966926

  maandag 3 april 2017 @ 11:32:41 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169967324
quote:
99s.gif Op maandag 3 april 2017 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde 'm net hier posten voor je. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 3 april 2017 @ 11:33:18 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169967335
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 09:19 schreef Kaas- het volgende:
Rotterdam heeft ook zo'n zebrapad en überhaupt valt het me op dat er eigenlijk best veel homogelegenheden zijn en zelfs een Rotterdamse Gaypride. Of het viel me vroeger totaal niet op, of het is echt een beetje groter aan het worden in de stad.
Eindhoven heeft er geen volgens mij.
Vind t ook niet zo boeiend, zo'n zebrapad.
Wordt al genoeg over homo's heen gelopen.

Overigens afgelopen vrijdag is een vriend van me ook op z'n knappe snuitje gerost wegens geaardheid. Da's nr 3 al in m'n kennissenkring. Gaat lekker met die tolerantie. Exact dezelfde plek waar ik de week ervoor door een groep hetero's werd aangesproken (als in voor de deur van de gaybar na sluitingstijd) en dan besef ik me "Misschien moet ik als ik zat ben toch iets voorzichtiger zijn met die lui versieren". Then again: it's me.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169967456
Het is nog best een schatje ook van wie er 5 tanden uit z'n mond zijn geslagen. :'(



Arme jongen.
pi_169967470
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Eindhoven heeft er geen volgens mij.
Vind t ook niet zo boeiend, zo'n zebrapad.
Wordt al genoeg over homo's heen gelopen.

Overigens afgelopen vrijdag is een vriend van me ook op z'n knappe snuitje gerost wegens geaardheid. Da's nr 3 al in m'n kennissenkring. Gaat lekker met die tolerantie. Exact dezelfde plek waar ik de week ervoor door een groep hetero's werd aangesproken (als in voor de deur van de gaybar na sluitingstijd) en dan besef ik me "Misschien moet ik als ik zat ben toch iets voorzichtiger zijn met die lui versieren". Then again: it's me.
:{
pi_169967480
quote:
99s.gif Op maandag 3 april 2017 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, maar dit is goedkoop scoren. D66 wil het probleem van de mislukte integratie nog steeds niet erkennen en aanpakken. Homohaters en haatpredikers worden niet geweigerd bij de grens. Moskeeën worden nog steeds niet aangepakt en waar nodig gesloten bij het verspreiden van haat. D66 houdt het graag bij theedrinken, want anders verdwijnt het uit zicht van de overheid, wat het sowieso al doet. Zo gaat het maar door. Het antisemitisme en homohaat neemt alleen maar toe en benoemen uit welke hoek de oververtegenwoordiging komt is racistisch.

Het gaat tegenwoordig al zover dat de Nederlander zich maar moet aanpassen en geen varkensvlees meer op zijn brood moet doen, wie weet kwets je er wel moslimkindjes mee en de keuze om geen halal te eten wordt je in sommige kantines ook al ontnomen. Femke van groenlinks had haar kindjes van school afgehaald om die reden, maar ieder ander zou uitgemaakt worden voor racist.

Oplossing is oppakken => berechten => denaturaliseren => uitzetten
De tolerantie is ver genoeg gegaan. Hopelijk komt binnenkort het FvD met hun voorstel voor de bescherming van Nederlandse waarden. Kan er eindelijk kleur bekent worden.
pi_169967630
Mijn hemel Twister. Heb je dat FvD-voorstel überhaupt eens bekeken? Alles wat daar instaat hebben we al wettelijk geregeld.

Dit is niet goedkoop scoren, maar een heel belangrijk signaal van personen met een voorbeeldfunctie dat je vooral niet achterwege moet laten omdat er misschien ergens wat zure mensen zo gek zijn om zelfs zo'n topactie negatief uit te leggen. Het is allemaal een beetje warrige en leugenachtige populistische taal van je die op geen enkele manier overeenkomt met wat D66 in werkelijkheid allemaal doet.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 3 april 2017 @ 11:50:05 #187
206731 Mortaxx
Doomer
pi_169967757
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:45 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hemel Twister. Heb je dat FvD-voorstel überhaupt eens bekeken? Alles wat daar instaat hebben we al wettelijk geregeld.

