abonnement Unibet Coolblue
pi_169832258
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169832321
En toen was iedereen studeren, nuttige dingen doen, een Q zoeken :{

Oh ja, ik ging toch slapen. Echt klaar wakker hier. *zucht*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169832366
Lekker in bed met een boek, Isa?

Weltrusten! Ik moet inderdaad werken.
pi_169832396
Ja, ik pak wel een boek. Veel succes allemaal vandaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169832422
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Deze J niet hoor :N Ze vond het nodig om met haar baas in bed te duiken. Tijdens onze relatie :P
Daar zijn natuurlijk afspraken over te maken, maar het klinkt niet alsof dat in jullie geval aan de orde was.

Mijn J. is nog altijd één van mijn liefste vrienden O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169832435
Ik moet weer op mijn vriendin gaan passen dus ik ga maar eens onderweg. Ook nog even langs de milieustraat om een gratis zakje compost te halen.
Spoilers!
pi_169832482
Verder wil ik wel naar een vrijgezellenfeest als het door Isa of Lucky is georganiseerd. Quadrijden, tieten in mijn gezicht, whiskyproeverij of kleiduivenschieten: ALLES wat mannen doen is leuker dan die suffe mutsenactiviteiten.

Ik moest ook eens naar een baby shower ;( En er was niet eens drank om het leed te verzachten.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169832498
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eén van mijn beste vriendinnen was vorige week 10 jaar getrouwd. En dat is geloof ik nog heel erg goed, dat huwelijk :7 Eén neef van 42 is nog maar 5 jaar getrouwd, maar zijn vrouw was al zijn vriendinnetje toen ze in de brugklas zaten. En dat lijkt me ook nog steeds een heel gelukkig stel. Verder is volgens mij niemand van mijn neven en nichten (16 stuks) meer getrouwd met de eerste vrouw/man :o

Dit in tegenstelling tot 1 generatie daarboven. Mijn ooms en tantes (9 stelletjes) zijn allemaal jong getrouwd en geen van allen gescheiden. Wel waarbij ik denk dat dat wel beter was geweest :X
Ik heb het net op papier ook even uit zitten rekenen :P Van de (inclusief mijn gezin) 39 neven en nichten die getrouwd zijn, zijn er 3 gescheiden. Waarbij ik dat van één eigenlijk niet eens zeker weet. Maar dat is wel een bizar slechte relatie met fysiek geweld (vanuit haar). Ik heb overigens over de meesten geen idee hoe goed hun relatie precies is. Ik heb de indruk dat de neven/nichten wat gemakkelijker zouden scheiden als mijn ooms/tantes. In dat opzicht is de tijd gelukkig wel wat veranderd.

En het stel dat gescheiden is en weer hertrouwd is met een ander weer hertrouwd ;) Dat is de zus van mijn man.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:19 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik pak wel een boek. Veel succes allemaal vandaag.
Slaap lekker :*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169832506
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet weer op mijn vriendin gaan passen dus ik ga maar eens onderweg. Ook nog even langs de milieustraat om een gratis zakje compost te halen.
:* Nog geen verandering op het gebied van haar mentale gezondheid, neem ik aan?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169832590
Ik liep met de hond want het is veel te mooi weer.

Eigenlijk moet ik echt wel studeren maar IK HEB GEEN ZIN
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169832611
Hier in onze vrienden/goede kennisen/nabije familie van min of meer onze leeftijd-kring slechts twee getrouwde stellen. Zusje van J. sinds oktober 2015 en één van mijn allerbeste Eftelingvrienden sinds vorige maand.

Zeer weinig trouwlustigen om ons heen, blijkbaar. Gelukkig maar, want dan hoef ik ook niet naar vrijgezellenonzin en bruiloften. :7
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:31:51 #12
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169832615
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:24 schreef mjan het volgende:
Verder wil ik wel naar een vrijgezellenfeest als het door Isa of Lucky is georganiseerd. Quadrijden, tieten in mijn gezicht, whiskyproeverij of kleiduivenschieten: ALLES wat mannen doen is leuker dan die suffe mutsenactiviteiten.

