abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 maart 2017 @ 15:58:47 #26
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169837358
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:29 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ware het niet dat er steeds andere betalingskenmerk moet gebruiken.
oh ja da's wel matig
pi_169837420
Wat een kut bedrijf is het. :r

Ik wil een studiebeurs. :(
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:03:05 #28
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_169837429
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:29 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ware het niet dat er steeds andere betalingskenmerk moet gebruiken.
Ik heb de terugbetaling ook gewoon maandelijks ingesteld als automatische overboeking, met omschrijving 'terugbetaling'. Geen betalingskenmerk, alleen mijn klantnummer. Tot op heden nog geen gezeur mee gehad, schuld staat gewoon in Mijn DUO als afgelost.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_169837583
N.a.v. dit topic trouwens geprobeerd in te loggen om te kijken hoe het met mijn betalingsregeling zit...ze konden het niet veel moeilijker maken hé :')
pi_169838630
Bij mij zijn ze nog niet geweest :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  Milf dinsdag 28 maart 2017 @ 18:28:29 #31
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_169840268
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:29 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ware het niet dat er steeds andere betalingskenmerk moet gebruiken.
Je kunt gewoon je BSN invullen als betalingskenmerk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 18:39:18 #32
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169840493
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:42 schreef Royyy het volgende:
Ik woon in het buitenland. DUO probeert nog steeds om alle communicatie via 'Mijn DUO' te laten verlopen. Niks mis mee als je in NL woont, echter heb je een NL telefoonnummer nodig om de sms met code te kunnen ontvangen elke keer als je inlogt.

Ik moet binnenkort beginnen met het aflossen van mijn studieschuld. Heb meerdere keren met DUO gebeld, ge-emaild, allerlei formulieren ingestuurd. En ze blijven maar volhouden dat alle informatie in de berichten op 'Mijn DUO' te vinden is en dat ze die info niet over de telefoon of email verstrekken...
Ik zou dus 1000+ euro aan een vliegticket naar NL moeten uitgeven (plus alle bijkomende kosten, en verloren inkomsten doordat ik in die tijd niet zou kunnen werken), om een nieuw NL telefoonnummer te bemachtigen en dat met DUO te registeren. En na 6 maanden niet gebruiken binnen Europa verloopt dat nummer vervolgens weer...

Het wordt je bijna onmogelijk gemaakt om een lening terug te betalen :')
Volgens deze pagina kun je evt ook per post berichten van DUO ontvangen: https://www.duo.nl/partic(...)n-het-buitenland.jsp
pi_169842154
Misschien ben ik een uitzondering maar bij mij was alles helder, duidelijk en kon ik alles heel simpel regelen. :Y
Alle communicatie naar mij was heel duidelijk en helder.
Ik krijg elk jaar met de post een brief met mijn studieschuld *O*
Bij de renteherziening kreeg ik met de post ook een brief hierover *O*
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_169842206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:50 schreef dimmak het volgende:
Maar een tijd geen huis hebben kunnen kopen terwijl er genoeg geld binnen komt. Fucking krom.
Waarom kan je geen huis kopen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_169849840
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:39 schreef freako het volgende:

[..]

Volgens deze pagina kun je evt ook per post berichten van DUO ontvangen: https://www.duo.nl/partic(...)n-het-buitenland.jsp
Klopt, ik heb ze ook meerdere keren op die pagina gewezen. Echter, "om veiligheidredenen" sturen ze je dan een bevestigingsformulier dat je moet invullen en opsturen. Drie keer raden hoe ze je dat bevestigingsformulier sturen?

Ik heb hen meerdere keren via die pagina gemaild. Uitgelegd waarom ik geen toegang tot Mijn DUO meer heb, en dat ik dus alles weer via de post wil ontvangen. Oke prima, we sturen je een formulier daarvoor via Mijn DUO! ... :') _O-
pi_169850749
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:32 schreef tong80 het volgende:

Je kunt tegenwoordig beter HBO doen. :D Voorkomt veel ellende. :)

:P
DUO is volgens mij de grootste stage provider voor HBO'ers van Nederland. Graforganisatie. Hier in Groningen hebben ze zo'n mega pand staan. Denk je even een vraag te kunnen stellen hoor. Kom maar terug op afspraak. Bij de afspraak totale kul informatie gekregen.
pi_169851555
Wat een faalhazen in dit topic. Terugbetalen kan op drie manieren, automatische overboeking, incasso of met het handje. Als je dit al niet voor mekaar krijgt, dan verdien je het. OV verhaal is kut, maar uiteindelijk draag je wel zelf de verantwoordelijkheid, welkom in de echte wereld, succes met het vinden van een baan.
pi_169854728
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Waarom kan je geen huis kopen?
Door mijn schuld bij DUO kwamen er nog wat andere geintjes bij waardoor ik binnen een korte tijd een BKR registratie had. De schuld was heel snel weg maar die BKR blijft staan.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:13:44 #39
208890 June.
Seriously?
pi_169854741
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:11 schreef dimmak het volgende:

[..]

Door mijn schuld bij DUO kwamen er nog wat andere geintjes bij waardoor ik binnen een korte tijd een BKR registratie had. De schuld was heel snel weg maar die BKR blijft staan.
Die logica ontgaat me..
Shine bright like a diamond.
pi_169854745
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:13 schreef June. het volgende:

[..]