Dit is niet goedkoop scoren, maar een heel belangrijk signaal van personen met een voorbeeldfunctie dat je vooral niet achterwege moet laten omdat er misschien ergens wat zure mensen zo gek zijn om zelfs zo'n topactie negatief uit te leggen. Het is allemaal een beetje warrige en leugenachtige populistische taal van je die op geen enkele manier overeenkomt met wat D66 in werkelijkheid allemaal doet.
natuurlijk is het wel symboolpolitiek. Dit een topactie? Denk je nu echt dat er 1 homohater is die nu denkt laat ik maar normaal doen?

Als D66 echt voor homo's zou opkomen laten ze de daders (als ze al gepakt worden) niet wegkomen met een taakstraf zo als nu gebeurt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 3 april 2017 @ 11:52:36 #188
206731 Mortaxx
Doomer
pi_169967816
Ik vind het nogal bijzonder dat symbolische acties als een regenboog zebrapad of 50 meter hand in hand lopen in het best beveiligde stukje Nederland als geweldig wordt gezien. Hier hebben slachtoffers niets aan. Enige wat helpt is keiharde repressie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_169967979
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

natuurlijk is het wel symboolpolitiek. Dit een topactie? Denk je nu echt dat er 1 homohater is die nu denkt laat ik maar normaal doen?
Met wie denk je nu eigenlijk te discussieren? Als je mijn post leest zie je als je dat zorgvuldig doet namelijk dat die juist bevestigt dat het symboolpolitiek is en dat dit symbool (signaal) erg belangrijk is in plaats van 'goedkoop scoren'.
quote:
Als D66 echt voor homo's zou opkomen laten ze de daders (als ze al gepakt worden) niet wegkomen met een taakstraf zo als nu gebeurt
Als je zogenaamd echt politicologie had gestudeerd wist je natuurlijk dat een rechter daar over zal gaan wanneer ze voor moeten komen en dat D66 die straf niet even aan kan passen. :P Maar wat D66 wel al jaren als enige partij consequent doet is enerzijds constant meer aandacht vragen voor dit probleem bij politie en via zwaardere straffen voor hatecrimes, en anderzijds voor preventie door ook het meest in te zetten op allerlei beleid via voornamelijk scholen om de tolerantie te vergroten. Daarmee is het met afstand de partij waar je als homo het meest aan hebt.
pi_169968274
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:45 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hemel Twister. Heb je dat FvD-voorstel überhaupt eens bekeken? Alles wat daar instaat hebben we al wettelijk geregeld.

Dit is niet goedkoop scoren, maar een heel belangrijk signaal van personen met een voorbeeldfunctie dat je vooral niet achterwege moet laten omdat er misschien ergens wat zure mensen zo gek zijn om zelfs zo'n topactie negatief uit te leggen. Het is allemaal een beetje warrige en leugenachtige populistische taal van je die op geen enkele manier overeenkomt met wat D66 in werkelijkheid allemaal doet.
Dat voorstel heb ik gelezen en is een prima voorstel dat helaas nodig is. Het is inderdaad verankert in de (grond)wet maar helaas zijn het dode letters. Overtredingen van personen en organisaties worden niet vervolgd en berecht. Het is hard nodig dat een aantal basiswaarden worden gedefinieerd waar elke organisatie een verklaring over moet afleggen die ook daadwerkelijk nageleefd moet worden op straffe van ontbinding. Als het toch al in de wet staat, is een verklaring afgeven en handhaving toch geen probleem, kaas?

Maar wie zien deze foto? Een statement maken is hard nodig uiteraard. Maar welke concrete acties volgen hier nu uit? Gaan ze eindelijk de rotte elementen uit de samenleving verwijderen? Uiteindelijk zal vooral de D66 aanhang dit zien. Niet de groepen die aangesproken moeten worden dat een aanzienlijk deel van hun achterban er een middeleeuwse gedachtengoed op na houdt en over een tijdje begint het weer opnieuw en spreekt iedereen er schande van, maar in de tussentijd is er niks aangepakt.

