abonnement Unibet Coolblue
pi_169834819
Ik heb er zelf twee keer mee te maken gehad, gelukkig kwam ik er goed vanaf en nog vrij snel ook zonder een kliniek. Wel helaas al meerdere lotgenoten aan zien overlijden, gelukkig had ik zelf nooit ernstig ondergewicht maar ik weet dat je ook kan overlijden als je nu goed weegt omdat door ondergewicht jaren geleden je hart kapot gaat...

Ik doe voor school onderzoek naar wat er op het internet gezegd wordt over de schoolarts op de middelbare, naar aanleiding van een bericht een paar jaar geleden over dat er nieuwe vragen worden gesteld en dat ouders hun kinderen weghouden van de schoolarts.

Ik ging googelen en ik zag dit: http://m.forum.girlscene.(...)ftijd-6622.3450.html (Hier kan inmiddels niet meer op gereageerd worden)

Waarom staan dit soort dingen online? Ik zie wel dat iemand van 1.70 en 35 kilo echt te dun is, maar die meiden in dat topic zijn allemaal te dun en roepen dat ze dik zijn.

Zelfde als op Instagram nu met die recoveryaccounts. Ik snap niet dat Instagram dat toelaat. Het is elke keer weer "Ja ik zit in de kliniek en het is kut en ik kots mijn sondevoedsel uit want ik zie dat ik ben aangekomen ook al weet ik dat dat alleen maar vocht is"

Wat zouden jullie zelf eigenlijk doen als dit op een site staat die jij beheert?
pi_169834928
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:39 schreef WatermeloenFOK het volgende:

Wat zouden jullie zelf eigenlijk doen als dit op een site staat die jij beheert?
Ik zou als waarschuwing de achtergrond een iets andere tint geven.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:32:46 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169835713
quote:
Wat zouden jullie zelf eigenlijk doen als dit op een site staat die jij beheert?
Ik zou vragen om pics ter beoordeling.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169836788
Triggerwarnings :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_169837176
Internet is een anarchistisch bolwerk. Tijd om een ministerie van Censuur in te stellen, waar mensen onder voorwaarden een pasje kunnen halen om op het internet te mogen. Een van die voorwaarden wordt dan dat je geen chronisch ondergewicht mag hebben.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:32:26 #6
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169841799
Nou en. :')
pi_169879882
Als begint met dat soort dingen verbieden is het einde zoek.
pi_169879919
Ik vind dat de overheden zich al meer dan genoeg bemoeien met het internet. Dat mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden is een taak van hun omgeving, niet die van een stel ambtenaren die het concept niet begrijpen.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')