Die logica ontgaat me..
Ik als skere ex student belande in wat schulden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169854791
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:42 schreef Royyy het volgende:
Ik woon in het buitenland. DUO probeert nog steeds om alle communicatie via 'Mijn DUO' te laten verlopen. Niks mis mee als je in NL woont, echter heb je een NL telefoonnummer nodig om de sms met code te kunnen ontvangen elke keer als je inlogt.

Ik moet binnenkort beginnen met het aflossen van mijn studieschuld. Heb meerdere keren met DUO gebeld, ge-emaild, allerlei formulieren ingestuurd. En ze blijven maar volhouden dat alle informatie in de berichten op 'Mijn DUO' te vinden is en dat ze die info niet over de telefoon of email verstrekken...
Ik zou dus 1000+ euro aan een vliegticket naar NL moeten uitgeven (plus alle bijkomende kosten, en verloren inkomsten doordat ik in die tijd niet zou kunnen werken), om een nieuw NL telefoonnummer te bemachtigen en dat met DUO te registeren. En na 6 maanden niet gebruiken binnen Europa verloopt dat nummer vervolgens weer...

Het wordt je bijna onmogelijk gemaakt om een lening terug te betalen :')
Je zou bijna zeggen "stik erin" woon toch niet meer in nederland :D
  Milf woensdag 29 maart 2017 @ 12:43:07 #42
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_169858965
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:48 schreef begaaierd het volgende:
DUO.... wat een k*t organisatie is dat zeg.

Heb ook studieschuld. Maandelijks een X bedrag terugbetalen. Maar probeer dat is op automatische incasso vast te leggen. Niet te doen. Via de website lukt niet. Via MijnDUO ook niet. Diverse keren met ze aan de telefoon gehangen (na heeel lang wachten).

En wat denk je? Nog steeds maandelijks het bedrag handmatig over moeten maken.

Maar als er een deurwaarder aan te pas komt dan ligt het toch echt aan de betaler. Want ik vergeet het ook wel ook wel eens een maandje (of 2) maar dan betaal ik voor 3 maanden.
Je kunt het toch gewoon doorgeven via MijnDUO :?. Ben benieuwd wat dan niet lukt eigenlijk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf woensdag 29 maart 2017 @ 12:46:42 #43
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_169859053
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

DUO is volgens mij de grootste stage provider voor HBO'ers van Nederland. Graforganisatie. Hier in Groningen hebben ze zo'n mega pand staan. Denk je even een vraag te kunnen stellen hoor. Kom maar terug op afspraak. Bij de afspraak totale kul informatie gekregen.
Daar zit niet alleen DUO in.
Grootste gedeelte zit de Belastingdienst.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_169864140
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:46 schreef nikky het volgende:

[..]

Daar zit niet alleen DUO in.
Grootste gedeelte zit de Belastingdienst.
Rot lekker op met je nuance in een zeikstuk. Kom hier om te zeiken niet om genuanceerd te doen.
pi_169864267
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:43 schreef nikky het volgende:

[..]

Je kunt het toch gewoon doorgeven via MijnDUO :?. Ben benieuwd wat dan niet lukt eigenlijk.
Tsja, bij het afsluiten van die leningen was die site toch niet zo ingewikkeld voor studenten blijkbaar. Toen lukte het allemaal, alleen bij het terugbetalen komt niemand er nog in.
standaarddrinker
pi_169868219
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:11 schreef dimmak het volgende:

[..]

Door mijn schuld bij DUO kwamen er nog wat andere geintjes bij waardoor ik binnen een korte tijd een BKR registratie had. De schuld was heel snel weg maar die BKR blijft staan.
Dus je betaalde de rekeningen niet? Dat komt toch niet door duo?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik als skere ex student belande in wat schulden.
Je hebt denk ik geen nederlands gestudeerd
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:29:33 #47
451005 Grems
Clown World
pi_169869783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Tsja, bij het afsluiten van die leningen was die site toch niet zo ingewikkeld voor studenten blijkbaar. Toen lukte het allemaal, alleen bij het terugbetalen komt niemand er nog in.
Ze volgen het goede voorbeeld van Vadertje Staat.

Niets mis mee.
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:36:18 #48
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169870010
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:03 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik heb de terugbetaling ook gewoon maandelijks ingesteld als automatische overboeking, met omschrijving 'terugbetaling'. Geen betalingskenmerk, alleen mijn klantnummer. Tot op heden nog geen gezeur mee gehad, schuld staat gewoon in Mijn DUO als afgelost.
Dit doet mijn vriendin ook op deze manier. En in de overzichten van DUO staan gewoon netjes de aflossingen.
pi_169878980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dus je betaalde de rekeningen niet? Dat komt toch niet door duo?

[..]

Je hebt denk ik geen nederlands gestudeerd
Ik geef toch ook aan dat het vooral mijn eigen schuld was? Maar een stukje betere begeiding had wel mooi geweest.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169882224
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:44 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Heb ik ook een tijdje gedaan, moest veel reizen toen en dit was goedkoper :D
Aaaiiiit, Blanke studietatta's die leven als gierige Joodturken in de Schilderswijk.
Respect man!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')