Ik moest ook eens naar een baby shower ;( En er was niet eens drank om het leed te verzachten.
Het lijkt mij ook echt verschrikkelijk om naar een babyshower en bijbehorende activiteiten te gaan.

''maar het is toch leuk''

NEE! Het is niet leuk!
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169832627
Zooo. Gezwommen, twee wassen gedraaid en opgehangen, bed verschoond, boodschappen gedaan, eten voor vanavond alvast gemaakt (ovenschotel met forel, venkel, zoete ui, dille en aardappelpuree), pakketje opgehaald bij postpunt en nu ga ik een half uur niksen tot ik naar kantoor ga lopen. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169832646
Ok, ik jas er ff 2 toetsen doorheen om te kijken of ik echt nog wat moet doen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169832656
Verder had ik van groep vier tot en met groep acht op de basisschool verkering met een M., daarna met een B. als omweggetje bij mijn J. terecht gekomen. Voor altijdenaltijdenaltijd. O+ J.'s rulen! :7
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:35:44 #16
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169832662
Mijn beide grootouders, tante/ooms zijn getrouwd. en nooit gescheiden.

Mijn zus is op haar 19e getrouwd ;( ).
Al mijn neven van de ene kant van de familie zijn ook jong getrouwd. Al mijn nichten van de andere kant van de familie zijn niet getrouwd, maar hebben een samenlevingscontract op een na. Een neef is al 2x getrouwd, 2x gescheiden en 2x hetrouwd. Komt ook niet vaak op familieaangelegenheden omdat hij altijd met een schuin oog aan gekeken wordt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169832663
Ontbijt: bleekselderijstengels met loeihete homemade pindasaus als dip. :') :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_169832680
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:34 schreef Lonaa het volgende:
Ok, ik jas er ff 2 toetsen doorheen om te kijken of ik echt nog wat moet doen. :')
Knap hoor, met dit weer. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_169832712
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Knap hoor, met dit weer. :7
Dat is wel precies waarom het al 2 dagen niet echt lukt. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169832813
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:35 schreef minilot het volgende:
Ontbijt: bleekselderijstengels met loeihete homemade pindasaus als dip. :') :9
Qua temp of qua pittigheid?

Bewijst overigens wel de stelling dat alles lekker is met pindasaus :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:45:03 #21
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169832823
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is wel precies waarom het al 2 dagen niet echt lukt. :')
Ik weet wel waar je zat als er salaris was overgemaakt. :7.
(daar zou ik dan ook zitten)
pi_169832832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Qua temp of qua pittigheid?

Bewijst overigens wel de stelling dat alles lekker is met pindasaus :9
Pittigheid!

En ja. :7 Maar ik vind bleekselderij sowieso lekker. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169832845
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:32 schreef minilot het volgende:
en nu ga ik een half uur niksen
Vaatwasser uit- en ingeruimd, eieren gekookt, paar kleren gestreken. Zooi in compostbak gedaan. Tassen vol flessen verzameld voor de glasbak zodadelijk. :')
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:46:40 #24
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169832849
Kwam net via een andere site op deze (oude) link:

heres-what-happens-when-you-install-the-top-10-download-com-apps

Grappig om te lezen. Nu weet ik in elk geval hoe mijn ouders/buren/familie/oudere kennissen aan zoveel crap op hun pc komen.
Mijn 'vader' heeft zelfs zijn telefoon vol staan met crap.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:51:15 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169832948
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:46 schreef Maarten het volgende:
Kwam net via een andere site op deze (oude) link:

heres-what-happens-when-you-install-the-top-10-download-com-apps

Grappig om te lezen. Nu weet ik in elk geval hoe mijn ouders/buren/familie/oudere kennissen aan zoveel crap op hun pc komen.
Mijn 'vader' heeft zelfs zijn telefoon vol staan met crap.
Je 'vader'?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')