Terwijl ik dit typ gaat het luchtalarm af. Misschien wel symbolisch, maar dit moet echt aangepakt worden. De 3 zetels van denk verklaart al genoeg dat een heleboel er andere waarden dan de essentiële Nederlandse waarden erop nahoudt.
pi_169968617
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:08 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Dat voorstel heb ik gelezen en is een prima voorstel dat helaas nodig is. Het is inderdaad verankert in de (grond)wet maar helaas zijn het dode letters. Overtredingen van personen en organisaties worden niet vervolgd en berecht. Het is hard nodig dat een aantal basiswaarden worden gedefinieerd waar elke organisatie een verklaring over moet afleggen die ook daadwerkelijk nageleefd moet worden op straffe van ontbinding. Als het toch al in de wet staat, is een verklaring afgeven en handhaving toch geen probleem, kaas?

Maar wie zien deze foto? Een statement maken is hard nodig uiteraard. Maar welke concrete acties volgen hier nu uit? Gaan ze eindelijk de rotte elementen uit de samenleving verwijderen? Uiteindelijk zal vooral de D66 aanhang dit zien. Niet de groepen die aangesproken moeten worden dat een aanzienlijk deel van hun achterban er een middeleeuwse gedachtengoed op na houdt en over een tijdje begint het weer opnieuw en spreekt iedereen er schande van, maar in de tussentijd is er niks aangepakt.

Terwijl ik dit typ gaat het luchtalarm af. Misschien wel symbolisch, maar dit moet echt aangepakt worden. De 3 zetels van denk verklaart al genoeg dat een heleboel er andere waarden dan de essentiële Nederlandse waarden erop nahoudt.
Ik ben overtuigd. Omdat deze positieve actie het probleem niet in een klap oplost mag Pechtold dat natuurlijk niet doen. Nu je het zegt, hoe haalt die gekke Pechtold het überhaupt in z'n hoofd om aan coalitie-onderhandelingen mee te doen terwijl zo'n Nederlandse coalitie niet ik een klap alle wereldproblemen oplost? Mag niet hoor, gauw stoppen. _O-

Zoals ik in de vorige post al toelichtte heb je als homo juist het meeste aan D66, aangezien zij van alle partijen het meest inzetten op zowel preventie als aanpakken in plaats van de ietwat simplistische eenzijdige plannen zoals andere partijen met minder focus op de lhbt-groep dat laten zien. Van mij mag je best denken dat het daarnaast ook heel nuttig is dat Baudet een wet bedenkt waarin staat dat je je aan de wet moet houden, maar de laatste keer dat ik het controleerde moest iedereen zich al gewoon aan de wet houden dus persoonlijk trap ik daar niet in.
pi_169969071
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 12:22 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik ben overtuigd. Omdat deze positieve actie het probleem niet in een klap oplost mag Pechtold dat natuurlijk niet doen. Nu je het zegt, hoe haalt die gekke Pechtold het überhaupt in z'n hoofd om aan coalitie-onderhandelingen mee te doen terwijl zo'n Nederlandse coalitie niet ik een klap alle wereldproblemen oplost? Mag niet hoor, gauw stoppen. _O-

Zoals ik in de vorige post al toelichtte heb je als homo juist het meeste aan D66, aangezien zij van alle partijen het meest inzetten op zowel preventie als aanpakken in plaats van de ietwat simplistische eenzijdige plannen zoals andere partijen met minder focus op de lhbt-groep dat laten zien. Van mij mag je best denken dat het daarnaast ook heel nuttig is dat Baudet een wet bedenkt waarin staat dat je je aan de wet moet houden, maar de laatste keer dat ik het controleerde moest iedereen zich al gewoon aan de wet houden dus persoonlijk trap ik daar niet in.
Tuurlijk mag het wel. Een statement maken in combinatie met concrete voorstellen. De statement heb ik gezien. Nu de concrete voorstellen nog die ook echt wat oplossen. Oppakken, berechten en uitzetten is iets waarmee een grote slag gemaakt kan worden. Het aanpakken van falende ouders zou ook helpen (4 uur 's nachts, slotenknipper en 14 jaar zijn. Je verzint het niet). Dat is iets wat ik kan verwachten hopelijk, mits ik enorm naïef ben.

Verder mag ik van D66 binnenkort een motie verwachten dat de Nederlandse wet actief gehandhaafd gaat worden en organisaties welke als haathut door kunnen gaan gesloten en ontbonden worden? Dat is wat je in essentie zegt. De wet bestaat al, tijd voor actieve handhaving ervan. Zijn we het daarover eens.

Verder, je kan wel als D66 heel lief voor lhbt zijn, niks mis mee. Het is iets om aan te moedigen. Maar je krijgt een lastig spagaat wanneer je voornamelijk immigranten toe wilt laten tot Nederland die niks met joden en homo's hebben en dat het iets is wat institutioneel ingegeven is en dus nagenoeg onmogelijk is om te veranderen of waar in ieder geval heel veel tijd en moeite, en dus geld, in gaat zitten.

Keuzes maken, kleur bekennen. You can't have both.
  maandag 3 april 2017 @ 12:52:29 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169969230
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:38 schreef Kaas- het volgende:

[..]

:{
Mja is een beetje een rotplek (nou nee, de mensen zijn rot, niet de plek) omdat de "gay straat" aan het einde zit van de "hetero straat". En na sluitingstijd komen alle zatte chagrijnige hetero's (of gefrustreerde met blauwe ballen) langs de gaybar, alwaar vaak nog wat homo's buiten aan t kletsen zijn.

Dat botsts wel eens, maar heb er ook hele grappige openhartige gesprekken aan overgehouden. Ik gelukkig meer van dat laatste dan dat eerste, maar het gaat geheid een keer komen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 3 april 2017 @ 13:30:12 #194
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169969889
Ik heb gister wraps gemaakt met pesto en een berg gerookte zalnm, en m'n vingers stinken er nu nog naar. Heb meteen m'n hetero vriend gesms't dat ik met 'm meeleef en me ineens kan indenken hoe hij zicht voelt na een weekend.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169970352
Wel chill dat het veel media-aandacht krijgt

Nu een pushbericht dat vier van die jongens zich gemeld hebben
pi_169970367
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:38 schreef TwisterNederland het volgende:

Oplossing is oppakken => berechten => denaturaliseren => uitzetten
Whut
  maandag 3 april 2017 @ 13:59:58 #197
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_169970424
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 08:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik een baritone? Doe maar hoge tenor :D IK zing als een wijf. Kan misschien beter Cosette doen :')
Eponine! :D Die moet lekker schreeuwen op een gegeven moment. Celine Purcell heeft mijn trommelvliezen gescheurd destijds :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 3 april 2017 @ 14:08:57 #198
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_169970582
Overigens is de oorzaak van dit soort homobashend gedrag een hypermasculine (sub/straat)cultuur, weinig scholing en weinig kansen op de arbeidsmarkt, niet het geloof of de afkomst. Blanke jongetjes met dezelfde set eigenschappen zijn net zo vreselijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 3 april 2017 @ 14:11:47 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169970634
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:59 schreef wonderer het volgende:

[..]

Eponine! :D Die moet lekker schreeuwen op een gegeven moment. Celine Purcell heeft mijn trommelvliezen gescheurd destijds :P
Ik vind t echt een ruk musical, kan er niks aan doen :D
Zo bombastisch melodramatisch.

Maar goed, ik heb vanochtend in de auto al zitten bleren: I did not live until todaaaaaaaaaaaaaaaaay!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 3 april 2017 @ 14:12:54 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169970651
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 14:08 schreef wonderer het volgende:
Overigens is de oorzaak van dit soort homobashend gedrag een hypermasculine (sub/straat)cultuur, weinig scholing en weinig kansen op de arbeidsmarkt, niet het geloof of de afkomst. Blanke jongetjes met dezelfde set eigenschappen zijn net zo vreselijk.
En toch zie ik bij tokkies (laten we ze maar ff zo noemen) ook een vreemd soort tweedeling. Want het zijn juist veel bakken vol (hetero) kamp die in de gaybar mee zitten lallen. Toch een beetje t glitter gehalte dat aantrekt denk ik :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')